quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:19 schreef Croupouque het volgende:Wat asociaal!
Heb je het niet gemeld bij de supermarkt? De dader was daar een klant, er hangen ongetwijfeld camera's in de winkel en misschien zelfs wel op de parkeerplaats. Je weet maar nooit!
Heel asociaal. En ja, bij de supermarkt hangen nu briefjes, vrienden zijn op de hoogte, etc. etc. maar als je toch een deuk hebt op de plek waar hij moet zitten en een zwarte 3deurs, dan vertoon je je daar echt niet meer denk ik zo. Camera's hangen er overigens niet
![]()
En over het 18 zijn en een rotte bak kopen: Dat wou ik dus juist niet doen; ik hou ook niet van het scheuren en 'knetterherd' optrekken, ik wil gewoon veilig van A naar B, en makkelijk spullen/vrienden m/v kunnen vervoeren; mijn vriendin die ergens heen moet met wat vriendinnen even wegbrengen, met wat vrienden op pad, met mijn vriendin naar Ikea, het is gewoon praktisch zo'n ruime en (ik vind) mooie auto.
Spaar je ervoor en kan je je 'droom' realiseren en met hetzelde gemak frot een ander zijn/haar auto er even in. Dat is zó zuur.
Over waarborgfonds of weet ik veel welke fondsen er allemaal zijn: dat ligt moeilijk. Ik heb ze ook al gebeld.
1. Ik ben 18. Dan is elk fonds/verzekeraar achterdochtig.
2. Ik rij een station op mijn 18e. Dat vinden ze gevaarlijk.
3. Er moeten minimaal 2 getuigen zijn, ik heb er slechts 1, en dat is een oud oma'tje. Wie weet volgen er natuurlijk nog wel meer getuiges.
4. Er is nog niet bewezen dat er een ander schuld heeft; dat zeg ik en ik heb wel aangifte gedaan, maar ze doen moeilijk.
Dus... Voorlopig kan ik even nergens op rekenen, en ik ga er ook maar niet vanuit dat ze de dader pakken want de kans is erg klein. Dat zie ik zelf ook wel; ik ga mezelf niet voor de gek houden. Ik ga dus in ieder geval (mijn verlichting doet het nog) het glaasje vervangen, dan maar op eigen kosten, misschien kan ik het ooit terugvragen als ze de dader mochten hebben en uitdeuken laat ik maar zitten... Dat kost een dikke 2000 euro en dat geld heb ik niet. (Nee, ik heb net een V40 gekocht en verzekering en wegenbelasting is ook niet mals, ookal kies ik er zelf voor)...
Foto's moet ik zelf ook nog maken, ik zal er wel wat posten...