Nee, zit alleen in het Giga packquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
echt? fuck , krijg donderdag mijn daxter pakket binnen![]()
maar bij het value pack he ,
zit daar nou ook de usb kabel bij?![]()
fuckquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:47 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Nee, zit alleen in het Giga pack
PSPWoNED!quote:
Riiight.. Dat geloof je toch zelf niet?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
heb er al 1 besteld op marktplaats ¤ 3![]()
Druk er eens een UMD film inquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:36 schreef reconnect het volgende:
ik heb nu valuepack white met daxter gekochten football manager erbij..krijg GTA Liberty stories binnenkort
. Ziet er mooi uit hoor! echt mooi spul
strax lekker voetbal kijken en football manager spelen tegelijk
even klikken op de volgende linkquote:
Ik d8 een PSPquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
even klikken op de volgende link
knip url
ik wacht rustig af, anders ga ik voor maar 3 euro het schip in, is wel te overkomen lijkt me
![]()
vondt je reaktie al zo vaagquote:
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidge racer!! Take ridge racer!quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zit te twijfelen tussen ridge racer of burnout![]()
heb al veel burnout gespeeld op de ps2... en dat beviel goed
maar ridge racer krijg weer een hoger cijfer hmmmz
Ik heb net Loco Roco in actie gezien bij Gammo Update, en deze pack ga ik zeker halen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:25 schreef MMaRsu het volgende:
Er komt binnenkort trouwens een Loco Roco pack, met een witte psp. WIst niet of jullie het al wisten maar las het vorige week in de weekmemo
amen to thatquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:34 schreef Ori het volgende:
RR is extreem saai en eentonig. Zoek je een echte actie racegame, dan is burnout legends een aanrader.
Dus als je moest kiezen tussen RR, Burnout of NFS, dan zou je burnout kiezen? (hmm of zie ik nu nog andere *budget* racespellen over het hoofd)quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:34 schreef Ori het volgende:
RR is extreem saai en eentonig. Zoek je een echte actie racegame, dan is burnout legends een aanrader.
Ze hadden het er eerst wel staan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hij staat anders nog steeds bij reserveren op hun site![]()
Verwacht: 28 juni 2006![]()
Veel plezier ermee!quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
whoohoo mijn witte psp zit in de oplader![]()
machtig mooi aparaat........veel beter mijn oude Ds![]()
Ja, via de GTA exploit.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
net even gekeken
2.6 , kan ik daar nog wat mee![]()
Tales of Eternia is echt briljant. Ik ben er 36 uur mee bezig geweest om hem uit te spelen, en had toen nog niet eens alle side-quests gedaan. GTA vond ik wel minder dan ik had verwacht (te moeilijk), alleen nog steeds erg goed. GTA moet je alleen al halen voor de exploit die erin zit om homebrew te spelen (zie homebrew topic op dit forum). Let wel op, het schijnt dat Rockstar een nieuwe versie van GTA heeft gemaakt die die exploit heeft geblokkeerd, dus ik zou naar een winkel gaat waarvan je weet dat het spel er al even ligt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik vind shooters hardstikke tof....alleen ik suck er echt mega in![]()
eerst maar eens gaan vermaken met burnout en daxter
daarna GTA en ToE![]()
Kan je doen. Maar Daxter is toch ook wel een spel wat in je collectie hoort vind ikquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik koop hem wel 2e handsof ik ruil hem met daxter
![]()
Dat is geen demo, maar een extra content pack. Daar moet je Lemmings al voor hebben, krijg je extra levels ofzo.quote:
Het schijnt er nu toch echt aan te komen! Naast de toptitels die de PSP zo broodnodig nodig heeft, zal dit ook een lokkertje gaan worden hoop ik! Ik hoop dat het doorgaat in ieder geval!quote:PSP camera en GPS ontvanger in oktober beschikbaar
Sony kondigde vandaag aan op de GDC dat zowel de camera als GPS ontvanger, in oktober beschikbaar zullen zijn voor de consument.
Voor de PSP had Sony op de Game Developers Conference ook een aantal nieuwtjes te melden. Zo kondigde het Japanse bedrijf aan dat de Camera, en GPS ontvanger vanaf oktober beschikbaar zullen zijn voor de consument.
De camera zal gebruikt kunnen worden om foto's te maken, video's, Eye-Toy functies, en videochat functies. De GPS ontvanger is bedoeld voor mensen die de PSP als navigatiesysteem willen gebruiken. Het is nog niet duidelijk of de navigatie software erbij geleverd zal worden. Prijzen voor deze 2 producten wist Sony helaas nog niet te melden.
Gewijzigd op ( donderdag, 23 maart 2006
Maak een map UPDATE in GAME en daar sleep je de eboot in.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik krijg mijn firmware niet geupdate naar 2.71![]()
ik kan het bestand eboot.pb nog iets downen van yourpsp.com
maar wat moet ik dan ermee doen :S
heb hem al in elk mapje gesleept....maar er gebeurd niks![]()
en ik wil die locoroco demo spelen![]()
Inderdaadquote:Op zondag 25 juni 2006 11:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
kewl thnks, ik kon het ook niet vinden in de handleiding
en loco roco rocks![]()
Daar zullen vast wel iets mee gaan doen (lees: accessoire)...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:01 schreef Ori het volgende:
Alleen het scherm van de PSP is in zonlicht lastig om te lezen. Dat gaat zeker problemen opleveren.
da's gewoon met een PC te downloaden, je kunt dan vanaf de memorystick updaten.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:08 schreef reconnect het volgende:
jammer dat internetten alleen gaat via draadloos internet, dat hebben we hier thuis niet..die updates van firmware moet ook via draadloos zeker, of kan je die downloaden naar je computer en dan op PSP zetten? (Ik heb hem net 3 dagen![]()
)
jups, kwam ik vandaag ook achterquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
da's gewoon met een PC te downloaden, je kunt dan vanaf de memorystick updaten.
Ik ga voor de 4 gigabyte, is nu 206 euro en direct leverbaar. Maar ik wacht nog heel even tot hij iets van 150 euro is.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:32 schreef reconnect het volgende:
Memorystick 2Gb weer in prijs gedaald..nu inclusief verzendkosten ¤92.50:
http://tweakers.net/pricewatch/117671
hmm ik wil er wel graag eentje..wel duur..misschien ga ik wel voor 1GB kaartje..ik moet er nog maar ff over denken
Ah ben nog opzoek naar WipeOut Pure voor een leuke prijsquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:55 schreef Ori het volgende:
Heeft iemand nog interesse in het kopen van Mercury en/of WipeOut Pure? Dat zijn de enige 2 games die ik nog hoef te verkopen
Helaas, je bent te laat. De spellen zijn inmiddels verkochtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:20 schreef Cid het volgende:
Ah ben nog opzoek naar WipeOut Pure voor een leuke prijsMoet dat kosten?
op ebay istie nog net zo duur als in de winkelquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:45 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Zie trouwens ook op veel sites dat loco roco pas vrijdag uitkomt...
Op YourPSP.com (PSP versie) staat dat ook. Maar ik denk dat er vanaf vandaag de eerste exemplaren in de winkels liggen. Ik ga vanmiddag in ieder geval nog even kijkenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:45 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Zie trouwens ook op veel sites dat loco roco pas vrijdag uitkomt...
quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:03 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
omg, waarom heb ik geupdate naar 2.7
2.5 en 2.6 volledige kernel access
woei!quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:03 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Op YourPSP.com (PSP versie) staat dat ook. Maar ik denk dat er vanaf vandaag de eerste exemplaren in de winkels liggen. Ik ga vanmiddag in ieder geval nog even kijken
-edit-
ik heb mijn PSP pas net, en er staat volgens mij 2.6 op. Maar wat houdt dit nieuwsbericht precies in? Iedereen is blij, maar wat kan je er nu precies mee? (sorry, heb er nog niet zo heel veel verstandvanquote:Op woensdag 28 juni 2006 08:03 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Op YourPSP.com (PSP versie) staat dat ook. Maar ik denk dat er vanaf vandaag de eerste exemplaren in de winkels liggen. Ik ga vanmiddag in ieder geval nog even kijken
-edit-
Als je 2.6 hebt kan je dan precies hetzelfde als je met een 1.5 kan. Je kan dus alle homebrew draaien (zelf gemaakte applicaties) plus dat je alle functies van 2.6 hebt. Maar ik denk dat een heleboel mensen ook blij zijn dat ze de wat minder legale applicaties dan ook kunnen draaien.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:15 schreef reconnect het volgende:
[..]
ik heb mijn PSP pas net, en er staat volgens mij 2.6 op. Maar wat houdt dit nieuwsbericht precies in? Iedereen is blij, maar wat kan je er nu precies mee? (sorry, heb er nog niet zo heel veel verstandvan)
Toch geen ISO héquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:36 schreef Thije het volgende:
Ik heb locoroco! VET!!
welke fw moet je eigenlijk voor dat spel hebben? voor de demo was t 2.71 maar is dat voor de full game ook zo?quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:36 schreef Thije het volgende:
Ik heb locoroco! VET!!
Beetje lomp ding imho, de PSP is al relatief "zwaar" voor een handheld. Het zal me niets verbazen dat dit nog een soort van prototype is, net als toen de DS als eerste getoond werd (uiteindelijke versie zag er ook iets anders uit). Maar goed, los daarvan ben ik erg benieuwd naar de toegevoegd waarde: voor foto's gebruik ik mijn Canon of W550i. Misschien eye-toy-achtige toestanden ?quote:1ste foto PSP camera onthuld
Nieuws | 28 juni 2006 - Er is vandaag een foto verschenen van de camera die in ontwikkeling is voor de PlayStation Portable. Op de foto is te zien dat het gaat om een 1,3 megapixel camera. Deze foto zou fake kunnen zijn, echter, de camera lijkt erg veel op de microfoon die benodigd is voor Talkman.
De camera zou deze herfst in de Japanse schappen moeten liggen. Wanneer Europeanen ook foto's mogen maken is nog onbekend. Wij vermoeden dat de camera hier eind 2006 verschijnt.
Bron:Gamefront
Hij is ook helemaal niet groot lijkt alleen groot doordat het een close-up isquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:12 schreef gamecube_master het volgende:
Als je bereid bent ik weet niet hoeveel voor die camera te betalen kan hij wel kleiner ja. Ik vind hem zelf helemaal niet groot?
Welk filiaal, ik kan hem nog nergens vinden hier (omg zwolle)quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:24 schreef Ik_ben_lief het volgende:
De FRS had Loco Roco al... maar daar issie 55,-... dan wacht ik nog wel even..
Bron: http://www.pspparty.nl/nieuws/item/24184/quote:Onlangs maakte Sony bekend Playstation 1 games uit te brengen voor de PSP. Via de PS3 of de PSP zelf zouden gebruikers deze oude spellen kunnen (tegen betaling) downloaden en ze vervolgens "opnieuw" te spelen.
Vandaag kwam Sony met het de vijf eerste spellen die ter download zullen worden gepresenteerd.
Castlevania: Symphony of the Night
Final Fantasy VII
Final Fantasy VIII
Silent Hill
Tomb Raider
Aan het eind van 2007 zal Sony nagenoeg iedere Playstation game ge-emuleert hebben. Er staan namelijk 7000 Playstation games in de planning. Totaal zijn er door de jaren heen maar liefst 7743 spellen uitgebracht voor de oude grijze machine.
Bron?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:23 schreef SToRM81 het volgende:
Ze zijn trouwens heel erg dicht bij een downgrader voor een PSP 2.50/2.60![]()
quote:PSPUpdates
But don't start upgrading those PSP's yet until a viable means of implementation is released! Also, this breakthrough does not open up the possibility of a downgrader due to the protection in the IPL in 2.50+ firmware. Although speculation has already begun that this will open the door to the decrypting of 2.70+ Firmware, allowing it to be emulated a la Devhook.
Bij de Mediamarkt in Zwolle was alles al bijna uitverkochtquote:
Wat koste die in zwolle?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:44 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Bij de Mediamarkt in Zwolle was alles al bijna uitverkocht
De kassiere vroeg aan me of het een nieuw spel was, omdat ze er al zo veel van verkocht had vandaag.
249 euro voor dat pakket, ff slikken hoor, misschien via play asia danquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:10 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb een witte.....tezamen gekocht in het daxter pakket
dat zat firmware 2.6 op
neem aan dat in de nieuwe locoroco/witte psp packs.....standaard 2,71 zit![]()
dat gaat me wat te verquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
mwa ,tis maar een klein beetje in vergelijking met de ps3 straks![]()
en die komt er ook![]()
heuj die heb ik ook onlangs gekochtquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:10 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb een witte.....tezamen gekocht in het daxter pakket
dat zat firmware 2.6 op
neem aan dat in de nieuwe locoroco/witte psp packs.....standaard 2,71 zit![]()
wrom zegt haar tiet gufufufuquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:46 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Must have.... All.....
Metal Gear Acid is lomp. Probeer Katamari te vinden, ik heb denk ik al meer dan 40 uur speeltijd in de PSP versie zitten, niet normaal. Speel het al bijna een maand lang bijna anderhalf uur per (werk)dag ofzoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:22 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik kan mijn locoroco zondag avond ophalen
helemaal nieuw voor ¤ 35![]()
nu maar weer de demo spelen![]()
is trouwens metal gear acid wat?
ik hoor in de wandelgangen dat het nogal traag gaat?
空都市RPGquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:44 schreef JanaX het volgende:
Deze game moet ik echt hebben als rpg fanaat!
http://www.nisamerica.com/games/bd/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik las het net!! Beste nieuws ooit. FFVII op een handheld, dat kan je je toch niet voorstellenquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:10 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Bron: http://www.pspparty.nl/nieuws/item/24184/
Final Fantasy![]()
Tomb Raider![]()
Ik vraag me wel af hoe ik FF op één Memory Stick moet krijgen![]()
Heel benieuwd hoe ze FFVII op mijn 1gig memstick willen gaan schrijven... en nog leuker, hoe op de 32MB stick die je bij een value pack krijgt ....quote:Op zondag 2 juli 2006 11:30 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik las het net!! Beste nieuws ooit. FFVII op een handheld, dat kan je je toch niet voorstellen
Heeft Sony al grotere memsticks uitgebracht dan?quote:Op zondag 2 juli 2006 12:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat vereist natuurlijk een grote memorystick, da's logisch.
nietquote:Op zondag 2 juli 2006 12:52 schreef Cid het volgende:
[..]
Heel benieuwd hoe ze FFVII op mijn 1gig memstick willen gaan schrijven... en nog leuker, hoe op de 32MB stick die je bij een value pack krijgt ....
Heb je een linkje naar een winkel die die dingen verkoopt? 1gig is voor als die nieuwe homebrew toch al niet meer genoegquote:Op zondag 2 juli 2006 13:22 schreef __Saviour__ het volgende:
4GB is het grootste tot nu toe. En veel spellen zijn 1CD, dus dat kan maar maximaal 650MB zijn.
Kijk even op de Tweakers.net Pricewatch. 2GB stick al vanaf 87,50.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:18 schreef Cid het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar een winkel die die dingen verkoopt? 1gig is voor als die nieuwe homebrew toch al niet meer genoeg
http://tweakers.net/pricewatch/136997quote:Op zondag 2 juli 2006 17:18 schreef Cid het volgende:
Heb je een linkje naar een winkel die die dingen verkoopt? 1gig is voor als die nieuwe homebrew toch al niet meer genoeg
8gb kan de PSP nog niet aan in ieder geval. Wellicht met een firmwareupdate in de toekomst welquote:Op zondag 2 juli 2006 21:49 schreef Falcon4ever het volgende:
ben trouwens sowieso opzoek naar een grotere memstick, wat kan een fw1.5 eigenlijk aan? (4gb maximaal? omdat ik ook op internet memsticks met 8gb zie...)
De PSP kan vanaf firmware 2.5 4GB aan. 1.5 kan dacht ik tot 2GB. 8GB komt binnenkort.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:49 schreef Falcon4ever het volgende:
wellicht stoppen ze bij sony er nog een compressie overheen zodat je nog een tijdje met de gigapack vooruitkan...
ben trouwens sowieso opzoek naar een grotere memstick, wat kan een fw1.5 eigenlijk aan? (4gb maximaal? omdat ik ook op internet memsticks met 8gb zie...)
Je bedoelt het LocoRoco huis? Als het goed is wel, hij staat denk ik tussen de save gamesquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:08 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Is het ook mogelijk om die zelfgemaakte levels op internet te zetten?
Weet ik niet, zo ver ben ik nog nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:20 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk de levels die je kunt maken met de level editor die je vrij moet spelen als mini game... Tenminste.. ik heb gelezen dat dat kon...
piranha kabels, te koop bij de bart smit voor 2 euro!quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:43 schreef JanaX het volgende:
weet iemand waar je aan zon kabeltje kan komen met voeding en usb?
laat ook even weten hoe tomb raider legend is! Ben ik erg benieuwd naar!quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:07 schreef Ipho het volgende:
Zo juist de media markt zwolle bestormd. Ik gooide Loco Roco in me mandje samen met Tomb Raier legends. En ik zag dat de auto laders, voor 15 euro waren dus ook maar mee gepakt. (volgens mij doen ze het er om, al die dingen naast elkaar leggen)
En nog wat kleine prut, wou Pro Evo nog kopen, maar werd een beetje te veel. Je kunt maar een spel tegelijk spelen.
69,95quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:15 schreef brtausi het volgende:
Tomb Raider is wel mooi, wel eerst ff wennen aan de controles.
Leuke verhaallijn en filmpjes tussendoor
Edit: wat heb je er dan voor betaald?![]()
en, werkt ie goed?quote:
werkt perfect! via marktplaats, 2GB Sonyquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:49 schreef reconnect het volgende:
[..]
en, werkt ie goed?via welke site heb je hem? Goedkoopste wat ik kon vinden is 80 euro incl. Is van Sony.
Weet je zeker dat het geen neppe is?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:56 schreef JanaX het volgende:
[..]
werkt perfect! via marktplaats, 2GB Sony
Wat hij zegt.. ik ga denk ik voor de 4gig als deze een beetje betaalbaar wordenquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:45 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen neppe is?
Je hebt niks aan een 4 gig met een 1.5 PSP. Tot 2 gig wordt ondersteund daarmee.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:07 schreef Cid het volgende:
[..]
Wat hij zegt.. ik ga denk ik voor de 4gig als deze een beetje betaalbaar wordenLeve de 1.5 psp's
uitgetestquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:45 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen neppe is?
Dat zeg ik ook al twee weken tegen mezelf.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga geen PSP halen alleen voor LocoRoco
Ze hebben een value packquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:40 schreef chibibo het volgende:
Dat zeg ik ook al twee weken tegen mezelf.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
Okee, puur uit interesse een aantal vragen.Waar gebruik je de memorystick voor? Alleen voor de opslag van media of ook voor savegames? Als datt laatste het geval is heb je er dus eentje nodig. Zit er eentje bij de PSP White Value Pack? De PSP beschikt over Wifi, als je demo’s en dergelijke download, kun je die op je PC bewaren en draadloos naar de PSP sturen of heb je daar een USB kabel voor nodig? Zit er een redesign met 2 analoge sticks aan te komen of niet?
Aye, maar 1.5 == (nu bijna) 1.0 == custom homebrew == heel veel gigquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:36 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Je hebt niks aan een 4 gig met een 1.5 PSP. Tot 2 gig wordt ondersteund daarmee.
Voor firmware 2.5-2.6 heb je de GTA loader exploit nodig, maar die werkt ook met 2.6. In 2.7 niet meer. Overigens heb je kans dat als je nu de GTA game nog nieuw gaat halen ze de exploit gepatched hebben, en dan gaat het niet werken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:45 schreef Ipho het volgende:
Emulatie, roms, homebrew: Is alleen mogelijk met frimeware, 1.50 (Lees: Makkelijkste) Hoger kan maar geloof alleen tot en met 2.50 2.6.
Dat snap ik even niet?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:49 schreef Cid het volgende:
[..]
Aye, maar 1.5 == (nu bijna) 1.0 == custom homebrew == heel veel gig
Tot en met 2.6 kan je homebrew draaien, 2.5 is net zo makkelijk (of moeilijk) als 2.6. 1.5 is natuurlijk het makkelijkst, maar daar heb je de nieuwste functies van de 2.xx firmware niet van (zoals de webbrowser en flash support).quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:45 schreef Ipho het volgende:
Emulatie, roms, homebrew: Is alleen mogelijk met frimeware, 1.50 (Lees: Makkelijkste) Hoger kan maar geloof alleen tot en met 2.50.
Dit heeft nadelen, om bijvoorbeeld LocoRoco al te kunnen spelen moet je al weer updaten tot over de versie 2.50. (Kan iemand anders vast beter uit leggen)
Maarja, custom firmware is nou niet echt fijn om te draaien. Ik draai toch liever een firmware van Sony zelf. Ik zie Sony er nog wel voor aan dat je niet meer kan updaten met je custom firmware naar een nieuwe firmware.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:09 schreef __Saviour__ het volgende:
1.5 kan binnenkort naar 1.0 en daarop kun je custom firmware installeren ofzo.
Kloptquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Het zal altijd wel een heen-en-weer strijd blijven tussen sony en de homebrew scene. Dan staat de ene een stap voor, de volgende maand weer de andere.
Nou ja dat gat moet dus gedicht worden (je moet dus de mogelijkheid houden om iedere firmware die je wil, dus ook de officiele van sony terug te kunnen zetten)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:12 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Maarja, custom firmware is nou niet echt fijn om te draaien. Ik draai toch liever een firmware van Sony zelf. Ik zie Sony er nog wel voor aan dat je niet meer kan updaten met je custom firmware naar een nieuwe firmware.
Dan nog zou ik het liever niet draaien, je PSP is dan in eens een stuk gevoeliger voor bricks. Er hoeft maar een bug in de firmware te zitten en je PSP start niet meer op. Echt niet dat ik dat risico wil lopen. Die homebrew schrijvertjes zijn echt niet zo gekwalificeerd als de profs die Sony in heeft gehuurd om firmwares te schrijven.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:30 schreef Cid het volgende:
[..]
Nou ja dat gat moet dus gedicht worden (je moet dus de mogelijkheid houden om iedere firmware die je wil, dus ook de officiele van sony terug te kunnen zetten)
Maar inderdaad, Sony zal vast en zeker met iets nieuws komen om mensen hun firmware te laten gebruiken. Persoonlijk heb ik er niet zoveel moeite mee om custom firmware te gebruiken, zolang ik maar terug kan naar de officele 1.5 oid.
ik!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:03 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er hier trouwens nog mensen die uitkijken naar Valkyrie Profile: Lenneth?
Alleen bij firmware 1.5 en 2.0 zijn ze Sony te slim afgeweest. Voor de rest zijn er geen exploits in de firmwares.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:58 schreef Cid het volgende:
dat is een afweging die je maakt inderdaad, overigens zijn die homebrew schrijvertjes de profs van Sony nogsteeds te slim af.. hoewel iets kraken natuurlijk makkelijker is dan iets beveiligen...maar toch
Je bent in de war met de Datel hdd, die werkt niet op een psp met 1.5 fw!quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:36 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Je hebt niks aan een 4 gig met een 1.5 PSP. Tot 2 gig wordt ondersteund daarmee.
Om eboots te starten niet nee, maar de kernel-access en de mogelijkheid tot downgraden zijn nou niet echt goed dicht getimmerd door de Sony mensenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:03 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Alleen bij firmware 1.5 en 2.0 zijn ze Sony te slim afgeweest. Voor de rest zijn er geen exploits in de firmwares.
Kernal access moeten ze open laten, alleen hebben ze het alleen open gezet voor eboots of umd's met de Sony signature. GTA heeft de Sony signature dus deze wordt doorgelaten, dus dat kunnen ze niet dicht maken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:16 schreef Cid het volgende:
[..]
Om eboots te starten niet nee, maar de kernel-access en de mogelijkheid tot downgraden zijn nou niet echt goed dicht getimmerd door de Sony mensen
Is alleen voor website naar PSP. Je kan deze spullen alleen downloaden rechtstreeks naar je PSP (met een USB kabel)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:49 schreef Strolie75 het volgende:
Mmmm...als ik dingen van www.yourpsp.com wil downloaden krijg ik de melding "De Java Virtual Machine is niet beschikbaar". Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Waar?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:33 schreef Strolie75 het volgende:
Net trouwens de Loco Roco Value Pack gehaald.
Dixons. Is hij moeilijk verkrijgbaar ofzo?quote:
Ik dacht dat LocoRoco nog niet uit was in Europa. Zit er een witte PSP bij?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:54 schreef Strolie75 het volgende:
Dixons. Is hij moeilijk verkrijgbaar ofzo?
Jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:03 schreef chibibo het volgende:
Ik dacht dat LocoRoco nog niet uit was in Europa. Zit er een witte PSP bij?
*rijdt nu naar Dixons*quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:04 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zie LocoRoco al sinds vorige week overal in de winkels liggen
Europa heeft juist de primeurquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:03 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik dacht dat LocoRoco nog niet uit was in Europa. Zit er een witte PSP bij?
Op Ebay zie ik ook 2GB kaartjes voor 27 euro (excl verzendkosten), maar dat vertrouw ik toch niet helemaalquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:39 schreef JanaX het volgende:
[..]
uitgetestheb er nu 1,5 gb aan data op staan en nog genoeg over
t hoesje is overigens een japans hoesje met sony reflector achtig stickertje erop
wat voor merk?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:47 schreef reconnect het volgende:
[..]
Op Ebay zie ik ook 2GB kaartjes voor 27 euro (excl verzendkosten), maar dat vertrouw ik toch niet helemaal
Vrijwel zeker nep. Maar niet van echt te onderscheiden.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:47 schreef reconnect het volgende:
[..]
Op Ebay zie ik ook 2GB kaartjes voor 27 euro (excl verzendkosten), maar dat vertrouw ik toch niet helemaal
Ik heb het vandaag voor het eerst gespeeld echt een prachtig spelquote:Op zondag 9 juli 2006 14:06 schreef Henk-B het volgende:
Iemand al Tekken gespeeld?
Vind het wel het beste vechtspel op de PSP, maar weer meer van hetzelfde.
Graphics zijn ps2 kwaliteit!
Laat me raden, je deed een ds cartridge in het umd slot?quote:Op zondag 9 juli 2006 14:18 schreef BMH het volgende:
Gisteren heb ik een paar minuten op een PSP gespeeld.. Dit is geen leugen: Ik pakte het ding, starte em en hij crashte na 3 sec!.. I kid you not!
Je zwarte ruilen tegen mijn DS?quote:Op zondag 9 juli 2006 14:21 schreef H.Flick het volgende:
Ik wil eigenlijk een witte PSP halen, terwijl ik mijn zwarte al maanden niet meer gebruikt heb.
Ik deed em aan.. Puntquote:Op zondag 9 juli 2006 14:22 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Laat me raden, je deed een ds cartridge in het umd slot?
En ik heb al 2 DS'en, en heb geen behoefte aan 3quote:Op zondag 9 juli 2006 14:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Je zwarte ruilen tegen mijn DS?
(kep nu toch 3 dsjes)
quote:Op zondag 9 juli 2006 14:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Je zwarte ruilen tegen mijn DS?
(kep nu toch 3 dsjes)
[..]
Ik deed em aan.. Punt
Ik wou nog wel UMD's gaan schieten.. Maar dat mocht niet.. DAMNIT! Naast UMD schieten viel er niet veel te beleven met zen PSP.
Heb ik 2 keer gehad. Eén keer bij homebrew (is inprincipe niet een fout van de PSP) en een keer bij het afsluiten van een spel naar het menu. Voor de rest is hij bij mij nog nooit vastgelopen.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:18 schreef BMH het volgende:
Gisteren heb ik een paar minuten op een PSP gespeeld.. Dit is geen leugen: Ik pakte het ding, starte em en hij crashte na 3 sec!.. I kid you not!
Bij mij was het voldoende om alleen de demo al te laten zien. Dag @ PSPquote:
Moet je er meer games voor halenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:22 schreef jmac het volgende:
Heb de PSP al maandenlang maar omdat ik 5dagen lang niet voorbij een level in GTA kwam (chainsaw oid) ben ik gestopt en gebruik ik de PSP alleen maar eens per maand om films te kijken in de trein. Maar ga 'm nu maar eens downgraden naar 1.5. Eens zien hoe dat is
Moet ik meer geld verdienenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:30 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Moet je er meer games voor halen
die heb ik gedaan met de shotgun/magnum. Lukte voor geen meter met een chainsaw alleen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:22 schreef jmac het volgende:
Heb de PSP al maandenlang maar omdat ik 5dagen lang niet voorbij een level in GTA kwam (chainsaw oid) ben ik gestopt en gebruik ik de PSP alleen maar eens per maand om films te kijken in de trein. Maar ga 'm nu maar eens downgraden naar 1.5. Eens zien hoe dat is
Tja het niet te skippen intro duurde al irritant lang. Heb het even gespeeld, maar ik geef toch de voorkeur aan een realtime mgs. (Hopelijk komt die officiele sony emu snel uit, en is metal gear solid ook beschikbaarquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:56 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe is Metal Gear Acid eigenlijk?
Ik vraag me wel af in hoe verre dat een nieuwe game is. Aangezien ze de setting, characters & graphics van MGS3 gebruiken. Rushjob of toch een echte MGS titel... Voor de multiplayer hoef je het spel iig niet te kopen.. MP is in MGS3 namelijk afschuwelijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:49 schreef gamecube_master het volgende:
Wacht op Metal Gear Solid: Portable Ops. Dat moet wel een coole game worden, in ieder geval geen kaarten meer.
Trailer
Dat is natuurlijk altijd afwachten. Maar wat ik aan info heb gelezen over de game lijkt het er toch op dat Konami snapt dat een spel als Metal Gear Acid niet werkt en ze er echt iets nieuws van maken. Kojima zelf had al gezegd dat dit een volwaardige PS2 titel had kunnen zijn. Ik verwacht dat dit veeel gaat verkopenquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af in hoe verre dat een nieuwe game is. Aangezien ze de setting, characters & graphics van MGS3 gebruiken. Rushjob of toch een echte MGS titel... Voor de multiplayer hoef je het spel iig niet te kopen.. MP is in MGS3 namelijk afschuwelijk.
Kojima zegt wel meer. Je moet eens een interview van em bekijken over MGS3. Daarin kraamt hij de grootste onzin uit sinds Uwe Boll (kwa regie zitten ze overrigens op het zelfde niveau).quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:44 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk altijd afwachten. Maar wat ik aan info heb gelezen over de game lijkt het er toch op dat Konami snapt dat een spel als Metal Gear Acid niet werkt en ze er echt iets nieuws van maken. Kojima zelf had al gezegd dat dit een volwaardige PS2 titel had kunnen zijn. Ik verwacht dat dit veeel gaat verkopen
Gast, praat geen onzin. Ga een beetje een nu al legendarische gamedesigner vergelijken met een van de slechtste filmregisseurs.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Kojima zegt wel meer. Je moet eens een interview van em bekijken over MGS3. Daarin kraamt hij de grootste onzin uit sinds Uwe Boll (kwa regie zitten ze overrigens op het zelfde niveau).
Als gamedesigner is er niet veel op Kojima aan te merken.. Maar kwa regie van de cutscenes is hij belabberd. Veel cutscenes zijn te saai om te kijken, gesprekken duren veel te lang, hij herhaalt camera truckjes constant & het tempo is all over the place.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:57 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Gast, praat geen onzin. Ga een beetje een nu al legendarische gamedesigner vergelijken met een van de slechtste filmregisseurs.![]()
Ik heb Loco Roco muziek op mijn MP3 speler staanquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:38 schreef err het volgende:
ben ik de enige die zich doodergert aan dat irritante kinderliedje van loco roco? Krijgt een kleuteruitsraling daardoor, ik pas. Doe mij maar Daxter en Syphon Filter
Doe mij ze alle 3 maarquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:38 schreef err het volgende:
ben ik de enige die zich doodergert aan dat irritante kinderliedje van loco roco? Krijgt een kleuteruitsraling daardoor, ik pas. Doe mij maar Daxter en Syphon Filter
Nee. Daxter ga je niet halen morgen. DS lite.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:42 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Doe mij ze alle 3 maar
Daxter ga ik morgen halen, Syphon komt pas mid-augustus uit en LocoRoco heb ik al
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee. Daxter ga je niet halen morgen. DS lite.
Probeer me maar is tegen te houden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee. Daxter ga je niet halen morgen. DS lite.
Waar heb je die vandaan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:39 schreef Morthill het volgende:
Ik heb Loco Roco muziek op mijn MP3 speler staan
quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:50 schreef Cid het volgende:
Heb Syphon Filter gisteren even geprobeerd, leuk spel!
quote:
Hmm, ziet er wel lomp+groot uit maar ga 'm idd eens bij de MM bekijken. Is die daar goedkoper dan op bol enzo (19,99)?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:39 schreef __Saviour__ het volgende:
De Logitech Playgear Pocket is erg stevig en goed. MediaMarkt heeft die bijvoorbeeld.
Vuil rond de toetsen zal wel goed weg te halen zijn met zo'n wegwerp brilpoetsdoekje.
Nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:54 schreef donald_dick het volgende:
hoe houden jullie jullie schermpje schoon?
blazen ^^quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:54 schreef donald_dick het volgende:
hoe houden jullie jullie schermpje schoon?
ik heb een half jaar geleden ook één gekocht op eBay, toen 75 ¤ incl. verzendenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:47 schreef reconnect het volgende:
[..]
ik heb vandaag mn originele binnen..2gig ¤85 (85 vanwege onder rembours, anders is ie 80) ik ga hem meteen ff vol zettenquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:20 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
ik heb een half jaar geleden ook één gekocht op eBay, toen 75 ¤ incl. verzenden
gewoon Sony Pro Duo High Speed, kwam van China
schijnt dat dit neppe zijn, maar who cares, ze zien er helemaal hetzelfde uit en werken perfect
Dat zal hooguit een paar euro schelen. Dat ding past perfect om de PSP heen, het is niet enorm log ofzo. De PSP is al flink groot van zichzelf natuurlijkquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:39 schreef jmac het volgende:
[..]
Hmm, ziet er wel lomp+groot uit maar ga 'm idd eens bij de MM bekijken. Is die daar goedkoper dan op bol enzo (19,99)?
Zeker, gister gekocht voor 50 euro bij de Dixonsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
Is Daxter leuk?
Mooi, dan koop ik hem voor 30 euro bij www.videogamesplus.caquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:04 schreef gamecube_master het volgende:
Zeker, gister gekocht voor 50 euro bij de Dixons
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mooi, dan koop ik hem voor 30 euro bij www.videogamesplus.ca
Je kan nog niet echt spreken over een flop, voor de PSP doet het zijn werk perfect en volgens mij worden er nog aardig wat verkocht aangezien alle games en films voor de PSP uitkomen op de schijfjes.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:25 schreef BMH het volgende:
Volgende tt: UMD is geflopt?
komt omdat die krengen gewoon te duur zijn. laatst 10 euro voor doom betaaldquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Film UMD mag zeker een flop worden genoemd, steeds meer grote winkels stoppen met de verkoop ervan.
gewoon, psp open schroeven (garantie vervalt), de face plate vervangen en weer dicht schroevenquote:
ik 1 dagquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:40 schreef chibibo het volgende:
Ik ben al een week heerlijk aan het genieten van LocoRoco.
* Morthill is jaloersquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:40 schreef chibibo het volgende:
Ik ben al een week heerlijk aan het genieten van LocoRoco.
Ik was laatst in Frankrijk. Daar hebben ze veeeeel meer UMD Titels dan hier.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:55 schreef Cid het volgende:
[..]
Je kan nog niet echt spreken over een flop, voor de PSP doet het zijn werk perfect en volgens mij worden er nog aardig wat verkocht aangezien alle games en films voor de PSP uitkomen op de schijfjes.
Dat je er buiten de PSP geen hol aan hebt, dat zal Sony toch ook bedacht hebben neem ik aan hehe..misschien gaan ze daar nog eens iets aan doen..
Ja, op Schiphol Plaza zit ook een winkel die een veel ruimer assortiment heeft dan de MediaMarkt / Free Record Shop etcquote:Op zondag 16 juli 2006 22:30 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik was laatst in Frankrijk. Daar hebben ze veeeeel meer UMD Titels dan hier.
Die laatste is beetje tegenvaller. De verhaallijn is eigenlijk het enige leuke, en die heb je na een uur of 6 wel uitgespeeld.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:08 schreef brtausi het volgende:
Net Loco Roco en Dragonbal Z Shin Budokai besteld bij bol.com
heb zelf de dbz game vorige week gekochtquote:Op maandag 17 juli 2006 11:47 schreef brtausi het volgende:
Ik ga ook nog Tekken kopen maar dit lijkt me gewoon zo vet omdat ik ze van tv ken(KAMEHAMEHAAAAAAAAAA)
En loco roco, als je die niet hebt kun je beter je psp weg doen![]()
Hehe, herkenbaar! Met enigste verschil dat ik zo alles uit een map kan trekkenquote:Op maandag 17 juli 2006 12:34 schreef JanaX het volgende:
[..]
heb zelf de dbz game vorige week gekochtheerlijke fight game! gelijk ook weer alles van dbz aan het downloaden
quote:Sony Kills Off UMD Movies
July 14, 2006
By Alice Hill
RealTechNews
This should not be coming as a huge surprise, but the demise of Sony’s UMD format for movies is going away faster than the Mini Disc got shelved for music. This week Sony quietly announced a new entertainment pak called the Memory Stick Entertainment Packs (MSEP) that contained movies on a Sony Memory stick, and many paused to wonder what that meant for the UMD. And now it is official.
Sales of movies on the PSP’s once-hot proprietary format have slowed to a trickle, causing several major movie studios to cease supporting it. In March, the Hollywood Reporter ran an article claiming that the home-entertainment divisions of Universal Studios and Paramount Pictures have “completely stopped” releasing films on the format, and other studios have been cutting back their release slates.
Perhaps more disturbing for Sony were unconfirmed reports that retail colossi Wal-Mart and Best Buy were scaling back UMD displays in their stores. This week, speculation turned into reality when Target decided to discontinue stocking UMDs entirely. A manager at a San Francisco Bay Area Target outlet told GameSpot, “We no longer carry PSP movies. We stopped carrying them nationwide.” Source: Gamespot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |