Helaas, je bent te laat. De spellen zijn inmiddels verkochtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:20 schreef Cid het volgende:
Ah ben nog opzoek naar WipeOut Pure voor een leuke prijsMoet dat kosten?
op ebay istie nog net zo duur als in de winkelquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:45 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Zie trouwens ook op veel sites dat loco roco pas vrijdag uitkomt...
Op YourPSP.com (PSP versie) staat dat ook. Maar ik denk dat er vanaf vandaag de eerste exemplaren in de winkels liggen. Ik ga vanmiddag in ieder geval nog even kijkenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:45 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Zie trouwens ook op veel sites dat loco roco pas vrijdag uitkomt...
quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:03 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
omg, waarom heb ik geupdate naar 2.7
2.5 en 2.6 volledige kernel access
woei!quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:03 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Op YourPSP.com (PSP versie) staat dat ook. Maar ik denk dat er vanaf vandaag de eerste exemplaren in de winkels liggen. Ik ga vanmiddag in ieder geval nog even kijken
-edit-
ik heb mijn PSP pas net, en er staat volgens mij 2.6 op. Maar wat houdt dit nieuwsbericht precies in? Iedereen is blij, maar wat kan je er nu precies mee? (sorry, heb er nog niet zo heel veel verstandvanquote:Op woensdag 28 juni 2006 08:03 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Op YourPSP.com (PSP versie) staat dat ook. Maar ik denk dat er vanaf vandaag de eerste exemplaren in de winkels liggen. Ik ga vanmiddag in ieder geval nog even kijken
-edit-
Als je 2.6 hebt kan je dan precies hetzelfde als je met een 1.5 kan. Je kan dus alle homebrew draaien (zelf gemaakte applicaties) plus dat je alle functies van 2.6 hebt. Maar ik denk dat een heleboel mensen ook blij zijn dat ze de wat minder legale applicaties dan ook kunnen draaien.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:15 schreef reconnect het volgende:
[..]
ik heb mijn PSP pas net, en er staat volgens mij 2.6 op. Maar wat houdt dit nieuwsbericht precies in? Iedereen is blij, maar wat kan je er nu precies mee? (sorry, heb er nog niet zo heel veel verstandvan)
Toch geen ISO héquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:36 schreef Thije het volgende:
Ik heb locoroco! VET!!
welke fw moet je eigenlijk voor dat spel hebben? voor de demo was t 2.71 maar is dat voor de full game ook zo?quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:36 schreef Thije het volgende:
Ik heb locoroco! VET!!
Beetje lomp ding imho, de PSP is al relatief "zwaar" voor een handheld. Het zal me niets verbazen dat dit nog een soort van prototype is, net als toen de DS als eerste getoond werd (uiteindelijke versie zag er ook iets anders uit). Maar goed, los daarvan ben ik erg benieuwd naar de toegevoegd waarde: voor foto's gebruik ik mijn Canon of W550i. Misschien eye-toy-achtige toestanden ?quote:1ste foto PSP camera onthuld
Nieuws | 28 juni 2006 - Er is vandaag een foto verschenen van de camera die in ontwikkeling is voor de PlayStation Portable. Op de foto is te zien dat het gaat om een 1,3 megapixel camera. Deze foto zou fake kunnen zijn, echter, de camera lijkt erg veel op de microfoon die benodigd is voor Talkman.
De camera zou deze herfst in de Japanse schappen moeten liggen. Wanneer Europeanen ook foto's mogen maken is nog onbekend. Wij vermoeden dat de camera hier eind 2006 verschijnt.
Bron:Gamefront
Hij is ook helemaal niet groot lijkt alleen groot doordat het een close-up isquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:12 schreef gamecube_master het volgende:
Als je bereid bent ik weet niet hoeveel voor die camera te betalen kan hij wel kleiner ja. Ik vind hem zelf helemaal niet groot?
Welk filiaal, ik kan hem nog nergens vinden hier (omg zwolle)quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:24 schreef Ik_ben_lief het volgende:
De FRS had Loco Roco al... maar daar issie 55,-... dan wacht ik nog wel even..
Bron: http://www.pspparty.nl/nieuws/item/24184/quote:Onlangs maakte Sony bekend Playstation 1 games uit te brengen voor de PSP. Via de PS3 of de PSP zelf zouden gebruikers deze oude spellen kunnen (tegen betaling) downloaden en ze vervolgens "opnieuw" te spelen.
Vandaag kwam Sony met het de vijf eerste spellen die ter download zullen worden gepresenteerd.
Castlevania: Symphony of the Night
Final Fantasy VII
Final Fantasy VIII
Silent Hill
Tomb Raider
Aan het eind van 2007 zal Sony nagenoeg iedere Playstation game ge-emuleert hebben. Er staan namelijk 7000 Playstation games in de planning. Totaal zijn er door de jaren heen maar liefst 7743 spellen uitgebracht voor de oude grijze machine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |