Ik weet niet of je het wel eens hebt meegemaakt, maar het is gewoon smerig op de één of ander manier. Mijn eetlust verdween ook voor de helft.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:15 schreef BGN het volgende:
Ja, mensen die contact zoeken met anderen moeten inderdaad zo snel mogelijk afgeslacht worden.
Zat ze echt met haar neus boven je patat dan?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:17 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het wel eens hebt meegemaakt, maar het is gewoon smerig op de één of ander manier. Mijn eetlust verdween ook voor de helft.
schofterigquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:18 schreef BGN het volgende:
[..]
Zat ze echt met haar neus boven je patat dan?![]()
Dat gelukkig nog niet, maar wel half gebogen naar mijn patat.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:18 schreef BGN het volgende:
[..]
Zat ze echt met haar neus boven je patat dan?![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:32 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:
[..]
Dat gelukkig nog niet, maar wel half gebogen naar mijn patat.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:36 schreef barman het volgende:
Mensen die patatfriet met stinkende sterk geurende saus in de trein eten![]()
Het moet verboden worden om in de trein te eten, dat stinkt!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:36 schreef barman het volgende:
Mensen die patat met stinkende sterk geurende saus in de trein eten![]()
Dikke mensen kunnen niet bukken en voorover buigenquote:Dat gelukkig nog niet, maar wel half gebogen naar mijn patat.
Mijn eetlust verdwijnt meestal wanneer ik de geur van patat, gekocht bij Smullers ruik. Walgelijke troep.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:17 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het wel eens hebt meegemaakt, maar het is gewoon smerig op de één of ander manier. Mijn eetlust verdween ook voor de helft.
Yeah sure......quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:28 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ga langs de opticien voor een oogcontrole, want dat is hard nodig..
yannlawick van kanslosers.nl ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:43 schreef _van_puffelen het volgende:
[..]
Dikke mensen kunnen niet bukken en voorover buigen![]()
Die stinkt niet en is ook niet vet, die is gezellig en kan goed zingenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
yannlawick van kanslosers.nl ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |