ik heb niks gezienquote:Op zondag 14 mei 2006 01:15 schreef HassieBassie het volgende:
Zijn er op de E3 nog psp spellen met potentie aangekondigd? GT mobile bijvoorbeeld? Of andersinds een spel dat de aanschaf van een psp de moeite waard maakt?
daar moeten ze echt eens een streaming oplossing voor vinden, dan kan het best wel wat worden.quote:Op zondag 14 mei 2006 09:16 schreef OG-Loco het volgende:
De RTL-gadget werkt in principe heel fijn, het beeld is zeker netjes, alleen zuigt het enorm dat je alleen via je PC kan updaten. Ik ga toch echt niet telkens mn PSP eraan hangen.
Systemseller.. RTL nieuws.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
daar moeten ze echt eens een streaming oplossing voor vinden, dan kan het best wel wat worden.
GT Mobile is nog altijd dood.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:15 schreef HassieBassie het volgende:
Zijn er op de E3 nog psp spellen met potentie aangekondigd? GT mobile bijvoorbeeld? Of andersinds een spel dat de aanschaf van een psp de moeite waard maakt?
Zeer zeker een aanrader. Erg leuke humor zit erin en er valt zat te doen buiten de missies omquote:Op zondag 14 mei 2006 13:41 schreef Morthill het volgende:
Daxter schijnt een erg toffe game te zijn geworden. Mss maar eens naar kijken.
Idd, soort RSSquote:Op zondag 14 mei 2006 13:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
daar moeten ze echt eens een streaming oplossing voor vinden, dan kan het best wel wat worden.
ik ga hem ook alleen gebruiken om video's mee te kijkenquote:Op maandag 15 mei 2006 08:54 schreef Morthill het volgende:
De E3 was 1 grote teleurstelling voor de PSP. Ik betwijfel of er überhaupt nog fatsoenlijke support voor dat apparaat gaat komen. (Zonde, ik heb hem gekocht omdat ik vertrouwen in Sony had dat ze het apparaat niet zouden dumpen als het tegen zat)
kon je beter een portable dvd speler halen voor 150 euriquote:Op maandag 15 mei 2006 09:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik ga hem ook alleen gebruiken om video's mee te kijken
Dat geloof je toch zelf niet. Naast MGO & loco Roco is de PSP zo dood als een Ngage. Haast iedereen ziet het behalve sommige PSP-bezitters die hun veel te dure aankoop willen rechtvaardigen.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:26 schreef gamecube_master het volgende:
Jammer dat de PSP niet zo veel in het nieuws is geweest tijdens de E3, er is anders meer dan genoeg materiaal van nieuwe games verschenen.
is veels te grootquote:Op maandag 15 mei 2006 09:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
kon je beter een portable dvd speler halen voor 150 euri
Daarom verkoopt hij zeker nog zo veelquote:Op maandag 15 mei 2006 13:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zelf niet. Naast MGO & loco Roco is de PSP zo dood als een Ngage. Haast iedereen ziet het behalve sommige PSP-bezitters die hun veel te dure aankoop willen rechtvaardigen.
[/mening]
en dan moet ik weer me series op dvd zettenquote:
Als je films op UMD koopt zijn ze bijna niet te onderscheiden van DVD kwaliteit, perfect bijna. Als je ze zelf codeert dan ligt het vooral aan welk programma je gebruikt en hoe groot je memorystick is, maar je krijgt nooit het resultaat van een UMD film.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:56 schreef Borreke het volgende:
Hoe vergaat het kijken naar films op de PSP eigenlijk, ben der wel benieuwd naar, de kwaliteit enzo? Meningen?
Ik vond het helaas ook een enorme teleurstelling. De enige aankomende leuke game is Loco Roco.quote:Op maandag 15 mei 2006 08:54 schreef Morthill het volgende:
De E3 was 1 grote teleurstelling voor de PSP. Ik betwijfel of er überhaupt nog fatsoenlijke support voor dat apparaat gaat komen. (Zonde, ik heb hem gekocht omdat ik vertrouwen in Sony had dat ze het apparaat niet zouden dumpen als het tegen zat)
Dat ligt helemaal aan de instellingen. Met gebruik van de AVC-codec (vanaf fw2.00) en met een hoge bitrate, is het beeld erg goed. Films op UMD zijn van DVD-kwaliteit. Maar door tegenvallende resultaten komt er nog maar weinig nieuw materiaal op film-UMD uit waarschijnlijk.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:56 schreef Borreke het volgende:
Hoe vergaat het kijken naar films op de PSP eigenlijk, ben der wel benieuwd naar, de kwaliteit enzo? Meningen?
Je weet zelf ook wel dat de PSP vooral verkocht word omdat het "cool" & Playstation is. Ik ken wel een paar van die PSP bezitters die om de net genoemde redenen zo'n ding hebben gekocht. Nu doen ze er al maanden niets meer mee.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:48 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Daarom verkoopt hij zeker nog zo veel
Anyway
Trailer Silent Hill: Origens
Ziet er vet uit
Klopt, alleen halen die mensen de PSP waarschijnlijk alleen omdat het een gamemachine is, niet omdat het een multimedia apparaat is. En ik heb hem juist gehaald omdat het een multimedia apparaat is. Ik laad hem altijd nog elke dag op vanaf de dag dat ik hem heb (nu verwacht ik een reactie over hoe slecht de batterij wel niet isquote:Op maandag 15 mei 2006 14:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat de PSP vooral verkocht word omdat het "cool" & Playstation is. Ik ken wel een paar van die PSP bezitters die om de net genoemde redenen zo'n ding hebben gekocht. Nu doen ze er al maanden niets meer mee.
zelfde hier, dat ding heeft zelfs mn 5 gb creative zen vervangen heb inmiddels al heel wat heerlijke games kunnen spelenquote:Op maandag 15 mei 2006 15:24 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Klopt, alleen halen die mensen de PSP waarschijnlijk alleen omdat het een gamemachine is, niet omdat het een multimedia apparaat is. En ik heb hem juist gehaald omdat het een multimedia apparaat is. Ik laad hem altijd nog elke dag op vanaf de dag dat ik hem heb (nu verwacht ik een reactie over hoe slecht de batterij wel niet is). Ik gebruik hem nog altijd om nog 's avonds even wat te internetten en om elke dag muziek te luisteren in de bus, nu game ik er ook weer wat meer mee omdat ik Socom veel online speel.
Ik gebruik nu ook nog steeds een 512 mb stickje, alleen wil ik toch echt wel een 2 gig. 512 mb is net te weinig voor redelijk wat muziek, een film, eventueel nog wat pics en al je save files. 2 gig zou echt perfect zijn. Die dingen zijn tegenwoordig ook al niet zo duur meer, al voor 100 euro kan je ze halen.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:16 schreef JanaX het volgende:
[..]
zelfde hier, dat ding heeft zelfs mn 5 gb creative zen vervangen heb inmiddels al heel wat heerlijke games kunnen spelen
-Ridge racer
-Tales Of eternia
-Armored core
-Monster Hunter Freedom
-GTA
en een 512 mb mem stickje![]()
verder tot nu toe nog geen enkele spijt gehad van mijn aankoop! en wacht ook zeker met smart op silent hill!!
Grappig genoeg komt het dicht in de buurt bij de reden dat ik hem koop. Het is Sony, dus zal er echt wel kwaliteit voor uitkomen. God wat had ik het mis. Nu zou ik de PSP voor geen goud hebben willen missen, Virtua Tennis: World Tour is voor mij nog steeds de beste game van 2005, maar ik ben toch flink teleurgesteld. Denk niet dat ik naast LocoRoco en Daxter nog veel games zal halen.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat de PSP vooral verkocht word omdat het "cool" & Playstation is. Ik ken wel een paar van die PSP bezitters die om de net genoemde redenen zo'n ding hebben gekocht. Nu doen ze er al maanden niets meer mee.
ik wacht op silent hill, daarnaast gebruik ik hem alleen voor dvd/xvid en WIndows Media Center opgenomen tv erop te kijken in de trein en op vakantie.ik heb al 1 gig maar ik wacht ff op de 4 gig schijf, die is nu rond de 190 euro maar de de opkomst van de Sony Ericsson w900 en de w8X0 wordt ie vanzelf wel lagerquote:Op maandag 15 mei 2006 17:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Grappig genoeg komt het dicht in de buurt bij de reden dat ik hem koop. Het is Sony, dus zal er echt wel kwaliteit voor uitkomen. God wat had ik het mis. Nu zou ik de PSP voor geen goud hebben willen missen, Virtua Tennis: World Tour is voor mij nog steeds de beste game van 2005, maar ik ben toch flink teleurgesteld. Denk niet dat ik naast LocoRoco en Daxter nog veel games zal halen.
Vooral ook omdat de vorige FFVII spin-offs zo gaaf zijn. Dirge of crappyness anyone?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga ook weer een PSP kopen, als deze game er is:
FFVII - Crisis Core screenshots
Hier valt de info ook te lezen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:04 schreef gamecube_master het volgende:
PSP Spot komt ook naar Europa toe. Dat staat op YourPSP.com onder nieuws.
Ik kan de tekst niet kopieren, want het is een flash site.
heb m al zien liggen bij de MM in utrechtquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:29 schreef gamecube_master het volgende:
Weet iemand wanneer Me & My Katamari hier uitkomt?
wtf? Zeker weten geen import? Want ik zie hem namelijk nergens liggen. Ik kan morgen wel even hier langs de mediamarkt gaan in Zwollequote:Op donderdag 18 mei 2006 18:17 schreef JanaX het volgende:
[..]
heb m al zien liggen bij de MM in utrecht
MM heeft nooit importspellen. En de MM in Zwolle zijn altijd aardig laat met bijvullenquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:32 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
wtf? Zeker weten geen import? Want ik zie hem namelijk nergens liggen. Ik kan morgen wel even hier langs de mediamarkt gaan in Zwolle
Ik wacht wel tot ie op ps2 marketplace uit isquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga ook weer een PSP kopen, als deze game er is:
FFVII - Crisis Core screenshots
[PSP] Het Homebrew Topicquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:36 schreef TonyMalony het volgende:
Iemand die mij kan vertellen hoe je je PSP kan downgraden?
mag nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:36 schreef TonyMalony het volgende:
Iemand die mij kan vertellen hoe je je PSP kan downgraden?
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:45 schreef Morthill het volgende:
LAat dan ff weten welke games je vekroopt __Saviour__ heb mss wel intresse
wtfquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:19 schreef Diablos79 het volgende:
Woehoo, Ik krijg van mijn vriendin een PSP voor mijn verjaardag
Ze neemt hem mee uit Hong Kong, daar kost hij maar 130 euro![]()
Jep 100% zeker dat het een echte isquote:Op zondag 21 mei 2006 13:16 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
wtf
Zeker weten dat het een PSP is? Niet iets van een nep model ofzo
Je kan zelf updaten. Alleen kan je met firmware 1.5 en 2.0 heel veel homebrew draaien (2.01, 2.5 en 2.6 is ook mogelijk, maar daar heb je veel minder), wat sommige mensen heel leuk vinden. Ik heb een tijdje 1.5 gehad, maar ik werd er al snel zat van, er komt maar weinig leuks uit.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:12 schreef Diablos79 het volgende:
Nee dat zou ik niet weten, dat kan ik pas zien als ik hem heb.. Maar neem aan dat als je nu een nieuwe PSP koopt dat er ook gelijk de laatste nieuwe firmware inzit.
Ook even laten kijken naar dode/luie pixels hequote:Op zondag 21 mei 2006 14:12 schreef Diablos79 het volgende:
Nee dat zou ik niet weten, dat kan ik pas zien als ik hem heb.. Maar neem aan dat als je nu een nieuwe PSP koopt dat er ook gelijk de laatste nieuwe firmware inzit.
en dat je geen garantie in europa heb hequote:Op zondag 21 mei 2006 14:42 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ook even laten kijken naar dode/luie pixels he![]()
Zonde eigenlijk van Sony. Ik denk dat het voornaamste probleem is dat ze er een mini PS2 van proberen te maken in plaats van iets echt nieuws/anders. Veel PSP bezitters hebben ook een PS2, dus al die mogen kiezen tussen bv Pro Evo op de PSP of PS2 kiezen ze toch voor de uitgebreidere PS2 versie. Op dit gebied kunnen ze aardig wat leren van Nintendo. Die zorgt ervoor dat de handhelds ook echte handheld games hebben.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Eerst vond ik het ook maar raar, zoveel mensen niet tevreden waren en hun PSP weer verkochten. In V&A barstte van de PSP verkooptopics. Ik dacht dat het nog wel goed zou komen. Maar nu heb ook ik er genoeg van. Erg weinig interessante games. De games die ik heb, wil ik totaal niet uitspelen. Ik gebruik m'n PSP nu enkel als MP3-speler en af en toe om er wat games via een emulator op te spelen. Nintendogames dan nog wel!
Ik was positief, was een van de eerste die zo'n ding had (bijna 400 euroquote:Op zondag 21 mei 2006 18:31 schreef JoeyT het volgende:
Wat ik me nou afvraag is het volgende: Is er nog iemand die tevreden is met zijn/haar aankoop van de PSP. In lees er vrijwel geen positieve dingen meer over en ook in mijn omgeving spelen de mensen er niet meer op. Hoe is dat in dit topic?
Ik heb er niet veel games voor, Wipeout Pure, Virtua Tennis, Untold Legends, Street Fighter, Splinter Cell en Monster Hunter. Games als Wipeout Pure, Untold Legends, Monter Hunter en zeker Virtua Tennis had ik voor geen goud willen missen.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:31 schreef JoeyT het volgende:
Wat ik me nou afvraag is het volgende: Is er nog iemand die tevreden is met zijn/haar aankoop van de PSP. In lees er vrijwel geen positieve dingen meer over en ook in mijn omgeving spelen de mensen er niet meer op. Hoe is dat in dit topic?
Ik ben tot nu toe zeer tevreden over mijn PSP. Ik blijf me verbazen, wanneer ik laten we zeggen Daxter speel, over de gratische kracht van het beestje.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:31 schreef JoeyT het volgende:
Waar?quote:Op zondag 21 mei 2006 19:14 schreef SToRM81 het volgende:
Ik zag volgens mij vandaag PES5 voor de PSP voor 19,99 liggen![]()
Veel plezier met buttonbashen... Misschien ligt het aan mij hoor maar ik kan gewoon niet die moves maken die de CPU binnen 1 sec op m'n flikker loslaat. Maar het ziet er echt supervet uit, dat dan weer welquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:37 schreef X-Naut het volgende:
Tot die tijd zal ik PES 5 & Burnout blijven spelen, totdat Dragon Ball Z: Shin Budokai op de mat ploft![]()
Ja klopt, heb hem ook in die zelfde winkel in mijn handen gehadquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:17 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ik zag m voor 18,99 liggen bij Mediamarkt Zwolle
Binnen! (Nedgamequote:Op woensdag 24 mei 2006 16:57 schreef Masterneeter het volgende:
[..]
Veel plezier met buttonbashen... Misschien ligt het aan mij hoor maar ik kan gewoon niet die moves maken die de CPU binnen 1 sec op m'n flikker loslaat. Maar het ziet er echt supervet uit, dat dan weer wel![]()
Sta je te ver van elkaar af?quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:06 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Iemand hier die weet waarom mijn burnout niet multiplayen wil? Als ik hem samen met mn maat wil spelen krijgt een van ons een foutmelding, dat de verbinding verbroken is... Game delen werkt overigens prima :S
Zit je misschien op een ander kanaal. Onder netwerk instellingen kan je dat instellen (automatisch selecteren is natuurlijk ook goed).quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:13 schreef Ik_ben_lief het volgende:
nope, zelfs als we die dingen tegen elkaar aanhouden wil het nie..
F1 grand prix is een saai lelijk spel dus ik zou het niet kopenquote:Op zondag 28 mei 2006 17:54 schreef jelle.k het volgende:
Ik wil graag een PSP kopen
En ik vroeg me af of 250 euro een goede prijs is voor een PSP giga pack met hardcase en F1 Grand Prix UMD.
Ja ik heb het ook gespeelt, nu weer ff niet (beetje weinig tijd), heb 13de gestaan in de ranking, vind het leuk spel alleen wel jammer dat snipen niet veel toevoegd aan het spel en gewoon rushen het beste werkt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:05 schreef gamecube_master het volgende:
Iemand hier die ook Socom speelt? Ik ben er helemaal verslaafd aan
klik!quote:Op zondag 28 mei 2006 17:54 schreef jelle.k het volgende:
En ik vroeg me af of 250 euro een goede prijs is voor een PSP giga pack met hardcase en F1 Grand Prix UMD.
Met audio bestanden gaat het heel makkelijk. Met de nieuwste firmware ondersteunt 'ie sony's eigen Atrac formaat, mp3, AAC (mp4) en zelfs WMA zonder deze te hoeven converteren. Zodra je de PSP met een USB kabeltje met je pc verbindt ziet hij het gelijk als een externe schijf. Dus het is gewoon een kwestie van bestanden slepen (naar je juiste map).quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:43 schreef Cid het volgende:
Nu begrijp ik dat de PSP deze functies standaard al bied, maar ik vroeg me af of ik bijvoorbeeld MP3's eerst moet converteren naar een speciaal formaat? Iets wat films waarschijnlijk wel moet, is dat dan moeilijk om te doen of is dat een kwestie van een programmatje downloaden en gaan?
Ja hoor.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:01 schreef Cid het volgende:
Dat klinkt goed! Dus hij is ook gemakkelijk als externe opslag te gebruiken? (hetzelfde principe als het slepen met MP3's?) Uiteraard gelimiteerd tot de grootte van je memory-stick, maar die heeft voldoende ruimte voor wat mp3's en wat .doc bestandjes...
Haha, ja ik had hem al gezien, maar ik koop dit soort dingen altijd liever nieuw in de winkel. Als ik dan toch veel geld uitgeef dan maar iets echt nieuws... het naar de winkel lopen, vol verwachting met je tas met spullen terug wandelen en thuis de doos open maken is ook wat waardquote:
Er komt over enkele maanden een Playstation1 emulator uit. Dan kun je zelfs het echte FF VII spelenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:43 schreef Cid het volgende:
...(FFVII spinoff in de trein, drool)...
echt kewl zou dan zijn da ook je eigen ps1 spellen zou kunne spelenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er komt over enkele maanden een Playstation1 emulator uit. Dan kun je zelfs het echte FF VII spelen
Heeft iemand hier nog een antwoord op?quote:Op zondag 28 mei 2006 17:54 schreef jelle.k het volgende:
met een 32 memorystick kan het zoiezo niet :p je zal wel 1 gig moeten hebben. en de meeste spellen waren ook maar 700 mbquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt natuurlijk niks met je eigen PS1 CD's, dat past niet.
De PS1 spellen zullen worden aangeboden via een downloadservice, waarbij het op memorystick gezet wordt.
Ik voel juist het tegenovergestelde. Sony's stijl van handheld staat me steeds minder aan en die van Nintendo steeds meer. Ik wil m'n PSP gaan verkopen om een DS Lite kunnen kopen, en later een Wiiquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:24 schreef FPHK het volgende:
Okee ik heb een dilemma, ik heb weer wat geld bij elkaar en ik zie een hele mooie aanbieding van de bartsmit, een witte psp + het spel daxter (incl accescoires enzo). Ik heb nu een DS, en was van plan deze aan mijn zus te verkopen om zo zelf een DS lite te kopen. Kunnen we ook multiplayeren enzo, maar het probleem is nu: Zal ik een PSP kopen , of een DS, want ik heb het een beetje gehad met die mario games op het moment,en ik wil meer games ala xbox en ps2 spelen. Ik heb heel veel lol aan de DS gehad en vond het ook echt geen miskoop, alleen de games van de PSP vind ik mij wat meer trekken... Wat zijn nou de voordelen en nadelen, en wat vinden jullie?
Hmm, FFVII is toch 3 of 4 cd's? Dat wordt nog lastig dan... Kan ik ergens meer lezen over deze emulator en over hoe sony dat wil gaan doen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
met een 32 memorystick kan het zoiezo niet :p je zal wel 1 gig moeten hebben. en de meeste spellen waren ook maar 700 mb
Tomb Raider 1quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er komt over enkele maanden een Playstation1 emulator uit. Dan kun je zelfs het echte FF VII spelen
dat vroeg ik me ook al af. als het een game is die niet perse analoge besturing vereist, kan de analoge stick v/d PSP reageren op links en rechts, alsof het schouderbuttons zijn.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:51 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Tomb Raider 1![]()
Ik vraag me alleen af hoe ze de 2 missende shoulder buttons gaan opvangen
Ik vraag me ook af hoe ze dat willen gaan doen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:37 schreef Cid het volgende:
Hmm, FFVII is toch 3 of 4 cd's? Dat wordt nog lastig dan... Kan ik ergens meer lezen over deze emulator en over hoe sony dat wil gaan doen?
Leuk om te weten dat Europa Loco Roco het eerste krijgt, een aantal dagen daarna in Japan en in September in de VSquote:Brillant. Some quick info
- You can build a Locoroco house with pieces found around the levels (5 worlds, 8 levels each). You start with a small house, but during the game you win a mid one and a huge one. There is a purpose in that too. Scattered around the house environment are other house parts to be aquired. You obviously need to create the proper path for the loco roco to reach it. You cannot rotate the environment. It's more like a "make you flipper" thing. Think the demo title screen. (There is a "network" function here but dunno what it is for. Maybe to exchange furniture with other Locoroco players)
- You can take pictures anytime during the game pressing Select and then save those in the Photo folder. Infinite LR wallpapers for the win.
- Level environments are like 8 in total (like the snow one, the "acient ruin" one, the "organic" one and so on). The difference between levels come from their structure. Each environment comes with his "gameplay theme" like the ancient ruin one if all moving stones and traps or the snow one is fast and the greenish-happy one is platforms hell.
- There are boss fights. Very simple stuff tho. Don't ask me to spoil. It's just one particular enemy u encounter everytime at the end of the last level of each world. Nothing major really, but nice to see. EDIT: You dont have to kill him. You can just get past him and to the goal. You lose some item tho.
- The demo level is there, gamesharable. It's a level a part. I mean, it's not one of the main 40 levels. It's the 41st.
- No controls modification option. You use the shoulders and that's it.
- As with the demo, u can complete the whole game rushing to the goal or try and get all the 20 locorocos in each level. That's what you are supposed to do to get the most from the game. Once u get everything in a level a time attack mode becames accessible for that particular level. Dunno what u get if you beat it.
- You find different breeds of Locorocos during the game. They differ in their color and voice (which affects the songs - same song, different voice). You can swap Locorocos at the title screen so u can play with the type of Locoroco u like the most. I love the last one u get.
- Lots of genius at work in the level design. Hard to describe it but think the demo x 100.
- Music is awesome.
Ligt eraan hoe groot de levels zijn. Als je met elk level ongeveer 10 bezig bent heb je bijna 7 uur nodig om het spel uit te spelen. Maar omdat je vaker een level wil spelen om alles te ontdekken heb je echt wel meer nodig. Mij lijkt het me geen probleem in ieder geval, ook omdat er een level edittor inzit.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:18 schreef __Saviour__ het volgende:
40 levels, dat klinkt wel magertjes.
als je cc hebt of kan gebruiken moet je dan ook importerenquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:53 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Denk dat ik die toch wel ga kopen... hoewel ik 50,- eigenlijk te duur vindt voor die spelletjes...
Virtua Tennis: World Tourquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:56 schreef Cid het volgende:
Gisteravond maar een PSP gaan halen
Erg mooi ding zeg, vandaag al als MP3 speler gebruikt, ben nu op zoek of ik ergens compatible films/trailers kan downloaden voor op de memory stick. Als iemand linkjes heeft, heel graag!
Kan je trouwens ook demo's voor spellen downloaden? En zo ja, waar??
Vanavond maar eens een leuk spel scoren, ben er nog niet helemaal uit welke ik wil gaan halen...
editor is wel gaaf, dat kan de levensduur enorm verlengenquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:50 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot de levels zijn. Als je met elk level ongeveer 10 bezig bent heb je bijna 7 uur nodig om het spel uit te spelen. Maar omdat je vaker een level wil spelen om alles te ontdekken heb je echt wel meer nodig. Mij lijkt het me geen probleem in ieder geval, ook omdat er een level edittor inzit.
Op www.yourpsp.com kun je wat muziekclips downloadenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:56 schreef Cid het volgende:
Erg mooi ding zeg, vandaag al als MP3 speler gebruikt, ben nu op zoek of ik ergens compatible films/trailers kan downloaden voor op de memory stick. Als iemand linkjes heeft, heel graag!
Kan je trouwens ook demo's voor spellen downloaden? En zo ja, waar??
PSPVideo 9 schijnt een goed programma te zijn. Gratis te downloaden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:53 schreef P-Style het volgende:
Er zijn inmiddels echter diverse programmaatjes beschikbaar die dit proces een stuk gemakkelijker maken.
Via internet heb je ze al vanaf ¤ 39,50quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:21 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zag dat de 1GB geheugenkaartjes ook nog maar 79,95 zijn, dus dat wordt ws een aanschaf die ik hierna ga overwegen.
Waar dan? En is 't een betrouwbare site?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:43 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Via internet heb je ze al vanaf ¤ 39,50![]()
Edit1: met verzendkosten erbij voor ¤ 44,50
Edit2: en voor ¤ 88 heb je een 2gig kaartje (incl. verzenden)
Ik zit ook nogal te twijfelenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:34 schreef OG-Loco het volgende:
Misschien verkoop ik hem dan toch maar niet.
Of wel.
D'r is op je PSP topic gereageerd.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:51 schreef OG-Loco het volgende:
Ik heb alleen dat eerste, van het laatste heb ik totaal geen last.
.
zie dit denk ik maar meer als een beveiligings update. Ze zullen wel een grote bug hebben gevonden in 2.7. Of dat ze bezig zijn om de PSP dicht te timmeren voor de aankomende mod-chip.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:18 schreef __Saviour__ het volgende:
dus ze maken eindelijk eens werk van de demo-functionaliteit van de psp, het zou tijd worden!
Ik zat net te klooien e toen bdacht ik het me ineens weer ja: aanzetten, naar het main menu en dan de USB-modus aan. Dus ik zette m'n PSP weer aan en zag toen dat ik nog in 't Grand Prix-menu van BurnOut zat en als je dat afkapt, ben je al je scores kwijt (en ik had net 2 grandprixs gewonnenquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:01 schreef OG-Loco het volgende:
Je moet wel in je PSP-menu "helemaal naar links", dan naar boven, USB-modus.
Ja ik heb toch wel hetzelfde merk ik. Ik heb nu ook een PSP en een DS, maar ik merk dat ik steeds meer op de DS speel. En je hebt natuurlijk geen laadtijden, dat is ook erg relaxt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Op zich zijn de games niet saai. GTA, Tales of Eternia bijvoorbeeld, er is enorm veel te doen. Maar die games zijn mij een beetje te groot, ik vind het niet handheld geschikt. Nintendo's stijl van kleinere games die sneller op te pakken zijn, vind ik beter passen bij een handheld. Maar veel anderen houden juist van enorm grote games met strakke graphics, en dat kan de PSP natuurlijk wel goed.
Ja dat dacht ik ook, maar ik begin steeds meer te twijfelen.. ik denk dat ik m'n PSP ga verkopenquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:36 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Maar goed, dit betekent ook wel weer dat de PSP en de DS prima naast elkaar kunnen bestaan.![]()
Dan heb je wel een neppert...quote:
4 games waar ik van mijn leven geen PSP voor had gekochtquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:19 schreef jelle.k het volgende:
Mijn PSP komt morgen binnen![]()
Ik heb
-World Tour Soccer
-Need For Speed underground Rivals
-Ridge Racer
-DTM Race Driver 2
al gekocht voor 60 euro in totaal
[..]
Dan heb je wel een neppert...
Ik wou al Ridge Racer kopen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
4 games waar ik van mijn leven geen PSP voor had gekochtMaar ja, 60 is niet duur.
Dat heb ik nu dus met ToE. Enthousiast aan begonnen, maar nu totaal geen zin meer.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:44 schreef JK het volgende:
Maar ik krijg mezelf er niet toe gezet om dat weer te doen.
Tsja, dan prima. Ik kocht de PSP weer eigenlijk voor Virtua Tennis. Die game was 90% van de reden dat ik een PSP aanschafte en is zijn geld meer dan waard geweest. Daarnaast kwamen er gewoon nog wat andere leuke games bij als WipeOutquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:59 schreef jelle.k het volgende:
[..]
Ik wou al Ridge Racer kopen.
maar 3 spellen extra voor 10 euro is altijd meegenomen
Smaken verschillenquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, dan prima. Ik kocht de PSP weer eigenlijk voor Virtua Tennis. Die game was 90% van de reden dat ik een PSP aanschafte en is zijn geld meer dan waard geweest. Daarnaast kwamen er gewoon nog wat andere leuke games bij als WipeOut
Hier kun je de prijzen volgenquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Waar dan? En is 't een betrouwbare site?
Welk een toeval, net nu ik erover zit te denken om een PSP aan te schaffen....quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:44 schreef JK het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar ik begin steeds meer te twijfelen.. ik denk dat ik m'n PSP ga verkopen![]()
Helemaal sinds New Super Mario BrothersEen DS Is en blijft toch meer voor mij..... ook al is de PSP bloedmooi, maar de spellen vallen gewoon gigantisch tegen. Maargoed, misschien moet ik Daxter weer gaan spelen, zit pas op 20% ofzo. Maar ik krijg mezelf er niet toe gezet om dat weer te doen.
WipeOut Pure kopen danquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:18 schreef jelle.k het volgende:
[..]
Smaken verschillen
Ik hou erg van race games![]()
Die van mij bij Bart Smit gehaald vanmorgen, 49.95quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:28 schreef BasZZZ het volgende:
Iemand GTA al gezien voor een schappelijke prijs? Is al best een tijdje uit en lijkt maar niet onder de 50 euro te komen...
Ik weet het Smots, ik had je al gemaild.... op je hotmail adres van je MSN....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:10 schreef Smots het volgende:
[..]
Welk een toeval, net nu ik erover zit te denken om een PSP aan te schaffen....
Maar dat vind ik wel tofquote:Op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, in een van de volgende firmwareupdates zal sony GPS-navigatie-ondersteuning toevoegen.
Uiteraard zit er geen GPS-ontvanger in de PSP, die zul je zelf nog moeten aansluiten.
hard- of software? en is zoiets duur?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, in een van de volgende firmwareupdates zal sony GPS-navigatie-ondersteuning toevoegen.
Uiteraard zit er geen GPS-ontvanger in de PSP, die zul je zelf nog moeten aansluiten.
Moet je weer gaan bijbetalen, nee bedanktquote:
Per maand ofzo?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Moet je weer gaan bijbetalen, nee bedankt
Is er daar al wat meer bekend over ? Is dit een gerucht of heeft Sony dit zelf al bevestigd ? En is er al wat bekend over de GPS Ontvanger ? Een bestaand ontvangertje of misschien dat Sony zelf iets op de markt zet ? Wie weet wat meer ??quote:Op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Deze game ga ik zeker halen! Ik heb de demo al helemaal verrot gespeeld & dit soort games blijven ideaal op een handheldquote:Op maandag 5 juni 2006 23:25 schreef speknek het volgende:
LocoRoco heeft een negen op Eurogamer gekregen, dat spel lijkt me zooo gaaf.
Echt jammer dat hij door SCE zelf gemaakt is, en dus PSP exclusive.
Nee, want dan zou het een soort van GPRS zijn. Ik neem aan dat ze alleen een schandalig hoog bedrag voor de GPS ontvanger vragen.quote:
Doe eens V&A kijken aubquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:10 schreef X-Naut het volgende:
[..]
Is er daar al wat meer bekend over ? Is dit een gerucht of heeft Sony dit zelf al bevestigd ? En is er al wat bekend over de GPS Ontvanger ? Een bestaand ontvangertje of misschien dat Sony zelf iets op de markt zet ? Wie weet wat meer ??
[..]
Deze game ga ik zeker halen! Ik heb de demo al helemaal verrot gespeeld & dit soort games blijven ideaal op een handheld![]()
Wantquote:
Ach misschien komt er op termijn ook nog wel een speciale versie voor de PS2.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:25 schreef speknek het volgende:
LocoRoco heeft een negen op Eurogamer gekregen, dat spel lijkt me zooo gaaf.
Echt jammer dat hij door SCE zelf gemaakt is, en dus PSP exclusive.
De GPS komt normaal gezien in oktober uit, dus ik verwacht binnenkort wel een firmware update die het ondersteundquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:10 schreef X-Naut het volgende:
Is er daar al wat meer bekend over ? Is dit een gerucht of heeft Sony dit zelf al bevestigd ? En is er al wat bekend over de GPS Ontvanger ? Een bestaand ontvangertje of misschien dat Sony zelf iets op de markt zet ? Wie weet wat meer ??
Ja zo ver was ik ook al, alleen dat is helemaal niet simpel. Nu heb ik dus altijd een PC nodig als ik wil switchen tussen GTA en eLoader. Wellicht dat die FileAssistent iets met timestamps kan doen, en anders een savegame een timestamp van een jaar later geven ofzoquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:55 schreef __Saviour__ het volgende:
GTA laaft automatisch de save met de nieuwste tijddatum-stempel. de oplossing is dus simpel. je eigen savegame even tijdelijk kopieeren naar de harde schijf en van je memorystick verwijderen. dan de kopie terugzetten.
als je dat één keer doet, zal eloader niet meer automatisch laden als het goed is. hier werkt het wel tenminste op die manier.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:35 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja zo ver was ik ook al, alleen dat is helemaal niet simpel. Nu heb ik dus altijd een PC nodig als ik wil switchen tussen GTA en eLoader. Wellicht dat die FileAssistent iets met timestamps kan doen, en anders een savegame een timestamp van een jaar later geven ofzo
Kan gebeurenquote:
Bij mij niet, maar misschien wordt de eLoader "savegame" bijgewerkt als je er nieuwe homebrew op zet.. zo even testenquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
als je dat één keer doet, zal eloader niet meer automatisch laden als het goed is. hier werkt het wel tenminste op die manier.
250 euro + game kosten.... NEE!quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:40 schreef gamecube_master het volgende:
Hoe kan je hier nou nee tegen zeggen
Zo jammer dat het een PSP spel is, dat spel schreeuwt gewoon aan alle kanten Nintendo.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:40 schreef gamecube_master het volgende:
Tis een PSP spel, dus hopelijk schreeuwt het binnenkort: PORT!! PORT!!!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Zo jammer dat het een PSP spel is, dat spel schreeuwt gewoon aan alle kanten Nintendo.
Lijkt wel een uit de hand gelopen Macromedia flash game, d'r is niks Nintendo's aan, qua "cuteheid" vind ik het ook niet zo, beetje een kale-wannabe-Nintendo-game-without-the-Nintendo-touch.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Zo jammer dat het een PSP spel is, dat spel schreeuwt gewoon aan alle kanten Nintendo.
PSP heeft wel meer dan één goed spel (ookal kan jij je dat niet goed voorstellen).quote:
Het zal in ieder geval niet een idee van de bedenker van Loco Roco komen. Hij gaf al zelf aan in een interview dat Loco Roco alleen goed is op een handheld. Ook weet hij nog niet of hij een opvolger van het spel wil maken. Maarja, Sony heeft de licentie voor het spel en kan er mee doen wat hij wil.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Tis een PSP spel, dus hopelijk schreeuwt het binnenkort: PORT!! PORT!!!!
Ik wil em wel op de PS2 spelen
Dit spel zou best wel op de DS passen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik reken in exclusive gamesquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:42 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
PSP heeft wel meer dan één goed spel (ookal kan jij je dat niet goed voorstellen).
Of op de PS3 met de tilt-controllerquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Tis een PSP spel, dus hopelijk schreeuwt het binnenkort: PORT!! PORT!!!!
Ik wil em wel op de PS2 spelen
Als er genoeg waren had ik een PSP. En ik heb het geld er wel voor.. Net als ik het geld wel voor een 360 heb... Maar de games zijn de reden waarom ik beide platformen niet heb... At this moment.quote:
ongetwijfeld gaat dat ook gedaan worden. waarmee sony de psp wederom een exlusieve toptitel ontneemt.quote:
Ik denk dat het meer gaat over de exclusieve titels die jij leuk vindt. Zoek je games als Loco Roco moet je niet op de PSP zijn. Dit is echt een uitzondering. Zoek je een draagbare playstation 2 waarmee je films kan kijken, muziek op kan luisteren en om het internet mee rond te surfen moet je bij de PSP zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Als er genoeg waren had ik een PSP. En ik heb het geld er wel voor.. Net als ik het geld wel voor een 360 heb... Maar de games zijn de reden waarom ik beide platformen niet heb... At this moment.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:40 schreef gamecube_master het volgende:
Katamari is niet dezelfde als die van de ps2 hoor. Het is een speciale versie voor de handhelds. Dus dat is geen excuus.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:02 schreef Deacon_Tigra het volgende:
locoroco ga ik zeker halen![]()
katamari & burnout heb ik al voor de ps2![]()
Ja, je hebt immers maar een analoge knop, ipv 2 analoge sticks. PS2 versie FTW dus.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:43 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Katamari is niet dezelfde als die van de ps2 hoor. Het is een speciale versie voor de handhelds. Dus dat is geen excuus.![]()
Ik vind GTA flink zuigen. Neem alleen Burnout en wacht af tot Syphon Filter of LocoRoco uitkomt.quote:
Je kan GTA toch niet uitspelen met de cheatdevice? Ik dacht dat je gewoon meteen aan het eind van het spel zat.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:58 schreef __Saviour__ het volgende:
GTA begon mij snel te vervelen. Ik heb het alleen uitgespeeld met gebruik van CheatDevice
De ps2 versie speelt wel idd wat relaxter. Maar voor Katamari fans is het natuurlijk gewoon ontzettend leuk om leuke handheld port te hebben. Hoe meer Katamari fun hoe beter.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, je hebt immers maar een analoge knop, ipv 2 analoge sticks. PS2 versie FTW dus.
Vet, dat wist ik niet eensquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee, je kunt CheatDevice laden, en daarna je eigen save weer laden. CheatDevice blijft dan actief.
Ik weet het niet meer zeker, maar ik dacht 80 of 90 euro. Op internet zijn ze 50 euro bij een betrouwbare zaak.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:00 schreef JanaX het volgende:
weet ej toevallig ook wat de 1GB stickjes kosten op het moment bij de MM? 130 voor 2gb is me even iets teveel van t goeie
zal vanmiddag ff kijken of ze hem in utrecht hebbenquote:Op maandag 12 juni 2006 14:15 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer zeker, maar ik dacht 80 of 90 euro. Op internet zijn ze 50 euro bij een betrouwbare zaak.
Ik ben trouwens vandaag weer op zoek gegaan naar Katamari, maar nergens kunnen vindenJammer dat de enige import shop in Zwolle weg is.
1gb kost 65,00 euro in de winkel. 't Is dan wel een Sandisk.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:57 schreef reconnect het volgende:
oke dank je voor de informatieik zal ff kijkn naar memorystick duo van 2 GB
Bij de mediamarkt is hij 235 euro!quote:Op maandag 12 juni 2006 20:37 schreef reconnect het volgende:
ik heb besloten dat ik hem ga kopenik weet alleen nog niet wanneer
Ik koop een white valuepack, daar zit daxter bij
en nog wat spul. Van vrienden heb ik nog een verjaardagscadeau tegoed, dus dat wordt GTA en ik denk dat ik burnout erbij koop, en nog een ander spelletje. Proberen of de winkel er een mooi prijsje van kan maken als ik dat allemaal samen (+eventueel accesoires zoals beschermding) koop.
http://www.dixons.nl/De_o(...)7073876/default.aspx
later koop ik wel een memorystick met meer capaciteit, eerst is dit wel genoeg
mag jijm me vertellen waarquote:Op maandag 12 juni 2006 20:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
1gb kost 65,00 euro in de winkel. 't Is dan wel een Sandisk.
Ik vraag me af of een winkel een mooi prijsje maakt als je wat meer koopt. Bij de Mediamarkt kan je af en toe afdingen, maar bij Dixons ???quote:Op maandag 12 juni 2006 20:37 schreef reconnect het volgende:
ik heb besloten dat ik hem ga kopenik weet alleen nog niet wanneer
Ik koop een white valuepack, daar zit daxter bij
en nog wat spul. Van vrienden heb ik nog een verjaardagscadeau tegoed, dus dat wordt GTA en ik denk dat ik burnout erbij koop, en nog een ander spelletje. Proberen of de winkel er een mooi prijsje van kan maken als ik dat allemaal samen (+eventueel accesoires zoals beschermding) koop.
http://www.dixons.nl/De_o(...)7073876/default.aspx
later koop ik wel een memorystick met meer capaciteit, eerst is dit wel genoeg
ik ga er morgen naar toe, lukt vast wel en als ze het niet doen koop ik het wel ergens anders. Het probleem is dat wij hier in Emmen geen mediamarkt hebben. In Groningen zit er wel een, dus kan wel ff een vriend vragen of die hem kan kopen voor me.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:54 schreef JK het volgende:
[..]
Ik vraag me af of een winkel een mooi prijsje maakt als je wat meer koopt. Bij de Mediamarkt kan je af en toe afdingen, maar bij Dixons ???
[standaard reply]quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:55 schreef Blinker het volgende:
Lijkt me wel wat zeg! Lekker Divx kijken in de trein
Past jouw notebook in je binnenzakquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
[standaard reply]
Dat kan ik ook op mijn notebook, en dan heb ik 15,4' en beter geluid
[/standaard reply]
Een erg cool spelquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:15 schreef Cid het volgende:
Iemand ervaring met SOCOM voor de PSP?
Heb gisteren mijn netwerkcode geactivieerd, of tenminste, ik zou nog post krijgen o.i.d... Zit er over te denken deze game te halen op het WiFi gebeuren eens goed te testen..
Hier in Zwolle heb je 512, 1 gig en 2 gig goed op voorraadquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:49 schreef JanaX het volgende:
bleh bij de media markt in utrecht hebben ze alleen nog maar 512 mb mem stickjes
Oh ik heb die code niet nodig om SOCOM online (via internet, niet adhoc) te spelen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:51 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Een erg cool spel
Ik speel al een maand ofzo heel regelmatig online. Je moet het spel trouwens alleen voor de online modus halen, singleplayer is niet zo heel goed.
Wat je via de post krijgt duurt nog wel even, ik heb pas afgelopen zaterdag m'n activatiecode gekregen (je kan zonder die code ook online).
[..]
Hier in Zwolle heb je 512, 1 gig en 2 gig goed op voorraad![]()
wat kosten ze daar? ruilen? jij katamari, ik een mem stickjequote:Op woensdag 14 juni 2006 15:51 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Een erg cool spel
Ik speel al een maand ofzo heel regelmatig online. Je moet het spel trouwens alleen voor de online modus halen, singleplayer is niet zo heel goed.
Wat je via de post krijgt duurt nog wel even, ik heb pas afgelopen zaterdag m'n activatiecode gekregen (je kan zonder die code ook online).
[..]
Hier in Zwolle heb je 512, 1 gig en 2 gig goed op voorraad![]()
Naja, dat komt later. Je account is nu voor (ik dacht) een maand geldig. Als je binnen die tijd nog steeds niet die code hebt ingevuld dan wordt hij weer verwijderd, maar je kan wel gewoon online in die tijd.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:33 schreef Cid het volgende:
[..]
Oh ik heb die code niet nodig om SOCOM online (via internet, niet adhoc) te spelen?![]()
Neequote:Op woensdag 14 juni 2006 16:37 schreef JanaX het volgende:
[..]
wat kosten ze daar? ruilen? jij katamari, ik een mem stickje
LocoRocoquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:39 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Nee
Ik moet geld bewaren voor Loco Roco
Geen stuiver heb ik er voor over. WIl het voor mn verdriet nog niet hebben. Wat moet je met die zooi.. neemt alleen maar ruimte in beslag.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:17 schreef gamecube_master het volgende:
Wie heeft nou zo veel geld over voor PSP tasjes en Sony glazen
Ik moet zeggen dat het wel erg coole spullen zijn
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:44 schreef number50 het volgende:
[afbeelding]
Best mooi.... maar 13.000 yen is ¤90..... damn
Gisteren SOCOM gehaald, met headset haha en inderdaad geweldig, op de bank met je PSP multiplayer spelen is erg goed!!quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:39 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Naja, dat komt later. Je account is nu voor (ik dacht) een maand geldig. Als je binnen die tijd nog steeds niet die code hebt ingevuld dan wordt hij weer verwijderd, maar je kan wel gewoon online in die tijd.
Ik ben, toen ik net mijn PSP had, zelf ook ermee bezig geweest. Weliswaar met iPSP (heb een Mac), maar de DVD die ik omzette ging om en nabij 700 mb of zo, met dikste kwaliteit en zo. Het erop zetten is geen probleem; gewoon in de juiste map slepen. Heb dat laatste nooit gedaan, omdat ik geen dikke memoerystick heb aangeschaft; films kijken doe ik wel op mijn iBook. Ik gebruik mijn PSP puur om op te gamen...quote:Op zondag 11 juni 2006 20:41 schreef reconnect het volgende:
films op PSP:
hoeveel ruimte kost het op je memorystick om er een film op te zetten? Stel dat ik een film (video TS) van ongeveer 4.3 GB op mn pc heb staan, hoeveel ruimte kost dat op een PSP?
En zijn hier goede ervaringen mee? films van pc op psp zetten?
er zijn ook nog verschillende formaten in mp4 heb eht zelf ook mee gemaakt met dat pspvideo9quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:02 schreef X-Naut het volgende:
[..]
Ik ben, toen ik net mijn PSP had, zelf ook ermee bezig geweest. Weliswaar met iPSP (heb een Mac), maar de DVD die ik omzette ging om en nabij 700 mb of zo, met dikste kwaliteit en zo. Het erop zetten is geen probleem; gewoon in de juiste map slepen. Heb dat laatste nooit gedaan, omdat ik geen dikke memoerystick heb aangeschaft; films kijken doe ik wel op mijn iBook. Ik gebruik mijn PSP puur om op te gamen...
Wel is de PSP erg kritisch, wat betreft het mp4 formaat. Ik heb zelf al een paar keer meegemaakt dat ik vanuit Quicktime bv. een avi omzette naar mp4 (wat de PSP dus eist), maar toen zag de PSP hem niet. Herhaal ik dit proces, maar dan via iPSP, dan gaat het wel goed
Maakt niet uit, maar ik vind het wel appart...
Wat dus blijkt jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:02 schreef JanaX het volgende:
[..]
er zijn ook nog verschillende formaten in mp4 heb eht zelf ook mee gemaakt met dat pspvideo9
Verkeerde map, verkeerde bestandsnaam... het is allemaal mogelijk !quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:02 schreef X-Naut het volgende:
[..]
Wel is de PSP erg kritisch, wat betreft het mp4 formaat. Ik heb zelf al een paar keer meegemaakt dat ik vanuit Quicktime bv. een avi omzette naar mp4 (wat de PSP dus eist), maar toen zag de PSP hem niet. Herhaal ik dit proces, maar dan via iPSP, dan gaat het wel goed
Maakt niet uit, maar ik vind het wel appart...
Ja belachelijk dat ze geen programma mee hebben geleverd. Maar PSPVideo9 werkt perfect en redelijk snel. Ik heb een paar weken terug in de trein naar Parijs lekker American Dad gekeken. Het scherm heeft ook wel een lekker formaat om gewoon goed een film te kijken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Video op PSP is eigenlijk te lastig. Sony had er veel meer aandacht aan moeten besteden.
Er is wel een eigen programma van Sony voor de PSP. Alleen is deze niet gratisquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:41 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ja belachelijk dat ze geen programma mee hebben geleverd. Maar PSPVideo9 werkt perfect en redelijk snel. Ik heb een paar weken terug in de trein naar Parijs lekker American Dad gekeken. Het scherm heeft ook wel een lekker formaat om gewoon goed een film te kijken.
Nee.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:21 schreef Mister_T het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om via een USB connectie tussen je pc en computer een internet connectie te laten werken op je pc?
Ja zo ver ik weet wel. Nog even geduld dus.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:24 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Wanneer komt Loco Roco nou uit? De 23e toch?
dan komt ook de DS Lite uit!quote:Op maandag 19 juni 2006 22:24 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Wanneer komt Loco Roco nou uit? De 23e toch?
Mn pa betaald, dus dat boeit nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:43 schreef JanaX het volgende:
denk dat de psp + spel en films meer waard is dan die xbox + tv :p
tis trouwes burnout legends
Grappig dat de PSP het dan toch wel van LocoRoco moet hebbenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:33 schreef JanaX het volgende:
ds trekt mij compleet niet, te kinderlijke games (uitzonderingen daar gelaten)
kinderlijke gams >>>>> magere ports van oude games die ik al gespeeld heb.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:33 schreef JanaX het volgende:
ds trekt mij compleet niet, te kinderlijke games (uitzonderingen daar gelaten)
23ste is volgens mij de UK release.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:07 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Ik dacht de 23e... ik hoop het....
Kheb ook een DS en absoluut geen spijt van gehad. Sterker nog t is de 'console' waar ik het meeste op speel. En ik heb alle drie de consoles van de vorige generatie + een psp en XBOX360 liggen. Gameplay is gewoon zeer verslavend op de DS. Ik moet er wel bij zeggen dat ik erg van nintendo spellen houd.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:27 schreef Blinker het volgende:
Ik begin zelf ook een beetje te twijfelen over de PSP.
Ik zie de capaciteiten van de PSP, maar alleen de games vallen mij een beetje tegen..
Misschien dan toch een DS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |