abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held dinsdag 30 mei 2006 @ 20:38:52 #127
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_38384914
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 20:24 schreef FPHK het volgende:
Okee ik heb een dilemma, ik heb weer wat geld bij elkaar en ik zie een hele mooie aanbieding van de bartsmit, een witte psp + het spel daxter (incl accescoires enzo). Ik heb nu een DS, en was van plan deze aan mijn zus te verkopen om zo zelf een DS lite te kopen. Kunnen we ook multiplayeren enzo, maar het probleem is nu: Zal ik een PSP kopen , of een DS, want ik heb het een beetje gehad met die mario games op het moment,en ik wil meer games ala xbox en ps2 spelen. Ik heb heel veel lol aan de DS gehad en vond het ook echt geen miskoop, alleen de games van de PSP vind ik mij wat meer trekken... Wat zijn nou de voordelen en nadelen, en wat vinden jullie?
Ik voel juist het tegenovergestelde. Sony's stijl van handheld staat me steeds minder aan en die van Nintendo steeds meer. Ik wil m'n PSP gaan verkopen om een DS Lite kunnen kopen, en later een Wii
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_38385402
Ja, ik ben ook van plan om een Wii te halen, dus misschien is de DSL een betere keus. Een zwarte DS + een zwarte Wii ... mooi Ik denk dat ik beter even kan wachten met een PSP tot de lite uit is. Maar hoe zit het dan met de games op de PSP, snel saai?
  Donald Duck held dinsdag 30 mei 2006 @ 20:51:23 #129
46149 __Saviour__
pi_38385553
Op zich zijn de games niet saai. GTA, Tales of Eternia bijvoorbeeld, er is enorm veel te doen. Maar die games zijn mij een beetje te groot, ik vind het niet handheld geschikt. Nintendo's stijl van kleinere games die sneller op te pakken zijn, vind ik beter passen bij een handheld. Maar veel anderen houden juist van enorm grote games met strakke graphics, en dat kan de PSP natuurlijk wel goed.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_38385819
Dat is waar, ik vind de 2 titels die je daar noemt ook 2 van de vetste! Ik denk dat ik wat meer diepgang zoek dan alleen ff tetrissen, ff zoo keeper spelen etc.
pi_38386253
Kan ik ook games uit de VS ofzo spelen op mijn europese PSP?
pi_38386421
Ja, is regiovrij
pi_38399683
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 20:36 schreef donald_dick het volgende:

[..]

met een 32 memorystick kan het zoiezo niet :p je zal wel 1 gig moeten hebben. en de meeste spellen waren ook maar 700 mb
Hmm, FFVII is toch 3 of 4 cd's? Dat wordt nog lastig dan... Kan ik ergens meer lezen over deze emulator en over hoe sony dat wil gaan doen?
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_38399774
dubbelpost..
pi_38401767
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 19:25 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Er komt over enkele maanden een Playstation1 emulator uit. Dan kun je zelfs het echte FF VII spelen
Tomb Raider 1
Ik vraag me alleen af hoe ze de 2 missende shoulder buttons gaan opvangen
PSN id: NL_SToRM
pi_38408493
gister toch maar daxter gekocht, wat een heerlijke game is dat zeg :d
  Donald Duck held woensdag 31 mei 2006 @ 14:00:58 #137
46149 __Saviour__
pi_38408541
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 10:51 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Tomb Raider 1
Ik vraag me alleen af hoe ze de 2 missende shoulder buttons gaan opvangen
dat vroeg ik me ook al af. als het een game is die niet perse analoge besturing vereist, kan de analoge stick v/d PSP reageren op links en rechts, alsof het schouderbuttons zijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_38412383
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 09:37 schreef Cid het volgende:
Hmm, FFVII is toch 3 of 4 cd's? Dat wordt nog lastig dan... Kan ik ergens meer lezen over deze emulator en over hoe sony dat wil gaan doen?
Ik vraag me ook af hoe ze dat willen gaan doen. Helaas heb ik er nog niks over kunnen lezen.
pi_38417905
Loco Roco press-kit:

Fok Games, regel mij is ff zo'n ding

Hier de PAL boxart:

Hier een impressie van iemand op GAF
quote:
Brillant. Some quick info

- You can build a Locoroco house with pieces found around the levels (5 worlds, 8 levels each). You start with a small house, but during the game you win a mid one and a huge one. There is a purpose in that too. Scattered around the house environment are other house parts to be aquired. You obviously need to create the proper path for the loco roco to reach it. You cannot rotate the environment. It's more like a "make you flipper" thing. Think the demo title screen. (There is a "network" function here but dunno what it is for. Maybe to exchange furniture with other Locoroco players)

- You can take pictures anytime during the game pressing Select and then save those in the Photo folder. Infinite LR wallpapers for the win.

- Level environments are like 8 in total (like the snow one, the "acient ruin" one, the "organic" one and so on). The difference between levels come from their structure. Each environment comes with his "gameplay theme" like the ancient ruin one if all moving stones and traps or the snow one is fast and the greenish-happy one is platforms hell.

- There are boss fights. Very simple stuff tho. Don't ask me to spoil. It's just one particular enemy u encounter everytime at the end of the last level of each world. Nothing major really, but nice to see. EDIT: You dont have to kill him. You can just get past him and to the goal. You lose some item tho.

- The demo level is there, gamesharable. It's a level a part. I mean, it's not one of the main 40 levels. It's the 41st.

- No controls modification option. You use the shoulders and that's it.

- As with the demo, u can complete the whole game rushing to the goal or try and get all the 20 locorocos in each level. That's what you are supposed to do to get the most from the game. Once u get everything in a level a time attack mode becames accessible for that particular level. Dunno what u get if you beat it.

- You find different breeds of Locorocos during the game. They differ in their color and voice (which affects the songs - same song, different voice). You can swap Locorocos at the title screen so u can play with the type of Locoroco u like the most. I love the last one u get.

- Lots of genius at work in the level design. Hard to describe it but think the demo x 100.

- Music is awesome.
Leuk om te weten dat Europa Loco Roco het eerste krijgt, een aantal dagen daarna in Japan en in September in de VS
pi_38419024
Denk dat ik die toch wel ga kopen... hoewel ik 50,- eigenlijk te duur vindt voor die spelletjes...
  Donald Duck held woensdag 31 mei 2006 @ 19:18:01 #141
46149 __Saviour__
pi_38419987
40 levels, dat klinkt wel magertjes.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_38421238
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:18 schreef __Saviour__ het volgende:
40 levels, dat klinkt wel magertjes.
Ligt eraan hoe groot de levels zijn. Als je met elk level ongeveer 10 bezig bent heb je bijna 7 uur nodig om het spel uit te spelen. Maar omdat je vaker een level wil spelen om alles te ontdekken heb je echt wel meer nodig. Mij lijkt het me geen probleem in ieder geval, ook omdat er een level edittor inzit.
pi_38427430
Gisteravond maar een PSP gaan halen

Erg mooi ding zeg, vandaag al als MP3 speler gebruikt, ben nu op zoek of ik ergens compatible films/trailers kan downloaden voor op de memory stick. Als iemand linkjes heeft, heel graag!

Kan je trouwens ook demo's voor spellen downloaden? En zo ja, waar??

Vanavond maar eens een leuk spel scoren, ben er nog niet helemaal uit welke ik wil gaan halen...
pi_38427533
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:53 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Denk dat ik die toch wel ga kopen... hoewel ik 50,- eigenlijk te duur vindt voor die spelletjes...
als je cc hebt of kan gebruiken moet je dan ook importeren
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_38427734
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 09:56 schreef Cid het volgende:
Gisteravond maar een PSP gaan halen

Erg mooi ding zeg, vandaag al als MP3 speler gebruikt, ben nu op zoek of ik ergens compatible films/trailers kan downloaden voor op de memory stick. Als iemand linkjes heeft, heel graag!

Vanavond maar eens een leuk spel scoren, ben er nog niet helemaal uit welke ik wil gaan halen...
Virtua Tennis: World Tour
Grand Theft Auto
WipeOut Pure
Monster Hunter Freedom
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_38427977
Daxter is ook heel goed
  Donald Duck held donderdag 1 juni 2006 @ 11:00:18 #147
46149 __Saviour__
pi_38429568
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:50 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe groot de levels zijn. Als je met elk level ongeveer 10 bezig bent heb je bijna 7 uur nodig om het spel uit te spelen. Maar omdat je vaker een level wil spelen om alles te ontdekken heb je echt wel meer nodig. Mij lijkt het me geen probleem in ieder geval, ook omdat er een level edittor inzit.
editor is wel gaaf, dat kan de levensduur enorm verlengen
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 09:56 schreef Cid het volgende:

Op www.yourpsp.com kun je wat muziekclips downloaden
Op http://dl.qj.net/index.php?pg=12&fid=7207 kun je een demo downloaden van LocoRoco.
Met PSP Video 9 kun je zelf films omzetten in PSP formaat

[ Bericht 28% gewijzigd door __Saviour__ op 01-06-2006 11:17:57 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_38430002
Firmware 2.71 is uit. Je kan nu demo's rechtstreeks uit de browser downloaden. Een sudoku demo is nu verkrijgbaar op de Japanse PSP site via je PSP.
  Donald Duck held donderdag 1 juni 2006 @ 11:18:30 #149
46149 __Saviour__
pi_38430206
dus ze maken eindelijk eens werk van de demo-functionaliteit van de psp, het zou tijd worden!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_38431480
Daar heb ik wat aan!! Bedankt, meteen ff kijken!
  donderdag 1 juni 2006 @ 12:21:18 #151
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_38432268
Whoaaa Summersale is okay! er zijn onwijs veel spellen nu ineens 20 euro, ik heb dus Burnout legends en The Sims2 gekocht voor mijn verstoffende PSP-tje. En nu ben ik helemaal verslaafd, vooral aan Burnout
Ik had een tijdje terug al een zilveren flightcaseje voor m'n PSP gekocht en die komt nu goed van pas, want hij gaat elke dag mee om mijn treinreizen wat te vergemakkelijken.
Ik zag dat de 1GB geheugenkaartjes ook nog maar 79,95 zijn, dus dat wordt ws een aanschaf die ik hierna ga overwegen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 1 juni 2006 @ 12:24:40 #152
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_38432387
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 15:53 schreef P-Style het volgende:
Er zijn inmiddels echter diverse programmaatjes beschikbaar die dit proces een stuk gemakkelijker maken.
PSPVideo 9 schijnt een goed programma te zijn. Gratis te downloaden.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_38432935
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:21 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zag dat de 1GB geheugenkaartjes ook nog maar 79,95 zijn, dus dat wordt ws een aanschaf die ik hierna ga overwegen.
Via internet heb je ze al vanaf ¤ 39,50

Edit1: met verzendkosten erbij voor ¤ 44,50
Edit2: en voor ¤ 88 heb je een 2gig kaartje (incl. verzenden)
pi_38432957
Heb net in 5 minuten een DIVX bestandje met het programma *PSP Video 9 op m'n PSP gezet. Ging allemaal automatisch, erg simpel en het zag er ook nog eens prima uit

Ik ga vanavond maar eens kijken of ik ergens goedkoop wipeout te halen, ook mijn eerste PSX spel geweest

[ Bericht 3% gewijzigd door Cid op 01-06-2006 12:55:07 ]
  donderdag 1 juni 2006 @ 12:47:19 #155
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_38433064
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:43 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Via internet heb je ze al vanaf ¤ 39,50

Edit1: met verzendkosten erbij voor ¤ 44,50
Edit2: en voor ¤ 88 heb je een 2gig kaartje (incl. verzenden)
Waar dan? En is 't een betrouwbare site?
  donderdag 1 juni 2006 @ 13:34:08 #156
127421 OG-Loco
Paper Trail
pi_38434579
Misschien verkoop ik hem dan toch maar niet .

Of wel.
So all I gotta say is What Uuuuuuuup
Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
pi_38434751
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 13:34 schreef OG-Loco het volgende:
Misschien verkoop ik hem dan toch maar niet .

Of wel.
Ik zit ook nogal te twijfelen . Ene kant zijn er op dit moment bar weinig goede games. Andere kant ben ik bang dat als ik m weg doe er later spijt van heb .
  donderdag 1 juni 2006 @ 13:51:09 #158
127421 OG-Loco
Paper Trail
pi_38435128
Ik heb alleen dat eerste, van het laatste heb ik totaal geen last .

.
  donderdag 1 juni 2006 @ 15:28:34 #159
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_38438796
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 13:51 schreef OG-Loco het volgende:
Ik heb alleen dat eerste, van het laatste heb ik totaal geen last .

.
D'r is op je PSP topic gereageerd.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_38439265
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 11:18 schreef __Saviour__ het volgende:
dus ze maken eindelijk eens werk van de demo-functionaliteit van de psp, het zou tijd worden!
zie dit denk ik maar meer als een beveiligings update. Ze zullen wel een grote bug hebben gevonden in 2.7. Of dat ze bezig zijn om de PSP dicht te timmeren voor de aankomende mod-chip.
  donderdag 1 juni 2006 @ 18:19:56 #161
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_38445208
Kut. Ik ben vergeten hoe je je pc ook alweer je PSP kunt laten herkennen.
Vorige keer is 't me gelukt, via een USB-draadje. Nu ziet hij 'm niet. Er is geen software voor, geloof ik?
  donderdag 1 juni 2006 @ 19:01:37 #162
127421 OG-Loco
Paper Trail
pi_38446838
Je moet wel in je PSP-menu "helemaal naar links", dan naar boven, USB-modus .
pi_38447791
Ik heb vandaag street fighter gekocht! Leuke game...spelen spelen... 5 minuten en de ronde knop ligt nu helemaal te wiebelen terwijl ik ook niet zo hard had gedrukt op die knop.

Heeft iedereen die speling op zijn O knopje of moet ik terug naar de winkel? Het O knopje heeft ietsje meer speling dan de andere knoppen, klopt dit?
pi_38449362
gewoon 2 GB voor 44 euri op ebay
  donderdag 1 juni 2006 @ 20:12:21 #165
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_38449443
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 19:01 schreef OG-Loco het volgende:
Je moet wel in je PSP-menu "helemaal naar links", dan naar boven, USB-modus .
Ik zat net te klooien e toen bdacht ik het me ineens weer ja: aanzetten, naar het main menu en dan de USB-modus aan. Dus ik zette m'n PSP weer aan en zag toen dat ik nog in 't Grand Prix-menu van BurnOut zat en als je dat afkapt, ben je al je scores kwijt (en ik had net 2 grandprixs gewonnen ), dus dat stellen we nog ff uit
  donderdag 1 juni 2006 @ 20:36:30 #166
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_38450640
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 20:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Op zich zijn de games niet saai. GTA, Tales of Eternia bijvoorbeeld, er is enorm veel te doen. Maar die games zijn mij een beetje te groot, ik vind het niet handheld geschikt. Nintendo's stijl van kleinere games die sneller op te pakken zijn, vind ik beter passen bij een handheld. Maar veel anderen houden juist van enorm grote games met strakke graphics, en dat kan de PSP natuurlijk wel goed.
Ja ik heb toch wel hetzelfde merk ik. Ik heb nu ook een PSP en een DS, maar ik merk dat ik steeds meer op de DS speel. En je hebt natuurlijk geen laadtijden, dat is ook erg relaxt.
Maar de PSP heeft gelukkig ook wel leuke spellen die even tussendoor kunt spelen, zoals Exit en Katamari. Maar spelen op de DS geeft gewoon een heel ander gevoel dat ik moeilijk onder woorden kan brengen.

Maar goed, dit betekent ook wel weer dat de PSP en de DS prima naast elkaar kunnen bestaan.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  donderdag 1 juni 2006 @ 21:44:05 #167
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_38453851
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:36 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]
Maar goed, dit betekent ook wel weer dat de PSP en de DS prima naast elkaar kunnen bestaan.
Ja dat dacht ik ook, maar ik begin steeds meer te twijfelen.. ik denk dat ik m'n PSP ga verkopen

Helemaal sinds New Super Mario Brothers Een DS Is en blijft toch meer voor mij..... ook al is de PSP bloedmooi, maar de spellen vallen gewoon gigantisch tegen. Maargoed, misschien moet ik Daxter weer gaan spelen, zit pas op 20% ofzo. Maar ik krijg mezelf er niet toe gezet om dat weer te doen.
pi_38455535
Mijn PSP komt morgen binnen
Ik heb
-World Tour Soccer
-Need For Speed underground Rivals
-Ridge Racer
-DTM Race Driver 2
al gekocht voor 60 euro in totaal
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:10 schreef brtausi het volgende:
gewoon 2 GB voor 44 euri op ebay
Dan heb je wel een neppert...