Kernal access moeten ze open laten, alleen hebben ze het alleen open gezet voor eboots of umd's met de Sony signature. GTA heeft de Sony signature dus deze wordt doorgelaten, dus dat kunnen ze niet dicht maken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:16 schreef Cid het volgende:
[..]
Om eboots te starten niet nee, maar de kernel-access en de mogelijkheid tot downgraden zijn nou niet echt goed dicht getimmerd door de Sony mensen
Is alleen voor website naar PSP. Je kan deze spullen alleen downloaden rechtstreeks naar je PSP (met een USB kabel)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:49 schreef Strolie75 het volgende:
Mmmm...als ik dingen van www.yourpsp.com wil downloaden krijg ik de melding "De Java Virtual Machine is niet beschikbaar". Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Waar?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:33 schreef Strolie75 het volgende:
Net trouwens de Loco Roco Value Pack gehaald.
Dixons. Is hij moeilijk verkrijgbaar ofzo?quote:
Ik dacht dat LocoRoco nog niet uit was in Europa. Zit er een witte PSP bij?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:54 schreef Strolie75 het volgende:
Dixons. Is hij moeilijk verkrijgbaar ofzo?
Jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:03 schreef chibibo het volgende:
Ik dacht dat LocoRoco nog niet uit was in Europa. Zit er een witte PSP bij?
*rijdt nu naar Dixons*quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:04 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zie LocoRoco al sinds vorige week overal in de winkels liggen
Europa heeft juist de primeurquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:03 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik dacht dat LocoRoco nog niet uit was in Europa. Zit er een witte PSP bij?
Op Ebay zie ik ook 2GB kaartjes voor 27 euro (excl verzendkosten), maar dat vertrouw ik toch niet helemaalquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:39 schreef JanaX het volgende:
[..]
uitgetestheb er nu 1,5 gb aan data op staan en nog genoeg over
t hoesje is overigens een japans hoesje met sony reflector achtig stickertje erop
wat voor merk?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:47 schreef reconnect het volgende:
[..]
Op Ebay zie ik ook 2GB kaartjes voor 27 euro (excl verzendkosten), maar dat vertrouw ik toch niet helemaal
Vrijwel zeker nep. Maar niet van echt te onderscheiden.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:47 schreef reconnect het volgende:
[..]
Op Ebay zie ik ook 2GB kaartjes voor 27 euro (excl verzendkosten), maar dat vertrouw ik toch niet helemaal
Ik heb het vandaag voor het eerst gespeeld echt een prachtig spelquote:Op zondag 9 juli 2006 14:06 schreef Henk-B het volgende:
Iemand al Tekken gespeeld?
Vind het wel het beste vechtspel op de PSP, maar weer meer van hetzelfde.
Graphics zijn ps2 kwaliteit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |