abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37554610
Hallo mensen,

Gewoon om het even van me af te typen; mijn frustratie voor vandaag. Ik ben dus 18, heb net mijn rijbewijs en geld gespaard en toen... Een Volvo V40 gekocht. Mooie ruime auto, beetje decadent voor een 18 jarige, ach. Ik zal even stoppen met het ophemelen van m'n auto...

Hoe dan ook, nu heb ik die auto dus een maand, parkeer ik hem vandaag netjes voor de supermarkt (was op weg naar mijn vriendin en het was warm, dus ik wou haar verrassen met Ben&Jerry's), loop ik naar binnen hoor ik BOEM... Dus ik denk eerst "huh" en kijk om; zie ik een zwarte 3 deurs-auto wegrijden, ik was te laat voor merk en kenteken...

Dus ik kijk in de richting waar de BOEM was, en waar mijn auto dus ook stond, echt een gigantische stade in de achterkant! Van de achterbumper tot aan het portier enorm veel blikschade, een grote kras van het spiegeltje en mijn achterlichtglas aan diggelen. Er waren wel getuigen maar er was er maar één die mij aansprak. Ik heb natuurlijk wel aangifte gedaan enzo, maar er is geen kenteken bekend en de schuldige m/v is gewoon doorgereden!

Ik vind het echt zo'n gore naaiactie, werk ik hard om mijn eigen auto te kunnen betalen, heb ik een auto gekocht rijdt er een of andere kutaso door na een aanrijding. En ik zie zelf natuurlijk ook wel in dat de kans om de dader m/v te pakken nihil is.

*BAALT*
pi_37554647
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:16 schreef wietse.cc het volgende:Mooie ruime auto,
De jouwe niet meer, denk ik!
pi_37554675
Sterkte. Tuig.
pi_37554696
Wat asociaal!

Heb je het niet gemeld bij de supermarkt? De dader was daar een klant, er hangen ongetwijfeld camera's in de winkel en misschien zelfs wel op de parkeerplaats. Je weet maar nooit!
  donderdag 4 mei 2006 @ 20:19:45 #5
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_37554707
Zeer kut voor je.

Maarja als ik 18 ben koop ik lekker zoeen strontbak om in de scheuren boeie als ik dan ergens tegenaan knal / iemand knalt tegen mij.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_37554718
waarborgfonds
We'll keep on whispering our mantras.
  donderdag 4 mei 2006 @ 20:20:37 #7
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_37554742
Volvo,s zijn dus niet zo sterk als werd gedacht.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_37554800
foto's!
  donderdag 4 mei 2006 @ 20:22:52 #9
109978 Okkie_
chop chop flats
pi_37554807
Dat was je kreukelzone
Ook het onzinnige kan zinnig zijn!
pi_37554817
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:19 schreef Maikuuul het volgende:
Zeer kut voor je.

Maarja als ik 18 ben koop ik lekker zoeen strontbak om in de scheuren boeie als ik dan ergens tegenaan knal / iemand knalt tegen mij.
Ik hoop dat je dan tegen een boom knalt!

[ontopic]
informeer inderdaad eens bij de supermarkt, misschien is het een vaste klant.
[/ontopic]
pi_37554863
ohja, mensen die doorrijden na een aanrijding moeten kapot
pi_37554881
In dit land kun je beter geen mooie auto kopen. Als je ziet hoe asociaal ze omgaan met andermans spullen (deur opengooien, bats tegen die van jou aan) en dan nog niet eens te spreken over mensen die dan jaloers zijn en expres even met hun jas + knoopjes/rits langs je mooie nieuwe lak gaan.

Tegenwoordig noteer ik de kentekens van auto's die naast me staan.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_37554948
post eens een foto
pi_37554965
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:24 schreef BobbyB het volgende:
In dit land kun je beter geen mooie auto kopen. Als je ziet hoe asociaal ze omgaan met andermans spullen (deur opengooien, bats tegen die van jou aan) en dan nog niet eens te spreken over mensen die dan jaloers zijn en expres even met hun jas + knoopjes/rits langs je mooie nieuwe lak gaan.

Tegenwoordig noteer ik de kentekens van auto's die naast me staan.
my god
pi_37555174
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:27 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

my god
Mja niet altijd, maar als er zo'n aso bak aso geparkeerd staat enzo.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_37555301
En het mooiste is nog: Volvo onderdelen zijn DUUR
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_37555313
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:19 schreef Croupouque het volgende:
Wat asociaal!

Heb je het niet gemeld bij de supermarkt? De dader was daar een klant, er hangen ongetwijfeld camera's in de winkel en misschien zelfs wel op de parkeerplaats. Je weet maar nooit!
Heel asociaal. En ja, bij de supermarkt hangen nu briefjes, vrienden zijn op de hoogte, etc. etc. maar als je toch een deuk hebt op de plek waar hij moet zitten en een zwarte 3deurs, dan vertoon je je daar echt niet meer denk ik zo. Camera's hangen er overigens niet

En over het 18 zijn en een rotte bak kopen: Dat wou ik dus juist niet doen; ik hou ook niet van het scheuren en 'knetterherd' optrekken, ik wil gewoon veilig van A naar B, en makkelijk spullen/vrienden m/v kunnen vervoeren; mijn vriendin die ergens heen moet met wat vriendinnen even wegbrengen, met wat vrienden op pad, met mijn vriendin naar Ikea, het is gewoon praktisch zo'n ruime en (ik vind) mooie auto.

Spaar je ervoor en kan je je 'droom' realiseren en met hetzelde gemak frot een ander zijn/haar auto er even in. Dat is zó zuur.

Over waarborgfonds of weet ik veel welke fondsen er allemaal zijn: dat ligt moeilijk. Ik heb ze ook al gebeld.

1. Ik ben 18. Dan is elk fonds/verzekeraar achterdochtig.
2. Ik rij een station op mijn 18e. Dat vinden ze gevaarlijk.
3. Er moeten minimaal 2 getuigen zijn, ik heb er slechts 1, en dat is een oud oma'tje. Wie weet volgen er natuurlijk nog wel meer getuiges.
4. Er is nog niet bewezen dat er een ander schuld heeft; dat zeg ik en ik heb wel aangifte gedaan, maar ze doen moeilijk.

Dus... Voorlopig kan ik even nergens op rekenen, en ik ga er ook maar niet vanuit dat ze de dader pakken want de kans is erg klein. Dat zie ik zelf ook wel; ik ga mezelf niet voor de gek houden. Ik ga dus in ieder geval (mijn verlichting doet het nog) het glaasje vervangen, dan maar op eigen kosten, misschien kan ik het ooit terugvragen als ze de dader mochten hebben en uitdeuken laat ik maar zitten... Dat kost een dikke 2000 euro en dat geld heb ik niet. (Nee, ik heb net een V40 gekocht en verzekering en wegenbelasting is ook niet mals, ookal kies ik er zelf voor)...

Foto's moet ik zelf ook nog maken, ik zal er wel wat posten...
pi_37555338
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:37 schreef existenz het volgende:
Helaasch wel, maar welke 18 jarige lul gaat er nou ook Volvo rijden
pi_37555352
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:19 schreef Maikuuul het volgende:
Zeer kut voor je.

Ben het hier wel mee eens.... eerst ff een brikkie kopen om wat rond te crossen en ervaring op te doen.
pi_37555421
V40? GAAF. Hoeveel heb je daar voor betaald?
  donderdag 4 mei 2006 @ 20:41:33 #21
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_37555440
Ik zou gaan posten voor de supermarkt rond diezelfde tijd. Dan nummer opschrijven van de rekel in kwestie en naar de pliesie gaan.
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_37555510
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:38 schreef wietse.cc het volgende:

[..]

Helaasch wel, maar welke 18 jarige lul gaat er nou ook Volvo rijden
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_37555525
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:41 schreef Koewam het volgende:
V40? GAAF. Hoeveel heb je daar voor betaald?
Een 2e hands nette staat V40 kost gemiddeld zo'n 4000; dat heb ik er ook voor betaald... (Ja, ja, sparen... Mijn ouders hebben geen cent aan rijbewijs, auto, verzekering of watdanook betaald...)
  FOK!fotograaf donderdag 4 mei 2006 @ 20:44:29 #24
13368 NiGeLaToR
pi_37555558
Kut voor je man.. leef met je mee, tis echt vervelend zoiets.
Wel mooie auto, heb mezelf verwend met een S40... niet opzichtig, maar wel relaxed rijden. Voordeel van beginnen in een brik is dat je dan nog wat beters kunt kopen, nu wordt dat altijd lastig voor je
pi_37555742
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:44 schreef NiGeLaToR het volgende:
Kut voor je man.. leef met je mee, tis echt vervelend zoiets.
Wel mooie auto, heb mezelf verwend met een S40... niet opzichtig, maar wel relaxed rijden. Voordeel van beginnen in een brik is dat je dan nog wat beters kunt kopen, nu wordt dat altijd lastig voor je
Heb je al kinderen of een dikke vrouw?
pi_37555898
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:49 schreef existenz het volgende:

[..]

Wie, ik?
pi_37555907
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:37 schreef wietse.cc het volgende:
met mijn vriendin naar Ikea
Dat is juist de reden dat ik mn station heb weggedaan

Gozer, je bent 18. Wat moet je in godsnaam met je vriendin in de IKEA?
Big dick.
pi_37555971
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:53 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Dat is juist de reden dat ik mn station heb weggedaan

Gozer, je bent 18. Wat moet je in godsnaam met je vriendin in de IKEA?
Komt misschien 2x per jaar voor? Nee maar ik noem ook maar wat hè Ik hou er gewoon van niet afhankelijk te zijn, ik kan wel elke keer dat er meer in mijn auto moet aan mijn pa vragen of ik zijn auto mag lenen, maar waar ik me dat kan veroorloven ga ik liever voor mijn eigen onafhankelijkheid, en dus een station. (En ik vind een tation mooier dan een sedan)
pi_37556004
Waarom heb je dan geen oet golf genomen ? Wel niet zo groot, maar omdat ze zo klein zijn, minder makkelijk te raken...

Ontopic : Vind het wel naar voor je.

En de doorrijder is een rukker !. Foei....
Sucks to be you !!
pi_37556015
He, TS, wat je misschien dacht na het lezen van m'n reply is fout. Ik vind het wel kut voor je en hoop dat ze die paupers...nja, opknopen is wat ongelukkig vandaag, maar in ieder geval straffen.
  donderdag 4 mei 2006 @ 20:58:17 #31
54905 Haarbalpasta
Voor de poes!
pi_37556065
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:19 schreef Croupouque het volgende:
Wat asociaal!

Camera's op een parkeerplaats in Nederland is nogal lastig.

Als het terrein inderdaad van de supermarkt is, mag dat gefilmd worden, zo niet... dan is het schending van privacyrecht
pi_37556119
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:53 schreef wietse.cc het volgende:

[..]

Wie, ik?
Nee, NiGeLaToR. Jij alleen als je een SW hebt
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:00:28 #33
56821 beyond_cool
Whosa numbah one now? LUIGI
pi_37556143
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:37 schreef existenz het volgende:
Onzin, er staan een bak van die V40's op de sloop en de onderdelen zijn nog courant en goedkoop te krijgen bij de dealers.

En van die stevige Volvo's: bij de V40 is dat wel een beetje opgehouden. Het is sowieso opgehouden van de 9-serie omdat de kreukelzone toen in de auto zelf zet, en niet meer voor de voorbumper of achter de achterbumper. Niettegenstaande zijn die V40's stevige auto's: heb er een crash aan 130 km/u mee overleefd: Vangrail links, 4 baanvakken overgeschoven (E19 Antwerpen), vangrail rechts.
pi_37556173
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:56 schreef veldmuis het volgende:
He, TS, wat je misschien dacht na het lezen van m'n reply is fout. Ik vind het wel kut voor je en hoop dat ze die paupers...nja, opknopen is wat ongelukkig vandaag, maar in ieder geval straffen.
Ooh nee ik heb je reactie net verkeerd opgevat hoor, maak je geen zorgen

Hoe raar dat misschien ook klinkt, ik kan heus nog wel lachen. Tuurlijk. Ik ben boos, verontwaardigd en en en... Als ik het dan weer andersom bekijk; de auto rijdt nog. Is prima in orde en het is 'enkel' uiterlijke schade. Tuurlijk, ZUUR! Maar het kan veel erger. Bovendien is het blikschade.

Begrijp me niet verkeerd; voor mij is het ook pijnlijk, zuur, en ineens een dure afschrijving aan mijn auto waar ik hard voor heb moeten werken, ik wil echt niet decadent overkomen als zo'n kutjong zonder gevoel voor waarde, maar ik weet gewoon dat er ergere dingen zijn in het leven.

En dus kan ik nog lachen, ook om jouw reactie (om nog even terug te komen op je post, veldmuis )
pi_37556253
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:59 schreef existenz het volgende:

[..]

Nee, NiGeLaToR. Jij alleen als je een SW hebt
Oh, neuj, een V40 16V 1.8 Benzine. En ik heb geen kinderen (Pff, ik ben 18, ben nog helemaal niet met kinderen bezig ) en ook nog geen vrouw, wel een vriendin en die is niet dik
pi_37556393
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:55 schreef wietse.cc het volgende:

[..]

Komt misschien 2x per jaar voor? Nee maar ik noem ook maar wat hè Ik hou er gewoon van niet afhankelijk te zijn, ik kan wel elke keer dat er meer in mijn auto moet aan mijn pa vragen of ik zijn auto mag lenen, maar waar ik me dat kan veroorloven ga ik liever voor mijn eigen onafhankelijkheid, en dus een station. (En ik vind een tation mooier dan een sedan)
Ok, ik was al even bang dat je een saaie burgerlul was
Big dick.
pi_37556482
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:07 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Ok, ik was al even bang dat je een saaie burgerlul was
Valt volgens mij wel mee
pi_37556890
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:03 schreef wietse.cc het volgende:

[..]

Oh, neuj, een V40 16V 1.8 Benzine. En ik heb geen kinderen (Pff, ik ben 18, ben nog helemaal niet met kinderen bezig ) en ook nog geen vrouw, wel een vriendin en die is niet dik
Jij rijdt een f*cking SW . Binnen 1 jaar kids + een dik wijf in je auto
  FOK!fotograaf donderdag 4 mei 2006 @ 21:22:32 #39
13368 NiGeLaToR
pi_37556892
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:49 schreef existenz het volgende:

[..]

Uhm nee, maar heb dan ook geen station
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:24:11 #40
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_37556952
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:20 schreef Mr-Coffee het volgende:
Volvo,s zijn dus niet zo sterk als werd gedacht.
een volvo reed bij mijn opa achterop met 50 en de volvo was totalloss en mijn opa's auto had alleen een verboden bumper.

VOlvo nieuw ding 2001 vs Slopel corsa swing 1864vc
pi_37556961
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:22 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Uhm nee, maar heb dan ook geen station
S40 is de uitzondering op de standaard Volvo SW rijder
pi_37556972
Dat is wel balen. Ik zag net een aso motor, die ff met 200 km/h langs het kanaal racete waar ik langs hardliep.
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:29:08 #43
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_37557151
Wat een klote streek. Ik kan mij hier echt kwaad om maken. Ik heb hetzelfde gehad bij mijn vorige auto. Was het al niet erg genoeg dat ik 4 deuken had van mensen die denken dat de deur DOOR mijn auto open moet. Ook had ik een hele grote beschadiging van iemand die niet kon parkeren en een groot deel van mijn lak mee had genomen. Mensen zijn verzekerd, laat ze dat dan maar gebruiken.

Een ongelukje kan gebeuren, van de zomer liet mijn vriendin ook de deur uit haar handen los en schoot deze tegen de auto naast mij. Uiteraard heb ik dit afgehandeld met de eigenaar. Verzekering betaald toch.
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
pi_37557738
Kut streek inderdaad, hoop voor je dat ze de daders vinden.
De status 'bagger-user' voorbij
pi_37557788
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:29 schreef DragonFire het volgende:
Verzekering betaald toch.
Maar je bent wel schade vrij jaren kwijt, dat is het em
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:46:37 #46
14827 Kogando
Modelprutser
pi_37557810
Dit soort schades kun je verhalen op het waarborgfonds.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_37558041
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:46 schreef Kogando het volgende:
Dit soort schades kun je verhalen op het waarborgfonds.
oh dat wist ik niet, heeft iedereen dat? Zo ja, dan ga ik me nog even melden bij de eigenaar van een volvo v40 waar ik vandaag tegen aanzat.

lemming-grapje

Waar was de plaats van delict eigenlijk, misschien zijn er getuigen, of mensen die een zwarte beschadigde auto weten in die buurt?

[ Bericht 7% gewijzigd door Sterke_Yerke op 04-05-2006 23:38:24 ]
  donderdag 4 mei 2006 @ 22:21:14 #48
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_37559170
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:46 schreef Sterke_Yerke het volgende:

[..]

Maar je bent wel schade vrij jaren kwijt, dat is het em
Ah dan moet je een no claim verzekering erbij nemen. Dan kan je 1 keer per jaar aanspraak maken op jouw verzekering zonder terug te vallen.
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
pi_37562456
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:22 schreef existenz het volgende:

[..]

Jij rijdt een f*cking SW . Binnen 1 jaar kids + een dik wijf in je auto
Waarom kijken mensen een 18'jarige in een SW toch zo raar aan; ik vind het juist ontzettend handige dingen; je kan er nog eens wat in kwijt (Dat dacht de bestuurder van die zwarte 3deurs vandaag ook: "Zo, die V40 daar kan ik mijn auto wel in kwijt" )

En eh, oh, eh, die kids blijven echt wel nog een stapel jaar uit als het aan mij ligt... 18 en kind moet ik toch even niet aan denken, ik heb het al moeilijk genoeg met m'n schade van vandaag

En dik wijf: Neuj, meestal zit mijn vriendin naast me en ze is écht geen dik wijf te noemen
pi_37562523
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:21 schreef DragonFire het volgende:

[..]

Ah dan moet je een no claim verzekering erbij nemen. Dan kan je 1 keer per jaar aanspraak maken op jouw verzekering zonder terug te vallen.
Tja, maar waarom rijden ze door? Omdat aansprak maken op de verzekering geld kost als in no-claim terugval. Doel: Besparen, ook al gaat dat ten koste van mijn spullen. Als ze zo aso zijn, waarom zouden ze dan in g*dsnaal extra geld uitgeven aan een no-claim verzekering

Dergelijke aso's duperen ons gewoon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')