Wantquote:
Ach misschien komt er op termijn ook nog wel een speciale versie voor de PS2.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:25 schreef speknek het volgende:
LocoRoco heeft een negen op Eurogamer gekregen, dat spel lijkt me zooo gaaf.
Echt jammer dat hij door SCE zelf gemaakt is, en dus PSP exclusive.
De GPS komt normaal gezien in oktober uit, dus ik verwacht binnenkort wel een firmware update die het ondersteundquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:10 schreef X-Naut het volgende:
Is er daar al wat meer bekend over ? Is dit een gerucht of heeft Sony dit zelf al bevestigd ? En is er al wat bekend over de GPS Ontvanger ? Een bestaand ontvangertje of misschien dat Sony zelf iets op de markt zet ? Wie weet wat meer ??
Ja zo ver was ik ook al, alleen dat is helemaal niet simpel. Nu heb ik dus altijd een PC nodig als ik wil switchen tussen GTA en eLoader. Wellicht dat die FileAssistent iets met timestamps kan doen, en anders een savegame een timestamp van een jaar later geven ofzoquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:55 schreef __Saviour__ het volgende:
GTA laaft automatisch de save met de nieuwste tijddatum-stempel. de oplossing is dus simpel. je eigen savegame even tijdelijk kopieeren naar de harde schijf en van je memorystick verwijderen. dan de kopie terugzetten.
als je dat één keer doet, zal eloader niet meer automatisch laden als het goed is. hier werkt het wel tenminste op die manier.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:35 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja zo ver was ik ook al, alleen dat is helemaal niet simpel. Nu heb ik dus altijd een PC nodig als ik wil switchen tussen GTA en eLoader. Wellicht dat die FileAssistent iets met timestamps kan doen, en anders een savegame een timestamp van een jaar later geven ofzo
Kan gebeurenquote:
Bij mij niet, maar misschien wordt de eLoader "savegame" bijgewerkt als je er nieuwe homebrew op zet.. zo even testenquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
als je dat één keer doet, zal eloader niet meer automatisch laden als het goed is. hier werkt het wel tenminste op die manier.
250 euro + game kosten.... NEE!quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:40 schreef gamecube_master het volgende:
Hoe kan je hier nou nee tegen zeggen
Zo jammer dat het een PSP spel is, dat spel schreeuwt gewoon aan alle kanten Nintendo.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:40 schreef gamecube_master het volgende:
Tis een PSP spel, dus hopelijk schreeuwt het binnenkort: PORT!! PORT!!!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Zo jammer dat het een PSP spel is, dat spel schreeuwt gewoon aan alle kanten Nintendo.
Lijkt wel een uit de hand gelopen Macromedia flash game, d'r is niks Nintendo's aan, qua "cuteheid" vind ik het ook niet zo, beetje een kale-wannabe-Nintendo-game-without-the-Nintendo-touch.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Zo jammer dat het een PSP spel is, dat spel schreeuwt gewoon aan alle kanten Nintendo.
PSP heeft wel meer dan één goed spel (ookal kan jij je dat niet goed voorstellen).quote:
Het zal in ieder geval niet een idee van de bedenker van Loco Roco komen. Hij gaf al zelf aan in een interview dat Loco Roco alleen goed is op een handheld. Ook weet hij nog niet of hij een opvolger van het spel wil maken. Maarja, Sony heeft de licentie voor het spel en kan er mee doen wat hij wil.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Tis een PSP spel, dus hopelijk schreeuwt het binnenkort: PORT!! PORT!!!!
Ik wil em wel op de PS2 spelen
Dit spel zou best wel op de DS passen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik reken in exclusive gamesquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:42 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
PSP heeft wel meer dan één goed spel (ookal kan jij je dat niet goed voorstellen).
Of op de PS3 met de tilt-controllerquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Tis een PSP spel, dus hopelijk schreeuwt het binnenkort: PORT!! PORT!!!!
Ik wil em wel op de PS2 spelen
Als er genoeg waren had ik een PSP. En ik heb het geld er wel voor.. Net als ik het geld wel voor een 360 heb... Maar de games zijn de reden waarom ik beide platformen niet heb... At this moment.quote:
ongetwijfeld gaat dat ook gedaan worden. waarmee sony de psp wederom een exlusieve toptitel ontneemt.quote:
Ik denk dat het meer gaat over de exclusieve titels die jij leuk vindt. Zoek je games als Loco Roco moet je niet op de PSP zijn. Dit is echt een uitzondering. Zoek je een draagbare playstation 2 waarmee je films kan kijken, muziek op kan luisteren en om het internet mee rond te surfen moet je bij de PSP zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Als er genoeg waren had ik een PSP. En ik heb het geld er wel voor.. Net als ik het geld wel voor een 360 heb... Maar de games zijn de reden waarom ik beide platformen niet heb... At this moment.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:40 schreef gamecube_master het volgende:
Katamari is niet dezelfde als die van de ps2 hoor. Het is een speciale versie voor de handhelds. Dus dat is geen excuus.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:02 schreef Deacon_Tigra het volgende:
locoroco ga ik zeker halen![]()
katamari & burnout heb ik al voor de ps2![]()
Ja, je hebt immers maar een analoge knop, ipv 2 analoge sticks. PS2 versie FTW dus.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:43 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Katamari is niet dezelfde als die van de ps2 hoor. Het is een speciale versie voor de handhelds. Dus dat is geen excuus.![]()
Ik vind GTA flink zuigen. Neem alleen Burnout en wacht af tot Syphon Filter of LocoRoco uitkomt.quote:
Je kan GTA toch niet uitspelen met de cheatdevice? Ik dacht dat je gewoon meteen aan het eind van het spel zat.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:58 schreef __Saviour__ het volgende:
GTA begon mij snel te vervelen. Ik heb het alleen uitgespeeld met gebruik van CheatDevice
De ps2 versie speelt wel idd wat relaxter. Maar voor Katamari fans is het natuurlijk gewoon ontzettend leuk om leuke handheld port te hebben. Hoe meer Katamari fun hoe beter.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, je hebt immers maar een analoge knop, ipv 2 analoge sticks. PS2 versie FTW dus.
Vet, dat wist ik niet eensquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee, je kunt CheatDevice laden, en daarna je eigen save weer laden. CheatDevice blijft dan actief.
Ik weet het niet meer zeker, maar ik dacht 80 of 90 euro. Op internet zijn ze 50 euro bij een betrouwbare zaak.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:00 schreef JanaX het volgende:
weet ej toevallig ook wat de 1GB stickjes kosten op het moment bij de MM? 130 voor 2gb is me even iets teveel van t goeie
zal vanmiddag ff kijken of ze hem in utrecht hebbenquote:Op maandag 12 juni 2006 14:15 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer zeker, maar ik dacht 80 of 90 euro. Op internet zijn ze 50 euro bij een betrouwbare zaak.
Ik ben trouwens vandaag weer op zoek gegaan naar Katamari, maar nergens kunnen vindenJammer dat de enige import shop in Zwolle weg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |