Tonksquote:
D.quote:
Ieeegh, al die drukte en chaosquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
D.. Hier in het Zuiden zijn we daar niet zo van men. Straks wel even de harmonie ondersteunen met medolische klanken maar dan is het wel weer goed geweest. Jij bent niet zo'n koninginnedag fan dus?
Officieel is het dus deze:quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:54 schreef tonks het volgende:
Dizer, wat heb je daar als plaatje
Mja, maar dat kun je dan ook wel zeggen van Pinkpop, Lowlands en zulksquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ieeegh, al die drukte en chaosen dan is er wel iets leuks in Amsterdam maar dan mag je lekker samen met 100.000 man gaan delen op 1 plein
quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:58 schreef daNpy het volgende:
"Dat die muur er op een gegeven moment genoeg van zou hebben.
Zo van: 'Hé flikker nou es op!'"
Hé kom nou terug joh, we bedoelden het écht niet zo! We zullen niet meer zoveel klagen okay...quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]. En die Joden maar die muur tegenhouden
UPG.quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:01 schreef Tha_T het volgende:
Nou even to the point he. Wie van de twee T_T's bedoelt PS?
Is dit nou tevens jullie slowchat topic?quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:59 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mja, maar dat kun je dan ook wel zeggen van Pinkpop, Lowlands en zulks. Mensenmassa's zijn net goed man. Ongegeneerd bootie checken
![]()
Neenquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is dit nou tevens jullie slowchat topic?![]()
Zet 'm op, Dizer.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klaaag: Waar is jullie SlowChat topic dan?
Opstokert...quote:
Zolang KLB nog steeds een plek is waar men baggeren, flamen en bashen belangrijker vind dan het voeren van een constructieve discussie zul je hier zéker geen SC aantreffen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klaaag: Waar is jullie SlowChat topic dan?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:56 schreef flugeltje het volgende:
Opstokert...
Moet klagen altijd in de vorm van een constructieve discussie?quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:58 schreef flugeltje het volgende:
Zolang KLB nog steeds een plek is waar men baggeren, flamen en bashen belangrijker vind dan het voeren van een constructieve discussie zul je hier zéker geen SC aantreffen.
* Alvast minpunten opschrijft voor de servival-game in BB6quote:
Niet altijd uiteraard, maar flamen/bashen en baggeren heeft nog steeds de overhand. Bovendien begrijp je best wat ik bedoel. Als er nu een SC topic zou komen zou je om het uur driekwart van de reacties kunnen verwijderen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Moet klagen altijd in de vorm van een constructieve discussie?
Oh, speelde jij het zo?quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:02 schreef flugeltje het volgende:
* Alvast minpunten opschrijft voor de servival-game in BB6
Ik had een topic geopend om lekker op een foutmelding te schelden die ik vaak krijg hier, maar blijkbaar werd dat maar nutteloos, inhoudsloos en niet echt ontopic gevonden.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:03 schreef flugeltje het volgende:
Niet altijd uiteraard, maar flamen/bashen en baggeren heeft nog steeds de overhand. Bovendien begrijp je best wat ik bedoel. Als er nu een SC topic zou komen zou je om het uur driekwart van de reacties kunnen verwijderen.
Je hebt allang een terugkoppeling gekregen van de betreffende mod. Het werd gewoon een soort van opsomtopic. Heeft weinig toegevoegde waarde dan. Dat het irritant is geloof ik meteen van je, maar om iedere keer als het je overkomt het topic te schoppen werkt gewoon niet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik had een topic geopend om lekker op een foutmelding te schelden die ik vaak krijg hier, maar blijkbaar werd dat maar nutteloos, inhoudsloos en niet echt ontopic gevonden.
Wedden dat dat wel werkt? Heerlijk.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:07 schreef flugeltje het volgende:
Je hebt allang een terugkoppeling gekregen van de betreffende mod. Het werd gewoon een soort van opsomtopic. Heeft weinig toegevoegde waarde dan. Dat het irritant is geloof ik meteen van je, maar om iedere keer als het je overkomt het topic te schoppen werkt gewoon niet.
Woehoe!quote:
Ooooh... zeg dat dat, dus ik kan hier blijven baggeren (doopt tot slowchat topic)quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zolang KLB nog steeds een plek is waar men baggeren, flamen en bashen belangrijker vind dan het voeren van een constructieve discussie zul je hier zéker geen SC aantreffen.
Dat heb ik dus ook niet gezegd, ga door met baggeren en je merkt vanzelf wat de consequenties zijnquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Woehoe!
[..]
Ooooh... zeg dat dat, dus ik kan hier blijven baggeren (doopt tot slowchat topic)![]()
Is er ook een probleem als users lol met elkaar hebben en niemand er verder last van heeft?quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:14 schreef flugeltje het volgende:
Dat heb ik dus ook niet gezegd, ga door met baggeren en je merkt vanzelf wat de consequenties zijn
Maar zolang het voor de meeste users in de reguliere topics al een onmogelijkheid is om zichzelf te gedragen zal het in een SC topic zeker onmogelijk zijn.
Dat lol hebben met elkaar is vaak het probleem Arcee, weet je zelf ook. Hele topics verbaggeren omdat users lol hebben met elkaar.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is er ook een probleem als users lol met elkaar hebben en niemand er verder last van heeft?
Als het topic verder geen discussiewaarde heeft, voor wie verbaggert het topic dan?quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:18 schreef flugeltje het volgende:
Dat lol hebben met elkaar is vaak het probleem Arcee, weet je zelf ook. Hele topics verbaggeren omdat users lol hebben met elkaar.
Je pakt nu een topic uit GC als voorbeeld. Ik kan niet oordelen over GC. Als je hier een statstopic zou openen over KLB zou het open mogen blijven van me, maar de bagger gaat er dan uit.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als het topic verder geen discussiewaarde heeft, voor wie verbaggert het topic dan?
You lost mequote:
Ik hoor net van nietquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is dit nou tevens jullie slowchat topic?![]()
Het gros van de topics heeft voor andere users geen informatieve waarde.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:25 schreef flugeltje het volgende:
Bij jouw foutmeldingentopic was dat imho niet het geval. Fijn om te weten dat Arcee weer een foutmelding heeft, maar het heeft voor het gros van de users geen informatieve waarde.
Precies, users hebben er lol, de crew grijpt in.quote:Overigens is het wel zo dat áls een stats-topic hier in KLB zou leiden tot nog meer bagger en opkrikposts het waarschijnlijk weer op slot zou gaan.
Je begrijpt me verkeerd. Als een stat-topic zou leiden tot postopkrikken over héél KLB grijpen we uiteraard in. "O shit, ik sta weer op de tweede plek, snel even hier en daar wat bagger plaatsen, dan sta ik weer op één"quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het gros van de topics heeft voor andere users geen informatieve waarde.
[..]
Precies, users hebben er lol, de crew grijpt in.
Ah, zo.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:31 schreef flugeltje het volgende:
Je begrijpt me verkeerd. Als een stat-topic zou leiden tot postopkrikken over héél KLB grijpen we uiteraard in. "O shit, ik sta weer op de tweede plek, snel even hier en daar wat bagger plaatsen, dan sta ik weer op één"
Dat zie jij erin, ja.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:32 schreef The_Terminator het volgende:
Aja, gezellig theekransje hier zo te zien![]()
Als het topic zélf gebruikt word voor postopkrikken is dat natuurlijk ook 'not done'. Zelfde geldt voor SC of bagger/flame in het topic. Als er 'normaal' met zo'n topic omgegaan kan worden zie ik er geen probleem in.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ah, zo.
Dus als het zich zou beperken tot het statstopic zelf zou het geen probleem zijn?
Postopkrikken, bagger/flame, okee.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:35 schreef flugeltje het volgende:
Als het topic zélf gebruikt word voor postopkrikken is dat natuurlijk ook 'not done'. Zelfde geldt voor SC of bagger/flame in het topic. Als er 'normaal' met zo'n topic omgegaan kan worden zie ik er geen probleem in.
Kom anders even op MSNquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:32 schreef The_Terminator het volgende:
Aja, gezellig theekransje hier zo te zien![]()
De meeste SC topics op Fok zijn uit de hand gelopen. Je krijgt kliekvorming en er onstaan relletjes. Omdat er in KLB al vaak op het randje gepost wordt is zo'n topic het kat op het spek binden.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Postopkrikken, bagger/flame, okee.
Maar SC? Wederom: users hebben lol, niemand heeft er last van, crew vindt het niet leuk.
En omdat er kliekjes kunnen ontstaan worden posts bijvoorbaat maar geruimd?quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:41 schreef flugeltje het volgende:
De meeste SC topics op Fok zijn uit de hand gelopen. Je krijgt kliekvorming en er onstaan relletjes. Omdat er in KLB al vaak op het randje gepost wordt is zo'n topic het kat op het spek binden.
Ik persoonlijk durf het gewoon niet aan op dit moment.
Maar het stat-topic is dan ook geen SC topic.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
En omdat er kliekjes kunnen ontstaan worden posts bijvoorbaat maar geruimd?
Hier ontstaan trouwens nooit relletjes.
Precies, dus als mensen dat wel doen, daar lol in hebben en niemand er last van heeft, dan moet de crew ingrijpen. Of toch niet?quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar het stat-topic is dan ook geen SC topic.
Okay, we hebben ff overlegd. Een stat-topic op pilotbasis is wat ons betreft okay. Als het echter leidt tot meer bagger en opkrikposts cq flame/bash gaat het zonder pardon weer op slot. Ook een SC is op dit moment nog niet 'im frage'.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Precies, dus als mensen dat wel doen, daar lol in hebben en niemand er last van heeft, dan moet de crew ingrijpen. Of toch niet?
Neen Tonksquote:
Wordt crew D. kun je achter de schermen SC'enquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:49 schreef Dizer het volgende:
Volgens mij is het gewoon tijd voor een SC topic hier. Kan ik T ook vaker spreken op FOK
![]()
Hahhahaha dat topicquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:54 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Wordt crew D. kun je achter de schermen SC'en
Ik vroeg niet om een stattopic, maar verkapt om een uitleg over het verwijderen van posts uit mijn topic in GC. Blijkbaar kan jij het ook niet uitleggen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:53 schreef flugeltje het volgende:
Okay, we hebben ff overlegd. Een stat-topic op pilotbasis is wat ons betreft okay. Als het echter leidt tot meer bagger en opkrikposts cq flame/bash gaat het zonder pardon weer op slot. Ook een SC is op dit moment nog niet 'im frage'.
Het komt er dus op neer dat jullie het zelf in de hand hebben...
Als het om GC gaat kun je dat beter daar aankaarten. Ik kan niet in het hoofd van de mods aldaar kijken en dus ook niet voor hén spreken....quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vroeg niet om een stattopic, maar verkapt om een uitleg over het verwijderen van posts uit mijn topic in GC. Blijkbaar kan jij het ook niet uitleggen.
Dit is KLB FB?quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vroeg niet om een stattopic, maar verkapt om een uitleg over het verwijderen van posts uit mijn topic in GC. Blijkbaar kan jij het ook niet uitleggen.
[GC] Feedbacktopic vooral voor complimentjesquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:59 schreef flugeltje het volgende:
Als het om GC gaat kun je dat beter daar aankaarten. Ik kan niet in het hoofd van de mods aldaar kijken en dus ook niet voor hén spreken....
Nope, heeft er niks mee te maken.quote:Maar goed, het statstopic komt er dus niet in KLB begrijp ik hieruit?
Het is en blijft GC gerelateerd, ik kan daar dus ook niet over oordelen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
[GC] Feedbacktopic vooral voor complimentjes
Ze zeggen zelf al dat ze liever complimentjes hebben, maar ja, helaas.
[..]
Nope, heeft er niks mee te maken.
Ik vind dat jij juist wel goed kan oordelen over het algemeen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:06 schreef flugeltje het volgende:
Het is en blijft GC gerelateerd, ik kan daar dus ook niet over oordelen.
Ik wil je best mijn persoonlijke mening geven. Ik vind dat een stats-topic ook niet meer moet zijn dan de titel al aangeeft. Het is geen plek voor SC. Als je SC toe gaat staan buiten de reguliere SC topics gaat het mis. Je krijgt een olievlek-effect. Dat heb je ook zien gebeuren in BB. En als je dat maar heel even toestaat is het vrijwel onmogelijk om de boel nog terug te draaien. Een keer een offtopic reactie zou an sich niet eens zo'n probleem moeten zijn. Maar het is niet consequent. En als je niet consequent bent vervagen de grenzen en verbaggerd het forum.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind dat jij juist wel goed kan oordelen over het algemeen.
Sinds wanneer zijn jullie consequent? Die centrale topics bijvoorbeeld zijn een lachertje. Consequent, my ass.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:12 schreef flugeltje het volgende:
Maar het is niet consequent. En als je niet consequent bent vervagen de grenzen en verbaggerd het forum.
Die arm is dan van de users, neem ik aan? Ik zou SC alleen niet toestaan in topics met een duidelijke discussiewaarde. Dan is het storend als er een offtopic theekransje ontstaat, anders niet. Dan ontnemen jullie de lol van users in plaats van alleen in goede banen te leiden en vormen jullie zelf die storende factor.quote:Het is gewoon een kwestie van een vinger geven en even later ontdekken dat je hele arm eraf gerukt is...
Je probeert zo consequent te zijn als mogelijk is. Als ik een hele dag heb gewerkt is het onmogelijk om álles op te pikken wat er op zo'n dag gebeurd. Dat het met de centrale topics op de één of andere manier niet schijnt te lukken ben ik volledig met je eens. Ik weet alleen ook niet hoe daarin een goeie en werkbare oplossing te vinden. Heb jij daar ideëen over?quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn jullie consequent? Die centrale topics bijvoorbeeld zijn een lachertje. Consequent, my ass.
Maar wie bepaald wanneer een topic wel of geen discussiewaarde heeft? Iets wat de één zeer interessant vindt om over te discussieren is voor een ander flauwekul. Wat de één dus een uitermate goed topic vind om ff lekker te klessebessen kan voor een ander een topic zijn waar hij/zij graag eens de diepte in had gewild. Dát is het probleem in dit soort gevallen. Bovendien garandeer ik je een chaos als het SC vrijgegeven zou worden. Zoals ik al aangaf krijg je dan een olievlek die op den duur niet meer te stoppen is.quote:Die arm is dan van de users, neem ik aan? Ik zou SC alleen niet toestaan in topics met een duidelijke discussiewaarde. Dan is het storend als er een offtopic theekransje ontstaat, anders niet. Dan ontnemen jullie de lol van users in plaats van alleen in goede banen te leiden en ben je alleen maar een storende factor.
Ja, schaf ze gewoon weer af.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:24 schreef flugeltje het volgende:
Je probeert zo consequent te zijn als mogelijk is. Als ik een hele dag heb gewerkt is het onmogelijk om álles op te pikken wat er op zo'n dag gebeurd. Dat het met de centrale topics op de één of andere manier niet schijnt te lukken ben ik volledig met je eens. Ik weet alleen ook niet hoe daarin een goeie en werkbare oplossing te vinden. Heb jij daar ideëen over?
En als iédereen in een topic het erover eens is dat dat topic een uitermate goed topic is om ff lekker te kletsen, dan nog moet een moderator ingrijpen vanwege de mogelijke forumbrede olievlek? Zo moeilijk is het niet om aan te voelen wanneer je een topic loopt te verneuken.quote:Maar wie bepaald wanneer een topic wel of geen discussiewaarde heeft? Iets wat de één zeer interessant vindt om over te discussieren is voor een ander flauwekul. Wat de één dus een uitermate goed topic vind om ff lekker te klessebessen kan voor een ander een topic zijn waar hij/zij graag eens de diepte in had gewild. Dát is het probleem in dit soort gevallen.
Ik zei dan ook niet dat SC vrijgegeven moet worden. Een moderator kan waarschuwen of 't anders op slot gooien.quote:Bovendien garandeer ik je een chaos als het SC vrijgegeven zou worden.
Dat is misschien wel een oplossing, maar we grijpen vaak naar centrale topics voor de 'kleine ergernissen'. Zo heb ik vandaag al tig koninginnedag topics voorbij zien komen. Vraag blijft dan of je al die topics niet samen moet gaan voegen. Het gaat namelijk allemaal min of meer over hetzelfde en overal komen dezelfde reacties voorbij.quote:
Zoals ik aangaf zijn er net zoveel meningen als users. Je zult het niet voor elkaar krijgen dat íedereen het eens is. Dus moet de mod daarin beslissen. En dan pak je de policy als uitgangspunt, zo moeilijk is dat niet.quote:En als iédereen in een topic het erover eens is dat dat topic een uitermate goed topic is om ff lekker te kletsen, dan nog moet een moderator ingrijpen vanwege de mogelijke forumbrede olievlek? Zo moeilijk is het niet om aan te voelen wanneer je een topic loopt te verneuken.
Dat is dan ook wat nu gebeurd. Er wordt gewaarschuwd opgeschoond en ook slotjes worden gezet.quote:Ik zei dan ook niet dat SC vrijgegeven moet worden. Een moderator kan waarschuwen of 't anders op slot gooien.
Nee, ik denk het niet. Een enorm bagger of bash topic kan uiterst vermakelijk zijn. Ik kan er in sommige gevallen ook hartelijk om lachen. Toch zal ik topics dan soms op slot gooien om de hierboven genoemde redenen. Consequent zijn, anders weet niemand meer waar hij/zij aan toe is.quote:Staat de crew echter alleen in haar drang om in te grijpen in een topic, dan zou dan toch vraagtekens op moeten roepen.
Ik verplaats nooit zomaar naar ONZ, je zou het verschil zélf inmiddels wel moeten kennen. Open maar opnieuw ofzo. Overigens zou het me niet verbazen als ze 'm daar ook niet willen hebben.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:57 schreef Maikuuul het volgende:
Verpaats hem dan naar ONZ !
Mijn Fok! vrienden waren niet gekomen.
Heel snel opgeslot wordenquote:
Geef toe, ik was retesnel dit keerquote:
Het was zó legitiem dat het eerst in GC stond?quote:Op zondag 30 april 2006 18:47 schreef Jajong het volgende:
Flugeltje, het feit dat je je voelt aangesproken door een topic over dikke wijven, is géén reden om 'm te sluiten. Het was een legitiem klaagtopic.
quote:Op zondag 30 april 2006 18:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het was zó legitiem dat het eerst in GC stond?
Het gaat me niet om het 'dikke wijf' gebeuren. Het gaat me erom dat het topic nummer zoveel over hetzelfde onderwerp is. Zo ook met de topics over goth's, vmbo'ers, breezah's etc. Die blijven terugkomen en er staan ook iedere keer weer dezelfde reacties in. Vooral de manier waaróp er gereageerd wordt is wat me tegenstaat. Je mag iets mooi vinden of niet, maar als mensen over elkaar heenrollen om de meest groffe reactie over goths, breezah's of dikke wijven te plaatsen is het imho geen legitiem klaagtopic meer, maar gewoon een topic om een ander de grond in te trappen teneinde jezelf weer een beetje meer superieur te voelen.
Maar goed, je hebt een punt. Ik ben voor wat betreft het 'dik' gebeuren niet objectief. Ik heb het dus ook al achter de schermen neergelegd, het is aan Termie en Tha_T om te beslissen hierin.
dikke mensen in het openbaar vervoerquote:Op zondag 30 april 2006 19:19 schreef 1ofthefew het volgende:
waarom gaat dit topic dicht?
Dikke wijven in de zomer :r
en waar loopt dan een ander topic over dit onderwerp hier?
Zie mijn reactie hier ergens boven, Termie en Tha_T laten er vast nog iets over horen.quote:Op zondag 30 april 2006 19:32 schreef 1ofthefew het volgende:
ja maar dit gaat over de zomer, dat van mij is iets waar elke man mee te maken krijgt
Jammer eigenlijk.quote:Op zondag 30 april 2006 23:08 schreef Perico het volgende:
Ik heb een verzoek om mijn Zus is ziedend door Fotostrip misbruik topic op slot te gooien. Het punt is gemaakt, de vrede is getekend, maar het is verworden tot, zoals Xennia het verwoordt, een "uithuwelijkingstopic" voor mijn zus.
Het is zijn doel ruimschoots voorbijgeschoten dus (mea culpa).
Bekijk deze post eens: SIGARETTENquote:Op maandag 1 mei 2006 01:42 schreef Prepzzz het volgende:
Ik vraag me toch echt af waarom SIGARETTEN dichtging, is echt een ergernis voor mij, en dr waren genoeg mensen die het herkenden, of die er wat op te zeggen hadden. slecht humeur ?
Als je dat soort baggerplaatjes in je eigen topic gaat plaatsen dan zie ik dat als je eigen topic verkloten, en dan neem ik niet de moeite om de rotzooi te verwijderen. En doe over je avatar is zeer matig, en daar hebben we ook al heel veel over gehad. Gewoon een nieuwe uploaden of een webicon gebruiken lost het probleem op. En tja, die laaste mag dan wel gein zijn, het is toch weer een topic dat nergens over gaat. Je had het beste meteen in dit topic kunnen reageren in plaats van meteen een baggertopic te openen.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:48 schreef Prepzzz het volgende:
wat is er dan precies mis met die post ? moet je eens kijken op www.orlyowl.com , weet je waar het over gaat. en als je die ene rookzeikerd's posts meteen had gedelete was dr ook geen gezeik geweest, voorderest was er nog 1 topic over mn avatar, die serieus gewoon weg is.... daar mag ik toch over klagen ? en die derde topic was voor de gein, relax mang, relaaaax
Daarom geef ik ook aan dat er al topics over zijn en wat je er aan kan doen om het op te lossenquote:Op maandag 1 mei 2006 01:59 schreef Prepzzz het volgende:
anders heb ik al een paar biertjes op, en realiseerde ik me later pas dat je ze weggehaald had ? en aangezien ik pas sinds een week weer fok bezoek, moet ik dan weten hoeveel topics dr zijn over avatars die verdwenen zijn? ik ga echt niet eerst alle pagina's met thread's nalezen om te kijken of ik misschien een dubbele topic maak....
quote:Op maandag 1 mei 2006 02:02 schreef Prepzzz het volgende:
Krijg de tyfus ook maar, dacht dat er nog redelijk normaal te praten was, tot ik dat kinderachtige gezeik zag in mijn topic dat je zelf had dichtgegooid, stelletje kankerhypocrieten.
quote:Op maandag 1 mei 2006 01:48 schreef Prepzzz het volgende:
relax mang, relaaaax
doe ff rustig man, en lees de post boven je eensquote:Op maandag 1 mei 2006 02:02 schreef Prepzzz het volgende:
Krijg de tyfus ook maar, dacht dat er nog redelijk normaal te praten was, tot ik dat kinderachtige gezeik zag in mijn topic dat je zelf had dichtgegooid, stelletje kankerhypocrieten.
Doe eens rustig man, zoals ik al aangaf mag je gerust een nieuw topic openen over die sigaretten. Het was ook niet zo slim om meteen een topic over modjes te gaan openen in plaats van eerst even in het FB topic te reagerenquote:Op maandag 1 mei 2006 02:05 schreef Prepzzz het volgende:
straks gaat ie helemaal flippen, die gast heeft geen sigaretten meer<---- stijlvol
eej, ik ben zelf een roker manquote:Op maandag 1 mei 2006 02:05 schreef Prepzzz het volgende:
straks gaat ie helemaal flippen, die gast heeft geen sigaretten meer<---- stijlvol
eej, doe ff rustig en normaalquote:
Dat zeg ik al de hele tijdquote:Op maandag 1 mei 2006 02:14 schreef laffer het volgende:
[..]
eej, doe ff rustig en normaal![]()
en open even een nieuw topic okè?![]()
opgelost dan![]()
ah, gelukkig dan maarquote:Op maandag 1 mei 2006 02:16 schreef Prepzzz het volgende:
Ik heb shag, en hash.... no problemo ^__^
Forumspam, banquote:Op maandag 1 mei 2006 02:25 schreef laffer het volgende:
[..]
ah, gelukkig dan maar![]()
heb je dit sub-forum al eens gespot?? Weest Optimistisch Weken
![]()
ik trek alle klagers naar een positief sub-forum toequote:
Ach, je weet toch, Nederlanders zijn echte klagers. En ik wil er niet van af hoor, als ze maar leuke inhoudelijke topics openen vind ik het bestquote:Op maandag 1 mei 2006 02:29 schreef laffer het volgende:
[..]
ik trek alle klagers naar een positief sub-forum toe![]()
wees blij, dan ben jij van die klagers af
Ik trek nog even een biertje open, en laat bovenstaande post maar voor wat het isquote:Op maandag 1 mei 2006 02:33 schreef Prepzzz het volgende:
dan gaat zn forum dood![]()
ik voellum jaaa, ik voellum! iemand knuffol nodig ?
me tooquote:Op maandag 1 mei 2006 02:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik trek nog even een biertje open, en laat bovenstaande post maar voor wat het is
Waar ik dat vandaan haal? Die opsomming aan het end, en de toon van het topic. Ik vind het een behoorlijk onzinnig topic.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:49 schreef pc-fr34k het volgende:
Stelletje grieplijers in tram 2!
Tha_t, waarom m'n topic op slot, het is geen grap.!!
M'n haar is verdomme in de fik gestoken, ik snap niet waar je het vandaan haalt om te denken dat het een onzin topic is!.
Open graag.
Geloof me, het is echt gebeurt, ik ga morgen bellen naar de ret en kijken wat ik er verder aan kan doen.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Waar ik dat vandaan haal? Die opsomming aan het end, en de toon van het topic. Ik vind het een behoorlijk onzinnig topic.
Maak een foto van je haar en hij zal snel weer open zijn, gok ik.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Geloof me, het is echt gebeurt, ik ga morgen bellen naar de ret en kijken wat ik er verder aan kan doen.
De toon van het topic, ik schrijf een topic zoals ik gewend ben een topic op fok te schrijven, kijk m'n posthistory, ik heb nog nooit een onzin topic in KLB geopend, als ik het als onzin bedoelt had had ik het wel in ONZ geopend.
Open graag.
Edit: en waarom die edit in de TT erbij, alsof ik ze geen kanker mag toewensen als ze m'n haar in de fik steken!
En toch is het woordgebruik in je OP van een dergelijke kwaliteit dat users aan je verhaal twijfelen aaan je verhaal. Verander je OP en ik gooi hem weer openquote:Op maandag 1 mei 2006 22:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Geloof me, het is echt gebeurt, ik ga morgen bellen naar de ret en kijken wat ik er verder aan kan doen.
De toon van het topic, ik schrijf een topic zoals ik gewend ben een topic op fok te schrijven, kijk m'n posthistory, ik heb nog nooit een onzin topic in KLB geopend, als ik het als onzin bedoelt had had ik het wel in ONZ geopend.
Open graag.
Edit: en waarom die edit in de TT erbij, alsof ik ze geen kanker mag toewensen als ze m'n haar in de fik steken!
Jij was tot dan aan toe de enige die aan m'n topic twijfelde hoor. Die OP kan imo zo blijven als hij is, er staat precies in wat er is gebeurt. Dit is mijn manier van schrijven, zo open of zo dicht, ga niet die OP aanpassen omdat het niet geloofwaardig over zou komen, heb een lang genoeg stuk geschreven om duidelijk te maken wat er is gebeurt.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]
En toch is het woordgebruik in je OP van een dergelijke kwaliteit dat users aan je verhaal twijfelen aaan je verhaal. Verander je OP en ik gooi hem weer open
De manier waarop je de post hebt gesteld lokt bagger uit. Probeer het gewoon opnieuw.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij was tot dan aan toe de enige die aan m'n topic twijfelde hoor. Die OP kan imo zo blijven als hij is, er staat precies in wat er is gebeurt. Dit is mijn manier van schrijven, zo open of zo dicht, ga niet die OP aanpassen omdat het niet geloofwaardig over zou komen, heb een lang genoeg stuk geschreven om duidelijk te maken wat er is gebeurt.
En omdat anderen kunnen gaan baggeren moet ik de op veranderen? Daar is tha_t mod voor, om de bagger aan te pakken. Laat hem dan maar dicht, ik heb m'n zegje gedaan en ik heb er een mening bij over tha_t.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De manier waarop je de post hebt gesteld lokt bagger uit. Probeer het gewoon opnieuw.
Als door een 'betere' OP voorkomen kan worden dat je continu bagger aan het ruimen bent, waarom dan niet daarop wijzen? Het is gewoon zo dat bepaalde poststijlen bepaalde reacties uitlokken. Het topic heeft best potentie, ben ik absoluut met je eens. Maar dan wél met een andere OP.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En omdat anderen kunnen gaan baggeren moet ik de op veranderen? Daar is tha_t mod voor, om de bagger aan te pakken. Laat hem dan maar dicht, ik heb m'n zegje gedaan en ik heb er een mening bij over tha_t..
Lekker lui, ipv de bagger replies eruit halen het topic op slot..
Treu, als men wil baggeren komt men vanzelf. Maar toch ligt de uitnodiging tot baggeren vaak al besloten in de OP. Helaas, maar waar.... Dat resulteerd er dus in dat je sommige topics 'preventief' op slot gooit. Niet om de TS te pesten, maar zuiver om te voorkomen dat er bagger op af komt. In jouw geval kan het topic weer open met een andere OP.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:23 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik begrijp je ook wel, maar mijn OP is dus echt niet baggeruitlokkend imo, als er bagger op afkomt dan komt dat sowieso wel.
Een beetje humor zoals van die ene gozer over dat hart haar dat maakt mij niet uit, ik hou wel van een ebetje humor erbij juist, maar om dan een topic gelijk op slot te gooien..
Maar zoals ik in BeF alweer zei, ik ga me er verder niet druk om maken.
Ja en ban de TS ook even, dat is gewoon geqxon namelijk.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:46 schreef skiczukie het volgende:
Nep-Turk in mijn klas
Heei T. Met een slotje komen ze er wel erg gemakkelijk mee weg, vind je ook niet? Ik stel een paar bannetjes voor.![]()
Zullen we hier maar over stoppen. Het topic was gewoon onzin, en zit nu op slot. Ik kijk wel even of er banwaardige berichten tussen staan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:58 schreef RickyGervais het volgende:
[..]
Ja en ban de TS ook even, dat is gewoon geqxon namelijk.
Veel plezier.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zullen we hier maar over stoppen. Het topic was gewoon onzin, en zit nu op slot. Ik kijk wel even of er banwaardige berichten tussen staan.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En ik stel voor dat mensen even kijken als ik op de NSB-knop gedrukt heb. Nep-Turken bashen!!
Het ging al nergens over, en toen ging je het zelf nog even verder verbaggeren. Die blijft dus mooi op slot.quote:
Heb hem al aangepast, je hebt zeker wel gelijk. Ik kijk nog even hoe het loopt en dan kan dat slotje altijd nogquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:23 schreef __Saviour__ het volgende:
waarom mag (de tt van) De ranzigheid van mijn huisgenoot gewoon?
als er sterf moslimtuig, sterf stond, zou het binnen no-time op slot zitten, of in ieder geval een naamswijziging
beetje hypocriet.
Je ziet geen posts? Hoeveel posts per pagina heb je?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:27 schreef descendent1 het volgende:
Hee, hoe kan het dat ik bij dit Bah! Kut aso's in een auto :/ alleen de TT zie?![]()
He hallo,quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:34 schreef vosje505 het volgende:
hey,
vraagje.
er zijn al vele topics geopend (en niet gesloten) over muggen en andere stekende vliegbeesten.
is het mss mogelijk en een idee om hier een centraal topic over te maken zodat je niet 50 open topics krijgt over hetzelfde???
bvd over het denken erover met dit warme weer![]()
Goed idee! Een topic over muggensteken.. heb er al iets van 20 of zoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:42 schreef Tha_T het volgende:
[..]
He hallo,
Als jij er even een topic over maakt maak ik hem centraal. Was ik eik al van plan maar als je het zo aanbiedt mag je het ook uitvoeren
Bedankt voor het meedenken
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goed idee! Een topic over muggensteken.. heb er al iets van 20 of zo![]()
Oh, hoi T, help me eens even hier... Tom Cruise & Katie Holmes, deel 3 hoe durven ze zo te praten over Rob Thomas
Die heb ik al gerepareerdquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:27 schreef descendent1 het volgende:
Hee, hoe kan het dat ik bij dit Bah! Kut aso's in een auto :/ alleen de TT zie?![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:49 schreef Tha_T het volgende:
[..]D. Ik kom eraan. RT moeten ze met rust laten
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:54 schreef Dizer het volgende:
Mugjes, vliegjes en ander gespuis. kan deze niet gewoon centraal worden?
Domme vragen bestaan nietquote:
Volg mijn redenatie even. Je verbranden gebeurt niet door de kou uiteraard. Maar wel als je te lang in de zon gezeten hebt. De zon is warm dus "Pfft wat is het warm". Je klaagt over de zon. En het "Pfft, wat is het warm"-topic gaat ook over de zon. 1 plus 1 is 2quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
WTF ik klaag over het verbranden van mijn nek, niet over de temperatuur.
Komtie weer met zijn kutslotjes
Volgende keer beter.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Damn it. Ik dacht dat ik ook eens voor techdude kon spelen
Neu, ben ziek geweest. Voel mezelf inmiddels weer wat beter. Tijd voor de grote schoonmaak dusquote:
Ik snap sarcasme wel, maar zelfs mét sarcasme staat er geen klacht. Ik check eerst bij GC of zé 'm willen hebben.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:18 schreef Steve-O het volgende:
Beste dief ..
Ok men vind het geen klaagtopic omdat men het sarcasme niet snapt
zet hem dan maar in GC
ik zal wel onder een steen hebben gelegen, maar waarom mag ik niet ff lekker klagen zonder dat ie op slot word getiefd ?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neu, ben ziek geweest. Voel mezelf inmiddels weer wat beter. Tijd voor de grote schoonmaak dus
Als ik je topic goed begrepen heb lag je niet onder, maar óp een steen...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zal wel onder een steen hebben gelegen, maar waarom mag ik niet ff lekker klagen zonder dat ie op slot word getiefd ?
Nou hop, ga een OP in elkaar knutselen dan. Gaat het helemaal goedkomen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:32 schreef Klonk het volgende:
dat vind ik nou een perfect idee, weet je dat
Nope, maar de kleine ergernissen worden nu allemaal samengepakt in één topic. De kleine ergernissen zijn vaak topics die toch op slot gaan omdat er vrij weinig leven in zit. De topics verbaggeren en/óf verzanden in oeverloze SC.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:43 schreef Q. het volgende:
Mooi. Dan kunnen alle topics hier wel gesloten worden. Way to go.
Neem een biertje Q. en zeur niet zoquote:Op zondag 7 mei 2006 16:46 schreef Q. het volgende:
Dat zeg ik. Doek dat forum maar op.
En een centraal kinderen-topic in OUD.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:57 schreef tonks het volgende:
Kunnen we in ONZ ook een centraal haha topic openen? in F&F een centraal plantjes topic en een centraal diertjes topic en misschien in DIG een centraal computer topic?
Het was al verkloot, ooitquote:Op zondag 7 mei 2006 16:56 schreef Q. het volgende:
Ik vind het jammer dat zo'n prachtig forum wordt verkloot door een stel josti-mods.
quote:Op zondag 7 mei 2006 16:57 schreef tonks het volgende:
Kunnen we in ONZ ook een centraal haha topic openen? in F&F een centraal plantjes topic en een centraal diertjes topic en misschien in DIG een centraal computer topic?
Het topic is bedoeld voor de kleine ergernissen. De topics die normaal gesproken op slot gaan omdat er niets mee te doen valt of die helemaal verbaggeren omdat het een non-onderwerp is. Op deze manier kun je je ergernis nog wél kwijt... Wat een gezeik om niks zeg.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:57 schreef tonks het volgende:
Moet jij niet nog eenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:57 schreef tonks het volgende:
kom op zeg, in elk topic wat je sluit kom je nu met de boodschap van dit kan ook wel in het centrale topicquote:Op zondag 7 mei 2006 16:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het topic is bedoeld voor de kleine ergernissen. De topics die normaal gesproken op slot gaan omdat er niets mee te doen valt of die helemaal verbaggeren omdat het een non-onderwerp is. Op deze manier kun je je ergernis nog wél kwijt... Wat een gezeik om niks zeg.
Ik kan ook gewoon met het aloude 'kuttopic' sluiten hoor, geen probleem.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:08 schreef Repeat het volgende:
[..]
kom op zeg, in elk topic wat je sluit kom je nu met de boodschap van dit kan ook wel in het centrale topic
Het is wel duidelijker natuurlijkquote:Op zondag 7 mei 2006 17:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon met het aloude 'kuttopic' sluiten hoor, geen probleem.
En het scheelt werk, hoef ik niet iedere keer dat linkje meer te copie/pastenquote:
Niet voldoende potentie om er een apart topic over te openen in ieder geval. Dit is een mooie oplossing imho.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:24 schreef Repeat het volgende:
Nou, eerst waren het kuttopics zonder potentie, en nu zijn die het ineens wel waard om gepost te worden, maar dan in een centraal topic
Lemmingen moeten sowieso dichtquote:Op maandag 8 mei 2006 14:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Pauperober op terras
Niet iedereen heeft door dat het een lemming is, dus gaat ie dicht
Is dat niet juist een heel klein beetje juist de grap van een lemming?![]()
Het staat er inderdaad een beetje raar. Ik bedoelde ermee te zeggen dat nog niet iedereen door had dat het een lemming betrof. Dat niet iedereen weet dat het een lemming is maakt uiteraard niet uit, lemmingen willen we sowieso niet in KLB omdat het gewoon onzin is.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Pauperober op terras
Niet iedereen heeft door dat het een lemming is, dus gaat ie dicht
Is dat niet juist een heel klein beetje juist de grap van een lemming?![]()
Bij dit topic: Criminelen in spéquote:Gelukkig heb je bij deze kinderen gelukkig een grotere kans dat ze thuis mishandeld en misbruikt worden dan bij normale kinderen.![]()
Vind jij het normaal om dat te zeggen?quote:Op maandag 8 mei 2006 21:54 schreef WeirdMicky het volgende:
Sinds wanneer is het verboden zulke uitspraken te doen?
[..]
Bij dit topic: Criminelen in spé
Ga je eens inlezen zegquote:Op maandag 8 mei 2006 21:54 schreef WeirdMicky het volgende:
Sinds wanneer is het verboden zulke uitspraken te doen?
[..]
Bij dit topic: Criminelen in spé
Overal wordt gekankerd over van alles en nog wat en dan mag ik niet een cynische opmerking maken over superjonge koters die een fokker bedreigen?quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:36 schreef EsDe het volgende:
[..]
zwak, dat 3 allochtone kinders van nog geen 15 de baas zijn![]()
OT: Keihard neerrossen dat soort leipe kutkinders, ook wel eens meegemaakt... gelukkig waren wij altijd met een vrij grote groep waardoor alle stoere papa's en broers weinig uithaalden behalven wat schelden en dreigen![]()
Daar stond eerst nog wat meerquote:Op maandag 8 mei 2006 22:14 schreef Hakbar het volgende:
Ik vind dit niet helemaal in de haak! Zie dit topic: Vieze ****** heaumeaux bij mij in me werkgroep. Niks verkapt bashtopic; ik mag toch wel klagen dat ik een boy met een roze string vies vind. Daar is de klaagbaak toch voor Ik zie wel eens ergere bashtopics voorbij komen die open blijven.
Ben je nog niet begonnen met inlezen dan?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:42 schreef WeirdMicky het volgende:
Nou flugeltje, ga je nog toegeven dat je inderdaad selectief moderate of moet ik me nog steeds ergens inlezen?
Je ging gewoon te snel met mijn bericht verwijderen. Zulke berichten (dreigen met geweld e.d.) zijn voor jou blijkbaar minder erg dan het bericht van mij. Voortaan zal ik ook maar reageren in de trant van: "Ik had ze keihard geslagen blabla". Sterk.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ben je nog niet begonnen met inlezen dan?
Ik mod niet selectief schat, de ene reactie is op het randje, de andere (de jouwe dus) eroverheen. En als ik eens een post mis wil dat niet automatisch zeggen dat die post dus okay is, we zijn er niet 24/7...
Ik heb de OP aangepast hoor Terminator. Mag ie weer openquote:Op maandag 8 mei 2006 22:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daar stond eerst nog wat meer![]()
Maargoed, je topic komt op de manier waarop jij het brengt over als bashen en dat is de reden dat ik het heb gesloten. Zo'n topic trekt op deze manier aleen maar bash reacties aan, en daar zit ik absoluut niet op te wachten. Je mag het wat mij betreft opnieuw proberen door de OP aan te passen. In de huidige staat gaat hij niet meer open. Owja, en mocht je de OP aanpassen meld het hier dan even, dan bekijk ik het en maak eventueel het slotje ongedaan.
Ok, ik zie dat je het aangepast hebt en geef het nog een kans. Als ik heel eerlijk moet zijn nog steeds niet perfect, maar we zien wel hoe het loopt. Ik hou het topic in iedergeval nauwlettend in de gaten.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:20 schreef Hakbar het volgende:
[..]
Ik heb de OP aangepast hoor Terminator. Mag ie weer open![]()
Dus dit topic gaat overdekop door een enkele fascist die met totaal ongefundeerde reacties tot rellen aanzet? Er was zeker nog een mogelijkheid tot een normale discussie, wat mijn inziens toch wel een keer nodig wordt!quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:26 schreef NJ het volgende:
Nee. Er werd voornamelijk gehapt op elkaar en door het overgrote merendeel totaal niet constructief gereageerd. Het was één topic leuk, maar we blijven niet aan de gang.
Ik moet er wel bij zeggen dat dit niet mijn forum is en de definitieve beslissing dus aan de KLB-mods is.
Het was geen enkele facist. Iedereen deed lustig mee, van beide kanten. Het was juist een enkeling die probeerde er wat van te maken, maar totaal ondersneeuwde.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:28 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Dus dit topic gaat overdekop door een enkele fascist die met totaal ongefundeerde reacties tot rellen aanzet? Er was zeker nog een mogelijkheid tot een normale discussie, wat mijn inziens toch wel een keer nodig wordt!
Je hebt het duidelijk niet gevolgd...lees de reacties van pietjemus na en we praten verder...quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:30 schreef NJ het volgende:
[..]
Het was geen enkele facist. Iedereen deed lustig mee, van beide kanten. Het was juist een enkeling die probeerde er wat van te maken, maar totaal ondersneeuwde.
Je staart je blind op 1 troll. Je doet nu precies het zelfde als hoe volgens jouw de Nederlanders denken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:31 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Je hebt het duidelijk niet gevolgd...lees de reacties van pietjemus na en we praten verder...
Ik zeg toch, 1 enkele fascist....quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je staart je blind op 1 troll. Je doet nu precies het zelfde als hoe volgens jouw de Nederlanders denken.
Ten eerste kan ik niet uit zijn posts opmaken dat het een fascist is, hooguit een rascist.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:32 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Ik zeg toch, 1 enkele fascist....
Ik heb de reacties van Pietjemus gelezen. En praktisch allemaal genote, maar niet alleen die van Pietjemus. Nog een aantal anderen waren net zo offtopic bezig, waaronder Triggershot die werkelijk op alles wat niet met de discussie te maken had reageerde en jij maakte het er ook al niet beter op door in de weinige reacties die je kon plaatsen heel veel te reageren op de offtopic randzaken en niet op het daadwerkelijke onderwerp.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:31 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Je hebt het duidelijk niet gevolgd...lees de reacties van pietjemus na en we praten verder...
Ook zeg ik dat er mensen waren die de discussie wel wilden aangaan, jij inclusief toch?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ten eerste kan ik niet uit zijn posts opmaken dat het een fascist is, hooguit een rascist.
Maar je staart je er wel blind op, je hebt het alleen daarover en niet over de rest van het topic.
Daar heb je een punt....maar je bent het er vast wel mee eens dat de discussie ergens goed voor is?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb de reacties van Pietjemus gelezen. En praktisch allemaal genote, maar niet alleen die van Pietjemus. Nog een aantal anderen waren net zo offtopic bezig, waaronder Triggershot die werkelijk op alles wat niet met de discussie te maken had reageerde en jij maakte het er ook al niet beter op door in de weinige reacties die je kon plaatsen heel veel te reageren op de offtopic randzaken en niet op het daadwerkelijke onderwerp.
Discussie is prima, maar zoals je gemerkt hebt zijn er een hoop mensen hier die daar niet toe in staat zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:37 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Daar heb je een punt....maar je bent het er vast wel mee eens dat de discussie ergens goed voor is?
helaas maar waar....quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:40 schreef NJ het volgende:
[..]
Discussie is prima, maar zoals je gemerkt hebt zijn er een hoop mensen hier die daar niet toe in staat zijn.
De standpunten van NJ lijken mij wel duidelijk. Ik laat het topic ook gesloten omdat ik zeker weet dat het dit deel niet veel beter zou vergaan als het vorige. Zoals ik in mijn sluitpost al aangaf moet een mod dat soort topics continu in de gaten houden om te voorkomen dat mensen gaan flamen en trollen. Dat is een taak die helaas niet uitvoerbaar is aangezien er ook andere topis zijn waar gemodereerd moet worden en ook mods slaap nodig hebbenquote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 04:26 schreef Morwen het volgende:
The_Terminator![]()
Tsja, dat moet soms ook gewoon even![]()
Ga ik met je meequote:Op donderdag 11 mei 2006 04:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Terug dan maar
![]()
En ook maar meteen welterustenKijken of het me nu wel lukt om te slapen. Ik heb de hele tijd wakker gelegen omdat ik niet kom slapen, en ben daarom maar achter de computer gekropen...
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:29 schreef Xenomaniac het volgende:
Trut.
Alle users die eindigen op niac verzamelen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:29 schreef Xenomaniac het volgende:
Trut.
altijd lastig zo'n dialoog met jezelfquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:31 schreef Schizophreniac het volgende:
[..]
Alle users die eindigen op niac verzamelen.
Huh, waarom post je dat hier?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:33 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[afbeelding]
F*cking ID college!!!
Over twee weken is er een toetsweek om toetsen te herkansen en we hebben nog niet eens de cijfers terug van de docent. De school heeft ze ook niet, duss.. daar ben ik dan lekker mee.
Je moet je inschrijven voor zo'n toets en ik weet dus niet of ik een (on)voldoende heb gehaald.
Grrr!![]()
Dit is het FB-topic van KLBquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:26 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
waar moet het anders? het is toch een klacht? en dit is een klaagmuur....*snapt er niks meer van*
Leukquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:00 schreef Jaheur het volgende:
Fok man, vandaag laatste dag in me corsa Ga nu corsa 1.5d rijden, is veiliger voor me en rijd wat zuiniger
Ja wat was er mis mee ?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:31 schreef veldmuis het volgende:
[zin][spatie][vraagteken]
TTK was een discussietopic, dit is gewoon een klaagtopic? Wat is daar mis mee?
Je krijgt in beide topics dezelfde discussies, óf het wordt heel erg flauw. Dezelfde topics openen op de diverse subfora lijkt me niet echt bijdragen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:31 schreef veldmuis het volgende:
[zin][spatie][vraagteken]
TTK was een discussietopic, dit is gewoon een klaagtopic? Wat is daar mis mee?
Okay.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je krijgt in beide topics dezelfde discussies, óf het wordt heel erg flauw. Dezelfde topics openen op de diverse subfora lijkt me niet echt bijdragen.
* aai over bol geeftquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Okay..
Jammer. Ik had liever mijn TTK topic dichtgehad, maar ach, ik mag vast niet kiezen.
Dat heb ik allang!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neem een pilsje, het is er weer voor
Owjee als je hier een biertopic van gaat makenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:18 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat heb ik allang!
Proost!
Zo wordt dit toch nog een goed topic!
Ik zit aan een lekker Alfa'tje. Altijkd lekker zo voor het weekendquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:18 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat heb ik allang!
Proost!
Zo wordt dit toch nog een goed topic!
Owquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Owjee als je hier een biertopic van gaat maken![]()
Niks bierquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Owjee als je hier een biertopic van gaat maken![]()
Proost, flugel!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niks bier![]()
Ik heb een lekker glaasje rosé voor m'n snuffert staan![]()
Topic is zo vol.quote:
Nog 30 postsquote:
quote:
Dit is een feedback topic, dus open er maar een topic over op post het in: [CENTRAAL] Kleine ergernissenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:15 schreef m.gluteus het volgende:
Ik wil wel ff serieus klagen, ofja meer zeuren eigenlijk...
Mijn voeten zijn verbrand omdat ik ze niet heb ingemseerd vanmiddag op het strand en het doet nu gewoon heel pijn, argh, kheb al veel ingesmeerd maar t blijft auw doen.
En ik heb een zeer grote klote mug in mijn slaapkamer die ik niet gevangen krijg. En aangezien ik niet kan slapen met een zoemend beest rond mijn hoofd zal die tog dood moeten, sugt...
![]()
Die TT is niet goed gekozen hèquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dit is een feedback topic, dus open er maar een topic over op post het in: [CENTRAAL] Kleine ergernissen
Ik heb er al [FB] voor gezet om het duidelijker te maken, helaas is het nog steeds niet duidelijk genoegquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:18 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Die TT is niet goed gekozen hè.
Wannabe modjequote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
Niet te dans gevraagd
Dit begint meer een TS-bash te worden
Ja maar ik ga mezelf toch niet over mij klikkenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee Tonks, jij deed net zo hard mee in dat topic.
Uiteraardquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja maar ik ga mezelf toch niet over mij klikkensuffert
Okidokiequote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Uiteraard
Maar ik denk dat het misschien beter is als je in het vervolg gewoon even een report doet --Christiaan-- Dat valt wat sneller op namelijk.
FB is meer bedoeld voor als mensen het niet eens zijn met een slotje en daar feedback over willen hebben. Mocht je een topic tegenkomen waarin bijvoorbeeld gebaggerd wordt dan kun je het beste een report doen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
Even een vraagje daarover, wanneer moet ik dan een TR gebruiken en wanneer FB?.
Edit:quote:Op zondag 14 mei 2006 00:43 schreef Aevum het volgende:
Mijn topic is gesloten i.v.m. bagger en dergelijke! Zou iemand hem kunnen unlocken en naar ONZ kunnen verplaatsen? Ook al is het verhaal geen onzin, toch is daar de overlevingskans groter dan in KLB. En ik beloof plechtig dat ik niet meer mee zal baggeren!
Meid versierd die naakt op internet staat ;(
Alvast bedankt
Normaal gesproken doen we geen slotjes op aanvraagquote:Op zondag 14 mei 2006 13:41 schreef Simmertje het volgende:
Kan mijn topic, bah even gesloten worden? Gaat nergens meer over en ben alweer een tijdje gezond hoor![]()
alvast bedankt.
hehe thanksquote:Op zondag 14 mei 2006 13:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Normaal gesproken doen we geen slotjes op aanvraagMaar je hebt inderdaad gelijk wat het topic betreft, het gaat nergens meer over.
Oh, dat was me niet opgevallen. Ben zeker een beetje "kippig".quote:
Weet je het voor de volgende keerquote:Op zondag 14 mei 2006 20:33 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Oh, dat was me niet opgevallen. Ben zeker een beetje "kippig".![]()
Is al weg. Volgende keer maar topicreport enzo, valt wat beter opquote:Op maandag 15 mei 2006 01:41 schreef editor2 het volgende:
Ik wist niet dat de klaagbak ook een plaats was voor dit soort plaatjes...![]()
Flugel is vrouwelijkquote:Op maandag 15 mei 2006 18:46 schreef _Gromit_ het volgende:
Flugeltje, bij deze wens ik jou een druiper toe, lamzak.
Dat topic is sowieso al gesloten door Jump omdat het uit de hand liep.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:26 schreef RedFever007 het volgende:
M'n topic wat doe je? Jullie hebben ' We do not ship to the Netherlands' gemoved naar ONZ en nu wil het noodlottige toeval dat ik daar geband benNu kan ik niet meer reageren
![]()
Stoute modjes![]()
![]()
-edit- Tha_T is de schuldige![]()
Haha ik zag het, nou ja ik moest wel steeds hard lachenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat topic is sowieso al gesloten door Jump omdat het uit de hand liep.
Goeie vraag... Waar die tvp van je gebleven is weet ik niet, maar ik heb alle andere tvp's net even verwijderd. Tvp's verwijder ik ook zonder pardon als ik ze tegenkom, het is alleen maar topic vervuilend en je kan ook de bookmark functie gebruiken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:32 schreef 7th_wave het volgende:
Onzekere latente VMBO meisjes!
waarom wordt mijn tvp verwijderd terwijl nota bene de eerste post van precies dezelfde strekking is?
Zolang bookmarks niet in je AT lijst komen te staan vind ik het een slecht bruikbare functie om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Goeie vraag... Waar die tvp van je gebleven is weet ik niet, maar ik heb alle andere tvp's net even verwijderd. Tvp's verwijder ik ook zonder pardon als ik ze tegenkom, het is alleen maar topic vervuilend en je kan ook de bookmark functie gebruiken.
Vooral om deze:quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:03 schreef BrauN het volgende:
Ik eis heropening van Boomlaars' topic!
*checkquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:22 schreef ErwinEHVNL het volgende:
zou iemand misschien nog even een A extra bij matennaaiers willen zetten AUB?!
Dat zijn we even aan het overleggenquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:03 schreef BrauN het volgende:
Ik eis heropening van Boomlaars' topic!
Die gaat niet meer open, pissen doe je doorgaans niet in een wasbak en denk dus maar niet dat je er serieuze reacties op zult krijgen. Niet dat ik het veel kans geef, maar als je er echt mee zit dan open je hem maar in ONZ ofzo, aangezien het ook onzin is.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:45 schreef Bendeleider het volgende:
Koude wasbak
Topic is met serieuse steek geschreven.
Gelieve uw besluit te herzien.
Het stoort me echt dat er nog geen verwarmde wasbakken zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |