WipeOut Pure kopen danquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:18 schreef jelle.k het volgende:
[..]
Smaken verschillen
Ik hou erg van race games![]()
Die van mij bij Bart Smit gehaald vanmorgen, 49.95quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:28 schreef BasZZZ het volgende:
Iemand GTA al gezien voor een schappelijke prijs? Is al best een tijdje uit en lijkt maar niet onder de 50 euro te komen...
Ik weet het Smots, ik had je al gemaild.... op je hotmail adres van je MSN....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:10 schreef Smots het volgende:
[..]
Welk een toeval, net nu ik erover zit te denken om een PSP aan te schaffen....
Maar dat vind ik wel tofquote:Op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, in een van de volgende firmwareupdates zal sony GPS-navigatie-ondersteuning toevoegen.
Uiteraard zit er geen GPS-ontvanger in de PSP, die zul je zelf nog moeten aansluiten.
hard- of software? en is zoiets duur?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, in een van de volgende firmwareupdates zal sony GPS-navigatie-ondersteuning toevoegen.
Uiteraard zit er geen GPS-ontvanger in de PSP, die zul je zelf nog moeten aansluiten.
Moet je weer gaan bijbetalen, nee bedanktquote:
Per maand ofzo?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Moet je weer gaan bijbetalen, nee bedankt
Is er daar al wat meer bekend over ? Is dit een gerucht of heeft Sony dit zelf al bevestigd ? En is er al wat bekend over de GPS Ontvanger ? Een bestaand ontvangertje of misschien dat Sony zelf iets op de markt zet ? Wie weet wat meer ??quote:Op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Deze game ga ik zeker halen! Ik heb de demo al helemaal verrot gespeeld & dit soort games blijven ideaal op een handheldquote:Op maandag 5 juni 2006 23:25 schreef speknek het volgende:
LocoRoco heeft een negen op Eurogamer gekregen, dat spel lijkt me zooo gaaf.
Echt jammer dat hij door SCE zelf gemaakt is, en dus PSP exclusive.
Nee, want dan zou het een soort van GPRS zijn. Ik neem aan dat ze alleen een schandalig hoog bedrag voor de GPS ontvanger vragen.quote:
Doe eens V&A kijken aubquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:10 schreef X-Naut het volgende:
[..]
Is er daar al wat meer bekend over ? Is dit een gerucht of heeft Sony dit zelf al bevestigd ? En is er al wat bekend over de GPS Ontvanger ? Een bestaand ontvangertje of misschien dat Sony zelf iets op de markt zet ? Wie weet wat meer ??
[..]
Deze game ga ik zeker halen! Ik heb de demo al helemaal verrot gespeeld & dit soort games blijven ideaal op een handheld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |