Nee, zit alleen in het Giga packquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
echt? fuck , krijg donderdag mijn daxter pakket binnen![]()
maar bij het value pack he ,
zit daar nou ook de usb kabel bij?![]()
fuckquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:47 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Nee, zit alleen in het Giga pack
PSPWoNED!quote:
Riiight.. Dat geloof je toch zelf niet?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
heb er al 1 besteld op marktplaats ¤ 3![]()
Druk er eens een UMD film inquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:36 schreef reconnect het volgende:
ik heb nu valuepack white met daxter gekochten football manager erbij..krijg GTA Liberty stories binnenkort
. Ziet er mooi uit hoor! echt mooi spul
strax lekker voetbal kijken en football manager spelen tegelijk
even klikken op de volgende linkquote:
Ik d8 een PSPquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
even klikken op de volgende link
knip url
ik wacht rustig af, anders ga ik voor maar 3 euro het schip in, is wel te overkomen lijkt me
![]()
vondt je reaktie al zo vaagquote:
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidge racer!! Take ridge racer!quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zit te twijfelen tussen ridge racer of burnout![]()
heb al veel burnout gespeeld op de ps2... en dat beviel goed
maar ridge racer krijg weer een hoger cijfer hmmmz
Ik heb net Loco Roco in actie gezien bij Gammo Update, en deze pack ga ik zeker halen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:25 schreef MMaRsu het volgende:
Er komt binnenkort trouwens een Loco Roco pack, met een witte psp. WIst niet of jullie het al wisten maar las het vorige week in de weekmemo
amen to thatquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:34 schreef Ori het volgende:
RR is extreem saai en eentonig. Zoek je een echte actie racegame, dan is burnout legends een aanrader.
Dus als je moest kiezen tussen RR, Burnout of NFS, dan zou je burnout kiezen? (hmm of zie ik nu nog andere *budget* racespellen over het hoofd)quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:34 schreef Ori het volgende:
RR is extreem saai en eentonig. Zoek je een echte actie racegame, dan is burnout legends een aanrader.
Ze hadden het er eerst wel staan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hij staat anders nog steeds bij reserveren op hun site![]()
Verwacht: 28 juni 2006![]()
Veel plezier ermee!quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
whoohoo mijn witte psp zit in de oplader![]()
machtig mooi aparaat........veel beter mijn oude Ds![]()
Ja, via de GTA exploit.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
net even gekeken
2.6 , kan ik daar nog wat mee![]()
Tales of Eternia is echt briljant. Ik ben er 36 uur mee bezig geweest om hem uit te spelen, en had toen nog niet eens alle side-quests gedaan. GTA vond ik wel minder dan ik had verwacht (te moeilijk), alleen nog steeds erg goed. GTA moet je alleen al halen voor de exploit die erin zit om homebrew te spelen (zie homebrew topic op dit forum). Let wel op, het schijnt dat Rockstar een nieuwe versie van GTA heeft gemaakt die die exploit heeft geblokkeerd, dus ik zou naar een winkel gaat waarvan je weet dat het spel er al even ligt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik vind shooters hardstikke tof....alleen ik suck er echt mega in![]()
eerst maar eens gaan vermaken met burnout en daxter
daarna GTA en ToE![]()
Kan je doen. Maar Daxter is toch ook wel een spel wat in je collectie hoort vind ikquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik koop hem wel 2e handsof ik ruil hem met daxter
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |