quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:16 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Had ik nou niet achter TC gezocht: [afbeelding]
quote:
That's all for now kids. Morgen even een tentamen Gedistribueerde Systemen binnenkoppenquote:
hahah maar jij bent een neger!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat zijn van die internethelden die als laatste poging 'hahah maar jij bent een neger!' posten
.
Lieg nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:22 schreef Ice_Tea het volgende:
Negers zijn ook maar mensen hoor!
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:44 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
sommigen zijn anders bijna net gewone hardwerkende eerlijke blanke mensen hoor!![]()
KK negers altijd, ik ben marokkaan maar beschouw me blank dankzij negersquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
wat een huil topic, alsof er blanken bestaan die geen negers of nigga's zoals ze zichzelf noemen haatten![]()
Haha, jij bent een Marokkaanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:00 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
KK negers altijd, ik ben marokkaan maar beschouw me blank dankzij negers![]()
Nee ik ben berberquote:
Heb je ook schapen??quote:
Berbers zijn ook een beetje negerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:13 schreef Ice_Tea het volgende:
dit ging over negers!
Negert komt van samson en gert, als gertje vraagt samson wil je brokjes zegt samson: negertquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:39 schreef Boondock_Saint het volgende:
The blacker the berry, the sweeter the juice
@Baaj: Wat is die toegevoegde waarde van die t erachter trouwens? Betekend negert iets anders dan neger?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Negert komt van samson en gert, als gertje vraagt samson wil je brokjes zegt samson: negert
Je lultquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Negert komt van samson en gert, als gertje vraagt samson wil je brokjes zegt samson: negert
één pot natquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:30 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Ja, jij hebt het over 6 negers, hier gaat het maar over eentje...
Liever negers dan die criminele Marocs.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:00 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
KK negers altijd, ik ben marokkaan maar beschouw me blank dankzij negers![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
hehe geniale opmerkingquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Heb je met van die vette, lelijke kinderen als BarfGuarden.. anderen naar beneden problemen te halen omdat ze zelf emotionele problemen hebben en gebukt gaan onder hun eigen grafkop.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:53 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Jammer is dat altijd, alsof je daar een discussie mee wint
Nou word ik misschien een beetje te serieus voor ONZ
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |