Dat is geen demo, maar een extra content pack. Daar moet je Lemmings al voor hebben, krijg je extra levels ofzo.quote:
Het schijnt er nu toch echt aan te komen! Naast de toptitels die de PSP zo broodnodig nodig heeft, zal dit ook een lokkertje gaan worden hoop ik! Ik hoop dat het doorgaat in ieder geval!quote:PSP camera en GPS ontvanger in oktober beschikbaar
Sony kondigde vandaag aan op de GDC dat zowel de camera als GPS ontvanger, in oktober beschikbaar zullen zijn voor de consument.
Voor de PSP had Sony op de Game Developers Conference ook een aantal nieuwtjes te melden. Zo kondigde het Japanse bedrijf aan dat de Camera, en GPS ontvanger vanaf oktober beschikbaar zullen zijn voor de consument.
De camera zal gebruikt kunnen worden om foto's te maken, video's, Eye-Toy functies, en videochat functies. De GPS ontvanger is bedoeld voor mensen die de PSP als navigatiesysteem willen gebruiken. Het is nog niet duidelijk of de navigatie software erbij geleverd zal worden. Prijzen voor deze 2 producten wist Sony helaas nog niet te melden.
Gewijzigd op ( donderdag, 23 maart 2006
Maak een map UPDATE in GAME en daar sleep je de eboot in.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik krijg mijn firmware niet geupdate naar 2.71![]()
ik kan het bestand eboot.pb nog iets downen van yourpsp.com
maar wat moet ik dan ermee doen :S
heb hem al in elk mapje gesleept....maar er gebeurd niks![]()
en ik wil die locoroco demo spelen![]()
Inderdaadquote:Op zondag 25 juni 2006 11:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
kewl thnks, ik kon het ook niet vinden in de handleiding
en loco roco rocks![]()
Daar zullen vast wel iets mee gaan doen (lees: accessoire)...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:01 schreef Ori het volgende:
Alleen het scherm van de PSP is in zonlicht lastig om te lezen. Dat gaat zeker problemen opleveren.
da's gewoon met een PC te downloaden, je kunt dan vanaf de memorystick updaten.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:08 schreef reconnect het volgende:
jammer dat internetten alleen gaat via draadloos internet, dat hebben we hier thuis niet..die updates van firmware moet ook via draadloos zeker, of kan je die downloaden naar je computer en dan op PSP zetten? (Ik heb hem net 3 dagen![]()
)
jups, kwam ik vandaag ook achterquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
da's gewoon met een PC te downloaden, je kunt dan vanaf de memorystick updaten.
Ik ga voor de 4 gigabyte, is nu 206 euro en direct leverbaar. Maar ik wacht nog heel even tot hij iets van 150 euro is.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:32 schreef reconnect het volgende:
Memorystick 2Gb weer in prijs gedaald..nu inclusief verzendkosten ¤92.50:
http://tweakers.net/pricewatch/117671
hmm ik wil er wel graag eentje..wel duur..misschien ga ik wel voor 1GB kaartje..ik moet er nog maar ff over denken
Ah ben nog opzoek naar WipeOut Pure voor een leuke prijsquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:55 schreef Ori het volgende:
Heeft iemand nog interesse in het kopen van Mercury en/of WipeOut Pure? Dat zijn de enige 2 games die ik nog hoef te verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |