PSPVideo 9 schijnt een goed programma te zijn. Gratis te downloaden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:53 schreef P-Style het volgende:
Er zijn inmiddels echter diverse programmaatjes beschikbaar die dit proces een stuk gemakkelijker maken.
Via internet heb je ze al vanaf ¤ 39,50quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:21 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zag dat de 1GB geheugenkaartjes ook nog maar 79,95 zijn, dus dat wordt ws een aanschaf die ik hierna ga overwegen.
Waar dan? En is 't een betrouwbare site?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:43 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Via internet heb je ze al vanaf ¤ 39,50![]()
Edit1: met verzendkosten erbij voor ¤ 44,50
Edit2: en voor ¤ 88 heb je een 2gig kaartje (incl. verzenden)
Ik zit ook nogal te twijfelenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:34 schreef OG-Loco het volgende:
Misschien verkoop ik hem dan toch maar niet.
Of wel.
D'r is op je PSP topic gereageerd.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:51 schreef OG-Loco het volgende:
Ik heb alleen dat eerste, van het laatste heb ik totaal geen last.
.
zie dit denk ik maar meer als een beveiligings update. Ze zullen wel een grote bug hebben gevonden in 2.7. Of dat ze bezig zijn om de PSP dicht te timmeren voor de aankomende mod-chip.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:18 schreef __Saviour__ het volgende:
dus ze maken eindelijk eens werk van de demo-functionaliteit van de psp, het zou tijd worden!
Ik zat net te klooien e toen bdacht ik het me ineens weer ja: aanzetten, naar het main menu en dan de USB-modus aan. Dus ik zette m'n PSP weer aan en zag toen dat ik nog in 't Grand Prix-menu van BurnOut zat en als je dat afkapt, ben je al je scores kwijt (en ik had net 2 grandprixs gewonnenquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:01 schreef OG-Loco het volgende:
Je moet wel in je PSP-menu "helemaal naar links", dan naar boven, USB-modus.
Ja ik heb toch wel hetzelfde merk ik. Ik heb nu ook een PSP en een DS, maar ik merk dat ik steeds meer op de DS speel. En je hebt natuurlijk geen laadtijden, dat is ook erg relaxt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Op zich zijn de games niet saai. GTA, Tales of Eternia bijvoorbeeld, er is enorm veel te doen. Maar die games zijn mij een beetje te groot, ik vind het niet handheld geschikt. Nintendo's stijl van kleinere games die sneller op te pakken zijn, vind ik beter passen bij een handheld. Maar veel anderen houden juist van enorm grote games met strakke graphics, en dat kan de PSP natuurlijk wel goed.
Ja dat dacht ik ook, maar ik begin steeds meer te twijfelen.. ik denk dat ik m'n PSP ga verkopenquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:36 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Maar goed, dit betekent ook wel weer dat de PSP en de DS prima naast elkaar kunnen bestaan.![]()
Dan heb je wel een neppert...quote:
4 games waar ik van mijn leven geen PSP voor had gekochtquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:19 schreef jelle.k het volgende:
Mijn PSP komt morgen binnen![]()
Ik heb
-World Tour Soccer
-Need For Speed underground Rivals
-Ridge Racer
-DTM Race Driver 2
al gekocht voor 60 euro in totaal
[..]
Dan heb je wel een neppert...
Ik wou al Ridge Racer kopen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
4 games waar ik van mijn leven geen PSP voor had gekochtMaar ja, 60 is niet duur.
Dat heb ik nu dus met ToE. Enthousiast aan begonnen, maar nu totaal geen zin meer.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:44 schreef JK het volgende:
Maar ik krijg mezelf er niet toe gezet om dat weer te doen.
Tsja, dan prima. Ik kocht de PSP weer eigenlijk voor Virtua Tennis. Die game was 90% van de reden dat ik een PSP aanschafte en is zijn geld meer dan waard geweest. Daarnaast kwamen er gewoon nog wat andere leuke games bij als WipeOutquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:59 schreef jelle.k het volgende:
[..]
Ik wou al Ridge Racer kopen.
maar 3 spellen extra voor 10 euro is altijd meegenomen
Smaken verschillenquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, dan prima. Ik kocht de PSP weer eigenlijk voor Virtua Tennis. Die game was 90% van de reden dat ik een PSP aanschafte en is zijn geld meer dan waard geweest. Daarnaast kwamen er gewoon nog wat andere leuke games bij als WipeOut
Hier kun je de prijzen volgenquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Waar dan? En is 't een betrouwbare site?
Welk een toeval, net nu ik erover zit te denken om een PSP aan te schaffen....quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:44 schreef JK het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar ik begin steeds meer te twijfelen.. ik denk dat ik m'n PSP ga verkopen![]()
Helemaal sinds New Super Mario BrothersEen DS Is en blijft toch meer voor mij..... ook al is de PSP bloedmooi, maar de spellen vallen gewoon gigantisch tegen. Maargoed, misschien moet ik Daxter weer gaan spelen, zit pas op 20% ofzo. Maar ik krijg mezelf er niet toe gezet om dat weer te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |