Daarom geef ik ook aan dat er al topics over zijn en wat je er aan kan doen om het op te lossenquote:Op maandag 1 mei 2006 01:59 schreef Prepzzz het volgende:
anders heb ik al een paar biertjes op, en realiseerde ik me later pas dat je ze weggehaald had ? en aangezien ik pas sinds een week weer fok bezoek, moet ik dan weten hoeveel topics dr zijn over avatars die verdwenen zijn? ik ga echt niet eerst alle pagina's met thread's nalezen om te kijken of ik misschien een dubbele topic maak....
quote:Op maandag 1 mei 2006 02:02 schreef Prepzzz het volgende:
Krijg de tyfus ook maar, dacht dat er nog redelijk normaal te praten was, tot ik dat kinderachtige gezeik zag in mijn topic dat je zelf had dichtgegooid, stelletje kankerhypocrieten.
quote:Op maandag 1 mei 2006 01:48 schreef Prepzzz het volgende:
relax mang, relaaaax
doe ff rustig man, en lees de post boven je eensquote:Op maandag 1 mei 2006 02:02 schreef Prepzzz het volgende:
Krijg de tyfus ook maar, dacht dat er nog redelijk normaal te praten was, tot ik dat kinderachtige gezeik zag in mijn topic dat je zelf had dichtgegooid, stelletje kankerhypocrieten.
Doe eens rustig man, zoals ik al aangaf mag je gerust een nieuw topic openen over die sigaretten. Het was ook niet zo slim om meteen een topic over modjes te gaan openen in plaats van eerst even in het FB topic te reagerenquote:Op maandag 1 mei 2006 02:05 schreef Prepzzz het volgende:
straks gaat ie helemaal flippen, die gast heeft geen sigaretten meer<---- stijlvol
eej, ik ben zelf een roker manquote:Op maandag 1 mei 2006 02:05 schreef Prepzzz het volgende:
straks gaat ie helemaal flippen, die gast heeft geen sigaretten meer<---- stijlvol
eej, doe ff rustig en normaalquote:
Dat zeg ik al de hele tijdquote:Op maandag 1 mei 2006 02:14 schreef laffer het volgende:
[..]
eej, doe ff rustig en normaal![]()
en open even een nieuw topic okè?![]()
opgelost dan![]()
ah, gelukkig dan maarquote:Op maandag 1 mei 2006 02:16 schreef Prepzzz het volgende:
Ik heb shag, en hash.... no problemo ^__^
Forumspam, banquote:Op maandag 1 mei 2006 02:25 schreef laffer het volgende:
[..]
ah, gelukkig dan maar![]()
heb je dit sub-forum al eens gespot?? Weest Optimistisch Weken
![]()
ik trek alle klagers naar een positief sub-forum toequote:
Ach, je weet toch, Nederlanders zijn echte klagers. En ik wil er niet van af hoor, als ze maar leuke inhoudelijke topics openen vind ik het bestquote:Op maandag 1 mei 2006 02:29 schreef laffer het volgende:
[..]
ik trek alle klagers naar een positief sub-forum toe![]()
wees blij, dan ben jij van die klagers af
Ik trek nog even een biertje open, en laat bovenstaande post maar voor wat het isquote:Op maandag 1 mei 2006 02:33 schreef Prepzzz het volgende:
dan gaat zn forum dood![]()
ik voellum jaaa, ik voellum! iemand knuffol nodig ?
me tooquote:Op maandag 1 mei 2006 02:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik trek nog even een biertje open, en laat bovenstaande post maar voor wat het is
Waar ik dat vandaan haal? Die opsomming aan het end, en de toon van het topic. Ik vind het een behoorlijk onzinnig topic.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:49 schreef pc-fr34k het volgende:
Stelletje grieplijers in tram 2!
Tha_t, waarom m'n topic op slot, het is geen grap.!!
M'n haar is verdomme in de fik gestoken, ik snap niet waar je het vandaan haalt om te denken dat het een onzin topic is!.
Open graag.
Geloof me, het is echt gebeurt, ik ga morgen bellen naar de ret en kijken wat ik er verder aan kan doen.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Waar ik dat vandaan haal? Die opsomming aan het end, en de toon van het topic. Ik vind het een behoorlijk onzinnig topic.
Maak een foto van je haar en hij zal snel weer open zijn, gok ik.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Geloof me, het is echt gebeurt, ik ga morgen bellen naar de ret en kijken wat ik er verder aan kan doen.
De toon van het topic, ik schrijf een topic zoals ik gewend ben een topic op fok te schrijven, kijk m'n posthistory, ik heb nog nooit een onzin topic in KLB geopend, als ik het als onzin bedoelt had had ik het wel in ONZ geopend.
Open graag.
Edit: en waarom die edit in de TT erbij, alsof ik ze geen kanker mag toewensen als ze m'n haar in de fik steken!
En toch is het woordgebruik in je OP van een dergelijke kwaliteit dat users aan je verhaal twijfelen aaan je verhaal. Verander je OP en ik gooi hem weer openquote:Op maandag 1 mei 2006 22:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Geloof me, het is echt gebeurt, ik ga morgen bellen naar de ret en kijken wat ik er verder aan kan doen.
De toon van het topic, ik schrijf een topic zoals ik gewend ben een topic op fok te schrijven, kijk m'n posthistory, ik heb nog nooit een onzin topic in KLB geopend, als ik het als onzin bedoelt had had ik het wel in ONZ geopend.
Open graag.
Edit: en waarom die edit in de TT erbij, alsof ik ze geen kanker mag toewensen als ze m'n haar in de fik steken!
Jij was tot dan aan toe de enige die aan m'n topic twijfelde hoor. Die OP kan imo zo blijven als hij is, er staat precies in wat er is gebeurt. Dit is mijn manier van schrijven, zo open of zo dicht, ga niet die OP aanpassen omdat het niet geloofwaardig over zou komen, heb een lang genoeg stuk geschreven om duidelijk te maken wat er is gebeurt.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]
En toch is het woordgebruik in je OP van een dergelijke kwaliteit dat users aan je verhaal twijfelen aaan je verhaal. Verander je OP en ik gooi hem weer open
De manier waarop je de post hebt gesteld lokt bagger uit. Probeer het gewoon opnieuw.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij was tot dan aan toe de enige die aan m'n topic twijfelde hoor. Die OP kan imo zo blijven als hij is, er staat precies in wat er is gebeurt. Dit is mijn manier van schrijven, zo open of zo dicht, ga niet die OP aanpassen omdat het niet geloofwaardig over zou komen, heb een lang genoeg stuk geschreven om duidelijk te maken wat er is gebeurt.
En omdat anderen kunnen gaan baggeren moet ik de op veranderen? Daar is tha_t mod voor, om de bagger aan te pakken. Laat hem dan maar dicht, ik heb m'n zegje gedaan en ik heb er een mening bij over tha_t.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De manier waarop je de post hebt gesteld lokt bagger uit. Probeer het gewoon opnieuw.
Als door een 'betere' OP voorkomen kan worden dat je continu bagger aan het ruimen bent, waarom dan niet daarop wijzen? Het is gewoon zo dat bepaalde poststijlen bepaalde reacties uitlokken. Het topic heeft best potentie, ben ik absoluut met je eens. Maar dan wél met een andere OP.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En omdat anderen kunnen gaan baggeren moet ik de op veranderen? Daar is tha_t mod voor, om de bagger aan te pakken. Laat hem dan maar dicht, ik heb m'n zegje gedaan en ik heb er een mening bij over tha_t..
Lekker lui, ipv de bagger replies eruit halen het topic op slot..
Treu, als men wil baggeren komt men vanzelf. Maar toch ligt de uitnodiging tot baggeren vaak al besloten in de OP. Helaas, maar waar.... Dat resulteerd er dus in dat je sommige topics 'preventief' op slot gooit. Niet om de TS te pesten, maar zuiver om te voorkomen dat er bagger op af komt. In jouw geval kan het topic weer open met een andere OP.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:23 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik begrijp je ook wel, maar mijn OP is dus echt niet baggeruitlokkend imo, als er bagger op afkomt dan komt dat sowieso wel.
Een beetje humor zoals van die ene gozer over dat hart haar dat maakt mij niet uit, ik hou wel van een ebetje humor erbij juist, maar om dan een topic gelijk op slot te gooien..
Maar zoals ik in BeF alweer zei, ik ga me er verder niet druk om maken.
Ja en ban de TS ook even, dat is gewoon geqxon namelijk.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:46 schreef skiczukie het volgende:
Nep-Turk in mijn klas
Heei T. Met een slotje komen ze er wel erg gemakkelijk mee weg, vind je ook niet? Ik stel een paar bannetjes voor.![]()
Zullen we hier maar over stoppen. Het topic was gewoon onzin, en zit nu op slot. Ik kijk wel even of er banwaardige berichten tussen staan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:58 schreef RickyGervais het volgende:
[..]
Ja en ban de TS ook even, dat is gewoon geqxon namelijk.
Veel plezier.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zullen we hier maar over stoppen. Het topic was gewoon onzin, en zit nu op slot. Ik kijk wel even of er banwaardige berichten tussen staan.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En ik stel voor dat mensen even kijken als ik op de NSB-knop gedrukt heb. Nep-Turken bashen!!
Het ging al nergens over, en toen ging je het zelf nog even verder verbaggeren. Die blijft dus mooi op slot.quote:
Heb hem al aangepast, je hebt zeker wel gelijk. Ik kijk nog even hoe het loopt en dan kan dat slotje altijd nogquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:23 schreef __Saviour__ het volgende:
waarom mag (de tt van) De ranzigheid van mijn huisgenoot gewoon?
als er sterf moslimtuig, sterf stond, zou het binnen no-time op slot zitten, of in ieder geval een naamswijziging
beetje hypocriet.
Je ziet geen posts? Hoeveel posts per pagina heb je?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:27 schreef descendent1 het volgende:
Hee, hoe kan het dat ik bij dit Bah! Kut aso's in een auto :/ alleen de TT zie?![]()
He hallo,quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:34 schreef vosje505 het volgende:
hey,
vraagje.
er zijn al vele topics geopend (en niet gesloten) over muggen en andere stekende vliegbeesten.
is het mss mogelijk en een idee om hier een centraal topic over te maken zodat je niet 50 open topics krijgt over hetzelfde???
bvd over het denken erover met dit warme weer![]()
Goed idee! Een topic over muggensteken.. heb er al iets van 20 of zoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:42 schreef Tha_T het volgende:
[..]
He hallo,
Als jij er even een topic over maakt maak ik hem centraal. Was ik eik al van plan maar als je het zo aanbiedt mag je het ook uitvoeren
Bedankt voor het meedenken
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goed idee! Een topic over muggensteken.. heb er al iets van 20 of zo![]()
Oh, hoi T, help me eens even hier... Tom Cruise & Katie Holmes, deel 3 hoe durven ze zo te praten over Rob Thomas
Die heb ik al gerepareerdquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:27 schreef descendent1 het volgende:
Hee, hoe kan het dat ik bij dit Bah! Kut aso's in een auto :/ alleen de TT zie?![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:49 schreef Tha_T het volgende:
[..]D. Ik kom eraan. RT moeten ze met rust laten
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:54 schreef Dizer het volgende:
Mugjes, vliegjes en ander gespuis. kan deze niet gewoon centraal worden?
Domme vragen bestaan nietquote:
Volg mijn redenatie even. Je verbranden gebeurt niet door de kou uiteraard. Maar wel als je te lang in de zon gezeten hebt. De zon is warm dus "Pfft wat is het warm". Je klaagt over de zon. En het "Pfft, wat is het warm"-topic gaat ook over de zon. 1 plus 1 is 2quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
WTF ik klaag over het verbranden van mijn nek, niet over de temperatuur.
Komtie weer met zijn kutslotjes
Volgende keer beter.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Damn it. Ik dacht dat ik ook eens voor techdude kon spelen
Neu, ben ziek geweest. Voel mezelf inmiddels weer wat beter. Tijd voor de grote schoonmaak dusquote:
Ik snap sarcasme wel, maar zelfs mét sarcasme staat er geen klacht. Ik check eerst bij GC of zé 'm willen hebben.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:18 schreef Steve-O het volgende:
Beste dief ..
Ok men vind het geen klaagtopic omdat men het sarcasme niet snapt
zet hem dan maar in GC
ik zal wel onder een steen hebben gelegen, maar waarom mag ik niet ff lekker klagen zonder dat ie op slot word getiefd ?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neu, ben ziek geweest. Voel mezelf inmiddels weer wat beter. Tijd voor de grote schoonmaak dus
Als ik je topic goed begrepen heb lag je niet onder, maar óp een steen...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zal wel onder een steen hebben gelegen, maar waarom mag ik niet ff lekker klagen zonder dat ie op slot word getiefd ?
Nou hop, ga een OP in elkaar knutselen dan. Gaat het helemaal goedkomen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:32 schreef Klonk het volgende:
dat vind ik nou een perfect idee, weet je dat
Nope, maar de kleine ergernissen worden nu allemaal samengepakt in één topic. De kleine ergernissen zijn vaak topics die toch op slot gaan omdat er vrij weinig leven in zit. De topics verbaggeren en/óf verzanden in oeverloze SC.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:43 schreef Q. het volgende:
Mooi. Dan kunnen alle topics hier wel gesloten worden. Way to go.
Neem een biertje Q. en zeur niet zoquote:Op zondag 7 mei 2006 16:46 schreef Q. het volgende:
Dat zeg ik. Doek dat forum maar op.
En een centraal kinderen-topic in OUD.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:57 schreef tonks het volgende:
Kunnen we in ONZ ook een centraal haha topic openen? in F&F een centraal plantjes topic en een centraal diertjes topic en misschien in DIG een centraal computer topic?
Het was al verkloot, ooitquote:Op zondag 7 mei 2006 16:56 schreef Q. het volgende:
Ik vind het jammer dat zo'n prachtig forum wordt verkloot door een stel josti-mods.
quote:Op zondag 7 mei 2006 16:57 schreef tonks het volgende:
Kunnen we in ONZ ook een centraal haha topic openen? in F&F een centraal plantjes topic en een centraal diertjes topic en misschien in DIG een centraal computer topic?
Het topic is bedoeld voor de kleine ergernissen. De topics die normaal gesproken op slot gaan omdat er niets mee te doen valt of die helemaal verbaggeren omdat het een non-onderwerp is. Op deze manier kun je je ergernis nog wél kwijt... Wat een gezeik om niks zeg.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:57 schreef tonks het volgende:
Moet jij niet nog eenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:57 schreef tonks het volgende:
kom op zeg, in elk topic wat je sluit kom je nu met de boodschap van dit kan ook wel in het centrale topicquote:Op zondag 7 mei 2006 16:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het topic is bedoeld voor de kleine ergernissen. De topics die normaal gesproken op slot gaan omdat er niets mee te doen valt of die helemaal verbaggeren omdat het een non-onderwerp is. Op deze manier kun je je ergernis nog wél kwijt... Wat een gezeik om niks zeg.
Ik kan ook gewoon met het aloude 'kuttopic' sluiten hoor, geen probleem.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:08 schreef Repeat het volgende:
[..]
kom op zeg, in elk topic wat je sluit kom je nu met de boodschap van dit kan ook wel in het centrale topic
Het is wel duidelijker natuurlijkquote:Op zondag 7 mei 2006 17:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon met het aloude 'kuttopic' sluiten hoor, geen probleem.
En het scheelt werk, hoef ik niet iedere keer dat linkje meer te copie/pastenquote:
Niet voldoende potentie om er een apart topic over te openen in ieder geval. Dit is een mooie oplossing imho.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:24 schreef Repeat het volgende:
Nou, eerst waren het kuttopics zonder potentie, en nu zijn die het ineens wel waard om gepost te worden, maar dan in een centraal topic
Lemmingen moeten sowieso dichtquote:Op maandag 8 mei 2006 14:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Pauperober op terras
Niet iedereen heeft door dat het een lemming is, dus gaat ie dicht
Is dat niet juist een heel klein beetje juist de grap van een lemming?![]()
Het staat er inderdaad een beetje raar. Ik bedoelde ermee te zeggen dat nog niet iedereen door had dat het een lemming betrof. Dat niet iedereen weet dat het een lemming is maakt uiteraard niet uit, lemmingen willen we sowieso niet in KLB omdat het gewoon onzin is.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Pauperober op terras
Niet iedereen heeft door dat het een lemming is, dus gaat ie dicht
Is dat niet juist een heel klein beetje juist de grap van een lemming?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |