Discussie is prima, maar zoals je gemerkt hebt zijn er een hoop mensen hier die daar niet toe in staat zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:37 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Daar heb je een punt....maar je bent het er vast wel mee eens dat de discussie ergens goed voor is?
helaas maar waar....quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:40 schreef NJ het volgende:
[..]
Discussie is prima, maar zoals je gemerkt hebt zijn er een hoop mensen hier die daar niet toe in staat zijn.
De standpunten van NJ lijken mij wel duidelijk. Ik laat het topic ook gesloten omdat ik zeker weet dat het dit deel niet veel beter zou vergaan als het vorige. Zoals ik in mijn sluitpost al aangaf moet een mod dat soort topics continu in de gaten houden om te voorkomen dat mensen gaan flamen en trollen. Dat is een taak die helaas niet uitvoerbaar is aangezien er ook andere topis zijn waar gemodereerd moet worden en ook mods slaap nodig hebbenquote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 04:26 schreef Morwen het volgende:
The_Terminator![]()
Tsja, dat moet soms ook gewoon even![]()
Ga ik met je meequote:Op donderdag 11 mei 2006 04:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Terug dan maar
![]()
En ook maar meteen welterustenKijken of het me nu wel lukt om te slapen. Ik heb de hele tijd wakker gelegen omdat ik niet kom slapen, en ben daarom maar achter de computer gekropen...
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:29 schreef Xenomaniac het volgende:
Trut.
Alle users die eindigen op niac verzamelen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:29 schreef Xenomaniac het volgende:
Trut.
altijd lastig zo'n dialoog met jezelfquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:31 schreef Schizophreniac het volgende:
[..]
Alle users die eindigen op niac verzamelen.
Huh, waarom post je dat hier?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:33 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[afbeelding]
F*cking ID college!!!
Over twee weken is er een toetsweek om toetsen te herkansen en we hebben nog niet eens de cijfers terug van de docent. De school heeft ze ook niet, duss.. daar ben ik dan lekker mee.
Je moet je inschrijven voor zo'n toets en ik weet dus niet of ik een (on)voldoende heb gehaald.
Grrr!![]()
Dit is het FB-topic van KLBquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:26 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
waar moet het anders? het is toch een klacht? en dit is een klaagmuur....*snapt er niks meer van*
Leukquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:00 schreef Jaheur het volgende:
Fok man, vandaag laatste dag in me corsa Ga nu corsa 1.5d rijden, is veiliger voor me en rijd wat zuiniger
Ja wat was er mis mee ?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:31 schreef veldmuis het volgende:
[zin][spatie][vraagteken]
TTK was een discussietopic, dit is gewoon een klaagtopic? Wat is daar mis mee?
Je krijgt in beide topics dezelfde discussies, óf het wordt heel erg flauw. Dezelfde topics openen op de diverse subfora lijkt me niet echt bijdragen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:31 schreef veldmuis het volgende:
[zin][spatie][vraagteken]
TTK was een discussietopic, dit is gewoon een klaagtopic? Wat is daar mis mee?
Okay.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je krijgt in beide topics dezelfde discussies, óf het wordt heel erg flauw. Dezelfde topics openen op de diverse subfora lijkt me niet echt bijdragen.
* aai over bol geeftquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Okay..
Jammer. Ik had liever mijn TTK topic dichtgehad, maar ach, ik mag vast niet kiezen.
Dat heb ik allang!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neem een pilsje, het is er weer voor
Owjee als je hier een biertopic van gaat makenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:18 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat heb ik allang!
Proost!
Zo wordt dit toch nog een goed topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |