quote:Op maandag 15 mei 2006 22:40 schreef Valid het volgende:
Verneukt mijn verhaal bij jullie ook zo de lay-out?
Welnee, hoe kom je erbij.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:38 schreef Valid het volgende:
Even een vraagje: komt dit ook wanhopig op jullie over?
Stel dat je ze iemand mailt die ze kent.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:42 schreef Valid het volgende:
Foto's kan ik wel mailen op aanvraag, die ga ik hier niet neerzetten (stel dat iemand het leest die ze kent:P). Mail adres staat wel in m'n profiel!
Dat werkt bij haar niet. De vorige keer heb ik er alles aan gedaan om er weg te krijgen (zeggen dat ze niet kon zoenen, dat ze op moest rotten, dat ik dr geplayed had etc) en ze hield maar vol dat we het toch minstens konden proberen.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:42 schreef Speedski het volgende:
Kan je niet regelen dat ze een keertje gaat flashen oid voor de cam ???![]()
Maar on-topic: zeg gewoon eerlijk dat je haar niet mot ... opgelost ...
Wie is er hier nu sneu?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:38 schreef Valid het volgende:
Maargoed we hebben toen inderdaad gezoend, omdat ik van te voren met een andere vriendin afgesproke had dat ik een krat bier kreeg als ik met dr zou zoene, dus dat moet dan maar (ze was gelukkig best knap).
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:40 schreef snellejelle het volgende:
links? rechts is toch veel fijner?
We vinden het gewoon te sneu/grappig om er niks mee te doen... oke ik geef toe ook enigsinds sneu van onze kant, maar je moet toch wat te lachen hebben.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:46 schreef Urvin het volgende:
[..]
Je hebt een punt
Maar kerel laat dat wijf als je d'r niet wil
Maar nu heb je toegegeven ... nu heb je weer hoop gegeven.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:43 schreef Valid het volgende:
[..]
Dat werkt bij haar niet. De vorige keer heb ik er alles aan gedaan om er weg te krijgen (zeggen dat ze niet kon zoenen, dat ze op moest rotten, dat ik dr geplayed had etc) en ze hield maar vol dat we het toch minstens konden proberen.![]()
Haha ja opzich zou ik dat best we willen, maar je moet eens weten hoe ze op onze school bekent staat (gelukkig zit ze zelf op een andere school). Als ik met haar neuk dan word ik echt niet serieus meer genomen.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:47 schreef Xebber het volgende:
Jonge... Ben je zwaar christelijk of zo? Neuken die hap! En snel! Zo'n kans krijg je niet snel meer, dus profiteer d'r van.![]()
Als het een meisje was die zoiets zou doen zou je hele andere verhalen krijgenquote:Op maandag 15 mei 2006 22:45 schreef Valid het volgende:
[..]
8 euro voor het zoenen van een best knap meisje dat je verder niet kent? Geen probleem mee.![]()
Laat staan zoenenquote:Op maandag 15 mei 2006 22:49 schreef Valid het volgende:
[..]
Haha ja opzich zou ik dat best we willen, maar je moet eens weten hoe ze op onze school bekent staat (gelukkig zit ze zelf op een andere school). Als ik met haar neuk dan word ik echt niet serieus meer genomen.![]()
kloptquote:Op maandag 15 mei 2006 22:49 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Als het een meisje was die zoiets zou doen zou je hele andere verhalen krijgen
Daar wel danquote:Op maandag 15 mei 2006 22:50 schreef Tha_T het volgende:
Had je dit topic trouwens lniet liever in R&P gehad TS? Ik gok dat dit niet goed gaat komen hier
TS vraagt toch niet om adviesquote:Op maandag 15 mei 2006 22:50 schreef Tha_T het volgende:
Had je dit topic trouwens lniet liever in R&P gehad TS? Ik gok dat dit niet goed gaat komen hier
Scherpquote:Op maandag 15 mei 2006 22:54 schreef Tha_T het volgende:
Volgens mij zijn geen van jullie Valid.
Nah laat maar lekker staan. Ik zie wel wat het wordt hier. Het is voor mij net zo erg lachen als voor sommigen/de meeste hier en in R&P weet ik in ieder geval zeker dat ik alleen maar afgezeken wordt.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:50 schreef Tha_T het volgende:
Yep...quote:Op maandag 15 mei 2006 22:40 schreef Valid het volgende:
slim planquote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef Dickbride het volgende:
OK ik ga het eerst even lezen!
Ok.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:56 schreef Valid het volgende:
[..]
Nah laat maar lekker staan. Ik zie wel wat het wordt hier. Het is voor mij net zo erg lachen als voor sommigen/de meeste hier en in R&P weet ik in ieder geval zeker dat ik alleen maar afgezeken wordt.![]()
Dat krijg je hé, met dat onzeker-ik-zeg-dat-ik-lelijk-ben-nu-moet-jij-zeggen-dat-ik-knap-ben-en-ik-ben-te-dom-voor-zwakstroom-vmbo-speciaal-onderwijs van tegenwoordig.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:40 schreef Valid het volgende:
Nou komt hetquote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef Dickbride het volgende:
OK ik ga het eerst even lezen!
nu danquote:Op maandag 15 mei 2006 22:59 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Dat krijg je hé, met dat onzeker-ik-zeg-dat-ik-lelijk-ben-nu-moet-jij-zeggen-dat-ik-knap-ben-en-ik-ben-te-dom-voor-zwakstroom-vmbo-speciaal-onderwijs van tegenwoordig.
Ja inderdaad, je bent volgens mij behoorlijk wanhopig naar aandacht op zoek.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:38 schreef Valid het volgende:
Even een vraagje: komt dit ook wanhopig op jullie over?
ja ik hou jullie op de hoogte![]()
Ikea stapelbed.quote:Neem in je hoofd iets heel sneu's, echt zo sneu dat je zegt van: goh dat is sneu. Nou moet je dit x2 doen en dan heb je ongeveer het beeld van S (het betreffende meisje).
Aah, een inhoudelijke discussiequote:Op maandag 15 mei 2006 23:06 schreef Blokhut het volgende:
Wat nou latent?
Nee. Hier worden de meeste mensen afgezeken. Daar is onlangs nog een wetenschappelijk onderzoek naar verricht. Door Sunchaser meen ik.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:56 schreef Valid het volgende:
in R&P weet ik in ieder geval zeker dat ik alleen maar afgezeken wordt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |