Batsen en vet nog minder.quote:
Zo koud is het nu ook weer niet...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
Sowieso het is godverdomme winter, en mevrouw de Bolle loopt nog alsof het zomer is
Ik heb altijd gedacht dat Octaaf vrijgezel was??quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
Sowieso het is godverdomme winter, en mevrouw de Bolle loopt nog alsof het zomer is.
Je kunt toch een vet lekker wijf batsen?quote:
Lekker tog zo een dik wijf. Beetje houvast en je kan hier en daar leuk knijpen in de vetrollenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat doe je![]()
![]()
Ga anders eens ff ergens anders je HEMA rookworst in je muil lopen duwen, dan hoef ik tenminste niet naar de Dutch Grand Canyon te kijken![]()
![]()
Sowieso het is godverdomme winter, en mevrouw de Bolle loopt nog alsof het zomer is. Waar zijn de stadswachten als je ze nodig hebt ? NERGENS. Dat wijf verdiende een bekeuring voor ongeneerd en sexueel aanstotend gedrag.
Weg mijn eigen eetlust
Weg mijn zin in carnaval
Weg weekend
Samenvattend:![]()
![]()
jij laat je zin ook wel snel los...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat doe je![]()
![]()
Ga anders eens ff ergens anders je HEMA rookworst in je muil lopen duwen, dan hoef ik tenminste niet naar de Dutch Grand Canyon te kijken![]()
![]()
Sowieso het is godverdomme winter, en mevrouw de Bolle loopt nog alsof het zomer is. Waar zijn de stadswachten als je ze nodig hebt ? NERGENS. Dat wijf verdiende een bekeuring voor ongeneerd en sexueel aanstotend gedrag.
Weg mijn eigen eetlust
Weg mijn zin in carnaval
Weg weekend
Samenvattend:![]()
![]()
Pervertquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:33 schreef Nawien het volgende:
Nee![]()
Dikkertjes zijn leuk om te zien, tenzij ze extreem fat zijn![]()
Ik heb een veel beter plan.
Iedereen en alles wat met AJAX te maken heeft verbranden![]()
DAAR heb je wat aan![]()
Hou je even rustig, zwartje!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:33 schreef Nawien het volgende:
Nee![]()
DAAR heb je wat aan![]()
Nou nou, als jij Ajax iets naars vind zal dat bij mij geen gevoelige snaar raken. Het was meer bedoeld als geintje,grapje, dolletje of hoe je het ook wilt noemen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:42 schreef Nawien het volgende:
[..]
Tis eigelijk bruin, maarre raak ik iets gevoeligs?![]()
Kankerajax![]()
![]()
Haha ik ben ook maar een beetje aan het fokken, nofiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:48 schreef Revelation het volgende:
[..]
Nou nou, als jij Ajax iets naars vind zal dat bij mij geen gevoelige snaar raken. Het was meer bedoeld als geintje,grapje, dolletje of hoe je het ook wilt noemen.
Ik zou niet gaan fokken, maar een boek Nederlandse taal pakkenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:38 schreef Nawien het volgende:
[..]
Haha ik ben ook maar een beetje aan het fokken, nofi![]()
Maar ik heb tog een gruuwlijke grafhekel aan ajax en had graag gezien dat ze finaal onderuit gingen tegen Inter. Maargoed, het is slechts uitstel van executie.
Watjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Mijn fikken vroren er anders af.
Wat een vloeiende overgangquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:33 schreef Nawien het volgende:
Nee![]()
DAAR heb je wat aan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |