Tonksquote:
D.quote:
Ieeegh, al die drukte en chaosquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
D.. Hier in het Zuiden zijn we daar niet zo van men. Straks wel even de harmonie ondersteunen met medolische klanken maar dan is het wel weer goed geweest. Jij bent niet zo'n koninginnedag fan dus?
Officieel is het dus deze:quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:54 schreef tonks het volgende:
Dizer, wat heb je daar als plaatje
Mja, maar dat kun je dan ook wel zeggen van Pinkpop, Lowlands en zulksquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ieeegh, al die drukte en chaosen dan is er wel iets leuks in Amsterdam maar dan mag je lekker samen met 100.000 man gaan delen op 1 plein
quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:58 schreef daNpy het volgende:
"Dat die muur er op een gegeven moment genoeg van zou hebben.
Zo van: 'Hé flikker nou es op!'"
Hé kom nou terug joh, we bedoelden het écht niet zo! We zullen niet meer zoveel klagen okay...quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]. En die Joden maar die muur tegenhouden
UPG.quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:01 schreef Tha_T het volgende:
Nou even to the point he. Wie van de twee T_T's bedoelt PS?
Is dit nou tevens jullie slowchat topic?quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:59 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mja, maar dat kun je dan ook wel zeggen van Pinkpop, Lowlands en zulks. Mensenmassa's zijn net goed man. Ongegeneerd bootie checken
![]()
Neenquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is dit nou tevens jullie slowchat topic?![]()
Zet 'm op, Dizer.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klaaag: Waar is jullie SlowChat topic dan?
Opstokert...quote:
Zolang KLB nog steeds een plek is waar men baggeren, flamen en bashen belangrijker vind dan het voeren van een constructieve discussie zul je hier zéker geen SC aantreffen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klaaag: Waar is jullie SlowChat topic dan?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:56 schreef flugeltje het volgende:
Opstokert...
Moet klagen altijd in de vorm van een constructieve discussie?quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:58 schreef flugeltje het volgende:
Zolang KLB nog steeds een plek is waar men baggeren, flamen en bashen belangrijker vind dan het voeren van een constructieve discussie zul je hier zéker geen SC aantreffen.
* Alvast minpunten opschrijft voor de servival-game in BB6quote:
Niet altijd uiteraard, maar flamen/bashen en baggeren heeft nog steeds de overhand. Bovendien begrijp je best wat ik bedoel. Als er nu een SC topic zou komen zou je om het uur driekwart van de reacties kunnen verwijderen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Moet klagen altijd in de vorm van een constructieve discussie?
Oh, speelde jij het zo?quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:02 schreef flugeltje het volgende:
* Alvast minpunten opschrijft voor de servival-game in BB6
Ik had een topic geopend om lekker op een foutmelding te schelden die ik vaak krijg hier, maar blijkbaar werd dat maar nutteloos, inhoudsloos en niet echt ontopic gevonden.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:03 schreef flugeltje het volgende:
Niet altijd uiteraard, maar flamen/bashen en baggeren heeft nog steeds de overhand. Bovendien begrijp je best wat ik bedoel. Als er nu een SC topic zou komen zou je om het uur driekwart van de reacties kunnen verwijderen.
Je hebt allang een terugkoppeling gekregen van de betreffende mod. Het werd gewoon een soort van opsomtopic. Heeft weinig toegevoegde waarde dan. Dat het irritant is geloof ik meteen van je, maar om iedere keer als het je overkomt het topic te schoppen werkt gewoon niet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik had een topic geopend om lekker op een foutmelding te schelden die ik vaak krijg hier, maar blijkbaar werd dat maar nutteloos, inhoudsloos en niet echt ontopic gevonden.
Wedden dat dat wel werkt? Heerlijk.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:07 schreef flugeltje het volgende:
Je hebt allang een terugkoppeling gekregen van de betreffende mod. Het werd gewoon een soort van opsomtopic. Heeft weinig toegevoegde waarde dan. Dat het irritant is geloof ik meteen van je, maar om iedere keer als het je overkomt het topic te schoppen werkt gewoon niet.
Woehoe!quote:
Ooooh... zeg dat dat, dus ik kan hier blijven baggeren (doopt tot slowchat topic)quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zolang KLB nog steeds een plek is waar men baggeren, flamen en bashen belangrijker vind dan het voeren van een constructieve discussie zul je hier zéker geen SC aantreffen.
Dat heb ik dus ook niet gezegd, ga door met baggeren en je merkt vanzelf wat de consequenties zijnquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Woehoe!
[..]
Ooooh... zeg dat dat, dus ik kan hier blijven baggeren (doopt tot slowchat topic)![]()
Is er ook een probleem als users lol met elkaar hebben en niemand er verder last van heeft?quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:14 schreef flugeltje het volgende:
Dat heb ik dus ook niet gezegd, ga door met baggeren en je merkt vanzelf wat de consequenties zijn
Maar zolang het voor de meeste users in de reguliere topics al een onmogelijkheid is om zichzelf te gedragen zal het in een SC topic zeker onmogelijk zijn.
Dat lol hebben met elkaar is vaak het probleem Arcee, weet je zelf ook. Hele topics verbaggeren omdat users lol hebben met elkaar.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is er ook een probleem als users lol met elkaar hebben en niemand er verder last van heeft?
Als het topic verder geen discussiewaarde heeft, voor wie verbaggert het topic dan?quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:18 schreef flugeltje het volgende:
Dat lol hebben met elkaar is vaak het probleem Arcee, weet je zelf ook. Hele topics verbaggeren omdat users lol hebben met elkaar.
Je pakt nu een topic uit GC als voorbeeld. Ik kan niet oordelen over GC. Als je hier een statstopic zou openen over KLB zou het open mogen blijven van me, maar de bagger gaat er dan uit.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als het topic verder geen discussiewaarde heeft, voor wie verbaggert het topic dan?
You lost mequote:
Ik hoor net van nietquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is dit nou tevens jullie slowchat topic?![]()
Het gros van de topics heeft voor andere users geen informatieve waarde.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:25 schreef flugeltje het volgende:
Bij jouw foutmeldingentopic was dat imho niet het geval. Fijn om te weten dat Arcee weer een foutmelding heeft, maar het heeft voor het gros van de users geen informatieve waarde.
Precies, users hebben er lol, de crew grijpt in.quote:Overigens is het wel zo dat áls een stats-topic hier in KLB zou leiden tot nog meer bagger en opkrikposts het waarschijnlijk weer op slot zou gaan.
Je begrijpt me verkeerd. Als een stat-topic zou leiden tot postopkrikken over héél KLB grijpen we uiteraard in. "O shit, ik sta weer op de tweede plek, snel even hier en daar wat bagger plaatsen, dan sta ik weer op één"quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het gros van de topics heeft voor andere users geen informatieve waarde.
[..]
Precies, users hebben er lol, de crew grijpt in.
Ah, zo.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:31 schreef flugeltje het volgende:
Je begrijpt me verkeerd. Als een stat-topic zou leiden tot postopkrikken over héél KLB grijpen we uiteraard in. "O shit, ik sta weer op de tweede plek, snel even hier en daar wat bagger plaatsen, dan sta ik weer op één"
Dat zie jij erin, ja.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:32 schreef The_Terminator het volgende:
Aja, gezellig theekransje hier zo te zien![]()
Als het topic zélf gebruikt word voor postopkrikken is dat natuurlijk ook 'not done'. Zelfde geldt voor SC of bagger/flame in het topic. Als er 'normaal' met zo'n topic omgegaan kan worden zie ik er geen probleem in.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ah, zo.
Dus als het zich zou beperken tot het statstopic zelf zou het geen probleem zijn?
Postopkrikken, bagger/flame, okee.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:35 schreef flugeltje het volgende:
Als het topic zélf gebruikt word voor postopkrikken is dat natuurlijk ook 'not done'. Zelfde geldt voor SC of bagger/flame in het topic. Als er 'normaal' met zo'n topic omgegaan kan worden zie ik er geen probleem in.
Kom anders even op MSNquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:32 schreef The_Terminator het volgende:
Aja, gezellig theekransje hier zo te zien![]()
De meeste SC topics op Fok zijn uit de hand gelopen. Je krijgt kliekvorming en er onstaan relletjes. Omdat er in KLB al vaak op het randje gepost wordt is zo'n topic het kat op het spek binden.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Postopkrikken, bagger/flame, okee.
Maar SC? Wederom: users hebben lol, niemand heeft er last van, crew vindt het niet leuk.
En omdat er kliekjes kunnen ontstaan worden posts bijvoorbaat maar geruimd?quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:41 schreef flugeltje het volgende:
De meeste SC topics op Fok zijn uit de hand gelopen. Je krijgt kliekvorming en er onstaan relletjes. Omdat er in KLB al vaak op het randje gepost wordt is zo'n topic het kat op het spek binden.
Ik persoonlijk durf het gewoon niet aan op dit moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |