Je ziet geen posts? Hoeveel posts per pagina heb je?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:27 schreef descendent1 het volgende:
Hee, hoe kan het dat ik bij dit Bah! Kut aso's in een auto :/ alleen de TT zie?![]()

He hallo,quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:34 schreef vosje505 het volgende:
hey,
vraagje.
er zijn al vele topics geopend (en niet gesloten) over muggen en andere stekende vliegbeesten.
is het mss mogelijk en een idee om hier een centraal topic over te maken zodat je niet 50 open topics krijgt over hetzelfde???
bvd over het denken erover met dit warme weer![]()

Goed idee! Een topic over muggensteken.. heb er al iets van 20 of zoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:42 schreef Tha_T het volgende:
[..]
He hallo,
Als jij er even een topic over maakt maak ik hem centraal. Was ik eik al van plan maar als je het zo aanbiedt mag je het ook uitvoeren
Bedankt voor het meedenken

quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goed idee! Een topic over muggensteken.. heb er al iets van 20 of zo![]()
Oh, hoi T, help me eens even hier... Tom Cruise & Katie Holmes, deel 3 hoe durven ze zo te praten over Rob Thomas

Die heb ik al gerepareerdquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:27 schreef descendent1 het volgende:
Hee, hoe kan het dat ik bij dit Bah! Kut aso's in een auto :/ alleen de TT zie?![]()

quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:49 schreef Tha_T het volgende:
[..]D. Ik kom eraan. RT moeten ze met rust laten

quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:54 schreef Dizer het volgende:
Mugjes, vliegjes en ander gespuis. kan deze niet gewoon centraal worden?

Domme vragen bestaan nietquote:

Volg mijn redenatie even. Je verbranden gebeurt niet door de kou uiteraard. Maar wel als je te lang in de zon gezeten hebt. De zon is warm dus "Pfft wat is het warm". Je klaagt over de zon. En het "Pfft, wat is het warm"-topic gaat ook over de zon. 1 plus 1 is 2quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
WTF ik klaag over het verbranden van mijn nek, niet over de temperatuur.
Komtie weer met zijn kutslotjes

Volgende keer beter.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Damn it. Ik dacht dat ik ook eens voor techdude kon spelen

Neu, ben ziek geweest. Voel mezelf inmiddels weer wat beter. Tijd voor de grote schoonmaak dusquote:

Ik snap sarcasme wel, maar zelfs mét sarcasme staat er geen klacht. Ik check eerst bij GC of zé 'm willen hebben.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:18 schreef Steve-O het volgende:
Beste dief ..
Ok men vind het geen klaagtopic omdat men het sarcasme niet snapt
zet hem dan maar in GC

ik zal wel onder een steen hebben gelegen, maar waarom mag ik niet ff lekker klagen zonder dat ie op slot word getiefd ?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neu, ben ziek geweest. Voel mezelf inmiddels weer wat beter. Tijd voor de grote schoonmaak dus

Als ik je topic goed begrepen heb lag je niet onder, maar óp een steen...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zal wel onder een steen hebben gelegen, maar waarom mag ik niet ff lekker klagen zonder dat ie op slot word getiefd ?

Nou hop, ga een OP in elkaar knutselen dan. Gaat het helemaal goedkomen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:32 schreef Klonk het volgende:
dat vind ik nou een perfect idee, weet je dat

Nope, maar de kleine ergernissen worden nu allemaal samengepakt in één topic. De kleine ergernissen zijn vaak topics die toch op slot gaan omdat er vrij weinig leven in zit. De topics verbaggeren en/óf verzanden in oeverloze SC.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:43 schreef Q. het volgende:
Mooi. Dan kunnen alle topics hier wel gesloten worden. Way to go.

Neem een biertje Q. en zeur niet zoquote:Op zondag 7 mei 2006 16:46 schreef Q. het volgende:
Dat zeg ik. Doek dat forum maar op.

En een centraal kinderen-topic in OUD.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:57 schreef tonks het volgende:
Kunnen we in ONZ ook een centraal haha topic openen? in F&F een centraal plantjes topic en een centraal diertjes topic en misschien in DIG een centraal computer topic?

Het was al verkloot, ooitquote:Op zondag 7 mei 2006 16:56 schreef Q. het volgende:
Ik vind het jammer dat zo'n prachtig forum wordt verkloot door een stel josti-mods.

quote:Op zondag 7 mei 2006 16:57 schreef tonks het volgende:
Kunnen we in ONZ ook een centraal haha topic openen? in F&F een centraal plantjes topic en een centraal diertjes topic en misschien in DIG een centraal computer topic?

Het topic is bedoeld voor de kleine ergernissen. De topics die normaal gesproken op slot gaan omdat er niets mee te doen valt of die helemaal verbaggeren omdat het een non-onderwerp is. Op deze manier kun je je ergernis nog wél kwijt... Wat een gezeik om niks zeg.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:57 schreef tonks het volgende:

Moet jij niet nog eenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:57 schreef tonks het volgende:

kom op zeg, in elk topic wat je sluit kom je nu met de boodschap van dit kan ook wel in het centrale topicquote:Op zondag 7 mei 2006 16:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het topic is bedoeld voor de kleine ergernissen. De topics die normaal gesproken op slot gaan omdat er niets mee te doen valt of die helemaal verbaggeren omdat het een non-onderwerp is. Op deze manier kun je je ergernis nog wél kwijt... Wat een gezeik om niks zeg.

Ik kan ook gewoon met het aloude 'kuttopic' sluiten hoor, geen probleem.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:08 schreef Repeat het volgende:
[..]
kom op zeg, in elk topic wat je sluit kom je nu met de boodschap van dit kan ook wel in het centrale topic

Het is wel duidelijker natuurlijkquote:Op zondag 7 mei 2006 17:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon met het aloude 'kuttopic' sluiten hoor, geen probleem.

En het scheelt werk, hoef ik niet iedere keer dat linkje meer te copie/pastenquote:

Niet voldoende potentie om er een apart topic over te openen in ieder geval. Dit is een mooie oplossing imho.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:24 schreef Repeat het volgende:
Nou, eerst waren het kuttopics zonder potentie, en nu zijn die het ineens wel waard om gepost te worden, maar dan in een centraal topic

Lemmingen moeten sowieso dichtquote:Op maandag 8 mei 2006 14:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Pauperober op terras
Niet iedereen heeft door dat het een lemming is, dus gaat ie dicht
Is dat niet juist een heel klein beetje juist de grap van een lemming?![]()

Het staat er inderdaad een beetje raar. Ik bedoelde ermee te zeggen dat nog niet iedereen door had dat het een lemming betrof. Dat niet iedereen weet dat het een lemming is maakt uiteraard niet uit, lemmingen willen we sowieso niet in KLB omdat het gewoon onzin is.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Pauperober op terras
Niet iedereen heeft door dat het een lemming is, dus gaat ie dicht
Is dat niet juist een heel klein beetje juist de grap van een lemming?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |