ik heb niks gezienquote:Op zondag 14 mei 2006 01:15 schreef HassieBassie het volgende:
Zijn er op de E3 nog psp spellen met potentie aangekondigd? GT mobile bijvoorbeeld? Of andersinds een spel dat de aanschaf van een psp de moeite waard maakt?
daar moeten ze echt eens een streaming oplossing voor vinden, dan kan het best wel wat worden.quote:Op zondag 14 mei 2006 09:16 schreef OG-Loco het volgende:
De RTL-gadget werkt in principe heel fijn, het beeld is zeker netjes, alleen zuigt het enorm dat je alleen via je PC kan updaten. Ik ga toch echt niet telkens mn PSP eraan hangen.
Systemseller.. RTL nieuws.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
daar moeten ze echt eens een streaming oplossing voor vinden, dan kan het best wel wat worden.
GT Mobile is nog altijd dood.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:15 schreef HassieBassie het volgende:
Zijn er op de E3 nog psp spellen met potentie aangekondigd? GT mobile bijvoorbeeld? Of andersinds een spel dat de aanschaf van een psp de moeite waard maakt?
Zeer zeker een aanrader. Erg leuke humor zit erin en er valt zat te doen buiten de missies omquote:Op zondag 14 mei 2006 13:41 schreef Morthill het volgende:
Daxter schijnt een erg toffe game te zijn geworden. Mss maar eens naar kijken.
Idd, soort RSSquote:Op zondag 14 mei 2006 13:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
daar moeten ze echt eens een streaming oplossing voor vinden, dan kan het best wel wat worden.
ik ga hem ook alleen gebruiken om video's mee te kijkenquote:Op maandag 15 mei 2006 08:54 schreef Morthill het volgende:
De E3 was 1 grote teleurstelling voor de PSP. Ik betwijfel of er überhaupt nog fatsoenlijke support voor dat apparaat gaat komen. (Zonde, ik heb hem gekocht omdat ik vertrouwen in Sony had dat ze het apparaat niet zouden dumpen als het tegen zat)
kon je beter een portable dvd speler halen voor 150 euriquote:Op maandag 15 mei 2006 09:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik ga hem ook alleen gebruiken om video's mee te kijken
Dat geloof je toch zelf niet. Naast MGO & loco Roco is de PSP zo dood als een Ngage. Haast iedereen ziet het behalve sommige PSP-bezitters die hun veel te dure aankoop willen rechtvaardigen.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:26 schreef gamecube_master het volgende:
Jammer dat de PSP niet zo veel in het nieuws is geweest tijdens de E3, er is anders meer dan genoeg materiaal van nieuwe games verschenen.
is veels te grootquote:Op maandag 15 mei 2006 09:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
kon je beter een portable dvd speler halen voor 150 euri
Daarom verkoopt hij zeker nog zo veelquote:Op maandag 15 mei 2006 13:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zelf niet. Naast MGO & loco Roco is de PSP zo dood als een Ngage. Haast iedereen ziet het behalve sommige PSP-bezitters die hun veel te dure aankoop willen rechtvaardigen.
[/mening]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |