same here, eindelijk eens iets in brabantquote:Op maandag 25 september 2006 08:06 schreef pleon het volgende:
Ik hou het topic even in de gaten. (als fotograaf dan wel)
me too...quote:Op maandag 25 september 2006 08:06 schreef pleon het volgende:
Ik hou het topic even in de gaten. (als fotograaf dan wel)
Nouja dat bepaal ik niet natuurlijkquote:Op maandag 25 september 2006 16:31 schreef Digi23 het volgende:
Ok het lijstje is weer bij gewerkt.
Puckzzz Hoe groot mag de groep zijn voor jou? We moeten alleen nog modellen hebben..
Zijn er ook mensen die zich aan willen melden voor model? Anders kan het alsnog niet door gaan..
Dat is ook groot zat denk ik. Niet te massaal maken...quote:Op maandag 25 september 2006 16:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nouja dat bepaal ik niet natuurlijk
ik vin deen stuk of 8 fotografen en een stuk of 4 - 6 modellen meer dan genoeg. Zo krijgt iedereen een gelegeheid om op zijn gemak te fotograferen, zonder dat er een model tussenzit die je ook graag geschoten had ,maar door de drukte en andere fotografen die ook graag dat model willen fotograferen ben je er niet aan toe gekomen.
Word je model? En wat word bedoelt met TVP? Plaats jij die..quote:Op maandag 25 september 2006 19:54 schreef Toeps het volgende:
Plaatst even een TVP. Komen een aantal van mijn favo fotografen.
Leuke fotoquote:Op maandag 25 september 2006 23:12 schreef EchnaDarr het volgende:
Uhm, mijn vriendin en ik willen ons wel opgeven, als model. (zal voor mij de eerste keer zijn). Eventueel kan ik ook wel achter de camera kruipen (die gaat zowiezo mee). Oftewel 2 modellen, en eventueel 2 fotografen voor op de reservelijst.
Klein voorproefje hoe ik er uit zie (voor diegene die het willen zien): plaotje
(baard is nu redelijk volgroeid)
ik voel me genegeerdquote:Op maandag 25 september 2006 19:37 schreef PKfotografie het volgende:
klinkt leuk, afhankelijk van de datum en waar.
als fotograaf natuurlijk, sta liever achter als voor de camera
Ai.. ik heb je helemaal over het hoofd gezien. Niet mijn bedoeling geweest!!quote:
zijn vriendin is echtquote:Op maandag 25 september 2006 23:15 schreef Digi23 het volgende:
[..]
Leuke foto![]()
Heb je toevallig ook een foto van je vriendin? Onder welke naam kan ik haar als model neer zetten? Ik zal jou iniedergeval op de fotografie reserve lijst zetten alsvast. En als Model op (evt) Je komt immers mee![]()
Moet geen probleem zijn toch?quote:Op maandag 25 september 2006 23:28 schreef Loontjah het volgende:
Ben niej moeders mooiste maar zou graag een keer model willen staan !
hoezo minimaal? ik lever alleen de bewerkte foto's uit, niet de onbewerkte. En of dat nou minimale of maximale bewerking is doet er toch niet toe?quote:Op maandag 25 september 2006 02:04 schreef Digi23 het volgende
[b]Foto's die gemaakt van je worden zullen (minimaal) bewerkt op cd aan je worden geleverd..
Ik bedoel ook bewerkte foto's.. maar dit minimaal aangeleverd op cd naar de modellen die je fotografeerde. Dat je alleen de bewerkte foto's levert is logies..quote:Op maandag 25 september 2006 23:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hoezo minimaal? ik lever alleen de bewerkte foto's uit, niet de onbewerkte. En of dat nou minimale of maximale bewerking is doet er toch niet toe?
ik ben er juist eentje die een foto graag ff door PS haalt.
cd-tje, dvd-tje zipfile maakt niet uit toch.quote:Op maandag 25 september 2006 23:46 schreef Digi23 het volgende:
[..]
Ik bedoel ook bewerkte foto's.. maar dit minimaal aangeleverd op cd naar de modellen die je fotografeerde. Dat je alleen de bewerkte foto's levert is logies..![]()
Heb de tekst even veranderdquote:Op maandag 25 september 2006 23:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hoezo minimaal? ik lever alleen de bewerkte foto's uit, niet de onbewerkte. En of dat nou minimale of maximale bewerking is doet er toch niet toe?
ik ben er juist eentje die een foto graag ff door PS haalt.
Zipje mag natuurlijk ook!!quote:Op maandag 25 september 2006 23:47 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
cd-tje, dvd-tje zipfile maakt niet uit toch.
als stuur je een paket met de foto's op 10-15 als je de modelen maar foto's geeft. daar hebben ze recht op.
Ik neem aan dat je ook Toeps bent? onder welke naam moet ik je als model zetten?quote:Op maandag 25 september 2006 23:53 schreef Auticia het volgende:
TVP. Het ligt aan de datum en of ik nog naar Londen ga.
Ha ha wil er zeker van zijn dat alles goed wil gaan..quote:Op maandag 25 september 2006 23:54 schreef Puckzzz het volgende:
hey Digi ik snap dat je het graag allemaal in goede banen wilt leiden, maar je hoeft niet bij elke post je OP aan te passen hoor
het hangt voor mij van een aantal factoren af of ik kom, dus zoals ik al zei "ik hou het ff in de gaten"
wanneer er een andere fotograaf heel erg graag wil, be my guest, ik doe mijn ding toch nog wel
zijn twee heel ander mensen hoorquote:Op maandag 25 september 2006 23:57 schreef Digi23 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ook Toeps bent? onder welke naam moet ik je als model zetten?
Welke dag komt voor jou het beste uit.. En wanneer weet je iets van London?
heb je eventueel ook een voorbeeld foto van je (zodat ik deze achter de naam kan zetten?)
Wie zijn je favo fotografen hier dan?![]()
Hoi PK!quote:Op maandag 25 september 2006 23:59 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
zijn twee heel ander mensen hoor
auticia
Ik ben Auticia.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:05 schreef Digi23 het volgende:
Wha ha ha snap hem al! Je hebt gelijk..
Ben tevens ook druk met een juiste lokatie te zoeken!!
Alleen wil Auticia als model? denk het wel??..
Hele hoop.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:13 schreef Digi23 het volgende:
Ok Auticia ik laat je als model met (m - mogelijk) staan.. Ik hoor het van zelf
maar hou er rekening mee, dat je jezelf op geeft als model.. en dus iniedergeval model moet staan als je komt.
Fotografie is in dit geval dan bijzaak (we zitten al ruim aan de 10 persoonen)![]()
Hoop begrip hiervoor..
Dat is afgelopen donderdag.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:54 schreef Digi23 het volgende:
Datum en tijd bekent gemaakt.. Wie kunnen er allemaal?
Datum: 21 September 2006
Tijd: 10:00 uur T/m .....
Lokatie: Nog even bekijken
Ideen lokatie
- Loon en drunense duinen (Bos)
Bij regen.. moeten we nog even iets op verzinnen hoe we dat oplossen.
quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 23:54 schreef Puckzzz het volgende:
wanneer er een andere fotograaf heel erg graag wil, be my guest, ik doe mijn ding toch nog wel
quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:35 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]Kom jij dan als model
![]()
@Digi23: ik zag dat je het de m achter mijn naam al weggehaald had. Wat een vooruitziende blik
Aannemende dat je 21 oktober bedoelt, dat is.
Vlak onder Waalwijkquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
we gaan er maar vanuit dat ze oktober bedoeld
waar ligt dat Loon en Drunen gedoe?
21 oktober he? dan is het al best wel frisjes enzo...quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:19 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Waar zag jij een vraagteken?
Goed idee jaquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:45 schreef Vliegvrager het volgende:
Ms is het een idee om de modellen uit Brabant (evt ook aangrenzende regio's) die in Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel VIII) staan even per mail, msn, reactie in fotoboek en/of postduif te informeren over dit topic.
Je mag zo veel mee denken en regelen als je wilt Vliegvrager.. Ik ben de topic starter met de vraag of het een leuk idee is. Maar eigenlijk heeft iedereen net zoveel inspraak als ik (die komen deze dag), dus wil je wat regelen.. even melden hier, en gewoon doenquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:45 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik denk even omgevraagd mee, okay?
Ik had gisteren al even een linkje geplempt in FOT en US meets again-brainstorm-topic
Ms is het een idee om de modellen uit Brabant (evt ook aangrenzende regio's) die in Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel VIII) staan even per mail, msn, reactie in fotoboek en/of postduif te informeren over dit topic.
Verder is het qua locatie ms een idee om in de buurt van een horeca-gelegenheid af te spreken. Dan hebben we een uitwijk bij matig weer, en wat meer mogelijkheden qua setting van foto's. Dan is het ms het handigst om ook vooraf even contact op te nemen met de betreffende tent. Hoerca-luit vinden het altijd erg fijn om de komst van een wat grotere groep vooraf te weten en ms zijn ze wel bereid mee te denken en/of een leegstaand zaaltje aan te bieden oid.
Ik heb je in het lijstje gezet voor invallende fotograaf. Als er weer uitvallen kom je in het lijstje...quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:50 schreef HighwayStar het volgende:
Als het 21 oktober is,in starttopic staat 21 september,dan wil ik ook wel komen om een en ander op te steken.
Als model zal ik waarschijnlijk niet geschikt zijn met m'n ouwe kop[afbeelding]
PS:Horecagelegenheid "de Roestelberg" grenst aan de Loonse en Drunense duinen
Ha ha ja die kans zit er helaas best in.. Maar het is een datum waarbij de meeste kunnen. Wilde het zelf ook eerst eerder doen wegens die reden. Dus denk dat het idd een bivalmuts wordquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
21 oktober he? dan is het al best wel frisjes enzo...
* Puckzzz bivakmuts gaat bestellen
Klein momentje dan trommel ik wat werk op van me..quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:19 schreef Puckzzz het volgende:
Hey Digi, je site doet het niet en ik heb eigenlijk nog geen werk van jou gezien, heb je dat nog ergens anders staan?
Ik zit net naar jou werk te kijken, maar zo goed als jou ben ik nog niet. Wat een pracht foto's puckzzz!!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:19 schreef Puckzzz het volgende:
Hey Digi, je site doet het niet en ik heb eigenlijk nog geen werk van jou gezien, heb je dat nog ergens anders staan?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:48 schreef Digi23 het volgende:
[..]
Ik zit net naar jou werk te kijken, maar zo goed als jou ben ik nog niet. Wat een pracht foto's puckzzz!!!![]()
Maar een van de redenen is dat ik ook nog geen dure standard lens heb.. Ik ben erg van kwaliteid. Dus er moet eerst weer een goeie lens bij komen.
Waar werk je dan mee??quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]Thnx
momenteel schiet ik nog niet met DSLR, maar zit er wel aan te komen...ooit...als de verbouwing klaar is
dus voor mij ook geen speciale lensen en kermis hoorgewoon me & my cam.
en die foto ken ik ja! van een portrettopic een tijdje geleden
no problemquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:02 schreef Digi23 het volgende:
[..]
Waar werk je dan mee??![]()
Dit zijn prachtige foto's jo..
Ik heb je trouwens toegevoegd op msn als je dat goed vind![]()
Thanks!! helemaal met je eensquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:10 schreef Phoenixx het volgende:
Digi23: ik zal de OP even "ontgrendelen" zodat je hem aan kan blijven passen.
Ik vind het altijd zo lekker overzichtelijk als alles in de OP staat en je niet hoeft te zoeken naar laatste updates
Heeeeeeeej,die dame(Karolina) ken ik,ik ben buschauffeur op o.a lijn 127 Breda-Tilburg,en zij rijdt regelmatig mee van Dongen naar Tilburg vvquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:50 schreef Digi23 het volgende:
http://www.jona.nl/lekkerste/aflevering2v.php
De laatste foto is ook van Karolina.. Waar ze héél ver kwam bij veronica's lekkerste.
Kijk dat is mooi! Je brengt een model mee (wat héél goed is) ik zal je daarom vooran geven op de reserve lijst. Lijkt me wel het minst wat ik kan doen. Dus wie vanaf nu modellen mee brengen krijgen voorang tot de reserve lijst!! We kunnen wel wat modellen beruikenquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:56 schreef EchnaDarr het volgende:
De 21e komt Fem_me en mij van de gegeven data het beste uit.
*kijkt er al naar uit*
Dat zou ik alleen doen als je een kerk weet waar heel veel licht naar binnen valt. Bij de meeste kerken is het bij goed weer al vrij lastig binnen fotograferen, laat staan bij slechter weer.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:39 schreef Digi23 het volgende:
Meschien een gek idee.. Maar zou het geen idee zijn als het regend in een kerk te fotograferen? (als ik dit hier voor elkaar gespeelt kan krijgen)
Heb je een foto van jezelf? Ik denk dat we allemaal hier even over moeten beslissen..quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:30 schreef releaze het volgende:
Het lijkt me wel leuk om eens te doen, echter ben ik niet zo'n fotogeniek figuur. Wellicht wel een uitdaging voor de fotografen?
fotoboek hequote:Op dinsdag 26 september 2006 22:56 schreef Digi23 het volgende:
[..]
Heb je een foto van jezelf? Ik denk dat we allemaal hier even over moeten beslissen..
We kunnen een hoop mensen toe laten die niet erg fotogeniek zijn, maar daar hebben we uit eindelijk ons zelf mee.
Maar stuur eens een foto zodat we weten of we wat met je kunnen wie weet! Dan moet iedereen maar mee beslissen![]()
ik voel me gekwetst!!!!!!!quote:Op woensdag 27 september 2006 01:30 schreef Digi23 het volgende:
releaze.. Ik weet niet hoe de andere er over denken, dus wil ook graag hun mening. We zoeken deze dag eigenlijk modellen waar we op uit kunnen leven en waarvan we de foto's kunnen gebruiken op onze website's. We zoeken "modellen" die een klein beetje spreken op foto of juist heel veel.
je geeft zelf eigenlijk al aan dat je niet fotogeniek bent.. Ik denk dat de meeste hier liever een model zien waar ze wat mee kunnen. Ik wil eigenlijk niemand weigeren, dus heb al een "minder" foto geniek persoon toe gelaten. Het hoeven immers niet alleen maar top modellen te zijn. maar ik denk als ik te veel "minder" foto genieke modellen toe laat, dat ik binnen de koste keren afzeggingen krijg. En ik moet zeggen.. ik zou dat zelf ook doen als ik zou zien, dat er niks tussen zit voor mij. je steekt er immers veel tijd en energie in.
Het probleem is dat veel meiden graag eens een goeie foto van hun zelf willen. Dus mensen die "minder" foto geniek zijn zullen zich snel aan melden. terwijl wij eigenlijk modellen zoeken en vragen.. ja ik wil niemand kwetsen, en als ik dat wel doe mijn wel gemeende excus hier voor!!
Dus ik weet niet wat de andere willen? Ik ben niet alleen.. ik probeer hier iets op touw te zetten.
Niet iedere fotograaf hoeft natuurlijk ieder model te fotograferen, en je kunt vrij makkelijk rouleren. Plus dat het vaak geen punt is om met twee fotografen om een model heen te hangen. Mijn ervaringen bij eerdere meest zijn dat het zich redelijk vanzelf wijst. Wel is het natuurlijk prettig als je ongeveer in evenwicht bent, maar iets meer fotografen dan modellen is niet zo'n punt.quote:Op woensdag 27 september 2006 01:43 schreef Digi23 het volgende:
Dan nog even wat anders.. we komen een te kort aan modellen zo ver. Ik wil het lijstje even stop zetten bij 6 personen tot er meer aanmeldingen komen van modellen!!
Je moet er rekening mee houden dat je minimaal 1 uur bezig bent met je model.
Met 10 fotografen zou je dus 10 uur kwijt zijn per model (circa)..
Zoveel tijd hebben we helaas niet..
Gewoon naar die site gaan die ze je geven ha ha en de bus pakken? Of komt iemand bij haar in de buurt.. We horen het welquote:Op woensdag 27 september 2006 11:15 schreef Ariadne het volgende:
ik wil me onder voorbehoud wel aanmelden als model. Ten eerste moet ik nog even onder een andere afspraak zien uit te komen die dag, en ten tweede moet ik vervoer zien te vinden vanuit eindhoven aangezien ik geen auto heb....als dat allebei lukt ben ik van de partij! (als model dus) 2 voorbeeldfotootjes zijn te vinden: hier en hier!
Loontjah, volgens mij heb ik jou wel eens ontmoet! via een andere site....
gewoon doen zou ik zeggen.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:47 schreef HighwayStar het volgende:
Is het meenemen van attributen als bijvoorbeeld muziekinstrumenten,cabrio,oldtimer of motorfiets al eens besproken?
ik sleep ook het 1 en ander meequote:Op woensdag 27 september 2006 13:47 schreef HighwayStar het volgende:
Is het meenemen van attributen als bijvoorbeeld muziekinstrumenten,cabrio,oldtimer of motorfiets al eens besproken?
Hoi roosje, heb je ergens een foto staan?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:13 schreef roooosje het volgende:
Ik wil absoluut meekomen als model, afhangende van de datum en of ik vrij kan vragen van mn werkZet er maar een misschien achter dan
quote:Op woensdag 27 september 2006 14:38 schreef Digi23 het volgende:
[..]
Hoi roosje, heb je ergens een foto staan?![]()
Daar was ik al geweest.. werkte niet (leeg scherm)quote:Op woensdag 27 september 2006 14:59 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik denk dat Elizabeth je op subtiele wijze duidelijk wil maken op welk knopje je moet drukken om roooosje's fotoboek te zien.
Dat dacht ik ook, tot ik ging scrollenquote:Op woensdag 27 september 2006 15:06 schreef Digi23 het volgende:
[..]
Daar was ik al geweest.. werkte niet (leeg scherm)
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 27 september 2006 16:40 schreef Puckzzz het volgende:
Ik mag haar de 15e gelukkig al een keer schieten
ik ben helaas geen echte roodharige met witte huid zoals ron van harry potter. mn haar is roodblond, mn huid, vooral in mn gezicht heel erg roze.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:29 schreef Puckzzz het volgende:
Releaze: Ik heb je fotoboek bekeken en vind je ene heel bijzonder gezicht en uitstraling hebben. Ik ben al een tijdje op zoek naar een echte roodharige inclusief witte huid omdat ik met een speciaal projectje bezig ben. Dus ook al zal men besluiten je niet geschikt te vinden voor deze meeting, ik zou je zeker een keer alleen voor mijn camera willen hebben. Ik vind je zoals ik al zei een hele bijzondere uitstraling hebbenkon het niet goed zien op de foto's maar heb je ook sproeten?
zou je mij willen mailen?quote:Op woensdag 27 september 2006 11:15 schreef Ariadne het volgende:
ik wil me onder voorbehoud wel aanmelden als model. ............
vanuit eindhoven aangezien ik geen auto heb....als dat allebei lukt ben ik van de partij! (als model dus) 2 voorbeeldfotootjes zijn te vinden: hier en hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |