Ik werk in een cafe waarvan het terras weer open is vanwege het mooie weer waar we de laatste dagen mee te maken hebben. Allemaal leuk en aardig dus een beetje door de zon lopen. Nu doet het geval zich voor dat op miraculeuze wijze iedere week een vrijgezellen club van ongeveer, pak 'm beet 30 vrijgezellen van tussen de 30 en 50 jaar iets komt drinken. En dan begint het gedonder...
Ze begonnen al met alle tafels en stoelen op straat te zetten. We hebben daar geen vergunning voor en dat weten die flapdrollen donders goed. Dus ik die figuren bij de orde roepen en zeggen dat ze even normaal moeten gaan zitten zoals ieder ander normaal mens dat ook doet.
Daarna heb ik ze dus wat laten bestellen. Ik een hele zooi met drankjes in schenken op een dienblad kwakken en lopen maar. Kom ik bij die tafels van hun aan (die ze weer schots en scheef hadden gezet) en ik zet de drankjes neer. Leg het bonnetje op tafel en vraag om geld. Beginnen die homo's ineens te zeiken want ze willen allemaal apart betalen
![]()
ZEG DAT DAN VANTEVOREN!!! dacht ik
Ik zeg: 'Nou hier is het bonnetje. Jullie zoeken het maar uit ik kom zo geld halen'.
Kom ik 5 min later terug en neem de berg klein geld van die krenten mee. Begin binnen te tellen en drie keer raden. Het is te weinig!! Ik terug en zeg dat het te weinig is. Die kippen en nerdo's beginnen meteen: Dat kan niet. Ik heb betaald. Een wijntje is toch 2 euro? NEE 2,50 HOER!!! dacht ik. Ik bleef toch rustig en zei ik kom over 5 min weer terug en dan zal het wel goed zijn ok?
In de loop van de dag kwamen er steeds meer bij. En begonnen op straat te staan wat ook niet de bedoeling is maar ik dacht laat maar want het heeft toch geen zin met die drollenvangers. Dus ik de rest van het terras lopen begint zo'n vrijgezel redelijk geirriteerd tegen mij of ik ook bij hun wat kon opnemen want iedereen (30 man) heeft ontzettende dorst. KUN JE NIET ZIEN DAT IK HET KANKER DRUK HEB??! dacht ik. Maar goed ik breng wat drankjes naar een tafel naast hen en vraag wat ze willen drinken. Willen er maar 2 mensen iets drinken van heel die kut groep.
Koel zoals ik ben
![]()
breng ik de kansloze rukkers hun 2 drankjes willen er ineens meer mensen iets drinken terwijl ik het 10 seconde geleden vroeg. Ik die drankjes opnemen en met een dienblad vol uitdelen. Toen ze aan de tafels hun drankjes hadden liep ik naar de vrijgezellen die op straat stonden en gaf 1 drankje aan een 1 of andere nerdgast die wat geld voor zijn eigen drankje op het dienblad kwakte want oh nee ze betalen geen rode cent voor een ander. Daarna pakt een smerig dik wijf een drankje van mijn dienblad waardoor bijna mijn dienblad van m'n hand flikkert. NOOIT IETS ZELF VAN MIJN DIENBLAD PAKKEN!!! zei ik deze keer. De maat was meer dan vol met die hersenloze garnalen. Alsof het nog niet genoeg was gooit ze het geld voor d'r wijntje in een glas op mijn dienblad voor de fooi
Wat een nerds zijn die vrijgezellen clubs toch. Ze zien er niet eens uit als kansloze kut flikkers, want dat zijn het, maar het domme gedrag alleen al verklaard ronduit waarom ze nog steeds vrijgezel zijn op die leeftijd.
[ Bericht 1% gewijzigd door SpRiGGaN op 08-05-2006 12:53:54 ]