mag nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:36 schreef TonyMalony het volgende:
Iemand die mij kan vertellen hoe je je PSP kan downgraden?
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:45 schreef Morthill het volgende:
LAat dan ff weten welke games je vekroopt __Saviour__ heb mss wel intresse
wtfquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:19 schreef Diablos79 het volgende:
Woehoo, Ik krijg van mijn vriendin een PSP voor mijn verjaardag
Ze neemt hem mee uit Hong Kong, daar kost hij maar 130 euro![]()
Jep 100% zeker dat het een echte isquote:Op zondag 21 mei 2006 13:16 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
wtf
Zeker weten dat het een PSP is? Niet iets van een nep model ofzo
Je kan zelf updaten. Alleen kan je met firmware 1.5 en 2.0 heel veel homebrew draaien (2.01, 2.5 en 2.6 is ook mogelijk, maar daar heb je veel minder), wat sommige mensen heel leuk vinden. Ik heb een tijdje 1.5 gehad, maar ik werd er al snel zat van, er komt maar weinig leuks uit.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:12 schreef Diablos79 het volgende:
Nee dat zou ik niet weten, dat kan ik pas zien als ik hem heb.. Maar neem aan dat als je nu een nieuwe PSP koopt dat er ook gelijk de laatste nieuwe firmware inzit.
Ook even laten kijken naar dode/luie pixels hequote:Op zondag 21 mei 2006 14:12 schreef Diablos79 het volgende:
Nee dat zou ik niet weten, dat kan ik pas zien als ik hem heb.. Maar neem aan dat als je nu een nieuwe PSP koopt dat er ook gelijk de laatste nieuwe firmware inzit.
en dat je geen garantie in europa heb hequote:Op zondag 21 mei 2006 14:42 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ook even laten kijken naar dode/luie pixels he![]()
Zonde eigenlijk van Sony. Ik denk dat het voornaamste probleem is dat ze er een mini PS2 van proberen te maken in plaats van iets echt nieuws/anders. Veel PSP bezitters hebben ook een PS2, dus al die mogen kiezen tussen bv Pro Evo op de PSP of PS2 kiezen ze toch voor de uitgebreidere PS2 versie. Op dit gebied kunnen ze aardig wat leren van Nintendo. Die zorgt ervoor dat de handhelds ook echte handheld games hebben.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Eerst vond ik het ook maar raar, zoveel mensen niet tevreden waren en hun PSP weer verkochten. In V&A barstte van de PSP verkooptopics. Ik dacht dat het nog wel goed zou komen. Maar nu heb ook ik er genoeg van. Erg weinig interessante games. De games die ik heb, wil ik totaal niet uitspelen. Ik gebruik m'n PSP nu enkel als MP3-speler en af en toe om er wat games via een emulator op te spelen. Nintendogames dan nog wel!
Ik was positief, was een van de eerste die zo'n ding had (bijna 400 euroquote:Op zondag 21 mei 2006 18:31 schreef JoeyT het volgende:
Wat ik me nou afvraag is het volgende: Is er nog iemand die tevreden is met zijn/haar aankoop van de PSP. In lees er vrijwel geen positieve dingen meer over en ook in mijn omgeving spelen de mensen er niet meer op. Hoe is dat in dit topic?
Ik heb er niet veel games voor, Wipeout Pure, Virtua Tennis, Untold Legends, Street Fighter, Splinter Cell en Monster Hunter. Games als Wipeout Pure, Untold Legends, Monter Hunter en zeker Virtua Tennis had ik voor geen goud willen missen.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:31 schreef JoeyT het volgende:
Wat ik me nou afvraag is het volgende: Is er nog iemand die tevreden is met zijn/haar aankoop van de PSP. In lees er vrijwel geen positieve dingen meer over en ook in mijn omgeving spelen de mensen er niet meer op. Hoe is dat in dit topic?
Ik ben tot nu toe zeer tevreden over mijn PSP. Ik blijf me verbazen, wanneer ik laten we zeggen Daxter speel, over de gratische kracht van het beestje.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:31 schreef JoeyT het volgende:
Waar?quote:Op zondag 21 mei 2006 19:14 schreef SToRM81 het volgende:
Ik zag volgens mij vandaag PES5 voor de PSP voor 19,99 liggen![]()
Veel plezier met buttonbashen... Misschien ligt het aan mij hoor maar ik kan gewoon niet die moves maken die de CPU binnen 1 sec op m'n flikker loslaat. Maar het ziet er echt supervet uit, dat dan weer welquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:37 schreef X-Naut het volgende:
Tot die tijd zal ik PES 5 & Burnout blijven spelen, totdat Dragon Ball Z: Shin Budokai op de mat ploft![]()
Ja klopt, heb hem ook in die zelfde winkel in mijn handen gehadquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:17 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ik zag m voor 18,99 liggen bij Mediamarkt Zwolle
Binnen! (Nedgamequote:Op woensdag 24 mei 2006 16:57 schreef Masterneeter het volgende:
[..]
Veel plezier met buttonbashen... Misschien ligt het aan mij hoor maar ik kan gewoon niet die moves maken die de CPU binnen 1 sec op m'n flikker loslaat. Maar het ziet er echt supervet uit, dat dan weer wel![]()
Sta je te ver van elkaar af?quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:06 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Iemand hier die weet waarom mijn burnout niet multiplayen wil? Als ik hem samen met mn maat wil spelen krijgt een van ons een foutmelding, dat de verbinding verbroken is... Game delen werkt overigens prima :S
Zit je misschien op een ander kanaal. Onder netwerk instellingen kan je dat instellen (automatisch selecteren is natuurlijk ook goed).quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:13 schreef Ik_ben_lief het volgende:
nope, zelfs als we die dingen tegen elkaar aanhouden wil het nie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |