De jouwe niet meer, denk ik!quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:16 schreef wietse.cc het volgende:Mooie ruime auto,
Ik hoop dat je dan tegen een boom knalt!quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:19 schreef Maikuuul het volgende:
Zeer kut voor je.
Maarja als ik 18 ben koop ik lekker zoeen strontbak om in de scheurenboeie als ik dan ergens tegenaan knal / iemand knalt tegen mij.
my godquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:24 schreef BobbyB het volgende:
In dit land kun je beter geen mooie auto kopen. Als je ziet hoe asociaal ze omgaan met andermans spullen (deur opengooien, bats tegen die van jou aan) en dan nog niet eens te spreken over mensen die dan jaloers zijn en expres even met hun jas + knoopjes/rits langs je mooie nieuwe lak gaan.
Tegenwoordig noteer ik de kentekens van auto's die naast me staan.
Mja niet altijd, maar als er zo'n aso bak aso geparkeerd staat enzo.quote:
Heel asociaal. En ja, bij de supermarkt hangen nu briefjes, vrienden zijn op de hoogte, etc. etc. maar als je toch een deuk hebt op de plek waar hij moet zitten en een zwarte 3deurs, dan vertoon je je daar echt niet meer denk ik zo. Camera's hangen er overigens nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:19 schreef Croupouque het volgende:
Wat asociaal!
Heb je het niet gemeld bij de supermarkt? De dader was daar een klant, er hangen ongetwijfeld camera's in de winkel en misschien zelfs wel op de parkeerplaats. Je weet maar nooit!
Helaasch wel, maar welke 18 jarige lul gaat er nou ook Volvo rijdenquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:37 schreef existenz het volgende:
En het mooiste is nog: Volvo onderdelen zijn DUUR![]()
Ben het hier wel mee eens.... eerst ff een brikkie kopen om wat rond te crossen en ervaring op te doen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:19 schreef Maikuuul het volgende:
Zeer kut voor je.
Maarja als ik 18 ben koop ik lekker zoeen strontbak om in de scheurenboeie als ik dan ergens tegenaan knal / iemand knalt tegen mij.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:38 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Helaasch wel, maar welke 18 jarige lul gaat er nou ook Volvo rijden
Een 2e hands nette staat V40 kost gemiddeld zo'n 4000; dat heb ik er ook voor betaald... (Ja, ja, sparen... Mijn ouders hebben geen cent aan rijbewijs, auto, verzekering of watdanook betaald...)quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:41 schreef Koewam het volgende:
V40? GAAF. Hoeveel heb je daar voor betaald?
Heb je al kinderen of een dikke vrouw?quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:44 schreef NiGeLaToR het volgende:
Kut voor je man.. leef met je mee, tis echt vervelend zoiets.
Wel mooie auto, heb mezelf verwend met een S40... niet opzichtig, maar wel relaxed rijden. Voordeel van beginnen in een brik is dat je dan nog wat beters kunt kopen, nu wordt dat altijd lastig voor je
Wie, ik?quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:49 schreef existenz het volgende:
[..]
Heb je al kinderen of een dikke vrouw?![]()
Dat is juist de reden dat ik mn station heb weggedaanquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:37 schreef wietse.cc het volgende:
met mijn vriendin naar Ikea
Komt misschien 2x per jaar voor? Nee maar ik noem ook maar wat hèquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:53 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dat is juist de reden dat ik mn station heb weggedaan![]()
Gozer, je bent 18. Wat moet je in godsnaam met je vriendin in de IKEA?
Camera's op een parkeerplaats in Nederland is nogal lastig.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:19 schreef Croupouque het volgende:
Wat asociaal!
Heb je het niet gemeld bij de supermarkt? De dader was daar een klant, er hangen ongetwijfeld camera's in de winkel en misschien zelfs wel op de parkeerplaats. Je weet maar nooit!
Nee, NiGeLaToR. Jij alleen als je een SW hebtquote:
Onzin, er staan een bak van die V40's op de sloop en de onderdelen zijn nog courant en goedkoop te krijgen bij de dealers.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:37 schreef existenz het volgende:
En het mooiste is nog: Volvo onderdelen zijn DUUR![]()
Ooh nee ik heb je reactie net verkeerd opgevat hoor, maak je geen zorgenquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:56 schreef veldmuis het volgende:
He, TS, wat je misschien dacht na het lezen van m'n reply is fout. Ik vind het wel kut voor je en hoop dat ze die paupers...nja, opknopen is wat ongelukkig vandaag, maar in ieder geval straffen.
Oh, neuj, een V40 16V 1.8 Benzine. En ik heb geen kinderen (Pff, ik ben 18, ben nog helemaal niet met kinderen bezigquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:59 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, NiGeLaToR. Jij alleen als je een SW hebt![]()
Ok, ik was al even bang dat je een saaie burgerlul wasquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:55 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Komt misschien 2x per jaar voor? Nee maar ik noem ook maar wat hèIk hou er gewoon van niet afhankelijk te zijn, ik kan wel elke keer dat er meer in mijn auto moet aan mijn pa vragen of ik zijn auto mag lenen, maar waar ik me dat kan veroorloven ga ik liever voor mijn eigen onafhankelijkheid, en dus een station. (En ik vind een tation mooier dan een sedan)
Valt volgens mij wel meequote:Op donderdag 4 mei 2006 21:07 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ok, ik was al even bang dat je een saaie burgerlul was![]()
Jij rijdt een f*cking SWquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:03 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Oh, neuj, een V40 16V 1.8 Benzine. En ik heb geen kinderen (Pff, ik ben 18, ben nog helemaal niet met kinderen bezig) en ook nog geen vrouw, wel een vriendin en die is niet dik
Uhm nee, maar heb dan ook geen stationquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:49 schreef existenz het volgende:
[..]
Heb je al kinderen of een dikke vrouw?![]()
een volvo reed bij mijn opa achterop met 50 en de volvo was totalloss en mijn opa's auto had alleen een verboden bumper.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:20 schreef Mr-Coffee het volgende:
Volvo,s zijn dus niet zo sterk als werd gedacht.![]()
S40 is de uitzondering op de standaard Volvo SW rijderquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:22 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Uhm nee, maar heb dan ook geen station
Maar je bent wel schade vrij jaren kwijt, dat is het emquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:29 schreef DragonFire het volgende:
Verzekering betaald toch.
oh dat wist ik niet, heeft iedereen dat? Zo ja, dan ga ik me nog even melden bij de eigenaar van een volvo v40 waar ik vandaag tegen aanzat.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:46 schreef Kogando het volgende:
Dit soort schades kun je verhalen op het waarborgfonds.
Ah dan moet je een no claim verzekering erbij nemen. Dan kan je 1 keer per jaar aanspraak maken op jouw verzekering zonder terug te vallen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:46 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Maar je bent wel schade vrij jaren kwijt, dat is het em
Waarom kijken mensen een 18'jarige in een SW toch zo raar aan; ik vind het juist ontzettend handige dingen; je kan er nog eens wat in kwijtquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:22 schreef existenz het volgende:
[..]
Jij rijdt een f*cking SW. Binnen 1 jaar kids + een dik wijf in je auto
![]()
![]()
Tja, maar waarom rijden ze door? Omdat aansprak maken op de verzekering geld kost als in no-claim terugval. Doel: Besparen, ook al gaat dat ten koste van mijn spullen. Als ze zo aso zijn, waarom zouden ze dan in g*dsnaal extra geld uitgeven aan een no-claim verzekeringquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:21 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Ah dan moet je een no claim verzekering erbij nemen. Dan kan je 1 keer per jaar aanspraak maken op jouw verzekering zonder terug te vallen.
Je kwam toch een bekende tegen bij de supermarkt die vroeg of dat jou auto was waar die zwarte auto net tegenaan reed?quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:37 schreef wietse.cc het volgende:
3. Er moeten minimaal 2 getuigen zijn, ik heb er slechts 1, en dat is een oud oma'tje. Wie weet volgen
Je komt vanzelf een keer bij je auto terug nadat je de supermarkt in bent geweest, en dan tref je je geparkeerde auto aan met een dikke vrouw en 3 blerrende kinderen! Gaat gewoon vanzelf, die auto's zijn gezins-magnets.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:47 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Waarom kijken mensen een 18'jarige in een SW toch zo raar aan; ik vind het juist ontzettend handige dingen; je kan er nog eens wat in kwijt(Dat dacht de bestuurder van die zwarte 3deurs vandaag ook: "Zo, die V40 daar kan ik mijn auto wel in kwijt"
)
En eh, oh, eh, die kids blijven echt wel nog een stapel jaar uit als het aan mij ligt... 18 en kind moet ik toch even niet aan denken, ik heb het al moeilijk genoeg met m'n schade van vandaag
En dik wijf: Neuj, meestal zit mijn vriendin naast me en ze is écht geen dik wijf te noemen
9 maanden!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:47 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Waarom kijken mensen een 18'jarige in een SW toch zo raar aan; ik vind het juist ontzettend handige dingen; je kan er nog eens wat in kwijt(Dat dacht de bestuurder van die zwarte 3deurs vandaag ook: "Zo, die V40 daar kan ik mijn auto wel in kwijt"
)
En eh, oh, eh, die kids blijven echt wel nog een stapel jaar uit als het aan mij ligt... 18 en kind moet ik toch even niet aan denken, ik heb het al moeilijk genoeg met m'n schade van vandaag
En dik wijf: Neuj, meestal zit mijn vriendin naast me en ze is écht geen dik wijf te noemen
meestal he.. je opa had vast een trekhaak?quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:24 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
een volvo reed bij mijn opa achterop met 50 en de volvo was totalloss en mijn opa's auto had alleen een verboden bumper.
VOlvo nieuw ding 2001 vs Slopel corsa swing 1864vc
Ja pcies, als 't niet recht is lul je 't wel krom zeker?quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:24 schreef existenz het volgende:
[..]
S40 is de uitzondering op de standaard Volvo SW rijder![]()
Ja en dan? Jouwn woord tegen het zijne en ten slotte krijg je geen cent wegens gebrek aan bewijs.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:24 schreef BobbyB het volgende:
Tegenwoordig noteer ik de kentekens van auto's die naast me staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |