Kuttopic, ons een beetje lekker maken en dan niets laten zien.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:18 schreef Perico het volgende:
Sorry ik weet dat het flauw is, maar heb beloofd bewuste foto nooit meer aan iemand te vertonen. Misschien wil ze dan Kerst 2007 wel weer aan 1 tafel zitten
Dat je daar na al die Zus(jes) topics nu pas achter komtquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:41 schreef Syytön het volgende:
[..]
Kuttopic, ons een beetje lekker maken en dan niets laten zien.
Kinderachtig van je zus. het is maar een foto, en ze staat er niet zo beschamend op. ja, een kutkapsel, nou daar heeft iedereen wel mee rondgelopen!quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:18 schreef Perico het volgende:
Sorry ik weet dat het flauw is, maar heb beloofd bewuste foto nooit meer aan iemand te vertonen. Misschien wil ze dan Kerst 2007 wel weer aan 1 tafel zitten
Het is overigens een foto van toen ze een jaar of 17 was met permanentkrullen en veel haarspray, wat toen in de mode was. Zelf zou ik ook gewoon HAHAHA zeggen en ijskoud die kroeg binnenlopen en iedereen die er wat van zei een grote bek geven.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:40 schreef Bafnek het volgende:
Die gast is in de 30... triest figuur.
Nee Maikuuul, ze is te vinden meer in een cafe voor kansloze dertigers, jeweet.. ze staan er in de rij voor de jonge barmannenquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:15 schreef Maikuuul het volgende:
Welk Maastrichts cafe met fotos ?
www.feesfebrik.nl ?daar ben ik vanavond btw !
Hoelang was ze daar al dood?quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:26 schreef Perico het volgende:
[..]
Dan moet je zeker in quarantaine in je huis met lease-auto uit angst om 'de jongeren' te besmetten, niet?
On-topic:
Dit is de gewraakte foto dan waarmee ze aan de haal zijn gegaan, kan mij het ook schelen:
[afbeelding]
en dat durft over straat?quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:26 schreef Perico het volgende:
[..]
Dan moet je zeker in quarantaine in je huis met lease-auto uit angst om 'de jongeren' te besmetten, niet?
On-topic:
Dit is de gewraakte foto dan waarmee ze aan de haal zijn gegaan, kan mij het ook schelen:
[afbeelding]
* Fap fa... ohnee toch nietquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:26 schreef Perico het volgende:
[..]
On-topic:
[afbeelding]
MILF!quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:13 schreef Perico het volgende:
Okee, na reanimatie ziet ze er nu zo uit, fair is fair:
[afbeelding]
En ze heeft haar verontschuldigingen aangeboden en de storm in een glas gin-tonic zelf opgelost.
Dus mjah eigenlijk kan dit boek ook wel weer dicht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |