kloptquote:Op maandag 15 mei 2006 22:49 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Als het een meisje was die zoiets zou doen zou je hele andere verhalen krijgen
Daar wel danquote:Op maandag 15 mei 2006 22:50 schreef Tha_T het volgende:
Had je dit topic trouwens lniet liever in R&P gehad TS? Ik gok dat dit niet goed gaat komen hier
TS vraagt toch niet om adviesquote:Op maandag 15 mei 2006 22:50 schreef Tha_T het volgende:
Had je dit topic trouwens lniet liever in R&P gehad TS? Ik gok dat dit niet goed gaat komen hier
Scherpquote:Op maandag 15 mei 2006 22:54 schreef Tha_T het volgende:
Volgens mij zijn geen van jullie Valid.
Nah laat maar lekker staan. Ik zie wel wat het wordt hier. Het is voor mij net zo erg lachen als voor sommigen/de meeste hier en in R&P weet ik in ieder geval zeker dat ik alleen maar afgezeken wordt.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:50 schreef Tha_T het volgende:
Yep...quote:Op maandag 15 mei 2006 22:40 schreef Valid het volgende:
Verneukt mijn verhaal bij jullie ook zo de lay-out?
slim planquote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef Dickbride het volgende:
OK ik ga het eerst even lezen!
Ok.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:56 schreef Valid het volgende:
[..]
Nah laat maar lekker staan. Ik zie wel wat het wordt hier. Het is voor mij net zo erg lachen als voor sommigen/de meeste hier en in R&P weet ik in ieder geval zeker dat ik alleen maar afgezeken wordt.![]()
Dat krijg je hé, met dat onzeker-ik-zeg-dat-ik-lelijk-ben-nu-moet-jij-zeggen-dat-ik-knap-ben-en-ik-ben-te-dom-voor-zwakstroom-vmbo-speciaal-onderwijs van tegenwoordig.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:40 schreef Valid het volgende:
Verneukt mijn verhaal bij jullie ook zo de lay-out?
Nou komt hetquote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef Dickbride het volgende:
OK ik ga het eerst even lezen!
nu danquote:Op maandag 15 mei 2006 22:59 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Dat krijg je hé, met dat onzeker-ik-zeg-dat-ik-lelijk-ben-nu-moet-jij-zeggen-dat-ik-knap-ben-en-ik-ben-te-dom-voor-zwakstroom-vmbo-speciaal-onderwijs van tegenwoordig.
Ja inderdaad, je bent volgens mij behoorlijk wanhopig naar aandacht op zoek.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:38 schreef Valid het volgende:
Even een vraagje: komt dit ook wanhopig op jullie over?
ja ik hou jullie op de hoogte![]()
Ikea stapelbed.quote:Neem in je hoofd iets heel sneu's, echt zo sneu dat je zegt van: goh dat is sneu. Nou moet je dit x2 doen en dan heb je ongeveer het beeld van S (het betreffende meisje).
Aah, een inhoudelijke discussiequote:Op maandag 15 mei 2006 23:06 schreef Blokhut het volgende:
Wat nou latent?
Nee. Hier worden de meeste mensen afgezeken. Daar is onlangs nog een wetenschappelijk onderzoek naar verricht. Door Sunchaser meen ik.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:56 schreef Valid het volgende:
in R&P weet ik in ieder geval zeker dat ik alleen maar afgezeken wordt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |