Katamari is niet dezelfde als die van de ps2 hoor. Het is een speciale versie voor de handhelds. Dus dat is geen excuus.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:02 schreef Deacon_Tigra het volgende:
locoroco ga ik zeker halen![]()
katamari & burnout heb ik al voor de ps2![]()
Ja, je hebt immers maar een analoge knop, ipv 2 analoge sticks. PS2 versie FTW dus.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:43 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Katamari is niet dezelfde als die van de ps2 hoor. Het is een speciale versie voor de handhelds. Dus dat is geen excuus.![]()
Ik vind GTA flink zuigen. Neem alleen Burnout en wacht af tot Syphon Filter of LocoRoco uitkomt.quote:
Je kan GTA toch niet uitspelen met de cheatdevice? Ik dacht dat je gewoon meteen aan het eind van het spel zat.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:58 schreef __Saviour__ het volgende:
GTA begon mij snel te vervelen. Ik heb het alleen uitgespeeld met gebruik van CheatDevice
De ps2 versie speelt wel idd wat relaxter. Maar voor Katamari fans is het natuurlijk gewoon ontzettend leuk om leuke handheld port te hebben. Hoe meer Katamari fun hoe beter.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, je hebt immers maar een analoge knop, ipv 2 analoge sticks. PS2 versie FTW dus.
Vet, dat wist ik niet eensquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee, je kunt CheatDevice laden, en daarna je eigen save weer laden. CheatDevice blijft dan actief.
Ik weet het niet meer zeker, maar ik dacht 80 of 90 euro. Op internet zijn ze 50 euro bij een betrouwbare zaak.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:00 schreef JanaX het volgende:
weet ej toevallig ook wat de 1GB stickjes kosten op het moment bij de MM? 130 voor 2gb is me even iets teveel van t goeie
zal vanmiddag ff kijken of ze hem in utrecht hebbenquote:Op maandag 12 juni 2006 14:15 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer zeker, maar ik dacht 80 of 90 euro. Op internet zijn ze 50 euro bij een betrouwbare zaak.
Ik ben trouwens vandaag weer op zoek gegaan naar Katamari, maar nergens kunnen vindenJammer dat de enige import shop in Zwolle weg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |