Ik zit aan een lekker Alfa'tje. Altijkd lekker zo voor het weekendquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:18 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat heb ik allang!
Proost!
Zo wordt dit toch nog een goed topic!
Owquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Owjee als je hier een biertopic van gaat maken![]()
Niks bierquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Owjee als je hier een biertopic van gaat maken![]()
Proost, flugel!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niks bier![]()
Ik heb een lekker glaasje rosé voor m'n snuffert staan![]()
Topic is zo vol.quote:
Nog 30 postsquote:
quote:
Dit is een feedback topic, dus open er maar een topic over op post het in: [CENTRAAL] Kleine ergernissenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:15 schreef m.gluteus het volgende:
Ik wil wel ff serieus klagen, ofja meer zeuren eigenlijk...
Mijn voeten zijn verbrand omdat ik ze niet heb ingemseerd vanmiddag op het strand en het doet nu gewoon heel pijn, argh, kheb al veel ingesmeerd maar t blijft auw doen.
En ik heb een zeer grote klote mug in mijn slaapkamer die ik niet gevangen krijg. En aangezien ik niet kan slapen met een zoemend beest rond mijn hoofd zal die tog dood moeten, sugt...
![]()
Die TT is niet goed gekozen hèquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dit is een feedback topic, dus open er maar een topic over op post het in: [CENTRAAL] Kleine ergernissen
Ik heb er al [FB] voor gezet om het duidelijker te maken, helaas is het nog steeds niet duidelijk genoegquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:18 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Die TT is niet goed gekozen hè.
Wannabe modjequote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
Niet te dans gevraagd
Dit begint meer een TS-bash te worden
Ja maar ik ga mezelf toch niet over mij klikkenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee Tonks, jij deed net zo hard mee in dat topic.
Uiteraardquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja maar ik ga mezelf toch niet over mij klikkensuffert
Okidokiequote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Uiteraard
Maar ik denk dat het misschien beter is als je in het vervolg gewoon even een report doet --Christiaan-- Dat valt wat sneller op namelijk.
FB is meer bedoeld voor als mensen het niet eens zijn met een slotje en daar feedback over willen hebben. Mocht je een topic tegenkomen waarin bijvoorbeeld gebaggerd wordt dan kun je het beste een report doen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
Even een vraagje daarover, wanneer moet ik dan een TR gebruiken en wanneer FB?.
Edit:quote:Op zondag 14 mei 2006 00:43 schreef Aevum het volgende:
Mijn topic is gesloten i.v.m. bagger en dergelijke! Zou iemand hem kunnen unlocken en naar ONZ kunnen verplaatsen? Ook al is het verhaal geen onzin, toch is daar de overlevingskans groter dan in KLB. En ik beloof plechtig dat ik niet meer mee zal baggeren!
Meid versierd die naakt op internet staat ;(
Alvast bedankt
Normaal gesproken doen we geen slotjes op aanvraagquote:Op zondag 14 mei 2006 13:41 schreef Simmertje het volgende:
Kan mijn topic, bah even gesloten worden? Gaat nergens meer over en ben alweer een tijdje gezond hoor![]()
alvast bedankt.
hehe thanksquote:Op zondag 14 mei 2006 13:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Normaal gesproken doen we geen slotjes op aanvraagMaar je hebt inderdaad gelijk wat het topic betreft, het gaat nergens meer over.
Oh, dat was me niet opgevallen. Ben zeker een beetje "kippig".quote:
Weet je het voor de volgende keerquote:Op zondag 14 mei 2006 20:33 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Oh, dat was me niet opgevallen. Ben zeker een beetje "kippig".![]()
Is al weg. Volgende keer maar topicreport enzo, valt wat beter opquote:Op maandag 15 mei 2006 01:41 schreef editor2 het volgende:
Ik wist niet dat de klaagbak ook een plaats was voor dit soort plaatjes...![]()
Flugel is vrouwelijkquote:Op maandag 15 mei 2006 18:46 schreef _Gromit_ het volgende:
Flugeltje, bij deze wens ik jou een druiper toe, lamzak.
Dat topic is sowieso al gesloten door Jump omdat het uit de hand liep.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:26 schreef RedFever007 het volgende:
M'n topic wat doe je? Jullie hebben ' We do not ship to the Netherlands' gemoved naar ONZ en nu wil het noodlottige toeval dat ik daar geband benNu kan ik niet meer reageren
![]()
Stoute modjes![]()
![]()
-edit- Tha_T is de schuldige![]()
Haha ik zag het, nou ja ik moest wel steeds hard lachenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat topic is sowieso al gesloten door Jump omdat het uit de hand liep.
Goeie vraag... Waar die tvp van je gebleven is weet ik niet, maar ik heb alle andere tvp's net even verwijderd. Tvp's verwijder ik ook zonder pardon als ik ze tegenkom, het is alleen maar topic vervuilend en je kan ook de bookmark functie gebruiken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:32 schreef 7th_wave het volgende:
Onzekere latente VMBO meisjes!
waarom wordt mijn tvp verwijderd terwijl nota bene de eerste post van precies dezelfde strekking is?
Zolang bookmarks niet in je AT lijst komen te staan vind ik het een slecht bruikbare functie om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Goeie vraag... Waar die tvp van je gebleven is weet ik niet, maar ik heb alle andere tvp's net even verwijderd. Tvp's verwijder ik ook zonder pardon als ik ze tegenkom, het is alleen maar topic vervuilend en je kan ook de bookmark functie gebruiken.
Vooral om deze:quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:03 schreef BrauN het volgende:
Ik eis heropening van Boomlaars' topic!
*checkquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:22 schreef ErwinEHVNL het volgende:
zou iemand misschien nog even een A extra bij matennaaiers willen zetten AUB?!
Dat zijn we even aan het overleggenquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:03 schreef BrauN het volgende:
Ik eis heropening van Boomlaars' topic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |