Het begon allemal in november 2005. Via een vriend kreeg ik het msn adres van een meisje dat opzich best knap oogt. Het viel meteen op dat ze nogal wanhopig bleek te zijn, want ze wou meteen een afspraak maken om 'me beter te leren kennen en misschien meer'.
We hebben het over een meisje van bijna 15 en ikzelf ben 16. Ik dacht van het moet maar, dus we spraken wat af. Het was het type meisje wat ik al voor me had. Namelijk: typetje onzeker-ik-zeg-dat-ik-lelijk-ben-nu-moet-jij-zeggen-dat-ik-knap-ben-en-ik-ben-te-dom-
voor-zwakstroom-vmbo-speciaal-onderwijs.
Ze had niet veel te vertellen en we liepen wat door de stad. Op msn had ze al tege me gezegd 'je moet weten dat ik in ieder geval wel wil zoenen, alleen ben ik nooit zo sterk om te beginnen. Dus als jij het ook wil moet je het gewoon doen.'
Neem in je hoofd iets heel sneu's, echt zo sneu dat je zegt van: goh dat is sneu. Nou moet je dit x2 doen en dan heb je ongeveer het beeld van S (het betreffende meisje).
Maargoed we hebben toen inderdaad gezoend, omdat ik van te voren met een andere vriendin afgesproke had dat ik een krat bier kreeg als ik met dr zou zoene, dus dat moet dan maar (ze was gelukkig best knap). Na dit 'incident' klampte ze nog een paar weke aan me vast of ik meer wou enzo maar na een maand of 2 stopte dit en heb ik haar ook niet meer gesproke.
Tot afgelope weekend. Ze begon weer tege me te praten op msn, en ze presteerde het om binnen 10 minuten te zeggen: 'jezus ik heb heel erg last van hooikoorts... ik heb net op de radio gehoord dat het heel goed helpt als je minimaal een half uur zoent'. Mijn gedachte was: daar gaaaan we weer.
Nu begon ze vanmiddag dat m'n cam aanmoest, en toen ik zei dat die niet aangesloten was, kwam zij met het hilarische: 'dan moet je even dat gat zoeken waar je hem in moet stoppen, en als dat niet lukt kan ik je misschien een keer helpen met een gat zoeken waar je hem in moet steken
![]()
'. Ik heb er maar een grapje van gemaakt en verder niet veel aandacht aan besteed.
Toen begon ze dat ze me weer wou zien om 'bij te praten, en misschien meer'. Wat nou de afspraak is is dat ik woensdag naar haar toe ga (we hebben afgesproken in de winkelstraat) en dat we dan bij gaan praten. Ze wou ook graag dat ik haar gat ging zoeken, maar als ik dat niet wou dan redt ze zichzelf ook wel, want ze heet haar linkerhand nog (ja zo zei ze het letterlijk).
Ik heb ingestemd met de afspraak, en tegelijkertijd dat meisje waarvan ik toendertijd een krat bier heb gekrege gezegd dat ze mee moet gaan. Nu ga ik dus woensdag daar heen, en dan zeg ik van ja we moeten nog even wachten op een ander meisje, want die vind het ook leuk om mee te gaan. Dan gaan we dus 10 minuten staan wachten op een ander meisje en vervolgens gaan we heel klef doen.
Even een vraagje: komt dit ook wanhopig op jullie over?
ja ik hou jullie op de hoogte
[ Bericht 0% gewijzigd door Valid op 15-05-2006 23:00:02 ]