4 games waar ik van mijn leven geen PSP voor had gekochtquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:19 schreef jelle.k het volgende:
Mijn PSP komt morgen binnen![]()
Ik heb
-World Tour Soccer
-Need For Speed underground Rivals
-Ridge Racer
-DTM Race Driver 2
al gekocht voor 60 euro in totaal
[..]
Dan heb je wel een neppert...
Ik wou al Ridge Racer kopen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
4 games waar ik van mijn leven geen PSP voor had gekochtMaar ja, 60 is niet duur.
Dat heb ik nu dus met ToE. Enthousiast aan begonnen, maar nu totaal geen zin meer.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:44 schreef JK het volgende:
Maar ik krijg mezelf er niet toe gezet om dat weer te doen.
Tsja, dan prima. Ik kocht de PSP weer eigenlijk voor Virtua Tennis. Die game was 90% van de reden dat ik een PSP aanschafte en is zijn geld meer dan waard geweest. Daarnaast kwamen er gewoon nog wat andere leuke games bij als WipeOutquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:59 schreef jelle.k het volgende:
[..]
Ik wou al Ridge Racer kopen.
maar 3 spellen extra voor 10 euro is altijd meegenomen
Smaken verschillenquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, dan prima. Ik kocht de PSP weer eigenlijk voor Virtua Tennis. Die game was 90% van de reden dat ik een PSP aanschafte en is zijn geld meer dan waard geweest. Daarnaast kwamen er gewoon nog wat andere leuke games bij als WipeOut
Hier kun je de prijzen volgenquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Waar dan? En is 't een betrouwbare site?
Welk een toeval, net nu ik erover zit te denken om een PSP aan te schaffen....quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:44 schreef JK het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar ik begin steeds meer te twijfelen.. ik denk dat ik m'n PSP ga verkopen![]()
Helemaal sinds New Super Mario BrothersEen DS Is en blijft toch meer voor mij..... ook al is de PSP bloedmooi, maar de spellen vallen gewoon gigantisch tegen. Maargoed, misschien moet ik Daxter weer gaan spelen, zit pas op 20% ofzo. Maar ik krijg mezelf er niet toe gezet om dat weer te doen.
WipeOut Pure kopen danquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:18 schreef jelle.k het volgende:
[..]
Smaken verschillen
Ik hou erg van race games![]()
Die van mij bij Bart Smit gehaald vanmorgen, 49.95quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:28 schreef BasZZZ het volgende:
Iemand GTA al gezien voor een schappelijke prijs? Is al best een tijdje uit en lijkt maar niet onder de 50 euro te komen...
Ik weet het Smots, ik had je al gemaild.... op je hotmail adres van je MSN....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:10 schreef Smots het volgende:
[..]
Welk een toeval, net nu ik erover zit te denken om een PSP aan te schaffen....
Maar dat vind ik wel tofquote:Op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, in een van de volgende firmwareupdates zal sony GPS-navigatie-ondersteuning toevoegen.
Uiteraard zit er geen GPS-ontvanger in de PSP, die zul je zelf nog moeten aansluiten.
hard- of software? en is zoiets duur?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, in een van de volgende firmwareupdates zal sony GPS-navigatie-ondersteuning toevoegen.
Uiteraard zit er geen GPS-ontvanger in de PSP, die zul je zelf nog moeten aansluiten.
Moet je weer gaan bijbetalen, nee bedanktquote:
Per maand ofzo?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Moet je weer gaan bijbetalen, nee bedankt
Is er daar al wat meer bekend over ? Is dit een gerucht of heeft Sony dit zelf al bevestigd ? En is er al wat bekend over de GPS Ontvanger ? Een bestaand ontvangertje of misschien dat Sony zelf iets op de markt zet ? Wie weet wat meer ??quote:Op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Deze game ga ik zeker halen! Ik heb de demo al helemaal verrot gespeeld & dit soort games blijven ideaal op een handheldquote:Op maandag 5 juni 2006 23:25 schreef speknek het volgende:
LocoRoco heeft een negen op Eurogamer gekregen, dat spel lijkt me zooo gaaf.
Echt jammer dat hij door SCE zelf gemaakt is, en dus PSP exclusive.
Nee, want dan zou het een soort van GPRS zijn. Ik neem aan dat ze alleen een schandalig hoog bedrag voor de GPS ontvanger vragen.quote:
Doe eens V&A kijken aubquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:10 schreef X-Naut het volgende:
[..]
Is er daar al wat meer bekend over ? Is dit een gerucht of heeft Sony dit zelf al bevestigd ? En is er al wat bekend over de GPS Ontvanger ? Een bestaand ontvangertje of misschien dat Sony zelf iets op de markt zet ? Wie weet wat meer ??
[..]
Deze game ga ik zeker halen! Ik heb de demo al helemaal verrot gespeeld & dit soort games blijven ideaal op een handheld![]()
Wantquote:
Ach misschien komt er op termijn ook nog wel een speciale versie voor de PS2.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:25 schreef speknek het volgende:
LocoRoco heeft een negen op Eurogamer gekregen, dat spel lijkt me zooo gaaf.
Echt jammer dat hij door SCE zelf gemaakt is, en dus PSP exclusive.
De GPS komt normaal gezien in oktober uit, dus ik verwacht binnenkort wel een firmware update die het ondersteundquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:10 schreef X-Naut het volgende:
Is er daar al wat meer bekend over ? Is dit een gerucht of heeft Sony dit zelf al bevestigd ? En is er al wat bekend over de GPS Ontvanger ? Een bestaand ontvangertje of misschien dat Sony zelf iets op de markt zet ? Wie weet wat meer ??
Ja zo ver was ik ook al, alleen dat is helemaal niet simpel. Nu heb ik dus altijd een PC nodig als ik wil switchen tussen GTA en eLoader. Wellicht dat die FileAssistent iets met timestamps kan doen, en anders een savegame een timestamp van een jaar later geven ofzoquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:55 schreef __Saviour__ het volgende:
GTA laaft automatisch de save met de nieuwste tijddatum-stempel. de oplossing is dus simpel. je eigen savegame even tijdelijk kopieeren naar de harde schijf en van je memorystick verwijderen. dan de kopie terugzetten.
als je dat één keer doet, zal eloader niet meer automatisch laden als het goed is. hier werkt het wel tenminste op die manier.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:35 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja zo ver was ik ook al, alleen dat is helemaal niet simpel. Nu heb ik dus altijd een PC nodig als ik wil switchen tussen GTA en eLoader. Wellicht dat die FileAssistent iets met timestamps kan doen, en anders een savegame een timestamp van een jaar later geven ofzo
Kan gebeurenquote:
Bij mij niet, maar misschien wordt de eLoader "savegame" bijgewerkt als je er nieuwe homebrew op zet.. zo even testenquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
als je dat één keer doet, zal eloader niet meer automatisch laden als het goed is. hier werkt het wel tenminste op die manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |