Je ziet geen posts? Hoeveel posts per pagina heb je?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:27 schreef descendent1 het volgende:
Hee, hoe kan het dat ik bij dit Bah! Kut aso's in een auto :/ alleen de TT zie?![]()
He hallo,quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:34 schreef vosje505 het volgende:
hey,
vraagje.
er zijn al vele topics geopend (en niet gesloten) over muggen en andere stekende vliegbeesten.
is het mss mogelijk en een idee om hier een centraal topic over te maken zodat je niet 50 open topics krijgt over hetzelfde???
bvd over het denken erover met dit warme weer![]()
Goed idee! Een topic over muggensteken.. heb er al iets van 20 of zoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:42 schreef Tha_T het volgende:
[..]
He hallo,
Als jij er even een topic over maakt maak ik hem centraal. Was ik eik al van plan maar als je het zo aanbiedt mag je het ook uitvoeren
Bedankt voor het meedenken
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goed idee! Een topic over muggensteken.. heb er al iets van 20 of zo![]()
Oh, hoi T, help me eens even hier... Tom Cruise & Katie Holmes, deel 3 hoe durven ze zo te praten over Rob Thomas
Die heb ik al gerepareerdquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:27 schreef descendent1 het volgende:
Hee, hoe kan het dat ik bij dit Bah! Kut aso's in een auto :/ alleen de TT zie?![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:49 schreef Tha_T het volgende:
[..]D. Ik kom eraan. RT moeten ze met rust laten
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:54 schreef Dizer het volgende:
Mugjes, vliegjes en ander gespuis. kan deze niet gewoon centraal worden?
Domme vragen bestaan nietquote:
Volg mijn redenatie even. Je verbranden gebeurt niet door de kou uiteraard. Maar wel als je te lang in de zon gezeten hebt. De zon is warm dus "Pfft wat is het warm". Je klaagt over de zon. En het "Pfft, wat is het warm"-topic gaat ook over de zon. 1 plus 1 is 2quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
WTF ik klaag over het verbranden van mijn nek, niet over de temperatuur.
Komtie weer met zijn kutslotjes
Volgende keer beter.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Damn it. Ik dacht dat ik ook eens voor techdude kon spelen
Neu, ben ziek geweest. Voel mezelf inmiddels weer wat beter. Tijd voor de grote schoonmaak dusquote:
Ik snap sarcasme wel, maar zelfs mét sarcasme staat er geen klacht. Ik check eerst bij GC of zé 'm willen hebben.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:18 schreef Steve-O het volgende:
Beste dief ..
Ok men vind het geen klaagtopic omdat men het sarcasme niet snapt
zet hem dan maar in GC
ik zal wel onder een steen hebben gelegen, maar waarom mag ik niet ff lekker klagen zonder dat ie op slot word getiefd ?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neu, ben ziek geweest. Voel mezelf inmiddels weer wat beter. Tijd voor de grote schoonmaak dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |