Ik ben verder nog geen leuke PSP games tegen gekomen hoorquote:
In het besturingsmenu zijn de O en X toetsen omgewisseld in functie t.o.v. de Europese versie.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:15 schreef deejaylethal het volgende:
Ik vraag mij af wat de verschillen tussen een Japanse PSP en een Europese PSP zijn. De Japanse is namelijk aanzienlijk goedkoper aan te schaffen en ook nog eens in het wit verkrijgbaar. De Europese daarentegen kent nog steeds een hoge prijs. Kan iemand mij dit exact vertellen?
Zeker weten?quote:Op woensdag 26 april 2006 14:24 schreef Ipho het volgende:
Er was toch ook iets, met de powerknop. Die was in de EU versie beter uitgewerkt.
Je kunt de powerknop niet omdraaien, nee.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:36 schreef deejaylethal het volgende:
Volgens mij ook.... Maar is het niet aan te passen? Kan je die knoppen niet omdraaien?
Sorry...quote:
Nee, ook niet.quote:Ik bedoel dus de X en O knop... Kan je daar de functionaliteit niet van omdraaien?
Ik las het in een interview.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:26 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zeker weten?Volgens mij is die overal hetzelfde hoor.
Da's omdat ze daar ook links ipv rechts rijdenquote:Op woensdag 26 april 2006 15:09 schreef P-Style het volgende:
Nee, ook niet.De [afbeelding] en [afbeelding] knoppen zijn al sinds de Playstation 1 omgekeerd geweest in Japan. Ik vraag me af waarom dat zo is.
Ja, en daarom houd je in Australie je PSP op de kop....quote:Op woensdag 26 april 2006 15:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Da's omdat ze daar ook links ipv rechts rijden
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:31 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Ja, en daarom houd je in Australie je PSP op de kop....
Ik heb Nintendogs alquote:Op woensdag 26 april 2006 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
How 'bout some puppy love?
Vrolijke hondenscreens
Komt vast weer terug rond septemberquote:Op woensdag 26 april 2006 18:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Je wacht er gewoon op in de hoop dat het ooit zal gaan komen, of je weet al zeker dat die actie zal gaan terugkeren?
Ik heb die actie al meerdere malen meegemaakt, en dat bevalt bestquote:Op woensdag 26 april 2006 18:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Je wacht er gewoon op in de hoop dat het ooit zal gaan komen, of je weet al zeker dat die actie zal gaan terugkeren?
quote:Op woensdag 26 april 2006 18:08 schreef __Saviour__ het volgende:
2 gigabyte. Die zakken nu lekker in prijs omdat de 4 en 8gb kaartjes eraan komen.
da's volop ruimte voor filmpjes, mp3 en eventueel homebrew mocht je dat willen
Daxter is erg vet jaquote:Op woensdag 26 april 2006 18:21 schreef OG-Loco het volgende:
Ik ben sinds Loco Roco weer helemaal verliefd op mn PSP.
Dus wacht ik op de FRS die weer eens met een 3halen 2betalen aanbieding komt ivm Daxter, die schijnt nl. ook vet te zijn.
Muziek heb ik mijn w800i voor en filmpjes kijken doe ik thuisquote:Op woensdag 26 april 2006 19:59 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Maar de psp is niet alleen om te gamen, ikzelf gebruik hem ook ongeveer elke dag voor muziek en filmpjes!Ik vind het nog altijd een leuk apparaat
Of je loopt effe een rondje door de buurt om te kijken of er ergens een Wifi-verbinding open staat.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:59 schreef Gamer_V het volgende:
Ik wil nog steeds geen 2.7 maar als ik het zou willen kan het niet eens, want ik kan mijn psp niet op mijn pc aansluiten. Geen enkel USB apparaat btw. Ku* windows 98.
Het huis uitgaan? Pfff. Er is hier een verbinding in de buurt, maar die is beveiligd. Geen draadloos iets hiero. Geen zin om naar een hotspot te gaan.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
Of je loopt effe een rondje door de buurt om te kijken of er ergens een Wifi-verbinding open staat.
quote:
Ik vind bijna altijd wel een onbeveiligde verbinding in de buurtquote:Op woensdag 26 april 2006 22:20 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Het huis uitgaan? Pfff. Er is hier een verbinding in de buurt, maar die is beveiligd. Geen draadloos iets hiero. Geen zin om naar een hotspot te gaan.En bovendien, ik kan niks aan mijn homebrew doen, en dat is het probleem.
Ja.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:03 schreef deejaylethal het volgende:
Hoe zit het met die Japanse PSP? Kan je daar gewoon de Nederlandse taal selecteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |