Kernal access moeten ze open laten, alleen hebben ze het alleen open gezet voor eboots of umd's met de Sony signature. GTA heeft de Sony signature dus deze wordt doorgelaten, dus dat kunnen ze niet dicht maken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:16 schreef Cid het volgende:
[..]
Om eboots te starten niet nee, maar de kernel-access en de mogelijkheid tot downgraden zijn nou niet echt goed dicht getimmerd door de Sony mensen
Is alleen voor website naar PSP. Je kan deze spullen alleen downloaden rechtstreeks naar je PSP (met een USB kabel)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:49 schreef Strolie75 het volgende:
Mmmm...als ik dingen van www.yourpsp.com wil downloaden krijg ik de melding "De Java Virtual Machine is niet beschikbaar". Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Waar?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:33 schreef Strolie75 het volgende:
Net trouwens de Loco Roco Value Pack gehaald.
Dixons. Is hij moeilijk verkrijgbaar ofzo?quote:
Ik dacht dat LocoRoco nog niet uit was in Europa. Zit er een witte PSP bij?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:54 schreef Strolie75 het volgende:
Dixons. Is hij moeilijk verkrijgbaar ofzo?
Jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:03 schreef chibibo het volgende:
Ik dacht dat LocoRoco nog niet uit was in Europa. Zit er een witte PSP bij?
*rijdt nu naar Dixons*quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:04 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zie LocoRoco al sinds vorige week overal in de winkels liggen
Europa heeft juist de primeurquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:03 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik dacht dat LocoRoco nog niet uit was in Europa. Zit er een witte PSP bij?
Op Ebay zie ik ook 2GB kaartjes voor 27 euro (excl verzendkosten), maar dat vertrouw ik toch niet helemaalquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:39 schreef JanaX het volgende:
[..]
uitgetestheb er nu 1,5 gb aan data op staan en nog genoeg over
t hoesje is overigens een japans hoesje met sony reflector achtig stickertje erop
wat voor merk?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:47 schreef reconnect het volgende:
[..]
Op Ebay zie ik ook 2GB kaartjes voor 27 euro (excl verzendkosten), maar dat vertrouw ik toch niet helemaal
Vrijwel zeker nep. Maar niet van echt te onderscheiden.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:47 schreef reconnect het volgende:
[..]
Op Ebay zie ik ook 2GB kaartjes voor 27 euro (excl verzendkosten), maar dat vertrouw ik toch niet helemaal
Ik heb het vandaag voor het eerst gespeeld echt een prachtig spelquote:Op zondag 9 juli 2006 14:06 schreef Henk-B het volgende:
Iemand al Tekken gespeeld?
Vind het wel het beste vechtspel op de PSP, maar weer meer van hetzelfde.
Graphics zijn ps2 kwaliteit!
Laat me raden, je deed een ds cartridge in het umd slot?quote:Op zondag 9 juli 2006 14:18 schreef BMH het volgende:
Gisteren heb ik een paar minuten op een PSP gespeeld.. Dit is geen leugen: Ik pakte het ding, starte em en hij crashte na 3 sec!.. I kid you not!
Je zwarte ruilen tegen mijn DS?quote:Op zondag 9 juli 2006 14:21 schreef H.Flick het volgende:
Ik wil eigenlijk een witte PSP halen, terwijl ik mijn zwarte al maanden niet meer gebruikt heb.
Ik deed em aan.. Puntquote:Op zondag 9 juli 2006 14:22 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Laat me raden, je deed een ds cartridge in het umd slot?
En ik heb al 2 DS'en, en heb geen behoefte aan 3quote:Op zondag 9 juli 2006 14:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Je zwarte ruilen tegen mijn DS?
(kep nu toch 3 dsjes)
quote:Op zondag 9 juli 2006 14:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Je zwarte ruilen tegen mijn DS?
(kep nu toch 3 dsjes)
[..]
Ik deed em aan.. Punt
Ik wou nog wel UMD's gaan schieten.. Maar dat mocht niet.. DAMNIT! Naast UMD schieten viel er niet veel te beleven met zen PSP.
Heb ik 2 keer gehad. Eén keer bij homebrew (is inprincipe niet een fout van de PSP) en een keer bij het afsluiten van een spel naar het menu. Voor de rest is hij bij mij nog nooit vastgelopen.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:18 schreef BMH het volgende:
Gisteren heb ik een paar minuten op een PSP gespeeld.. Dit is geen leugen: Ik pakte het ding, starte em en hij crashte na 3 sec!.. I kid you not!
Bij mij was het voldoende om alleen de demo al te laten zien. Dag @ PSPquote:
Moet je er meer games voor halenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:22 schreef jmac het volgende:
Heb de PSP al maandenlang maar omdat ik 5dagen lang niet voorbij een level in GTA kwam (chainsaw oid) ben ik gestopt en gebruik ik de PSP alleen maar eens per maand om films te kijken in de trein. Maar ga 'm nu maar eens downgraden naar 1.5. Eens zien hoe dat is
Moet ik meer geld verdienenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:30 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Moet je er meer games voor halen
die heb ik gedaan met de shotgun/magnum. Lukte voor geen meter met een chainsaw alleen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:22 schreef jmac het volgende:
Heb de PSP al maandenlang maar omdat ik 5dagen lang niet voorbij een level in GTA kwam (chainsaw oid) ben ik gestopt en gebruik ik de PSP alleen maar eens per maand om films te kijken in de trein. Maar ga 'm nu maar eens downgraden naar 1.5. Eens zien hoe dat is
Tja het niet te skippen intro duurde al irritant lang. Heb het even gespeeld, maar ik geef toch de voorkeur aan een realtime mgs. (Hopelijk komt die officiele sony emu snel uit, en is metal gear solid ook beschikbaarquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:56 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe is Metal Gear Acid eigenlijk?
Ik vraag me wel af in hoe verre dat een nieuwe game is. Aangezien ze de setting, characters & graphics van MGS3 gebruiken. Rushjob of toch een echte MGS titel... Voor de multiplayer hoef je het spel iig niet te kopen.. MP is in MGS3 namelijk afschuwelijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:49 schreef gamecube_master het volgende:
Wacht op Metal Gear Solid: Portable Ops. Dat moet wel een coole game worden, in ieder geval geen kaarten meer.
Trailer
Dat is natuurlijk altijd afwachten. Maar wat ik aan info heb gelezen over de game lijkt het er toch op dat Konami snapt dat een spel als Metal Gear Acid niet werkt en ze er echt iets nieuws van maken. Kojima zelf had al gezegd dat dit een volwaardige PS2 titel had kunnen zijn. Ik verwacht dat dit veeel gaat verkopenquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af in hoe verre dat een nieuwe game is. Aangezien ze de setting, characters & graphics van MGS3 gebruiken. Rushjob of toch een echte MGS titel... Voor de multiplayer hoef je het spel iig niet te kopen.. MP is in MGS3 namelijk afschuwelijk.
Kojima zegt wel meer. Je moet eens een interview van em bekijken over MGS3. Daarin kraamt hij de grootste onzin uit sinds Uwe Boll (kwa regie zitten ze overrigens op het zelfde niveau).quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:44 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk altijd afwachten. Maar wat ik aan info heb gelezen over de game lijkt het er toch op dat Konami snapt dat een spel als Metal Gear Acid niet werkt en ze er echt iets nieuws van maken. Kojima zelf had al gezegd dat dit een volwaardige PS2 titel had kunnen zijn. Ik verwacht dat dit veeel gaat verkopen
Gast, praat geen onzin. Ga een beetje een nu al legendarische gamedesigner vergelijken met een van de slechtste filmregisseurs.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Kojima zegt wel meer. Je moet eens een interview van em bekijken over MGS3. Daarin kraamt hij de grootste onzin uit sinds Uwe Boll (kwa regie zitten ze overrigens op het zelfde niveau).
Als gamedesigner is er niet veel op Kojima aan te merken.. Maar kwa regie van de cutscenes is hij belabberd. Veel cutscenes zijn te saai om te kijken, gesprekken duren veel te lang, hij herhaalt camera truckjes constant & het tempo is all over the place.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:57 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Gast, praat geen onzin. Ga een beetje een nu al legendarische gamedesigner vergelijken met een van de slechtste filmregisseurs.![]()
Ik heb Loco Roco muziek op mijn MP3 speler staanquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:38 schreef err het volgende:
ben ik de enige die zich doodergert aan dat irritante kinderliedje van loco roco? Krijgt een kleuteruitsraling daardoor, ik pas. Doe mij maar Daxter en Syphon Filter
Doe mij ze alle 3 maarquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:38 schreef err het volgende:
ben ik de enige die zich doodergert aan dat irritante kinderliedje van loco roco? Krijgt een kleuteruitsraling daardoor, ik pas. Doe mij maar Daxter en Syphon Filter
Nee. Daxter ga je niet halen morgen. DS lite.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:42 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Doe mij ze alle 3 maar
Daxter ga ik morgen halen, Syphon komt pas mid-augustus uit en LocoRoco heb ik al
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee. Daxter ga je niet halen morgen. DS lite.
Probeer me maar is tegen te houden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee. Daxter ga je niet halen morgen. DS lite.
Waar heb je die vandaan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:39 schreef Morthill het volgende:
Ik heb Loco Roco muziek op mijn MP3 speler staan
quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:50 schreef Cid het volgende:
Heb Syphon Filter gisteren even geprobeerd, leuk spel!
quote:
Hmm, ziet er wel lomp+groot uit maar ga 'm idd eens bij de MM bekijken. Is die daar goedkoper dan op bol enzo (19,99)?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:39 schreef __Saviour__ het volgende:
De Logitech Playgear Pocket is erg stevig en goed. MediaMarkt heeft die bijvoorbeeld.
Vuil rond de toetsen zal wel goed weg te halen zijn met zo'n wegwerp brilpoetsdoekje.
Nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:54 schreef donald_dick het volgende:
hoe houden jullie jullie schermpje schoon?
blazen ^^quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:54 schreef donald_dick het volgende:
hoe houden jullie jullie schermpje schoon?
ik heb een half jaar geleden ook één gekocht op eBay, toen 75 ¤ incl. verzendenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:47 schreef reconnect het volgende:
[..]
ik heb vandaag mn originele binnen..2gig ¤85 (85 vanwege onder rembours, anders is ie 80) ik ga hem meteen ff vol zettenquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:20 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
ik heb een half jaar geleden ook één gekocht op eBay, toen 75 ¤ incl. verzenden
gewoon Sony Pro Duo High Speed, kwam van China
schijnt dat dit neppe zijn, maar who cares, ze zien er helemaal hetzelfde uit en werken perfect
Dat zal hooguit een paar euro schelen. Dat ding past perfect om de PSP heen, het is niet enorm log ofzo. De PSP is al flink groot van zichzelf natuurlijkquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:39 schreef jmac het volgende:
[..]
Hmm, ziet er wel lomp+groot uit maar ga 'm idd eens bij de MM bekijken. Is die daar goedkoper dan op bol enzo (19,99)?
Zeker, gister gekocht voor 50 euro bij de Dixonsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
Is Daxter leuk?
Mooi, dan koop ik hem voor 30 euro bij www.videogamesplus.caquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:04 schreef gamecube_master het volgende:
Zeker, gister gekocht voor 50 euro bij de Dixons
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mooi, dan koop ik hem voor 30 euro bij www.videogamesplus.ca
Je kan nog niet echt spreken over een flop, voor de PSP doet het zijn werk perfect en volgens mij worden er nog aardig wat verkocht aangezien alle games en films voor de PSP uitkomen op de schijfjes.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:25 schreef BMH het volgende:
Volgende tt: UMD is geflopt?
komt omdat die krengen gewoon te duur zijn. laatst 10 euro voor doom betaaldquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Film UMD mag zeker een flop worden genoemd, steeds meer grote winkels stoppen met de verkoop ervan.
gewoon, psp open schroeven (garantie vervalt), de face plate vervangen en weer dicht schroevenquote:
ik 1 dagquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:40 schreef chibibo het volgende:
Ik ben al een week heerlijk aan het genieten van LocoRoco.
* Morthill is jaloersquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:40 schreef chibibo het volgende:
Ik ben al een week heerlijk aan het genieten van LocoRoco.
Ik was laatst in Frankrijk. Daar hebben ze veeeeel meer UMD Titels dan hier.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:55 schreef Cid het volgende:
[..]
Je kan nog niet echt spreken over een flop, voor de PSP doet het zijn werk perfect en volgens mij worden er nog aardig wat verkocht aangezien alle games en films voor de PSP uitkomen op de schijfjes.
Dat je er buiten de PSP geen hol aan hebt, dat zal Sony toch ook bedacht hebben neem ik aan hehe..misschien gaan ze daar nog eens iets aan doen..
Ja, op Schiphol Plaza zit ook een winkel die een veel ruimer assortiment heeft dan de MediaMarkt / Free Record Shop etcquote:Op zondag 16 juli 2006 22:30 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik was laatst in Frankrijk. Daar hebben ze veeeeel meer UMD Titels dan hier.
Die laatste is beetje tegenvaller. De verhaallijn is eigenlijk het enige leuke, en die heb je na een uur of 6 wel uitgespeeld.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:08 schreef brtausi het volgende:
Net Loco Roco en Dragonbal Z Shin Budokai besteld bij bol.com
heb zelf de dbz game vorige week gekochtquote:Op maandag 17 juli 2006 11:47 schreef brtausi het volgende:
Ik ga ook nog Tekken kopen maar dit lijkt me gewoon zo vet omdat ik ze van tv ken(KAMEHAMEHAAAAAAAAAA)
En loco roco, als je die niet hebt kun je beter je psp weg doen![]()
Hehe, herkenbaar! Met enigste verschil dat ik zo alles uit een map kan trekkenquote:Op maandag 17 juli 2006 12:34 schreef JanaX het volgende:
[..]
heb zelf de dbz game vorige week gekochtheerlijke fight game! gelijk ook weer alles van dbz aan het downloaden
quote:Sony Kills Off UMD Movies
July 14, 2006
By Alice Hill
RealTechNews
This should not be coming as a huge surprise, but the demise of Sony’s UMD format for movies is going away faster than the Mini Disc got shelved for music. This week Sony quietly announced a new entertainment pak called the Memory Stick Entertainment Packs (MSEP) that contained movies on a Sony Memory stick, and many paused to wonder what that meant for the UMD. And now it is official.
Sales of movies on the PSP’s once-hot proprietary format have slowed to a trickle, causing several major movie studios to cease supporting it. In March, the Hollywood Reporter ran an article claiming that the home-entertainment divisions of Universal Studios and Paramount Pictures have “completely stopped” releasing films on the format, and other studios have been cutting back their release slates.
Perhaps more disturbing for Sony were unconfirmed reports that retail colossi Wal-Mart and Best Buy were scaling back UMD displays in their stores. This week, speculation turned into reality when Target decided to discontinue stocking UMDs entirely. A manager at a San Francisco Bay Area Target outlet told GameSpot, “We no longer carry PSP movies. We stopped carrying them nationwide.” Source: Gamespot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |