Ja,maar warmte is goed voor den doorbloeding.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:23 schreef Jordy-B het volgende:
Omdat kou goed is voor je ballen...
quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:23 schreef Bendeleider het volgende:
Altijd als ik voor het slapen ga even lekker in mijn wasbak wil urineren schrik ik van de te koude wasbak.
Het gemak en de eenvoud om je te laten gaan zijn velen malen groter dan bij een urinoir.
1.Wasbak kun je hem lekker op de rand leggen.
2.Wasbakken in overvloed.
3.Je kan lekker in de spiegel kijken en/of tanden poetsen terwijl jij je aardappels afgiet.
En zo kan ik me nog wel meer voordelen bedeken.
Maar waarom is er nog geen verwarmde wasbak ?
Ik vind dit echt een kwalijke zaak!
Die is er wel, maar dat krijg je ervan als je een goedkoop modelletje kiest.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:23 schreef Bendeleider het volgende:
Maar waarom is er nog geen verwarmde wasbak ?
washandjes zijn voor paupers.en ik wil geen urine in die jongens he.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:33 schreef MissHobje het volgende:
Leg er dan ook een washandje tussen.. hoe simpel
Kou is juist goed voor de doorbloeding... De doorbloeding zorgt ervoor dat het warm blijft, dus als je ballen ineens koud worden door de rand van de wasbak, gaat het bloed daar sneller stromen...quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:24 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ja,maar warmte is goed voor den doorbloeding.
Maar je hebt ze dus wel?quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:35 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
washandjes zijn voor paupers.en ik wil geen urine in die jongens he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |