Ik verplaats nooit zomaar naar ONZ, je zou het verschil zélf inmiddels wel moeten kennen. Open maar opnieuw ofzo. Overigens zou het me niet verbazen als ze 'm daar ook niet willen hebben.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:57 schreef Maikuuul het volgende:
Verpaats hem dan naar ONZ !
Mijn Fok! vrienden waren niet gekomen.
Heel snel opgeslot wordenquote:
Geef toe, ik was retesnel dit keerquote:
Het was zó legitiem dat het eerst in GC stond?quote:Op zondag 30 april 2006 18:47 schreef Jajong het volgende:
Flugeltje, het feit dat je je voelt aangesproken door een topic over dikke wijven, is géén reden om 'm te sluiten. Het was een legitiem klaagtopic.
quote:Op zondag 30 april 2006 18:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het was zó legitiem dat het eerst in GC stond?
Het gaat me niet om het 'dikke wijf' gebeuren. Het gaat me erom dat het topic nummer zoveel over hetzelfde onderwerp is. Zo ook met de topics over goth's, vmbo'ers, breezah's etc. Die blijven terugkomen en er staan ook iedere keer weer dezelfde reacties in. Vooral de manier waaróp er gereageerd wordt is wat me tegenstaat. Je mag iets mooi vinden of niet, maar als mensen over elkaar heenrollen om de meest groffe reactie over goths, breezah's of dikke wijven te plaatsen is het imho geen legitiem klaagtopic meer, maar gewoon een topic om een ander de grond in te trappen teneinde jezelf weer een beetje meer superieur te voelen.
Maar goed, je hebt een punt. Ik ben voor wat betreft het 'dik' gebeuren niet objectief. Ik heb het dus ook al achter de schermen neergelegd, het is aan Termie en Tha_T om te beslissen hierin.
dikke mensen in het openbaar vervoerquote:Op zondag 30 april 2006 19:19 schreef 1ofthefew het volgende:
waarom gaat dit topic dicht?
Dikke wijven in de zomer :r
en waar loopt dan een ander topic over dit onderwerp hier?
Zie mijn reactie hier ergens boven, Termie en Tha_T laten er vast nog iets over horen.quote:Op zondag 30 april 2006 19:32 schreef 1ofthefew het volgende:
ja maar dit gaat over de zomer, dat van mij is iets waar elke man mee te maken krijgt
Jammer eigenlijk.quote:Op zondag 30 april 2006 23:08 schreef Perico het volgende:
Ik heb een verzoek om mijn Zus is ziedend door Fotostrip misbruik topic op slot te gooien. Het punt is gemaakt, de vrede is getekend, maar het is verworden tot, zoals Xennia het verwoordt, een "uithuwelijkingstopic" voor mijn zus.
Het is zijn doel ruimschoots voorbijgeschoten dus (mea culpa).
Bekijk deze post eens: SIGARETTENquote:Op maandag 1 mei 2006 01:42 schreef Prepzzz het volgende:
Ik vraag me toch echt af waarom SIGARETTEN dichtging, is echt een ergernis voor mij, en dr waren genoeg mensen die het herkenden, of die er wat op te zeggen hadden. slecht humeur ?
Als je dat soort baggerplaatjes in je eigen topic gaat plaatsen dan zie ik dat als je eigen topic verkloten, en dan neem ik niet de moeite om de rotzooi te verwijderen. En doe over je avatar is zeer matig, en daar hebben we ook al heel veel over gehad. Gewoon een nieuwe uploaden of een webicon gebruiken lost het probleem op. En tja, die laaste mag dan wel gein zijn, het is toch weer een topic dat nergens over gaat. Je had het beste meteen in dit topic kunnen reageren in plaats van meteen een baggertopic te openen.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:48 schreef Prepzzz het volgende:
wat is er dan precies mis met die post ? moet je eens kijken op www.orlyowl.com , weet je waar het over gaat. en als je die ene rookzeikerd's posts meteen had gedelete was dr ook geen gezeik geweest, voorderest was er nog 1 topic over mn avatar, die serieus gewoon weg is.... daar mag ik toch over klagen ? en die derde topic was voor de gein, relax mang, relaaaax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |