Emm Stephanie wie ?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:18 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Jij had toch famillie genaamd Stephanie?
Die is wel is over de vloer geweest ja hoe weet jij datquote:
Vertelde ze me.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:26 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Die is wel is over de vloer geweest ja hoe weet jij dat
Ah jah tis een vriendin van me zus en ik heb der ooit vertelt dat ik een fokkert benquote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:28 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Vertelde ze me.
Ex van m'n broer.
tsk tsk tsk. Vergeven is ..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:30 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ah jah tis een vriendin van me zus en ik heb der ooit vertelt dat ik een fokkert ben
Kleine wereld toch
{OT}
Kutjunk hoop dat je onder een bus beland met me fiets
Meestal is 't frame nog enige goede an zo'n ding.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 03:09 schreef guapo het volgende:
1994.
Ik had nieuwe onderdelen nodig voor mijn toenmalige mountenbike. Hij was toen al een jaar oud en dringend toe aan een onderhoudsbeurd. Op het station stond er een die aan onze specificaties voldeed. Wij die fiets mee naar huis nemen en de broodnodige onderdelen eraf gehaald....
Daarna het frame doormidden gezaagd en het afval in de container geflikkerd... rest was toch maar oude meuk....![]()
Meeennnnnnn.....ik had een Tjiant! Dat was toen nog Vroegahhh....quote:Op zaterdag 6 mei 2006 03:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Meestal is 't frame nog enige goede an zo'n ding.![]()
Dat was bij mij het gevalquote:Op zaterdag 6 mei 2006 03:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Meestal is 't frame nog enige goede an zo'n ding.![]()
Welk station heb je hem weggehaald danquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:19 schreef Camplo het volgende:
* Camplo keert huiswaarts met 15 euro, voor een vers verkochte fiets![]()
![]()
Nee hoor dit is waarschijnlijk een hele realitische voorspellingquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:47 schreef David Letterman het volgende:
dat ie zich maar lekker dood mag rijden omdat opeens de remmen helemaal niet meer werken...
of is dit weer een iets te radicaal standpunt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |