Jezus zeg, het is ook nooit goed he, beweegt ze een keer is het nog niet goedquote:Op maandag 27 maart 2006 20:38 schreef Skv het volgende:
Waar ik vanmiddag nou weer achter fietste
Ding slingerde van de ene naar de andere kant van de weg (gewicht verplaatsen als gewone fietser om niet om te vallen is te doen, maar als je over de 200 kilo weegt, mieter je altijd de ene of de andere kant op, met als resultaat dat je als een mongool slingert).
Ze (het was een vrouw ja) verpestte mijn uitzicht.
Mijn welgemeende excuses als desbetreffend persoon de moeder is van één der fokkers.
[afbeelding]De moeder in kwestie.
Dat hoeft ze niet perse in het openbaar te doenquote:Op maandag 27 maart 2006 20:57 schreef Hayley het volgende:
[..]
Jezus zeg, het is ook nooit goed he, beweegt ze een keer is het nog niet goed![]()
![]()
Dus eigenlijk kan jij ook niet fietsen en je hebt niet eens overgewicht als excuusquote:Op maandag 27 maart 2006 20:59 schreef Skv het volgende:
Ik vond haar gewoon niet knap en ik tyfte bijna op mn smoel van haar slingeren.
Niet zeuren, andere kant opkijken of inhalen.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat hoeft ze niet perse in het openbaar te doen![]()
Maar ik werd zeeziek van het gezwaaiquote:Op maandag 27 maart 2006 21:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kan jij ook niet fietsen en je hebt niet eens overgewicht als excuus
En perfect dat ze lekker fietst ipv zich met een scooter of auto te laten vervoeren
Was je zo intens naar haar aan het kijken danquote:
Het was de horizon.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was je zo intens naar haar aan het kijken dan
Discriminatie is zo jaren 90quote:Op maandag 27 maart 2006 21:35 schreef Biels het volgende:
Ik geef je groot gelijk. Dikke mensen moet een straatverbod krijgen. Dát is pas horizonvervuiling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |