Bron?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:23 schreef SToRM81 het volgende:
Ze zijn trouwens heel erg dicht bij een downgrader voor een PSP 2.50/2.60![]()
quote:PSPUpdates
But don't start upgrading those PSP's yet until a viable means of implementation is released! Also, this breakthrough does not open up the possibility of a downgrader due to the protection in the IPL in 2.50+ firmware. Although speculation has already begun that this will open the door to the decrypting of 2.70+ Firmware, allowing it to be emulated a la Devhook.
Bij de Mediamarkt in Zwolle was alles al bijna uitverkochtquote:
Wat koste die in zwolle?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:44 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Bij de Mediamarkt in Zwolle was alles al bijna uitverkocht
De kassiere vroeg aan me of het een nieuw spel was, omdat ze er al zo veel van verkocht had vandaag.
249 euro voor dat pakket, ff slikken hoor, misschien via play asia danquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:10 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb een witte.....tezamen gekocht in het daxter pakket
dat zat firmware 2.6 op
neem aan dat in de nieuwe locoroco/witte psp packs.....standaard 2,71 zit![]()
dat gaat me wat te verquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
mwa ,tis maar een klein beetje in vergelijking met de ps3 straks![]()
en die komt er ook![]()
heuj die heb ik ook onlangs gekochtquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:10 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb een witte.....tezamen gekocht in het daxter pakket
dat zat firmware 2.6 op
neem aan dat in de nieuwe locoroco/witte psp packs.....standaard 2,71 zit![]()
wrom zegt haar tiet gufufufuquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:46 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Must have.... All.....
Metal Gear Acid is lomp. Probeer Katamari te vinden, ik heb denk ik al meer dan 40 uur speeltijd in de PSP versie zitten, niet normaal. Speel het al bijna een maand lang bijna anderhalf uur per (werk)dag ofzoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:22 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik kan mijn locoroco zondag avond ophalen
helemaal nieuw voor ¤ 35![]()
nu maar weer de demo spelen![]()
is trouwens metal gear acid wat?
ik hoor in de wandelgangen dat het nogal traag gaat?
空都市RPGquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:44 schreef JanaX het volgende:
Deze game moet ik echt hebben als rpg fanaat!
http://www.nisamerica.com/games/bd/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik las het net!! Beste nieuws ooit. FFVII op een handheld, dat kan je je toch niet voorstellenquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:10 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Bron: http://www.pspparty.nl/nieuws/item/24184/
Final Fantasy![]()
Tomb Raider![]()
Ik vraag me wel af hoe ik FF op één Memory Stick moet krijgen![]()
Heel benieuwd hoe ze FFVII op mijn 1gig memstick willen gaan schrijven... en nog leuker, hoe op de 32MB stick die je bij een value pack krijgt ....quote:Op zondag 2 juli 2006 11:30 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik las het net!! Beste nieuws ooit. FFVII op een handheld, dat kan je je toch niet voorstellen
Heeft Sony al grotere memsticks uitgebracht dan?quote:Op zondag 2 juli 2006 12:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat vereist natuurlijk een grote memorystick, da's logisch.
nietquote:Op zondag 2 juli 2006 12:52 schreef Cid het volgende:
[..]
Heel benieuwd hoe ze FFVII op mijn 1gig memstick willen gaan schrijven... en nog leuker, hoe op de 32MB stick die je bij een value pack krijgt ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |