Kuttopic, ons een beetje lekker maken en dan niets laten zien.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:18 schreef Perico het volgende:
Sorry ik weet dat het flauw is, maar heb beloofd bewuste foto nooit meer aan iemand te vertonen. Misschien wil ze dan Kerst 2007 wel weer aan 1 tafel zitten
Dat je daar na al die Zus(jes) topics nu pas achter komtquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:41 schreef Syytön het volgende:
[..]
Kuttopic, ons een beetje lekker maken en dan niets laten zien.
Kinderachtig van je zus. het is maar een foto, en ze staat er niet zo beschamend op. ja, een kutkapsel, nou daar heeft iedereen wel mee rondgelopen!quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:18 schreef Perico het volgende:
Sorry ik weet dat het flauw is, maar heb beloofd bewuste foto nooit meer aan iemand te vertonen. Misschien wil ze dan Kerst 2007 wel weer aan 1 tafel zitten
Het is overigens een foto van toen ze een jaar of 17 was met permanentkrullen en veel haarspray, wat toen in de mode was. Zelf zou ik ook gewoon HAHAHA zeggen en ijskoud die kroeg binnenlopen en iedereen die er wat van zei een grote bek geven.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:40 schreef Bafnek het volgende:
Die gast is in de 30... triest figuur.
Nee Maikuuul, ze is te vinden meer in een cafe voor kansloze dertigers, jeweet.. ze staan er in de rij voor de jonge barmannenquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:15 schreef Maikuuul het volgende:
Welk Maastrichts cafe met fotos ?
www.feesfebrik.nl ?daar ben ik vanavond btw !
Hoelang was ze daar al dood?quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:26 schreef Perico het volgende:
[..]
Dan moet je zeker in quarantaine in je huis met lease-auto uit angst om 'de jongeren' te besmetten, niet?
On-topic:
Dit is de gewraakte foto dan waarmee ze aan de haal zijn gegaan, kan mij het ook schelen:
[afbeelding]
en dat durft over straat?quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:26 schreef Perico het volgende:
[..]
Dan moet je zeker in quarantaine in je huis met lease-auto uit angst om 'de jongeren' te besmetten, niet?
On-topic:
Dit is de gewraakte foto dan waarmee ze aan de haal zijn gegaan, kan mij het ook schelen:
[afbeelding]
* Fap fa... ohnee toch nietquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:26 schreef Perico het volgende:
[..]
On-topic:
[afbeelding]
MILF!quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:13 schreef Perico het volgende:
Okee, na reanimatie ziet ze er nu zo uit, fair is fair:
[afbeelding]
En ze heeft haar verontschuldigingen aangeboden en de storm in een glas gin-tonic zelf opgelost.
Dus mjah eigenlijk kan dit boek ook wel weer dicht!
quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:26 schreef Perico het volgende:
[..]
On-topic:
[afbeelding]
Welk cafe in mestreech?quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:13 schreef Perico het volgende:
[afbeelding]
En ze heeft haar verontschuldigingen aangeboden en de storm in een glas gin-tonic zelf opgelost.
Lees kansloze dertigersquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:21 schreef Perico het volgende:
"de iets oudere jeugd".
En dan gaan ze naar cafe waar bier gedronken wordtquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:24 schreef Perico het volgende:
Kansloos, kansloos... heroriënterend na beëindigen van kansloze relaties met opvliegende bierdrinkers ja.. ze moeten toch ergens heen
Het zou een aardige actie zijn!quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:25 schreef Agiath het volgende:
Zal ik dit topic ook uitprinten en in dat cafe hangen
reanimeer nog eens!?!quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:13 schreef Perico het volgende:
[afbeelding]
De Clinique ?quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:21 schreef Perico het volgende:
Het cafe in de Platielstraat voor "de iets oudere jeugd".
ja, jij mag een keer over dat wijf heenquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:44 schreef tonks het volgende:
Krijg ik hier credit voor?
Zijaanzicht.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:26 schreef Perico het volgende:
[..]
On-topic:
[afbeelding]
Om het vervolgens aan mij door te vertellen op msn ?quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:02 schreef Dirktator het volgende:
Zeg, als toekomstige schoonbroer kun je mij toch wel vertellen welk cafe die zus van jou bezoekt?
Die fotoquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:26 schreef Perico het volgende:
[..]
On-topic:
[afbeelding]
Dan heb ik geen tijd meer om te MSN'en.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:02 schreef Maikuuul het volgende:
Om het vervolgens aan mij door te vertellen op msn ?
WOW! Wat een knappe stuk!!!!!!quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:13 schreef Perico het volgende:
[afbeelding]
Ik wil er juist meer zien!quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:30 schreef BobbyB het volgende:
Eindelijk eens een foto in een zusje topic, maar laat dat in het vervolg maar, okee?![]()
Wat gemeen dat ze in de jaren '70 ook al inwendige bomproeven uitvoerden op wezelsquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:26 schreef Perico het volgende:
[..]
On-topic:
[afbeelding]
Wat voor ziekte heeft ze (gehad), ik bedoel, kijk eens naar dat haar, dat is nogal duidelijk een pruik.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:26 schreef Perico het volgende:
[..]
On-topic:
[afbeelding]
Oe, dat is niet best. Gelukkig is ze wel aardig opgedroogd en kan het als een jeugdzonde beschouwd wordenquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:26 schreef Perico het volgende:
[..]
On-topic:
[afbeelding]
Ja, jeugdzonde, exact, daarmee sla je dequote:Op zondag 30 april 2006 04:16 schreef Xennia het volgende:
Oe, dat is niet best. Gelukkig is ze wel aardig opgedroogd en kan het als een jeugdzonde beschouwd worden
Haha humm dit topic moet natuurlijk geen "pimp my sistah" wending for the worse krijgen. Groningen is net zo'n studenten/kroegen stad als Maastricht, je hoeft toch geen 600 km. te rijden... er moet toch genoeg neuqbaars te vinden zijn.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:36 schreef mjb44 het volgende:
Ik vind die zus wel een lekker ding. Ik woon in Groningen, maar waar is die kroeg in Maastricht? Dan rij ik er nu nog heen. En hoe oud is ze? en wat is haar msn-adres?
Vertel, vertel,
OMFG! Keihard in de kont nemen!quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:13 schreef Perico het volgende:
[afbeelding]
Dat vind ik wel meevallen, de info betreffende het café is doorgekomen.quote:Op zondag 30 april 2006 21:06 schreef DeeCruise het volgende:
Mijn vorige post werd volledig genegeerd!
Pardon, helemaal overheen gelezen...Ben mijn kater nog aan het verdringen van vannochtend...quote:Op zondag 30 april 2006 21:14 schreef Perico het volgende:
Nietwaar, ik schreef vandaag in de post van 15:31: "DeeCruise did the maths!"
Jaa, ze zal best gister om 22:30 aanwezig zijn geweest, on the scene of the crime.. en nog bedankt voor het compliment.
hahahaha....nee, zit veel simpeler in elkaar...Had de post van ts niet gezien, thats it. Geen grootheidswaan, geen mooie verslagen, niks...quote:Op zondag 30 april 2006 21:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen, de info betreffende het café is doorgekomen.![]()
Wat had je dan verwacht, 'mogen we je aanraken' of zoiets? Als je nou nog foto's had gemaakt![]()
of een wilde nacht met haar had doorgebracht en daar uitvoerig verslag van had gedaan
PS. Perico: kan je niet gewoon haar MSN/mail geven, dan maak ik zelf wel een afspraak?
Ben je nou je zus aan het uithuwelijken?quote:Op zondag 30 april 2006 20:07 schreef Perico het volgende:
Volgens mij heb je meer kans op een vrijdag of zaterdagavond...
Zou niet eens weten waar ik zou moeten beginnen met zoeken naar een msnspace, gaat me ook te ver. Stalker achtig gebeuren. We checken volgende week wel weerquote:Op zondag 30 april 2006 21:50 schreef Perico het volgende:
Tsja, nog even recapituleren, waarna het voor mij over en uit is:
-- vrijdag of zaterdagavond zijn doorgaans haar vaste uitgaansavonden
-- Klik hier op en ga naar het gastenboek van het gewraakte cafe dat als slowchat gebruikt wordt door haar en de andere vaste klanten
-- haar publieke MSN space (met gastenboek) is niet moeilijk te achterhalen.
En owja, heb het dan onder geen beding over Fok, of over mij, dan kun je het meteen schudden. Verder hoef ik er niets over te weten.
Als ze het te druk heeft of kieskeurig is of (met recht) niet lastig gevallen wenst te worden: jammer dan! Ze staat haar mannetje wel.
Uithuwelijken, da's wel het uiterste. Ik heb die tweede foto geplaatst uit respect voor haar, zodat men hier niet zou denken dat ze gemankeerd door het leven gaat. Ik had a gezegd, nu b...quote:Op zondag 30 april 2006 22:09 schreef Xennia het volgende:
Ben je nou je zus aan het uithuwelijken?
Jullie wapenstilstand was al zo fragiel
En die eerste?quote:Op zondag 30 april 2006 22:28 schreef Perico het volgende:
[..]
Uithuwelijken, da's wel het uiterste. Ik heb die tweede foto geplaatst uit respect voor haar, zodat men hier niet zou denken dat ze gemankeer door het leven gaat.
Maar nu staat er zelfs bij op welke dagen ze in welke kroeg te vinden is, ik zou er niet blij mee zijnquote:Die heeft ze overigens zelf publiek online staan. Als je er toevallig langs zou surfen, zou je hem ook zien (veel toevallige niet-Fokkers laten dan ook al een berichtje sowieso bij haar achter en daar kan ze ook prima mee overweg).
Ze is haar hele leven gewend aan veel aandacht en ook hoe ze die moet afwimpelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |