Ik weet niet of je het wel eens hebt meegemaakt, maar het is gewoon smerig op de één of ander manier. Mijn eetlust verdween ook voor de helft.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:15 schreef BGN het volgende:
Ja, mensen die contact zoeken met anderen moeten inderdaad zo snel mogelijk afgeslacht worden.
Zat ze echt met haar neus boven je patat dan?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:17 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het wel eens hebt meegemaakt, maar het is gewoon smerig op de één of ander manier. Mijn eetlust verdween ook voor de helft.
schofterigquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:18 schreef BGN het volgende:
[..]
Zat ze echt met haar neus boven je patat dan?![]()
Dat gelukkig nog niet, maar wel half gebogen naar mijn patat.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:18 schreef BGN het volgende:
[..]
Zat ze echt met haar neus boven je patat dan?![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:32 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:
[..]
Dat gelukkig nog niet, maar wel half gebogen naar mijn patat.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:36 schreef barman het volgende:
Mensen die patatfriet met stinkende sterk geurende saus in de trein eten![]()
Het moet verboden worden om in de trein te eten, dat stinkt!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:36 schreef barman het volgende:
Mensen die patat met stinkende sterk geurende saus in de trein eten![]()
Dikke mensen kunnen niet bukken en voorover buigenquote:Dat gelukkig nog niet, maar wel half gebogen naar mijn patat.
Mijn eetlust verdwijnt meestal wanneer ik de geur van patat, gekocht bij Smullers ruik. Walgelijke troep.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:17 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het wel eens hebt meegemaakt, maar het is gewoon smerig op de één of ander manier. Mijn eetlust verdween ook voor de helft.
Yeah sure......quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:28 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ga langs de opticien voor een oogcontrole, want dat is hard nodig..
yannlawick van kanslosers.nl ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:43 schreef _van_puffelen het volgende:
[..]
Dikke mensen kunnen niet bukken en voorover buigen![]()
Die stinkt niet en is ook niet vet, die is gezellig en kan goed zingenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
yannlawick van kanslosers.nl ?
zanger bobquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:01 schreef _van_puffelen het volgende:
[..]
Die stinkt niet en is ook niet vet, die is gezellig en kan goed zingen![]()
en alvast preventief dr dikke worstenvingertjes in je frietje mayo begraaft... *ril*quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:31 schreef LoggedIn het volgende:
behik moet er niet aan denken
als het nou een leuk, mooi en schattig meisje is dat 'wel zin heeft in een frietje' dan mag ze best ruiken/ nemen.. maar zon dik/ vadsig wijf wat met dr vieze neus boven mn eten gaat hangen..![]()
belachelijk. 't zou dikke mensen verboden moeten worden om te eten.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had eens het omgekeerde
Had me toch een tyfushonger, komt er zo'n dik wijf naast me zitten in de trein. Had ze volgens mij de hele Burger King leeggekocht
Daar zat ik dan, hongerig en verkleumd naast een dik stinkend wijf die de ene na de andere whopper in haar vreetschuur stak
Sociaal?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:46 schreef Pilsenator het volgende:
Kijk ik zou er zelf ook niet op hebben zitten wachten, zo´n opmerking, maar het is gewoon wel sociaal bedoeld. Beetje laf om dat zo af te zeiken.
Die had je toch al niet, aangezien je alleen nog maar een patatje om 7 uur des avonds kocht.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:17 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:
[..]
Precies de helft of ongeveer?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:17 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:
Ik had het anders moeten omschrijven. Mijn eetlust verdween volledig, maar ik had nog honger omdat ik niks gegeten had.quote:
Zeer opmerkelijk idd, echt het vemelden waard.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:12 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:
Het is al een tijdje geleden, maar ik wil er toch over klagen.
Ik herinner me nog dat het op een maandagavond was. Ik had erg laat college. Rond een uur of 19.00 stond ik op het station. Hele dag niks gegeten, dus ik maar langs de Smullers om mij een patatje oorlog te verschaffen. Eenmaal in de trein begon ik aan mijn patat. Opeens hoor ik iemand de deur openschuiven. Er komt een dikke wijf aanlopen met klerenaan, die ze waarschijnlijk bij de Wibra had gekocht. Ik nog hopen dat ze doorliep, maar nee, ze komt rustig naast mij zitten. Ik dus proberen niet te kijken en gewoon verder te gaan met eten.
Vanuit het niets hoor ik hardop gesnuif. Ik dacht "what the f...". Ik keek dat wijf aan, bleek dat ze aan mijn patat zat te snuiven. Toen zei ze: "zo hey, dat ziet er lekker uit". Wat een vuile k-hoer was dat zeg. Koop je eigen patat, en zit niet zo aan mijn patat te ruiken. Jeetje, wat kunnen mensen toch zielig zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |