quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:09 schreef Minisuisse het volgende:
Die spelfout in je TT doet pijn.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:09 schreef Minisuisse het volgende:
Die spelfout in je TT doet pijn. Schelden met kanker is tof.
Sorry hoor, dat moest ik even zwart gedrukt makenquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:08 schreef De_Bierkoerier het volgende:
In de Etos.. Ik ging haarverf kopen met mijn vriendin ( voor mijn vriendin dus. ) Staat er daar zo'n klapjosti die te sloom en te dom ()was voor de polizei, je weet wel zo'n beveiligingsbeambte. Nu staan deze heameuax nog net iets boven de straatwachters in de sociale hierarchie, maar ze blijven natuurlijk paupers.
Dus ik rustig met mijn geliefde aan mijn arm door de Etos struinen op zoek naar een geschikte haarkleur, merk ik ineens op dat die vette pad van een beveiligingsbeambte me zeer opvallend onopvallend aan t volgen is door de Etos. Waarom doet hij dat.
Vieze kanker dikzak.
En ja, ik ben een neger.
Het was dan ook sarcastischquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:10 schreef Miguel het volgende:
OUCH! Inderdaad Minisuisse...
Hoewel die ziekte wel achterwege gelaten zou kunnen worden...
Wat een VMBO excuusquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:10 schreef De_Bierkoerier het volgende:
En ja, die t ipv een d in de TT is expres. Sukkels.
quote:
Je geeft het antwoord zelf al.quote:Waarom doet hij dat?![]()
Neger.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:10 schreef De_Bierkoerier het volgende:
En ja, die t ipv een d in de TT is expres. Sukkels.
Waarom generaliseer je nou weer.quote:
Dat heb ik al zó vaak gedaanquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:10 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Sorry hoor, dat moest ik even zwart gedrukt maken![]()
Weet je wat dan leuk is? Heel erg onopvallend heel verdacht alle schappen langs lopen ed. Net doen alsof je spullen in je tas doet. Willen ze in je tas kijken? Gewoon weigeren, laten ze de politie er maar bij halen. Duurt weer een half uur. Einde verhaal: excuses van het filiaal enz enz![]()
Dan moet je je geschikte haarkleur pakken en uitgebreid de hele winkel drie keer doorlopen... Je bent pas schuldig van diefstal als je met je onbetaalde product de winkel verlaat, dus zolang je in de winkel blijft, kan hij je niets maken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:08 schreef De_Bierkoerier het volgende:
In de Etos.. Ik ging haarverf kopen met mijn vriendin ( voor mijn vriendin dus. ) Staat er daar zo'n klapjosti die te sloom en te dom ()was voor de polizei, je weet wel zo'n beveiligingsbeambte. Nu staan deze heameuax nog net iets boven de straatwachters in de sociale hierarchie, maar ze blijven natuurlijk paupers.
Dus ik rustig met mijn geliefde aan mijn arm door de Etos struinen op zoek naar een geschikte haarkleur, merk ik ineens op dat die vette pad van een beveiligingsbeambte me zeer opvallend onopvallend aan t volgen is door de Etos. Waarom doet hij dat.
Vieze kanker dikzak.
En ja, ik ben een neger.
En dan die TT!quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:08 schreef De_Bierkoerier het volgende:
Vieze kanker dikzak.
En ja, ik ben een neger.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:12 schreef Shirley het volgende:
Of had gevraagd: ''Meneer de beveiligingsbeambte, heb ik honing aan mijn achterwerk?''
GTMAquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
En na het derde rondje kan je hem vragen of je toevallig honing aan je reet hebt...
Dat snapte ik ook wel, maar aangezien TS niet eens fatsoenlijk kan spellen wilde ik het hem toch even met duidelijk taal laten wetenquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:10 schreef Minisuisse het volgende:
Het was dan ook sarcastisch
Ongelofelijk hoeveel mensen ook happen op die bewuste fout in de TT. Simpele ziel.quote:
Owjah, ik ben geen neger!quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:12 schreef skiczukie het volgende:
Ik liep vandaag tegen die kutbeveilingeikel van de Konmar op. Omdat hij ineens naar rechts uitweek. En hij bood zijn excuses niet eens aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |