Heb je een linkje naar een winkel die die dingen verkoopt? 1gig is voor als die nieuwe homebrew toch al niet meer genoegquote:Op zondag 2 juli 2006 13:22 schreef __Saviour__ het volgende:
4GB is het grootste tot nu toe. En veel spellen zijn 1CD, dus dat kan maar maximaal 650MB zijn.
Kijk even op de Tweakers.net Pricewatch. 2GB stick al vanaf 87,50.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:18 schreef Cid het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar een winkel die die dingen verkoopt? 1gig is voor als die nieuwe homebrew toch al niet meer genoeg
http://tweakers.net/pricewatch/136997quote:Op zondag 2 juli 2006 17:18 schreef Cid het volgende:
Heb je een linkje naar een winkel die die dingen verkoopt? 1gig is voor als die nieuwe homebrew toch al niet meer genoeg
8gb kan de PSP nog niet aan in ieder geval. Wellicht met een firmwareupdate in de toekomst welquote:Op zondag 2 juli 2006 21:49 schreef Falcon4ever het volgende:
ben trouwens sowieso opzoek naar een grotere memstick, wat kan een fw1.5 eigenlijk aan? (4gb maximaal? omdat ik ook op internet memsticks met 8gb zie...)
De PSP kan vanaf firmware 2.5 4GB aan. 1.5 kan dacht ik tot 2GB. 8GB komt binnenkort.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:49 schreef Falcon4ever het volgende:
wellicht stoppen ze bij sony er nog een compressie overheen zodat je nog een tijdje met de gigapack vooruitkan...
ben trouwens sowieso opzoek naar een grotere memstick, wat kan een fw1.5 eigenlijk aan? (4gb maximaal? omdat ik ook op internet memsticks met 8gb zie...)
Je bedoelt het LocoRoco huis? Als het goed is wel, hij staat denk ik tussen de save gamesquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:08 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Is het ook mogelijk om die zelfgemaakte levels op internet te zetten?
Weet ik niet, zo ver ben ik nog nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:20 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk de levels die je kunt maken met de level editor die je vrij moet spelen als mini game... Tenminste.. ik heb gelezen dat dat kon...
piranha kabels, te koop bij de bart smit voor 2 euro!quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:43 schreef JanaX het volgende:
weet iemand waar je aan zon kabeltje kan komen met voeding en usb?
laat ook even weten hoe tomb raider legend is! Ben ik erg benieuwd naar!quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:07 schreef Ipho het volgende:
Zo juist de media markt zwolle bestormd. Ik gooide Loco Roco in me mandje samen met Tomb Raier legends. En ik zag dat de auto laders, voor 15 euro waren dus ook maar mee gepakt. (volgens mij doen ze het er om, al die dingen naast elkaar leggen)
En nog wat kleine prut, wou Pro Evo nog kopen, maar werd een beetje te veel. Je kunt maar een spel tegelijk spelen.
69,95quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:15 schreef brtausi het volgende:
Tomb Raider is wel mooi, wel eerst ff wennen aan de controles.
Leuke verhaallijn en filmpjes tussendoor
Edit: wat heb je er dan voor betaald?![]()
en, werkt ie goed?quote:
werkt perfect! via marktplaats, 2GB Sonyquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:49 schreef reconnect het volgende:
[..]
en, werkt ie goed?via welke site heb je hem? Goedkoopste wat ik kon vinden is 80 euro incl. Is van Sony.
Weet je zeker dat het geen neppe is?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:56 schreef JanaX het volgende:
[..]
werkt perfect! via marktplaats, 2GB Sony
Wat hij zegt.. ik ga denk ik voor de 4gig als deze een beetje betaalbaar wordenquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:45 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen neppe is?
Je hebt niks aan een 4 gig met een 1.5 PSP. Tot 2 gig wordt ondersteund daarmee.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:07 schreef Cid het volgende:
[..]
Wat hij zegt.. ik ga denk ik voor de 4gig als deze een beetje betaalbaar wordenLeve de 1.5 psp's
uitgetestquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:45 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen neppe is?
Dat zeg ik ook al twee weken tegen mezelf.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga geen PSP halen alleen voor LocoRoco
Ze hebben een value packquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:40 schreef chibibo het volgende:
Dat zeg ik ook al twee weken tegen mezelf.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
Okee, puur uit interesse een aantal vragen.Waar gebruik je de memorystick voor? Alleen voor de opslag van media of ook voor savegames? Als datt laatste het geval is heb je er dus eentje nodig. Zit er eentje bij de PSP White Value Pack? De PSP beschikt over Wifi, als je demo’s en dergelijke download, kun je die op je PC bewaren en draadloos naar de PSP sturen of heb je daar een USB kabel voor nodig? Zit er een redesign met 2 analoge sticks aan te komen of niet?
Aye, maar 1.5 == (nu bijna) 1.0 == custom homebrew == heel veel gigquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:36 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Je hebt niks aan een 4 gig met een 1.5 PSP. Tot 2 gig wordt ondersteund daarmee.
Voor firmware 2.5-2.6 heb je de GTA loader exploit nodig, maar die werkt ook met 2.6. In 2.7 niet meer. Overigens heb je kans dat als je nu de GTA game nog nieuw gaat halen ze de exploit gepatched hebben, en dan gaat het niet werken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:45 schreef Ipho het volgende:
Emulatie, roms, homebrew: Is alleen mogelijk met frimeware, 1.50 (Lees: Makkelijkste) Hoger kan maar geloof alleen tot en met 2.50 2.6.
Dat snap ik even niet?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:49 schreef Cid het volgende:
[..]
Aye, maar 1.5 == (nu bijna) 1.0 == custom homebrew == heel veel gig
Tot en met 2.6 kan je homebrew draaien, 2.5 is net zo makkelijk (of moeilijk) als 2.6. 1.5 is natuurlijk het makkelijkst, maar daar heb je de nieuwste functies van de 2.xx firmware niet van (zoals de webbrowser en flash support).quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:45 schreef Ipho het volgende:
Emulatie, roms, homebrew: Is alleen mogelijk met frimeware, 1.50 (Lees: Makkelijkste) Hoger kan maar geloof alleen tot en met 2.50.
Dit heeft nadelen, om bijvoorbeeld LocoRoco al te kunnen spelen moet je al weer updaten tot over de versie 2.50. (Kan iemand anders vast beter uit leggen)
Maarja, custom firmware is nou niet echt fijn om te draaien. Ik draai toch liever een firmware van Sony zelf. Ik zie Sony er nog wel voor aan dat je niet meer kan updaten met je custom firmware naar een nieuwe firmware.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:09 schreef __Saviour__ het volgende:
1.5 kan binnenkort naar 1.0 en daarop kun je custom firmware installeren ofzo.
Kloptquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Het zal altijd wel een heen-en-weer strijd blijven tussen sony en de homebrew scene. Dan staat de ene een stap voor, de volgende maand weer de andere.
Nou ja dat gat moet dus gedicht worden (je moet dus de mogelijkheid houden om iedere firmware die je wil, dus ook de officiele van sony terug te kunnen zetten)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:12 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Maarja, custom firmware is nou niet echt fijn om te draaien. Ik draai toch liever een firmware van Sony zelf. Ik zie Sony er nog wel voor aan dat je niet meer kan updaten met je custom firmware naar een nieuwe firmware.
Dan nog zou ik het liever niet draaien, je PSP is dan in eens een stuk gevoeliger voor bricks. Er hoeft maar een bug in de firmware te zitten en je PSP start niet meer op. Echt niet dat ik dat risico wil lopen. Die homebrew schrijvertjes zijn echt niet zo gekwalificeerd als de profs die Sony in heeft gehuurd om firmwares te schrijven.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:30 schreef Cid het volgende:
[..]
Nou ja dat gat moet dus gedicht worden (je moet dus de mogelijkheid houden om iedere firmware die je wil, dus ook de officiele van sony terug te kunnen zetten)
Maar inderdaad, Sony zal vast en zeker met iets nieuws komen om mensen hun firmware te laten gebruiken. Persoonlijk heb ik er niet zoveel moeite mee om custom firmware te gebruiken, zolang ik maar terug kan naar de officele 1.5 oid.
ik!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:03 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er hier trouwens nog mensen die uitkijken naar Valkyrie Profile: Lenneth?
Alleen bij firmware 1.5 en 2.0 zijn ze Sony te slim afgeweest. Voor de rest zijn er geen exploits in de firmwares.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:58 schreef Cid het volgende:
dat is een afweging die je maakt inderdaad, overigens zijn die homebrew schrijvertjes de profs van Sony nogsteeds te slim af.. hoewel iets kraken natuurlijk makkelijker is dan iets beveiligen...maar toch
Je bent in de war met de Datel hdd, die werkt niet op een psp met 1.5 fw!quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:36 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Je hebt niks aan een 4 gig met een 1.5 PSP. Tot 2 gig wordt ondersteund daarmee.
Om eboots te starten niet nee, maar de kernel-access en de mogelijkheid tot downgraden zijn nou niet echt goed dicht getimmerd door de Sony mensenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:03 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Alleen bij firmware 1.5 en 2.0 zijn ze Sony te slim afgeweest. Voor de rest zijn er geen exploits in de firmwares.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |