Absoluut! Moet je wel naar Ierland komen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:04 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
voor mij nog wel?
(altijd opzoek naar modellen)
doe maar eens een keer mailen met een foto erbij.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Absoluut! Moet je wel naar Ierland komen.
En Digi, ik trek mijn woorden terug. Het is een groot man die zijn ongelijk bekent en daar excuses voor aanbiedt!!
Dat je boos was/bent had ik door.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:07 schreef Digi23 het volgende:
Mijn excus naar nikky, ik was behoorlijk boos.. ze heeft wel gelijk ergens hoor. Maar een regel in faq "Modellen mag je niet weigeren" zou wel fijn geweest zijn, dan had ik mijn post anders geopend. Ik probeer met andere ook rekening te houden. het is de eerste keer dat ik iets probeer en het is best moelijk (merk ik zelf). Ik zat zelf behoorlijk fout, ben daar fair genoegt voor om het toe te geven. Ik ben echt niet bepaald zoals ik hier doe over komen. Maar de modellen/fotografie dag is helaas als nog wel verpest vrees ik. maar wil wel recht zetten naar nikky en andere mijn excus.. Ik had haar gewoon moeten laten komen. Maar goed, stomme fouten worden eenmaal wel eens gemaakt. Heb er al spijt van. Hiermee hoop ik genoegt bijgedragen te hebben aan dit topic. Ik vind het jammer zoals het gaat.. Daarom werd ik ook zo fel, wil het graag goed laten verlopen. iets wat niet gelukt is helaas..
Sorry hoor ik laat me niet vergelijken met een oma !!!quote:Let wel op.. Om in de lijst te komen moet je wel een model mee brengen wat een klein beetje fotogeniek is.
Dus niet b.v. je oma om zo in de fotografie lijst te komen.. De lijst stopt bij 10 persoonen!
en adem in.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:27 schreef Puckzzz het volgende:
Gloeiende gloeiende godgodverdomme!!!
kan er nou nooit eens een meeting georganiseerd worden ZONDER gezeik??
Tjeezus Nikky wat bij jij een arrogante kut FA zeg...IK als fotograaf heb ELK recht een model te weigeren wat ik niet voor mijn lens wil hebben, wie ben jij (owja Fok) om je daarmee te gaan bemoeien. Tieft een eind op!
Digi, sorry meid, je hebt je best gedaan maar het is gewoon godsonmogelijk een leuke meeting te organiseren met GESCHIKTE MODELLEN DIE WE ZOEKEN!!
schrap me maar van de lijst, ik weet weer helemaal waarom ik zo meetingsmoe was
Okeej,dan blijft Ilse maar thuisquote:
dat was een grapjequote:Op vrijdag 29 september 2006 09:43 schreef HighwayStar het volgende:
[..]
Okeej,dan blijft Ilse maar thuis![]()
Ja, Puckzzz, je hebt alle recht om iemand te weigeren. Maar niet als de meeting via Fok wordt georganiseerd, dan moet je dat maar via een ander kanaal organiseren. Nikky heeft volkomen gelijk en zij voert het beleid van Fok uit.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:27 schreef Puckzzz het volgende:
Tjeezus Nikky wat bij jij een arrogante kut FA zeg...IK als fotograaf heb ELK recht een model te weigeren wat ik niet voor mijn lens wil hebben, wie ben jij (owja Fok) om je daarmee te gaan bemoeien. Tieft een eind op!
Digi, sorry meid, je hebt je best gedaan maar het is gewoon godsonmogelijk een leuke meeting te organiseren met GESCHIKTE MODELLEN DIE WE ZOEKEN!!
Puckzzz foei , af !!quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:27 schreef Puckzzz het volgende:
Digi is niet ervaren met het organiseren van meetings en is dus de fout ingegaan door er niet bij te vermelden dat er wél bepaalde modellen worden gezocht.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, Puckzzz, je hebt alle recht om iemand te weigeren. Maar niet als de meeting via Fok wordt georganiseerd, dan moet je dat maar via een ander kanaal organiseren. Nikky heeft volkomen gelijk en zij voert het beleid van Fok uit.
En ik geef Loontjah gelijk, een goed fotograaf weet zelfs van lelijke, bejaarde of uitstralingsloze mensen toch heel erg mooie foto's te maken. Mijn mening hoor. Mooie mensen zijn simpel, daar kan iedereen mooie foto's van maken.
Hoi.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:27 schreef Puckzzz het volgende:
Dus als je kut FA zegt kan je wieberen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoi.
Als dit je taalgebruik is tegen andere users (inclusief FA's) dan kun je sowieso even wieberen. Je kan het ergens mee oneens zijn, dat is je goed recht, maar doe wel even normaal zeg.
Stel je niet aan.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dus als je kut FA zegt kan je wieberen?
Dan kan ze beter bij de E.O gaan solliciteren, mischien hebben die nog een leuk forum.
Iemand kan ook kwaad worden, als je daar als FA al niet tegen kan.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Stel je niet aan.
De hele toon is over de top in deze verder zinnige discussie. En dan kan je wieberen ja. Ongeacht tegen wie het is.
Zet er even in KutFA mag nietquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
Vanavond kijken we wel even naar de FAQ.
Geen leuk grapjequote:
quote:
Wat nou, dat is wel handig om te weten, heel Fok maakt mekaar voor alles uit.quote:
Sjonge wat gezellig weer.. Ik vind dat verbannen ook wel overdreven hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:26 schreef Ymke het volgende:
Puckzzz is gebanned , wat een flauwekul zeg . Het schelden was niet nodig maar gelijk bannen ook niet![]()
Bans worden niet besproken op het forum .quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:26 schreef Ymke het volgende:
Puckzzz is gebanned , wat een flauwekul zeg . Het schelden was niet nodig maar gelijk bannen ook niet![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:26 schreef Ymke het volgende:
De regel staat er al in. EN ook die twee foto's uit fatsoen kunnen mooi zijjn.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:42 schreef Digi23 het volgende:
Maar wil nog even wat kwijt.. zet een duidelijke regel weg in jullie f.a.q. "weigeren van modellen mag niet", dan verkom je de volgende keer deze elende, want zo kan je op geen fatsoenlijke manier een meet regelen. Weigeren is lullig, maar het is veel lulliger als het model aan de kant word gezet op zo'n meet (wat puckzzz al aan gaf). Je maakt twee foto's uit goed fatsoen, en je gaat snel weer door met de andere. En zo werkt het wel..![]()
Een doel wat je voor ogen hebt is altijd handig om te vermelden. en de regel is nu erg duidelijk.quote:Dus zonder die regels duidelijker te maken, ben en blijf ik het niet eens met de gang van zaken. want ze bestaan niet! Ik heb ideeen bij een bepaald model (nu al) wat gewoon niet iedereen kan. Als ik had geweten dat weigeren niet mag "want die regel bestaat gewoon niet", dan had ik wel uitleg gegeven dat niet elke model geschikt was voor wat mijn doel voor ogen was.
Hoi, het staat er inmiddels in en was al zonder duidelijke post in de FAQ al een algemeen iets. puntquote:Begip of geen begrip, pas jullie regels aan en gooi dit op slot. Maar niet gaan zeuren "Dit kan echt niet" want het staat niet in jullie regels! (punt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |