Heb je een linkje naar een winkel die die dingen verkoopt? 1gig is voor als die nieuwe homebrew toch al niet meer genoegquote:Op zondag 2 juli 2006 13:22 schreef __Saviour__ het volgende:
4GB is het grootste tot nu toe. En veel spellen zijn 1CD, dus dat kan maar maximaal 650MB zijn.
Kijk even op de Tweakers.net Pricewatch. 2GB stick al vanaf 87,50.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:18 schreef Cid het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar een winkel die die dingen verkoopt? 1gig is voor als die nieuwe homebrew toch al niet meer genoeg
http://tweakers.net/pricewatch/136997quote:Op zondag 2 juli 2006 17:18 schreef Cid het volgende:
Heb je een linkje naar een winkel die die dingen verkoopt? 1gig is voor als die nieuwe homebrew toch al niet meer genoeg
8gb kan de PSP nog niet aan in ieder geval. Wellicht met een firmwareupdate in de toekomst welquote:Op zondag 2 juli 2006 21:49 schreef Falcon4ever het volgende:
ben trouwens sowieso opzoek naar een grotere memstick, wat kan een fw1.5 eigenlijk aan? (4gb maximaal? omdat ik ook op internet memsticks met 8gb zie...)
De PSP kan vanaf firmware 2.5 4GB aan. 1.5 kan dacht ik tot 2GB. 8GB komt binnenkort.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:49 schreef Falcon4ever het volgende:
wellicht stoppen ze bij sony er nog een compressie overheen zodat je nog een tijdje met de gigapack vooruitkan...
ben trouwens sowieso opzoek naar een grotere memstick, wat kan een fw1.5 eigenlijk aan? (4gb maximaal? omdat ik ook op internet memsticks met 8gb zie...)
Je bedoelt het LocoRoco huis? Als het goed is wel, hij staat denk ik tussen de save gamesquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:08 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Is het ook mogelijk om die zelfgemaakte levels op internet te zetten?
Weet ik niet, zo ver ben ik nog nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:20 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk de levels die je kunt maken met de level editor die je vrij moet spelen als mini game... Tenminste.. ik heb gelezen dat dat kon...
piranha kabels, te koop bij de bart smit voor 2 euro!quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:43 schreef JanaX het volgende:
weet iemand waar je aan zon kabeltje kan komen met voeding en usb?
laat ook even weten hoe tomb raider legend is! Ben ik erg benieuwd naar!quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:07 schreef Ipho het volgende:
Zo juist de media markt zwolle bestormd. Ik gooide Loco Roco in me mandje samen met Tomb Raier legends. En ik zag dat de auto laders, voor 15 euro waren dus ook maar mee gepakt. (volgens mij doen ze het er om, al die dingen naast elkaar leggen)
En nog wat kleine prut, wou Pro Evo nog kopen, maar werd een beetje te veel. Je kunt maar een spel tegelijk spelen.
69,95quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:15 schreef brtausi het volgende:
Tomb Raider is wel mooi, wel eerst ff wennen aan de controles.
Leuke verhaallijn en filmpjes tussendoor
Edit: wat heb je er dan voor betaald?![]()
en, werkt ie goed?quote:
werkt perfect! via marktplaats, 2GB Sonyquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:49 schreef reconnect het volgende:
[..]
en, werkt ie goed?via welke site heb je hem? Goedkoopste wat ik kon vinden is 80 euro incl. Is van Sony.
Weet je zeker dat het geen neppe is?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:56 schreef JanaX het volgende:
[..]
werkt perfect! via marktplaats, 2GB Sony
Wat hij zegt.. ik ga denk ik voor de 4gig als deze een beetje betaalbaar wordenquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:45 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen neppe is?
Je hebt niks aan een 4 gig met een 1.5 PSP. Tot 2 gig wordt ondersteund daarmee.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:07 schreef Cid het volgende:
[..]
Wat hij zegt.. ik ga denk ik voor de 4gig als deze een beetje betaalbaar wordenLeve de 1.5 psp's
uitgetestquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:45 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen neppe is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |