abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 mei 2006 @ 12:09:56 #1
148210 SpRiGGaN
ancient history
pi_37653499
Ik werk in een cafe waarvan het terras weer open is vanwege het mooie weer waar we de laatste dagen mee te maken hebben. Allemaal leuk en aardig dus een beetje door de zon lopen. Nu doet het geval zich voor dat op miraculeuze wijze iedere week een vrijgezellen club van ongeveer, pak 'm beet 30 vrijgezellen van tussen de 30 en 50 jaar iets komt drinken. En dan begint het gedonder...

Ze begonnen al met alle tafels en stoelen op straat te zetten. We hebben daar geen vergunning voor en dat weten die flapdrollen donders goed. Dus ik die figuren bij de orde roepen en zeggen dat ze even normaal moeten gaan zitten zoals ieder ander normaal mens dat ook doet.

Daarna heb ik ze dus wat laten bestellen. Ik een hele zooi met drankjes in schenken op een dienblad kwakken en lopen maar. Kom ik bij die tafels van hun aan (die ze weer schots en scheef hadden gezet) en ik zet de drankjes neer. Leg het bonnetje op tafel en vraag om geld. Beginnen die homo's ineens te zeiken want ze willen allemaal apart betalen ZEG DAT DAN VANTEVOREN!!! dacht ik
Ik zeg: 'Nou hier is het bonnetje. Jullie zoeken het maar uit ik kom zo geld halen'.

Kom ik 5 min later terug en neem de berg klein geld van die krenten mee. Begin binnen te tellen en drie keer raden. Het is te weinig!! Ik terug en zeg dat het te weinig is. Die kippen en nerdo's beginnen meteen: Dat kan niet. Ik heb betaald. Een wijntje is toch 2 euro? NEE 2,50 HOER!!! dacht ik. Ik bleef toch rustig en zei ik kom over 5 min weer terug en dan zal het wel goed zijn ok?

In de loop van de dag kwamen er steeds meer bij. En begonnen op straat te staan wat ook niet de bedoeling is maar ik dacht laat maar want het heeft toch geen zin met die drollenvangers. Dus ik de rest van het terras lopen begint zo'n vrijgezel redelijk geirriteerd tegen mij of ik ook bij hun wat kon opnemen want iedereen (30 man) heeft ontzettende dorst. KUN JE NIET ZIEN DAT IK HET KANKER DRUK HEB??! dacht ik. Maar goed ik breng wat drankjes naar een tafel naast hen en vraag wat ze willen drinken. Willen er maar 2 mensen iets drinken van heel die kut groep.

Koel zoals ik ben breng ik de kansloze rukkers hun 2 drankjes willen er ineens meer mensen iets drinken terwijl ik het 10 seconde geleden vroeg. Ik die drankjes opnemen en met een dienblad vol uitdelen. Toen ze aan de tafels hun drankjes hadden liep ik naar de vrijgezellen die op straat stonden en gaf 1 drankje aan een 1 of andere nerdgast die wat geld voor zijn eigen drankje op het dienblad kwakte want oh nee ze betalen geen rode cent voor een ander. Daarna pakt een smerig dik wijf een drankje van mijn dienblad waardoor bijna mijn dienblad van m'n hand flikkert. NOOIT IETS ZELF VAN MIJN DIENBLAD PAKKEN!!! zei ik deze keer. De maat was meer dan vol met die hersenloze garnalen. Alsof het nog niet genoeg was gooit ze het geld voor d'r wijntje in een glas op mijn dienblad voor de fooi

Wat een nerds zijn die vrijgezellen clubs toch. Ze zien er niet eens uit als kansloze kut flikkers, want dat zijn het, maar het domme gedrag alleen al verklaard ronduit waarom ze nog steeds vrijgezel zijn op die leeftijd.

[ Bericht 1% gewijzigd door SpRiGGaN op 08-05-2006 12:53:54 ]
Beter geen gebs dan een dooie gebs :P
pi_37653808
Eerste baantje in de horeca
Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
pi_37653816
Ik kan er stiekem wel om lachen
pi_37653822
ik leef met je mee.
kut mensen
  maandag 8 mei 2006 @ 12:25:54 #5
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_37653844
Alinea's
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  maandag 8 mei 2006 @ 12:28:33 #6
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_37653908
Wat een onbeleefde ober ben jij zeg
:r Patty Brard :r
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 8 mei 2006 @ 12:29:29 #7
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_37653928
quote:
Op maandag 8 mei 2006 12:25 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Alinea's
Idd, dit leest gewoon kut...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_37653939
quote:
Op maandag 8 mei 2006 12:24 schreef SuperRogier het volgende:
Ik kan er stiekem wel om lachen
Ik ook
pi_37654059
Interessante gasten.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 8 mei 2006 @ 12:38:52 #10
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_37654133
quote:
Op maandag 8 mei 2006 12:09 schreef SpRiGGaN het volgende:
...Beginnen die homo's ineens te zeiken want ze willen allemaal apart betalen ZEG DAT DAN VANTEVOREN!!! dacht ik
Ik zeg: 'Nou hier is het bonnetje. Jullie zoeken het maar uit ik kom zo geld halen'. Kom ik 5 min later terug en neem de berg klein geld van die krenten mee.
haha kansloos zie het zo voor me, je ziet op terrassen wel vaker van die groepjes dat je denkt.. tja..
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  maandag 8 mei 2006 @ 12:43:24 #11
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_37654245
quote:
Op maandag 8 mei 2006 12:38 schreef doppelgänger het volgende:

[..]

haha kansloos zie het zo voor me, je ziet op terrassen wel vaker van die groepjes dat je denkt.. tja..
Ooit in Valkenburg a/d Geul geweest?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_37654337
Kut man, heb je een lekker café, komen d'r allemaal van die mensen binnen die je beginnen te storen...
  maandag 8 mei 2006 @ 12:55:51 #13
148210 SpRiGGaN
ancient history
pi_37654509
Volgens mij komen er redelijk veel van die vrijgezellen op dit forum als ik die reacties zo lees uitzonderingen daargelaten
pi_37654520
Pfff wat een kansloze figuren. Lekker handig ook dat ze zelf wat van je dienblad pakken
  maandag 8 mei 2006 @ 12:58:02 #15
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_37654561
Wees blij dat je werk hebt stumper
En misschien een idee om mensen te vertellen hoe duur die bagger bij jullie is
Hoe kan de klant nou weten dat een wijntje 2.50 pleuri is ipv 2.00 pleuri
  maandag 8 mei 2006 @ 13:04:25 #16
148210 SpRiGGaN
ancient history
pi_37654758
quote:
Op maandag 8 mei 2006 12:58 schreef RedFever007 het volgende:
Wees blij dat je werk hebt stumper
Blij daarvoor ben ik niet, heb niet zo heel veel moeite om aan ander werk te komen. Misschien moeilijk voor te stellen voor iemand als jij
quote:
En misschien een idee om mensen te vertellen hoe duur die bagger bij jullie is
Er staan kaartjes met prijzen op de tafels
quote:
Hoe kan de klant nou weten dat een wijntje 2.50 pleuri is ipv 2.00 pleuri
Ze komen iedere week

jij hoort zeker ook bij die figuren he drollenvanger
  maandag 8 mei 2006 @ 13:05:17 #17
148210 SpRiGGaN
ancient history
pi_37654779
quote:
Op maandag 8 mei 2006 12:23 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
... euh.... nee
pi_37654910
quote:
Op maandag 8 mei 2006 12:09 schreef SpRiGGaN het volgende:
KUN JE NIET ZIEN DAT IK HET KANKER DRUK HEB??!
Wat had je dan gedacht in de horeca op de eerste mooie dag van het jaar?
Als je baas te weinig mensen inzet volgens jou moet je bij hem klagen, niet bij de mensen die een fucking half uur moeten wachten op een glas wijn tegen oplichttarief.

Gvd, je moet er echt niet aan denken dat het eens gezellig is op je terras inderdaad.
Joh wat erg dat ze de tafeltjes helemaal scheef zetten.
Wat is dat met serverend personeel in nederland, dat je als klant blij moet zijn dat je ueberhaupt nog iets te drinken krijgt? Graftak, wedden dat als ik in jouw cafe naar de bar loop om zelf mijn drinken te halen, dat de achterhoverhangende gast achte de tap zegt dat ik maar op het terras op jouw 'bediening' moet wachten?

Dorst is het enige dat je op een terras snel kunt krijgen in Nederland, gezien de hoerige kwaliteit van de bediening. Ik ben echt verbaasd als ik een keer een ober of serveerster tref die geschikt is voor zijn vak. Ga lekker bollen pellen, wordt je betaald per mand, dan kun je zelf uitmeten hoe lui je eigenlijk bent in vergelijking tot de buitenlanders achterin de schuur. En laat een paar gemotiveerde Polen de bediening overnemen, die zijn nog blij met klanten enzo!
twee violen en een trommel en een fluit
pi_37655244
Ze komen iedere week en jij weet niet dat ze apart betalen?
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  maandag 8 mei 2006 @ 13:33:52 #20
141711 krullul
altijd krom...
pi_37655555
Stijf is voor mietjes.
pi_37655652
Best triest eigenlijk, niemand snapt je lemming, ga je met je kloon spammen in het originele topic.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_37655795
quote:
Op maandag 8 mei 2006 13:05 schreef SpRiGGaN het volgende:

[..]

... euh.... nee
Moet je eens in domburg gaan werken, en duitsers uitleggen dat je 1 rekening per tafel hebt (zoals op de kaart staat en overal in domburg het geval is.

maar als het niet je eerste baantje is, weet je toch dat klagen geen zin heeft, ze blijven toch wel komen.
Ik vind het zo arrogant van veel personeel in horeca en kleine winkels, dat ze zichzelf zo verschrikkelijk ver boven hun klanten vinden staan, mensen die veelal een goede baan en opleiding hebben (anders ga je geen wijntje van 2,50 drinken).
Als je zo verschrikkelijk goed bent, wat sta je daar dan drankjes rond te brengen?
Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
pi_37657669
quote:
Op maandag 8 mei 2006 12:23 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:

inderdaad, niet alleen vrijgezellen zijn zo maar eigenlijk alle mensen! Ach alles went.
Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
"Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
pi_37659390
Ik leef mee met TS
pi_37662392
Zo, even wat bagger verwijderd.

En voor de duidelijkheid, de lemming zit al op slot, dus dat lolletje hebben we ook weer gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')