Oh nee, dat doe je toch al.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:27 schreef Furious het volgende:
Kanker is inderdaad een gevolg ja. Vuile rot junk. Sterf.
Waar woon je ? jij mij nieuwwu frieenttquote:Op maandag 1 mei 2006 00:27 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
ehm...
heeft niemand anders sigaretjes dan?
ik heb lekker nog een vol pakje![]()
Ga toch de junk uithangen kuthippie.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zeg Furious, kun je niet even ergens anders de infantiele staatsmongool uithangen?
je hebt toch maar 2 voeten :Squote:
Reeuwijk, daar woont niemand, dus het houdt opquote:Op maandag 1 mei 2006 00:30 schreef Prepzzz het volgende:
[..]
Waar woon je ? jij mij nieuwwu frieentt![]()
Zanger bob trekt zich af in jouw gezichtquote:Op maandag 1 mei 2006 00:26 schreef Prepzzz het volgende:
Kanker, waar haal je op dit uur nog sigaretten ?![]()
alle klote tankstations zijn dicht, behalve eentje op 12KM afstand..... WTB SIGARETT-O-MAAT
Weet precies wat je meemaakt, ik scan hem hier wel in dan mail ikhem naar je mailboxquote:Op maandag 1 mei 2006 00:26 schreef Prepzzz het volgende:
Kanker, waar haal je op dit uur nog sigaretten ?![]()
alle klote tankstations zijn dicht, behalve eentje op 12KM afstand..... WTB SIGARETT-O-MAAT
Anti-rook fundamentalistenquote:
ffs ffs?quote:Op maandag 1 mei 2006 01:01 schreef Prepzzz het volgende:
Kom net terug uit de binnenstad.... alles dicht FFS FFS![]()
Nee, want dan moet ik 12 km rijden om sigaretten te halenquote:Op maandag 1 mei 2006 01:30 schreef Prepzzz het volgende:
mag ik woningruil voorstellen ?
Nog zo'n roker met een lange teen.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:19 schreef alsem het volgende:
[..]
ga toch zelfmoord plegen, gefrustreerde idioot...
@ts: bel je maten
Hip kleurtje wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |