abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42222367
Mijn excus naar nikky, ik was behoorlijk boos.. ze heeft wel gelijk ergens hoor. Maar een regel in faq "Modellen mag je niet weigeren" zou wel fijn geweest zijn, dan had ik mijn post anders geopend. Ik probeer met andere ook rekening te houden. het is de eerste keer dat ik iets probeer en het is best moelijk (merk ik zelf). Ik zat zelf behoorlijk fout, ben daar fair genoegt voor om het toe te geven. Ik ben echt niet bepaald zoals ik hier doe over komen. Maar de modellen/fotografie dag is helaas als nog wel verpest vrees ik. maar wil wel recht zetten naar nikky en andere mijn excus.. Ik had haar gewoon moeten laten komen. Maar goed, stomme fouten worden eenmaal wel eens gemaakt. Heb er al spijt van. Hiermee hoop ik genoegt bijgedragen te hebben aan dit topic. Ik vind het jammer zoals het gaat.. Daarom werd ik ook zo fel, wil het graag goed laten verlopen. iets wat niet gelukt is helaas..
  vrijdag 29 september 2006 @ 02:13:42 #252
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_42222429
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 02:04 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

voor mij nog wel?

(altijd opzoek naar modellen )
Absoluut! Moet je wel naar Ierland komen.

En Digi, ik trek mijn woorden terug. Het is een groot man die zijn ongelijk bekent en daar excuses voor aanbiedt!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 29 september 2006 @ 02:15:37 #253
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_42222443
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 02:13 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Absoluut! Moet je wel naar Ierland komen.

En Digi, ik trek mijn woorden terug. Het is een groot man die zijn ongelijk bekent en daar excuses voor aanbiedt!!
doe maar eens een keer mailen met een foto erbij.

wil nog wel een keer die kant op dus wie weet is er ooit wat te regelen
  Milf vrijdag 29 september 2006 @ 02:21:13 #254
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_42222495
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 02:07 schreef Digi23 het volgende:
Mijn excus naar nikky, ik was behoorlijk boos.. ze heeft wel gelijk ergens hoor. Maar een regel in faq "Modellen mag je niet weigeren" zou wel fijn geweest zijn, dan had ik mijn post anders geopend. Ik probeer met andere ook rekening te houden. het is de eerste keer dat ik iets probeer en het is best moelijk (merk ik zelf). Ik zat zelf behoorlijk fout, ben daar fair genoegt voor om het toe te geven. Ik ben echt niet bepaald zoals ik hier doe over komen. Maar de modellen/fotografie dag is helaas als nog wel verpest vrees ik. maar wil wel recht zetten naar nikky en andere mijn excus.. Ik had haar gewoon moeten laten komen. Maar goed, stomme fouten worden eenmaal wel eens gemaakt. Heb er al spijt van. Hiermee hoop ik genoegt bijgedragen te hebben aan dit topic. Ik vind het jammer zoals het gaat.. Daarom werd ik ook zo fel, wil het graag goed laten verlopen. iets wat niet gelukt is helaas..
Dat je boos was/bent had ik door. Daarom heb ik het topic nog niet op slot gegooit aangezien meestal als de gemoederen zijn bedaard er anders tegenaan wordt gekeken.
Over het modellen weigeren. Via een meet kan dat echt niet. Maar via een showcase waarbij je dus een bepaald soort model zoekt kan dat weer wel aangezien het dan vaak 1 op 1 is.
Wat je wel kunt doen is allerlei mensen naar de meet laten komen en dan jouw voorkeuren fotograveren en de rest niet die jou niet aanstaan of niet de modellen zijn die je zoekt.
En ik snap dat dat lastig kan zijn om te begrijpen maar een meeting is openbaar en kunnen geen mensen geweigerd gaan worden. Ik hoop dat ook dat je snapt waarom dat zo is.
En in de FAQ plaatsen doen we niet, dit omdat wij vinden dat iedereen het fatsoen zou behoren te hebben om mensen niet te weigeren. Je kunt het denken maar niet weigeren .

Topic kan dan ook gewoon open blijven maar please, zeg niet dat bepaalde mensen wegens kenmerken niet mogen komen. Of je iemand daadwerkelijk fotografeerd is wat anders.

En de dag zelf is toch nog helemaal niet verpest? Die moet nog komen joh. . Er staat een leuke lijst me namen en sommige mensen die ik zie staan zijn erg leuk en gezellig. Dus dat wordt gewoon een hele leuke meet met als onderwerp vast dit topic .

Nu ga ik echt slapen het is veel te laat voor mij. Ik wil wel nog even kwijt dat ik het heel netjes vind dat je je excuses aanbied. Dat siert iemand enorm vind ik. Echt .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_42222669
Top nikky dat je mijn excus aanvaart.. ik baal er gewoon van wat er gebeurt is. Ik wou dat ik het beter wist, dan had ik om bepaalde modellen kunnen vragen. Toch wil ik met een paar mensen alleen door gaan denk ik, omdat het niet helemaal meer vertrouw (je mag me mailen waarom, is buiten topic gebeurt) Ik heb een fout gemaakt door iemand te weigeren, en dat had nooit mogen gebeuren. Maar eerlijk is eerlijk, ik wist echt niet dat het niet zou mogen en dat ik het anders aan had moeten pakken. Ik heb een bepaald doel voor ogen met bepaalde effecten in een foto (nu al) en niet iedereen is hier geschikt voor. Ik denk dat meer mensen die komen dit hebben. Ik vind het wel lullig allemaal hoor.. echt! Ik wilde meerdere mensen tevreden stellen dus dacht er goed aan te doen.. fout gedacht dus.
pi_42224518
Ik vind het wel fijn dat het nu zo is gegaan. Wat er achter de schermen gebeurt mag ik hier niet vermelden. Maar ik ben dus geweigerd omdat ik uitstraling zou missen..Nou dat laat ik me geen 2e keer zeggen. Ik hoef al niet meer mee te doen, maar ik word vaker gevraagd. Doe het nooit omdat het vaak te commercieel is. Maar dan wel eerst mailen, dat je het niet hebt, en dan 2 dagen later op Fok! zetten:
quote:
Let wel op.. Om in de lijst te komen moet je wel een model mee brengen wat een klein beetje fotogeniek is.
Dus niet b.v. je oma om zo in de fotografie lijst te komen.. De lijst stopt bij 10 persoonen!
Sorry hoor ik laat me niet vergelijken met een oma !!!
Wat ik heb geleerd met fotografie is dat het niet aan het model ligt, maar aan de fotograaf om er een mooie foto van te maken. Zelfs van een zwijn kun je mooie foto's maken. En mij oordelen over random foto's in het fotoboek vind ik ook erg vaag!

Maar ja ik ga niet meer zeuren
Sappig !!
  vrijdag 29 september 2006 @ 09:27:36 #257
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42225000
Gloeiende gloeiende godgodverdomme!!!

kan er nou nooit eens een meeting georganiseerd worden ZONDER gezeik??

Tjeezus Nikky wat bij jij een arrogante kut FA zeg...IK als fotograaf heb ELK recht een model te weigeren wat ik niet voor mijn lens wil hebben, wie ben jij (owja Fok ) om je daarmee te gaan bemoeien. Tieft een eind op!

Digi, sorry meid, je hebt je best gedaan maar het is gewoon godsonmogelijk een leuke meeting te organiseren met GESCHIKTE MODELLEN DIE WE ZOEKEN!!

schrap me maar van de lijst, ik weet weer helemaal waarom ik zo meetingsmoe was
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 29 september 2006 @ 09:41:47 #258
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_42225290
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 09:27 schreef Puckzzz het volgende:

Tjeezus Nikky wat bij jij een arrogante kut FA zeg...IK als fotograaf heb ELK recht een model te weigeren wat ik niet voor mijn lens wil hebben, wie ben jij (owja Fok ) om je daarmee te gaan bemoeien. Tieft een eind op!

Digi, sorry meid, je hebt je best gedaan maar het is gewoon godsonmogelijk een leuke meeting te organiseren met GESCHIKTE MODELLEN DIE WE ZOEKEN!!

en adem in.

adem uit.
pi_42225332
quote:
Op donderdag 28 september 2006 20:00 schreef Puckzzz het volgende:
Nee
Okeej,dan blijft Ilse maar thuis
Canon 1D MK3,20D+L-glas van 17 tot 200 mm+nog wat losse zooi.
pi_42225345
Ik kom niet meer
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  vrijdag 29 september 2006 @ 09:48:01 #261
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42225423
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 09:43 schreef HighwayStar het volgende:

[..]

Okeej,dan blijft Ilse maar thuis
dat was een grapje
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_42225439
quote:

Ja, Puckzzz, je hebt alle recht om iemand te weigeren. Maar niet als de meeting via Fok wordt georganiseerd, dan moet je dat maar via een ander kanaal organiseren. Nikky heeft volkomen gelijk en zij voert het beleid van Fok uit.

En ik geef Loontjah gelijk, een goed fotograaf weet zelfs van lelijke, bejaarde of uitstralingsloze mensen toch heel erg mooie foto's te maken. Mijn mening hoor. Mooie mensen zijn simpel, daar kan iedereen mooie foto's van maken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 29 september 2006 @ 10:03:10 #263
79550 Ymke
your ghost
pi_42225787
quote:

Puckzzz foei , af !!
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  vrijdag 29 september 2006 @ 10:11:38 #264
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42225973
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 09:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, Puckzzz, je hebt alle recht om iemand te weigeren. Maar niet als de meeting via Fok wordt georganiseerd, dan moet je dat maar via een ander kanaal organiseren. Nikky heeft volkomen gelijk en zij voert het beleid van Fok uit.

En ik geef Loontjah gelijk, een goed fotograaf weet zelfs van lelijke, bejaarde of uitstralingsloze mensen toch heel erg mooie foto's te maken. Mijn mening hoor. Mooie mensen zijn simpel, daar kan iedereen mooie foto's van maken.
Digi is niet ervaren met het organiseren van meetings en is dus de fout ingegaan door er niet bij te vermelden dat er wél bepaalde modellen worden gezocht.

Ik vind de arrogantie van Fok echt te absurd voor woorden. Natuurlijk kan ik een bejaarde mevrouw mooi op de foto zetten, ook een lelijk paard komt nog wel goed uit de verf. Maar die fotografeer ik alleen wanneer ik daar zelf voor kies. IK maak de foto en bepaal dus het onderwerp dat erop komt. Zoals ik eerder in dit topic ook al heb gezegd, van mij mogen ze komen, maar ga niet lopen janken wanneer de fotografen je niet willen fotograferen. Zou ook leuk zijn voor het model he? Ze mag niet geweigerd worden dus komt ze opdraven, maar dan worden er geen foto's van d'r gemaakt hooguit misschien door een paar die uit goed fatsoen even een paar kiekjes van d'r maken. Ik heb daar geen behoefte aan.
pi_42226031
Als ik die andere modellen zie, vind ik Loontjah nog 1 van de leukere
Maar ik bemoei me nergens mee
pi_42226035
Dit is toch een normale portretmeet in een bos? Ik zie ook niet in waarom er mensen geweigerd kunnen worden. Het is niet dat je hierbij echt een speciaal model nodig hebt met een bepaalde uitstraling, als toen met de stoere en sexy zonnebrillen meet of de treinmeet.

Ik wil me niet echt in de discussie mengen, maar just my 2 cents om misschien over na te denken..
Whatever I want.
  vrijdag 29 september 2006 @ 10:18:16 #267
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42226117
dit is echt té zielig geworden...alle mods komen nu even langs? waar blijft SHE? die heeft ook altijd zo'n fijne mening

succes jongens
  vrijdag 29 september 2006 @ 10:19:04 #268
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42226134
quote:

Hoi.

Als dit je taalgebruik is tegen andere users (inclusief FA's) dan kun je sowieso even wieberen. Je kan het ergens mee oneens zijn, dat is je goed recht, maar doe wel even normaal zeg.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 29 september 2006 @ 10:19:09 #269
81237 releaze
best of both worlds
pi_42226137
Hmm.. interessante wending van het geheel. Ik zie dat er al van alles is gezegd over het welles/nietes, en ik kan daar ook mn mening tegenaangooien maar dat maakt helemaal niets uit,
dus wat ik dan toch maar vraag,
Hoe staat het ervoor? Als de meet nl niet doorgaat moet ik dat wel vertellen aan die vriendin van mij.
pi_42226167
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:19 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Hoi.

Als dit je taalgebruik is tegen andere users (inclusief FA's) dan kun je sowieso even wieberen. Je kan het ergens mee oneens zijn, dat is je goed recht, maar doe wel even normaal zeg.
Dus als je kut FA zegt kan je wieberen?
Dan kan ze beter bij de E.O gaan solliciteren , mischien hebben die nog een leuk forum.
  vrijdag 29 september 2006 @ 10:24:19 #271
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42226261
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:20 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Dus als je kut FA zegt kan je wieberen?
Dan kan ze beter bij de E.O gaan solliciteren , mischien hebben die nog een leuk forum.
Stel je niet aan.

De hele toon is over de top in deze verder zinnige discussie. En dan kan je wieberen ja. Ongeacht tegen wie het is.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_42226303
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:24 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Stel je niet aan.

De hele toon is over de top in deze verder zinnige discussie. En dan kan je wieberen ja. Ongeacht tegen wie het is.
Iemand kan ook kwaad worden, als je daar als FA al niet tegen kan.
Beetje gejank wel dit. maargoed
  vrijdag 29 september 2006 @ 10:26:27 #273
81237 releaze
best of both worlds
pi_42226321
Er is geen discussie hier. Het is ja nee ja nee ja nee. En dat krijg je wellicht nog meer als je het niet gewoon in de FAQ zet. Maar ook dat is een ja nee ja nee ja nee verhaal.

maar goed. school.
pi_42226390
Vanavond kijken we wel even naar de FAQ.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_42226434
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
Vanavond kijken we wel even naar de FAQ.
Zet er even in KutFA mag niet
pi_42226466
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 09:48 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

dat was een grapje
Geen leuk grapje

Even betreffende de onenigheid;ik heb zelf ook wel eens wat fotomeetings georganiseerd,en daar werd niemand geweigerd,wel er op gewezen wat de bedoeling tijdens zo'n dag is.
Altijd begon de meeting met een gezellig praatje op een terras of in het gras,dagen tevoren werden er allerlei verdeelschema's voor modellen en fotografen opgesteld,maar door de ongedwongen sfeer kwam daar dus niets van Meeting georganiseerd op m'n favoriete locatie,slot Loevestein. Bij het zgn introductie/kennismakingspraatje werden wat voorkeuren besproken,ikzelf wilde graag eens een heel mooie foto maken van een meisje met lang haar dat met d'r haar een mooie waterboog vanuit het rivierwater kon maken,niet iedereen wil en kan zoiets.M'n maatje is meer van de modetrends door de jaren heen,dus petticoats uit de 50's,lange gewaden uit de middeleeuwen,dus hij ging aan het werk in en rond het kasteel,en ik kon op m'n gemak mijn idee uitwerken op en langs het strand.
Nadat ik 'mijn' idee had uitgewerkt hebben we (geprobeerd) de wensen die de modellen hadden uit te werken.
Al met al ging een ieder weer tevreden naar huis,de één met een sexy reportage,de ander met een leuke pasfoto,en weer een ander in kleding en/of entourage wat hem/haar wel leuk leek om in vereeuwigd te worden,en weer anderen gewoon voor de gezelligheid mee,op de foto gezet met een peuk en een glas bier en een gekke bek,poserend voor een toevallig aanwezige oldtimerauto.

Ooit heb ik me eens kwaad afgemeld voor een fotomeeting,dat was met een motorforum,je kon je opgeven onder vermelding van naam,leeftijd en motormerk en type.Ik wilde i.p.v die blitse Ducati van mij eens één van m'n oldtimer motorscooters meenemen als decoratiestuk,dit idee werd door de 'organisatie' dusdanig neergesabeld,ik moest met dat stuk oud roest maar naar een zgn Scootaaaahmeeting gaan.........................

Dus mijn idee is,hou het ongedwongen,en wees duidelijk in je bedoelingen,dit kan teleurstellingen en onenigheid voorkomen.
En nu,op naar 21 oktober,ik heb alvast mooi weer besteld.
Canon 1D MK3,20D+L-glas van 17 tot 200 mm+nog wat losse zooi.
pi_42226704
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Zet er even in KutFA mag niet
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
pi_42226749
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:38 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Wat nou, dat is wel handig om te weten, heel Fok maakt mekaar voor alles uit.
Als daar een ban opstaat, zou ik het er zeker in vermelden.
pi_42227499
Dubbel
Goedemorgen :W
pi_42227520
Van deze hele discussie begrijp ik dat iedereen als model welkom moet zijn, en dat je ze op de meet zelfs links kan laten liggen. dat zal leuk zijn voor het model.
En dat als je tegen een fa in gaat je geband word.

pi_42227599
Ik vind het behoorlijk arro van de fotografen ook hier, wees blij dat er uberhaupt modellen willen komen.
De meeste fotografen zijn tenslotte ook amateurs, je kan ook doorslaan met je eisen zeg.
pi_42227686
Kap nou eens met doorzeuren en vraag je zelf of je het nutig vind. Alles is er al overgezegd en daarmee is het klaar. De FAQ wordt aangepast.

En iedereen weet nu hoe het werk. Punt klaar uit. Dure les zo.
  vrijdag 29 september 2006 @ 11:17:08 #283
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_42227737
Zo zeg, als het op de meet ook zo leuk wordt.
worden gezellige foto's.

Maar mijn mening, van mij hoeft niemand geweigerd te worden maar ik snap beide kanten heel goed.
dus eigenlijk hebben jullie niks aan mijn mening en ik (en Janneke) wachten gewoon af of de meeting wel of niet doorgaat.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 29 september 2006 @ 12:26:28 #284
79550 Ymke
your ghost
pi_42229657
Puckzzz is gebanned , wat een flauwekul zeg . Het schelden was niet nodig maar gelijk bannen ook niet
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_42230009
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 12:26 schreef Ymke het volgende:
Puckzzz is gebanned , wat een flauwekul zeg . Het schelden was niet nodig maar gelijk bannen ook niet
Sjonge wat gezellig weer.. Ik vind dat verbannen ook wel overdreven hoor
pi_42230100
quote:
Bans worden niet besproken op het forum .
En iedere meeting die via FOK! georganiseerd wordt is een openbare waar alle FOK!users mogen komen. dat was zo, dat is zo en voor zover ik weet blijft dat ook zo.
Wil je dus met een select groepje meeten, organiseer dat dan niet via FOK!. Uitsluitspelletjes doe je maar lekker via msn. SIM-PEL.
dag
  vrijdag 29 september 2006 @ 13:07:20 #287
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_42230599
quote:
jeetje, ze had toch al een waarschuwing gehad, was dat niet genoeg.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_42230870
Ahum , jullie weten waar jullie moeten zijn om te klagen over bans. Dat is in iedergeval niet bij mij of Phoentje aangezien we beiden de ban niet ongedaan kunnen maken. Verder heb ik echt zin om dit topic op slot te gooien want iets constructiefs over de meeting komt er niet meer uit behalve gezeur over een ban en een welles nietus spelletje.

Dus zeg maar, zeuren we door en gaat dit op slot, of houden we het leuk en gezellig en vechten we het via de juiste kanalen uit . Aan jullie de keus. En de FAQ is aangepast.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lord Dreamer op 29-09-2006 13:26:03 ]
pi_42231449
Ik geloof dat ik vanacht al om een slotje had gevragen, maar wie werd geweigerd te plaatsen!

Maar wil nog even wat kwijt.. zet een duidelijke regel weg in jullie f.a.q. "weigeren van modellen mag niet", dan verkom je de volgende keer deze elende, want zo kan je op geen fatsoenlijke manier een meet regelen. Weigeren is lullig, maar het is veel lulliger als het model aan de kant word gezet op zo'n meet (wat puckzzz al aan gaf). Je maakt twee foto's uit goed fatsoen, en je gaat snel weer door met de andere. En zo werkt het wel..

Dus zonder die regels duidelijker te maken, ben en blijf ik het niet eens met de gang van zaken. want ze bestaan niet! Ik heb ideeen bij een bepaald model (nu al) wat gewoon niet iedereen kan. Als ik had geweten dat weigeren niet mag "want die regel bestaat gewoon niet", dan had ik wel uitleg gegeven dat niet elke model geschikt was voor wat mijn doel voor ogen was.

Begip of geen begrip, pas jullie regels aan en gooi dit op slot. Maar niet gaan zeuren "Dit kan echt niet" want het staat niet in jullie regels! (punt)
pi_42231502
Tot slot.. dit gaat mogelijk gewoon door, ik benader de modellen en fotografen wel.. jullie kunnen ook mij mailen. dan gaat dit buiten fok.nl verder.. Al moet ik er over denken nog, maar bij genoeg intresse zal dit wel goed komen.
pi_42231631
Verder lijkt het opgelost, iedereen mag op een meeting komen, maar niet zeuren nadien, als ze worden genegeerd.
pi_42232594
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:42 schreef Digi23 het volgende:
Maar wil nog even wat kwijt.. zet een duidelijke regel weg in jullie f.a.q. "weigeren van modellen mag niet", dan verkom je de volgende keer deze elende, want zo kan je op geen fatsoenlijke manier een meet regelen. Weigeren is lullig, maar het is veel lulliger als het model aan de kant word gezet op zo'n meet (wat puckzzz al aan gaf). Je maakt twee foto's uit goed fatsoen, en je gaat snel weer door met de andere. En zo werkt het wel..
De regel staat er al in. EN ook die twee foto's uit fatsoen kunnen mooi zijjn.
quote:
Dus zonder die regels duidelijker te maken, ben en blijf ik het niet eens met de gang van zaken. want ze bestaan niet! Ik heb ideeen bij een bepaald model (nu al) wat gewoon niet iedereen kan. Als ik had geweten dat weigeren niet mag "want die regel bestaat gewoon niet", dan had ik wel uitleg gegeven dat niet elke model geschikt was voor wat mijn doel voor ogen was.
Een doel wat je voor ogen hebt is altijd handig om te vermelden. en de regel is nu erg duidelijk.
quote:
Begip of geen begrip, pas jullie regels aan en gooi dit op slot. Maar niet gaan zeuren "Dit kan echt niet" want het staat niet in jullie regels! (punt)
Hoi, het staat er inmiddels in en was al zonder duidelijke post in de FAQ al een algemeen iets. punt
  vrijdag 29 september 2006 @ 14:39:42 #293
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_42232762
Misschien is het beter om een nieuw "schoon" topic aan te maken?
pi_42233288
Ik denk er even over na snakelady
pi_42234896
Slotje graag.. heb een nieuwe geopend.
pi_42235428
Ik denk er even over na Digi23
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')