Ik geef die ober grootgelijk, hij kan toch niet voor elk persoon los alles gaan intikken... zou wat zijnquote:Op maandag 8 mei 2006 13:24 schreef heiden6 het volgende:
Vervolgens worden alle drankjes samen op een bonnetje gezet terwijl wij allemaal apart wilden betalen, we waren namelijk met een heel grote groep.
Ik heb er wel m'n best op gedaan, vond 'm niet slecht.quote:
Da's zijn werk. Moet ie maar geen ober worden.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:29 schreef EsDe het volgende:
[..]
Ik geef die ober grootgelijk, hij kan toch niet voor elk persoon los alles gaan intikken... zou wat zijn![]()
idd, ik had gister ook zo een mongolen aan tafel zitten, niet dat ze dat dan van te voren effe zeggenquote:Op maandag 8 mei 2006 13:26 schreef Alternate het volgende:
Het is pas pauperig om te gaan zeiken om apparte bonnetjes.
Kut mensen die tot op de cent precies willen afrekenen
volgens mij noemen ze dat in het buitenland ook Dutch treatquote:Op maandag 8 mei 2006 13:30 schreef Wriker het volgende:
Allemaal apart afrekenen is zo lame. Stelletje Hollanders.
Nee zeer zekers niet, een van de betere OP's op het ganse forumquote:Op maandag 8 mei 2006 13:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb er wel m'n best op gedaan, vond 'm niet slecht.
Duiters kunnen er anders ook wat van!quote:Op maandag 8 mei 2006 13:30 schreef Wriker het volgende:
Allemaal apart afrekenen is zo lame. Stelletje Hollanders.
quote:Op maandag 8 mei 2006 13:32 schreef BobRooney het volgende:
[..]
volgens mij noemen ze dat in het buitenland ook Dutch treat
jij bent ook niks gewend...quote:Op maandag 8 mei 2006 13:32 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nee zeer zekers niet, een van de betere OP's op het ganse forum![]()
HULDE![]()
![]()
Ik zei toch dat ik m leuk vond?quote:Op maandag 8 mei 2006 13:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb er wel m'n best op gedaan, vond 'm niet slecht.
Nee, ik kon het gewoon niet laten om dat verhaal om te draaien. Ben het verder best met die OP eens, dat is nog het stomme. Apart betalen is inderdaad te pauper voor woorden.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:37 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ben je weer vrijgezel, heiden6?
Vrijgezellen clubs
Daar ben ik ook niet zon voorstander van. Ik ken genoeg mensen die dan 2 drankjes drinken en de rest zuipt zo een stuk of 10 biertjes PP op. Beetje oneerlijk dat die gast met z'n twee drankjes dan ook moet betalen voor de restquote:Op maandag 8 mei 2006 14:03 schreef FreakzZ het volgende:
Ik werk zelf ook in de bediening, en kan best begrijpen dat de ober zo reageert. Wat heb ik een hekel aan jou soort. Allemaal apart willen afrekenen dat is pas pauper, je kan toch ook gewoon t totale bedrag delen door t aantal mensen? ohnee want dan betaal je mischien 20 cent teveel!!!!
Dan kan hij toch even aangeven dat hij 4 euro alvast in de pot gooit, en de rest gewoon gedeeld wordt.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:07 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet zon voorstander van. Ik ken genoeg mensen die dan 2 drankjes drinken en de rest zuipt zo een stuk of 10 biertjes PP op. Beetje oneerlijk dat die gast met z'n twee drankjes dan ook moet betalen voor de rest![]()
alleen jammer dat de inhoudelijke reacties een beetje haaks staan op jouw sloeber gedachte gangquote:Op maandag 8 mei 2006 14:12 schreef RedFever007 het volgende:
De lemming loopt trouwens beter dan het originele topic![]()
Zelfs nog inhoudelijke reacties in een lemming![]()
Hahaquote:Op maandag 8 mei 2006 14:14 schreef SpRiGGaN het volgende:
[..]
alleen jammer dat de inhoudelijke reacties een beetje haaks staan op jouw sloeber gedachte gang
haha je snapt er dus echt geen reet van. Ik ga ook niet de moeite nemen om uit te leggen wat je niet snapt want dit is alleen maar te grappigquote:Op maandag 8 mei 2006 14:18 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Haha![]()
True![]()
Ik behoor natuurlijk wel tot die mensen die 10 drankjes drinken he, (zie mijn reactie hierboven)
Tja, niet iedereen weet waarschijnlijk dat het een lemming is. Deze gaat dan ook alsnog op slot.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:06 schreef heiden6 het volgende:
Er zijn nog steeds mensen die er serieus op ingaan. Dan ben je volgens mij ook te dom om te poepen zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |