Als ik je topic goed begrepen heb lag je niet onder, maar óp een steen...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zal wel onder een steen hebben gelegen, maar waarom mag ik niet ff lekker klagen zonder dat ie op slot word getiefd ?
Nou hop, ga een OP in elkaar knutselen dan. Gaat het helemaal goedkomen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:32 schreef Klonk het volgende:
dat vind ik nou een perfect idee, weet je dat
Nope, maar de kleine ergernissen worden nu allemaal samengepakt in één topic. De kleine ergernissen zijn vaak topics die toch op slot gaan omdat er vrij weinig leven in zit. De topics verbaggeren en/óf verzanden in oeverloze SC.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:43 schreef Q. het volgende:
Mooi. Dan kunnen alle topics hier wel gesloten worden. Way to go.
Neem een biertje Q. en zeur niet zoquote:Op zondag 7 mei 2006 16:46 schreef Q. het volgende:
Dat zeg ik. Doek dat forum maar op.
En een centraal kinderen-topic in OUD.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:57 schreef tonks het volgende:
Kunnen we in ONZ ook een centraal haha topic openen? in F&F een centraal plantjes topic en een centraal diertjes topic en misschien in DIG een centraal computer topic?
Het was al verkloot, ooitquote:Op zondag 7 mei 2006 16:56 schreef Q. het volgende:
Ik vind het jammer dat zo'n prachtig forum wordt verkloot door een stel josti-mods.
quote:Op zondag 7 mei 2006 16:57 schreef tonks het volgende:
Kunnen we in ONZ ook een centraal haha topic openen? in F&F een centraal plantjes topic en een centraal diertjes topic en misschien in DIG een centraal computer topic?
Het topic is bedoeld voor de kleine ergernissen. De topics die normaal gesproken op slot gaan omdat er niets mee te doen valt of die helemaal verbaggeren omdat het een non-onderwerp is. Op deze manier kun je je ergernis nog wél kwijt... Wat een gezeik om niks zeg.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:57 schreef tonks het volgende:
Moet jij niet nog eenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:57 schreef tonks het volgende:
kom op zeg, in elk topic wat je sluit kom je nu met de boodschap van dit kan ook wel in het centrale topicquote:Op zondag 7 mei 2006 16:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het topic is bedoeld voor de kleine ergernissen. De topics die normaal gesproken op slot gaan omdat er niets mee te doen valt of die helemaal verbaggeren omdat het een non-onderwerp is. Op deze manier kun je je ergernis nog wél kwijt... Wat een gezeik om niks zeg.
Ik kan ook gewoon met het aloude 'kuttopic' sluiten hoor, geen probleem.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:08 schreef Repeat het volgende:
[..]
kom op zeg, in elk topic wat je sluit kom je nu met de boodschap van dit kan ook wel in het centrale topic
Het is wel duidelijker natuurlijkquote:Op zondag 7 mei 2006 17:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon met het aloude 'kuttopic' sluiten hoor, geen probleem.
En het scheelt werk, hoef ik niet iedere keer dat linkje meer te copie/pastenquote:
Niet voldoende potentie om er een apart topic over te openen in ieder geval. Dit is een mooie oplossing imho.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:24 schreef Repeat het volgende:
Nou, eerst waren het kuttopics zonder potentie, en nu zijn die het ineens wel waard om gepost te worden, maar dan in een centraal topic
Lemmingen moeten sowieso dichtquote:Op maandag 8 mei 2006 14:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Pauperober op terras
Niet iedereen heeft door dat het een lemming is, dus gaat ie dicht
Is dat niet juist een heel klein beetje juist de grap van een lemming?![]()
Het staat er inderdaad een beetje raar. Ik bedoelde ermee te zeggen dat nog niet iedereen door had dat het een lemming betrof. Dat niet iedereen weet dat het een lemming is maakt uiteraard niet uit, lemmingen willen we sowieso niet in KLB omdat het gewoon onzin is.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Pauperober op terras
Niet iedereen heeft door dat het een lemming is, dus gaat ie dicht
Is dat niet juist een heel klein beetje juist de grap van een lemming?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |