Ik ben verder nog geen leuke PSP games tegen gekomen hoorquote:
In het besturingsmenu zijn de O en X toetsen omgewisseld in functie t.o.v. de Europese versie.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:15 schreef deejaylethal het volgende:
Ik vraag mij af wat de verschillen tussen een Japanse PSP en een Europese PSP zijn. De Japanse is namelijk aanzienlijk goedkoper aan te schaffen en ook nog eens in het wit verkrijgbaar. De Europese daarentegen kent nog steeds een hoge prijs. Kan iemand mij dit exact vertellen?
Zeker weten?quote:Op woensdag 26 april 2006 14:24 schreef Ipho het volgende:
Er was toch ook iets, met de powerknop. Die was in de EU versie beter uitgewerkt.
Je kunt de powerknop niet omdraaien, nee.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:36 schreef deejaylethal het volgende:
Volgens mij ook.... Maar is het niet aan te passen? Kan je die knoppen niet omdraaien?
Sorry...quote:
Nee, ook niet.quote:Ik bedoel dus de X en O knop... Kan je daar de functionaliteit niet van omdraaien?
Ik las het in een interview.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:26 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zeker weten?Volgens mij is die overal hetzelfde hoor.
Da's omdat ze daar ook links ipv rechts rijdenquote:Op woensdag 26 april 2006 15:09 schreef P-Style het volgende:
Nee, ook niet.De [afbeelding] en [afbeelding] knoppen zijn al sinds de Playstation 1 omgekeerd geweest in Japan. Ik vraag me af waarom dat zo is.
Ja, en daarom houd je in Australie je PSP op de kop....quote:Op woensdag 26 april 2006 15:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Da's omdat ze daar ook links ipv rechts rijden
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:31 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Ja, en daarom houd je in Australie je PSP op de kop....
Ik heb Nintendogs alquote:Op woensdag 26 april 2006 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
How 'bout some puppy love?
Vrolijke hondenscreens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |